Septerra Core: Dream About The Past - Solucja




autor: Neko
gatunek: RPG
wersja: pełna, RM XP
rok wydania: 2010


waga: 199 351 kB



Rzut okiem

Recenzja

Screeny

Solucja

Ciekawostki

Strona Gry

Dyskusja na Forum

1. Zaczynamy grę w Oazie na powłoce drugiej. Kierujemy się do domu wuja. Naciskamy Z i wybieramy drużynę. Wychodzimy z miasta Oaza i kierujemy się na głównej mapie na zachód do złych ziem. Przechodzimy przez nie i docieramy do świątyni. Tam rozmawiamy z Azzizem.
2. Po rozmowie wracamy do domu, gdzie jest reszta bohaterów. Pojawiają się Doskias i Selina i wylatujemy na powłokę pierwszą.
3. Lądujemy w zachodniej dzielnicy. Wychodzimy z miasta i wchodzimy do dzielnicy głównej. Przechodzimy przez ruiny do Kapitolu. Po walce i wyjaśnieniu paru wątków cała drużyna wraca na powłokę drugą.
4. Wychodzimy z domu i kierujemy się do pustynnych rur. Przedzieramy się przez nie i kierujemy się do miasta Goldon. Tam znajdujemy mężczyznę o imieniu Tony, z którym rozmawiamy.
5. Po rozmowie wychodzimy z miasta i kierujemy się do kanionu banitów. Tam znajdujemy handlarza i kupujemy 3 silniki. Jeden kosztuje 100 sztuk złota.
6. Wracamy do miasta Goldon i rozmawiamy z Tonym. Przemieszczamy się na powłokę trzecią. Tam kierujemy się do miasta wichrów.
7. W mieście idziemy do świątyni i rozmawiamy z obserwatorem Laylą. Dostajemy klucz do zbiornika wodnego.
8. Kierujemy się do Kapitolu miasta wichrów i podchodzimy do sekretarki, która prowadzi nas do burmistrza. Dostajemy pismo na udostępnienie środka transportu.
9. Wychodzimy z miasta i idziemy do zbiornika wodnego. Otwieramy bramę i znajdujemy kawałek nagrobka.
10. Wychodzimy na główną mapę i idziemy na cmentarz lamentu. Tam naprawiamy zepsuty grób i zaczyna się walka. Następnie idziemy głębiej w cmentarz na północ. Przechodzimy do zamrożonych gór. Wychodzimy na główną mapę i kierujemy się do miasta Armstrong.
11. Idziemy do Kapitolu miasta i rozmawiamy z burmistrzem. Po rozmowie wychodzimy z miasta na mapę i kierujemy się do północnych zamrożonych gór. Przedzieramy się przez nie, aż dochodzimy do komputera kontrolującego loty. Niszczymy komputer i wracamy do miasta Armstrong do Kapitolu rozmawiać z burmistrzem. Dostajemy pozwolenie na wylot.
12. Wychodzimy z miasta, wracamy przez zamrożone góry i cmentarz i kierujemy się na zachód do portu Helgak. Wylatujemy i zbombardowani rozbijamy się na powłoce czwartej.
13. Mayą wychodzimy z dzielnicy łowców nagród i idziemy do czerwonej dzielnicy. Kierujemy się do domu uciech. Teraz znów mamy całą drużynę. Idziemy na pierwsze piętro i rozmawiamy z łowcami nagród. Dostajemy klucz do kanałów.
14. Wychodzimy z czerwonej dzielnicy i idziemy do dzielnicy łowców nagród. Kierujemy się na południe do kanałów. Przedzieramy się przez nie i znajdujemy klucz do skrytki łowców.
15. Wychodzimy z kanałów i w dzielnicy łowców kierujemy się na zachód do skrytki. Wchodzimy do niej, znajdujemy przełącznik i otwieramy nim bramę i znajdujemy spis łowców.
16. Wracamy do domu uciech i dajemy spis łowcom nagród. Dostajemy pozwolenie na wylot i kod transportowy. Wychodzimy z czerwonej dzielnicy i idziemy do dzielnicy transportowej. Rozmawiamy z przewoźnikiem i lecimy na powłokę szóstą.
17. Lądujemy na bagnach. Wychodzimy na mapę główną i kierujemy się do miasta. Tam wchodzimy do opuszczonego tunelu. Przedzieramy się przez niego do opuszczonego miasta, wchodzimy do opuszczonego sklepu. Walczymy ze strażnikami i zdobywamy wejściówkę.
18. W opuszczonym mieście kierujemy się na północny-wschód do bramy i wchodzimy do opuszczonej świątyni.
19. W niej kierujemy się na prawo i wchodzimy na strych. Znajdujemy klucz. Następnie w świątyni kierujemy się do góry, aż dojdziemy do piwnicy, gdzie Maya otworzy bramę. Wychodzimy z piwnicy i kierujemy się do sali kontrolnej. Po walce niszczymy komputery namierzające. Wychodzimy z świątyni, wracamy przez opuszczony tunel i idziemy do doków transportowych.
20. Rozmawiamy ze sprzedawcą statków. Po rozmowie wychodzimy z doków na główną mapę i kierujemy się na prawo. Przechodzimy przez góry piratów do wyjścia na górze. Wychodzimy na główną mapę i kierujemy się do samotnej wyspy. Tam przechodzimy przez most i docieramy do budynku, gdzie odbywają się targi. Idziemy do góry do samego końca i znajdujemy mężczyznę o imieniu Kevin.
