Qmai World 1 - Solucja




autor: Gaido
gatunek: RPG
wersja: pełna, RM 2003
rok wydania: 2007


waga: 16 872 kB



Rzut okiem

Recenzja

Screeny

Solucja

Ciekawostki

Strona Serii

Dyskusja na Forum

    Witam. Jest to solucja do gry Qmai World. Podkreślam, że pisałem raczej luźnym językiem. Jeżeli by Cię to miało urazić - nie czytaj!
    Solucja jest do pierwszej części gry. Zapisy stanu gry proponuje dawać na różne sloty, a nie tylko na jeden. Myśle, że niektórym się przyda.


Początek

    Wybieramy imię i zaczynamy. Idziemy jedyną możliwą drogą. Wchodzimy do ruin zamku, te zielone galaretki atakują nas tylko po zetknięciu z bohaterem. Na górze znajdujemy skrzynkę z Zardzewiałą Zbroją. Wychodzimy i kierujemy się na prawo. Gdy docieramy do rozwidlenia, idziemy do samej góry i całkiem na prawo. W skrzynce jest rybka. Teraz w dół, na skrzyżowaniu w prawo i do góry. Przed nami pierwszy boss, więc radzę dokonać zapisu stanu gry. ;)
    Boss nie jest zbyt trudny, należy wytrzymać parę ataków, aż do pojawienia się bohaterki o imieniu Volt. Pomoże nam w walce, więc będzie z górki (zna ona czar Kaminari). Po wygranej kierujemy się do góry, aż natrafimy na jeziorko, które podładuje naszą energię i manę. Wracamy drogą w prawo i przechodzimy przez las, aż natrafiamy na Kryształowy Miecz. Pojawia się brat naszej towarzyszki - Bolt. No i znowu bitwa, lecz teraz jako Bolt walczymy z Maranel. Możemy śmiało uderzać z Kaminari, many powinno wystarczyć. Po wygranej czas nas miły przerywnik i ... znowu walka. :)
    Tym razem we trójkę. Po wygranej lądujemy w Alter Atage, a dokładniej w wiosce Nalu.


Alter Atage: Nalu

    Idziemy do INN aby odpocząć. Wychodzimy i zapisujemy grę. Możemy pozwiedzać miasto, dokonać zakupów (jest też parę pomniejszych questów i ukrytych skrzyń). Gdy już jesteśmy gotowi kontynuować podróż, zmierzamy do PUBu, gdzie na piętrze dowiadujemy się paru rzeczy o systemie gry (w skrzynce jest potwór - ale prosty).
    Idziemy dalej. Po kolejnych schodach napotykamy na siwego faceta, ale nie chce z nami gadać. Schodzimy i wbijamy do pokoju po lewej. Gadamy ze staruszkiem. Teraz ten na piętrze już się nie trzepie i możemy z nim pogadać. :P
    Po rozmowie z Klarkiem (i akceptacji oczywiście xD) czeka nas kolejny przerywnik. Dostajemy pierścień, zakładamy go i pędzimy do wyjścia z miasta. I kolejny filmik... Hm... już? No to jesteśmy na mapce świata (proponuję save).
    Idziemy w lewo dróżką. Wchodzimy do lasku i idziemy jedyną możliwą drogą, aż natrafiamy na barykadę (jeżeli nie założymy pierścienia, będzie to troszkę inaczej wyglądać, ale i tak na to samo wyjdzie - lądujemy w jaskini). W jaskini idziemy w dół i bierzemy czekoladkę. Skręcamy w lewo. Idziemy aż trafiamy do domu. Tam spotykamy teleportka, który za drobną opłatą przeniesie nas do Nalu. Oczywiście rezygnujemy z jego usług i wychodzimy na zewnątrz. Od domu idziemy na prawo i wchodzimy przejściem do gór (tak, wiem.. na pierwszy rzut oka nie widać tam żadnego przejścia). W jaskini po prawej jest Zestaw Obiadowy. Wchodzimy do jaskini i jesteśmy w... zamku? Idziemy i przed drzwiami wykorzystujemy Zestaw Obiadowy. Proponuję save.
    Za drzwiami spotykamy Master Pappuru, który posyła na nas swój Projekt 144 z trzema pomagierami (jest on w sumie prosty - wystarczy Boltem używać Kaminari Max, a Votardem atakować bossa).Teraz radości z pozbycia się Pappuru pozbawia nas Mab. Master Pappuru daje Boltowi nową broń. Zapisujemy grę i ruszamy do ataku.
    Boss ma dwie formy, używamy jak najmocniejszych ataków i pilnujemy HP (jeżeli nie mamy rybek i czekoladek z innych walk to może być ciężko - chociaż ja nie miałem). Po pokonaniu Maba Pappuru daje spokój wiosce, a my idziemy do Nalu.
    Odwiedzamy INN i idziemy do Klarka po nagrodę. Heh... fajna jest, co nie? No to nic... Idziemy dalej. Na mapce świata idziemy w... no, zgadnijcie?! ... TAK! W prawo. xD


