Septerra Core: Dream About The Past - Ciekawostki




autor: Neko
gatunek: RPG
wersja: pełna, RM XP
rok wydania: 2010


waga: 199 351 kB



Rzut okiem

Recenzja

Screeny

Solucja

Ciekawostki

Strona Gry

Dyskusja na Forum

Kiedy pojawia się nowe wyposażenie?
1 - początek gry
2 - po rozbiciu się statkiem na powłoce czwartej
3 - po zdobyciu statku
4 - po pierwszej rozmowie z pustelnikiem na powłoce siódmej
5 - po zdobyciu klucza do laboratorium
A6 - po zdobyciu kości na powłoce siódmej
B6 - po pokonaniu stalowego anioła byłego burmistrza


Sekrety gry
1. W grze są 3 miejsca, w których można przespać się za darmo. Są to - mieszkanie Mayi, statek naszych bohaterów i wioski zaginionych. W dwóch pierwszych przykładach wystarczy podejść do łóżka i nacisnąć enter. W ostatnim wystarczy wejść pod kolumny z dachem.
2. Kod - na trzeciej powłoce znajduje się podpowiedź do kodu. Wystarczy znać podstawowe słownictwo angielskie. Kod wpisuje się drukowanymi literami bez przerw między nimi. Wpisanie kodu daje 5000 punktów doświadczenia i złota. Włączanie go jest nieograniczone.
3. Niektórzy bohaterowie mogą przydać się w trakcie rozmów z mieszkańcami. Oto spis, gdzie po rozmowie, można dostać przydatne rzeczy:

Powłoka 1:
- zachodnia dzielnica - mając Led w drużynie dostaniemy od mężczyzny Carter sole trzeźwiące.
- wschodnia dzielnica - mając Runnera w drużynie dostaniemy od dziecka Ian run źródła.
Powłoka 2:
- bar Oazy - mając Led w drużynie dostaniemy od mężczyzny Wan chleb.
Powłoka 3:
- miasto Wichrów - mając Arayma w drużynie skradniemy kobiecie Cathi run źródła.
- miasto Wichrów, dach Kapitolu - mając Led w drużynie dostaniemy od mężczyzny Roland napój.
Powłoka 4:
- czerwona dzielnica - mając Led w drużynie dostaniemy od mężczyzny Louis róg obfitości.
Powłoka 5:
- stolica Ankary - mając Grubba w drużynie dostaniemy od mężczyzny Dunkan relikt źródła.
Powłoka 6:
- miasto wyrzutków - mając Selinę w drużynie zabierzemy kobiecie Julian sferę źródła.

    Najlepiej wziąć te rzeczy od razu, gdy znajdziemy się w mieście, ponieważ w pewnym momencie gry nie będą niektóre z nich już do zdobycia u mieszkańców.


Dodatkowe klucze
    W grze można znaleźc klucze, które otwierają bramy do miejsc, gdzie ukryte jest dodatkowe zaopatrzenie. Jednak nie są one obowiązkowe do zdobycia. Oto lokacje:

POWŁOKA 3:
Klucz znajduje się w zbiorniku wodnym miasta Wichrów. Otwiera on skrzynię na morzu zachodnim.
POWŁOKA 4:
Klucz znajduje się w lesie północnym. Otwiera on skrzynię w kapliczce.
POWŁOKA 5:
Klucz znajduje się na bagnach. Otwiera on skrzynię na spadzistych górach.
POWŁOKA 6:
Klucze znajdują się w lesie centralnym. Otwierają one skrzynie na bagnach wschodnich i zachodnich.


Neko
Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
W zagraniczne tytuły stworzone w RM gram:
Wcale
Bardzo rzadko, tylko wyjątkowe pozycje
Gdy tylko coś wpadnie mi w oko
Częściej niż w polskie!
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Tale of Exile: Akt I
2. Tale of Exile: Akt II
3. Lost Saga
4. Wrota Arkany 3
5. Teatr Arymana
6. Gromada
7. Wrota Arkany
8. Wyspa dla Dwojga
9. Qmai World 1
10. Dragon Ball Z
» [MV] Move That Box! (Early Access)
» Co teraz robicie w RM?
» [VX]Akademia Mrocznych Dusz
» Under [2k3]
» RPG Maker 2003 PL - Tłumaczenie
» [VXAce] Anomalia
» W co aktualnie gracie?
» [2k3] axer.tech | Fontisso.NET - patcher fontów
» Sezon VII - Dyskusja przedkonkursowa
» NOWE MAKERY - Prezentacja, Głosowanie, Komentarze
Kościak and Friends! by Preki
wersja
Pełna,
RM 2000
rok wydania
2010
ocena
6.0/10
RPG Maker Zone Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ
© Tsukuru Archive 2006-2020 | Strona o charakterze prywatnym, używamy plików cookie.