Dolina Urenathau

    Idziemy przed siebie, dziewczynka stojąca na "rondzie" :) poprosi nas o pomoc. Zgadzamy się (w końcu we are good guys xD). Lecz zanim zaczniemy tego questa idziemy w prawo dochodząc do Rancher Bar i zaopatrujemy nasz plecak w rybki (proponuję x99, bo kaski nam raczej nie zabraknie). Wracamy i idziemy w dół drogą po lewej. Po wejściu na mur zaczynają atakować nas potwory, więc bądzcie przygotowani.U góry w pomieszczeniu skrzynka z Zestawem Obiadowym, a w drugim nieco dalej, jest ścieżka ze ślepym zaułkiem - strata czasu.
    Idąc w dół, pierwsze skrzyżowanie - prosto i skręcamy dopiero na drugim. W ruinach idziemy w prawo, wciskamy guziczek i z powrotem do pomieszczenia po lewej, tam również to samo. Bierzemy obiadek i idziemy dalej w dół - tam kolejny guziczek. Wracamy. Teraz przejście jest otwarte. A w nim? Znowu guziczek, kierujemy się w prawo i do pierwszego pomieszczenia. Guzik po prawej uaktywnia potwora. Wciskamy ten po lewej. Teraz są otwarte trzy pomieszczenia. W tym po lewej jest Potion. Wchodzimy do środkowego.
    Krótki przerywnik.. i podchodzimy do skrzynki. Ale UWAGA! zanim otworzymy ładujemy zdrowie i zapisujemy grę.Otwieramy i... Fight!
    No i znowu - mocne ataki i pilnujemy HP, po jakimś czasie dołączy do nas kwiaciarka.Wystarczy uderzać w bossa i pilnować aby kwiaciarka przeżyła. Po kilku kolejkach (nie, nie takich :P) czeka nas kolejny filmik. Lądujemy poza ruinami i kierujemy się do Rancher Bar. Gdy już dostajemy bohatera w swoje ręce to idziemy za Whistonem i ... widzimy co dzieję sie w Nalu (BTW, szkoda tego dzieciaka xP)... No ale nas już tam niema ...


Przejście Trosholi

    No to zmienia się nam bohater, teraz gramy jako Elia. Przechodzimy przez las (cały czas w prawo, jak skręcisz, albo się wrócisz, to już Ci nie pomogę, bo to jest generowane losowo) omijając potwory, gdyż zabijają zaraz po dotknięciu (chociaż jak nie będziemy błądzić, to na nie nietrafimy). Dochodzimy do domku i zapisujemy grę. Wchodzimy i czytamy liścik po lewej - otwierają sie drzwi - wchodzimy. Wrócić już sie nieda..
    Teraz czytać uważnie: jeżeli wejdziemy do długiego korytarza, to idziemy prosto omijając po drodze pięć alejek (idziemy w dół przy drzwiach z dwoma głowami). Gasimy światło na końcu (widzieliście gdzie iść? nie? no dooobra... ). Wracamy, idziemy w lewo i pierwsza alejka do góry. Naciskamy na aniołka. Bierzemy kryształ światła i śmigamy na korytarz. Teraz w prawo i do trzeciej alejki, a w niej zaraz w prawo (nie wolno iść w dół!). Tam ze skrzynki zabieramy Srebny Miecz.
    Wychodzimy na korytarz i do czwartej alejki po lewej. Zwijamy kryształ i lecimy tam gdzie były skrzynki, ale w dół (tam gdzie nie było wolno xD). Zanim wejdziemy na chodnik zapisujemy. Na tym chodniczku podchodzimy od prawej strony. Jak zacznie nas gonić klaun to szybko w dół uciekać :D
    Pojawiamy się na....


Cytadela Edenu

    Spotykamy tu Azerotha - miłego krasnoludka. Daje nam on Eks Kaliber, ustawiamy jako broń i rozmawiamy jeszcze raz. Podładuje on nas (ja dla pewności dwa razy z nim gadałem xD). Lecimy do góry. Przed wejściem zapisujemy (to ważne!).
    Jak wejdziemy to już nieda się zawrócić, ani nawet zapisać (co akurat daje dobry efekt w tym momencie gry). Nie musimy się ładować, bo do każdej walki mamy odnowione HP. Jeśli dojdziemy do kotka, to powiem tylko, że czasami lepiej jest ładować sie rybkami parę kolejek, niż uderzać na siłę (Elia ma to samo co Votard w plecaku).
    Walka z rycerzem - mimo wszystko, dość łatwa (trzeba zlikwidować tego pajączka co najczęściej używa Fire Sword). Po pokonaniu rycerza trafiamy na Trewora. W pierwszej formie zabiera nam HP i sam sie ładuje. W drugiej - to samo, tylko, że ze zwiększoną obroną. W trzeciej - tylko czasami uderza, a nawet wtedy niemocno (nawet niewiem czy nie 0 xD). Trewora wykańczamy więc szybciutko.
    Teraz króciutki dialog i... CDN... ;)

by Apacz
Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Septerra Core: Dream About The Past
3. Tale of Exile: Akt I
4. Qmai World 1
5. Asgun
6. Wrota Arkany 2
7. Dark Dawn
8. Wrota Arkany 3
9. Manga Carta
10. Komnata
» [VX] Project2
» EnterVPL nagrywa gry z RM
» RMgryTV
» CrashuR na Jutubach
» [XP] Kroniki Kelleńskie: Anioły i duchy
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Akcesoria i warunki
» [XP] Wyświetlanie portretu przy wiadomości
» The Ultimate Boy - Film o naszym polskim superbohaterze!
» Pogromca II: Złodziej Kamienia [XP]
Wyspa dla Dwojga by Reaven
wersja
Pełna,
RM 2003
rok wydania
2004
ocena
7.5/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.