21. Po rozmowie dostajemy klucz i wracamy do górskiej bazy piratów. W niej kierujemy się do wejścia po lewej. Tam dochodzimy do małego pomieszczenia, gdzie włączamy przełącznik. Wracamy do górskiej bazy i tym razem idziemy w prawo. Przechodzimy przez zamrożone góry do skrytki piratów. Tam znajdujemy płytę magnetyczną. Wracamy z nią na targi do Kevina.
22. Rozmawiamy z Kevinem i dostajemy dyskietkę za 100 sztuk złota. Wracamy do doków transportowych. Rozmawiamy ze sprzedawcą statków i zakupujemy statek za 2000 sztuk złota.
23. Cała drużyna jest teraz na statku. Dobieramy do Mayi 3 osoby. Podchodzimy do dużego monitora i naciskamy enter. Lecimy na powłokę 3. Przechodzimy przez Kapitol na sam dół,w mieście kierujemy się do świątyni. Rozmawiamy z Lalą, która daje nam klucze do lasu północnego.
24. Wychodzimy z miasta i wchodzimy do lasu północnego. Kierujemy się na prawo do ukrytej groty. Tam rozmawiamy z gwardzistami, dostajemy od nich klucz do kanałów Kapitolu wybrańców. Wracamy do Kapitolu miasta wichrów, kierujemy się na samą górę i wchodzimy na statek.
25. Lecimy na powłokę pierwszą. Wychodzimy z miasta na mapę główną i kierujemy się na wschód, do kanałów kapitolu. Wchodzimy do nich i przedzieramy się przez nie. Dostajemy się do piwnicy, w której znajdujemy przełączniki i otwieramy bramy. Dostajemy się do Sali nr 2. Odnajdujemy przełączniki otwierające bramy i znajdujemy czerwony klucz Kapitolu. Wychodzimy z Sali do głównego holu i kierujemy się na lewo do Sali nr 1. Tam znajdujemy przełączniki otwierające bramy. Za nimi znajdujemy zielony klucz Kapitolu. Wychodzimy z Sali na hol główny, kierujemy się do góry, na lewo i w dół schodzimy do Sali nr 3. Tam znajdujemy przełączniki, otwierające bramy. Za bramami znajdujemy niebieski klucz Kapitolu. Wychodzimy do holu głównego i kierujemy się do góry, na prawo do końca i w dół wchodzimy do Sali nr 4. W niej znajdujemy przełączniki otwierające bramy i w ten sposób dostajemy się do starszyzny i żołnierzy. Zaraz po rozmowie następuje walka z magiem. Po pokonaniu go następuje parę scenek.
26. Teraz znajdujemy się na statku. Lecimy na powłokę siódmą. Wychodzimy z lotniska na mapę główną i kierujemy się do jaskiń. Przechodzimy przez nie kierując się w lewo i wychodzimy na mapę główną. Następnie idziemy na północ do ruin kopalni. Tam rozmawiamy z pustelnikiem. Po rozmowie wracamy na statek.
27. Lecimy na powłokę piątą. Schodzimy w dół do bazy Ankary i wychodzimy na mapę główną. Kierujemy się do wschodniego kanionu mesy. Przedzieramy się przez niego do zepsutego mostu. Przechodzimy przez most do zachodniego kanionu mesy. Kierujemy się do wyjścia na mapę główną.
28. Na mapie idziemy do miasta Gregor. W mieście kierujemy się do mieszkania i rozmawiamy z mężczyzną. Dostajemy kartę wstępu do starej pracowni. Wracamy na statek.
29. Zaopatrujemy WSZYSTKICH w zbroje i bronie. Następnie lecimy na powłokę szóstą. Po scenach przenosi nas do starej pracowni i zostajemy rozdzieleni po dwie osoby.
30. Każda grupa musi znaleźć przełącznik i się wydostać. Kiedy to nastąpi wszyscy się spotykają i dobieramy dla Mayi 3 osoby. Znajdujemy przełącznik na samej górze otwierający bramę po prawej. Idziemy tam i walczymy z Alisą. Po walce następuje parę scenek i znów znajdujemy się na statku.
31. Dobieramy 3 osoby dla Mayi i lecimy na powłokę piątą. Kierujemy się do małego sklepu z biletami. Kupujemy jeden i idziemy do kontrolera po lewej. W ten sposób dostajemy się na drugą stronę gór. Wychodzimy ze stacji, kierując się na prawo i do góry. Po wyjściu na starą górską drogę kierujemy się na dół i wychodzimy na główną mapę.
32. Wchodzimy do stolicy Ankary i kierujemy się do budynku. W nim rozmawiamy z mężczyzną, który daje nam dyskietkę. Po rozmowie wracamy na stację. Kupujemy bilet i wracamy do wschodniej stacji. Schodzimy w dół do miasta i wychodzimy na mapę główną. Kierujemy się na północ na bagna i znajdujemy kawałek metalu. Wracamy na statek.
33. Lecimy na powłokę trzecią i kierujemy się do miasta Wichrów. Wchodzimy do świątyni i rozmawiamy z Laylą. Po rozmowie wracamy na statek. Wybieramy do drużyny Badu. Lecimy na powłokę siódmą i idziemy do wioski kościstego kręgu, która znajduje się obok lotniska. Rozmawiamy z przywódcą wioski. Po rozmowie wychodzimy na główną mapę i kierujemy się do jaskiń. Przedzieramy się przez nie idąc w lewo i wychodzimy na główną mapę. Teraz idziemy na południe do lasu pleśni.
34. Przedzieramy się przez las idąc w prawo a następnie w dół. Tam znajdziemy przejście do wioski zaginionych. Gdy dotrzemy do wioski, szukamy przywódcy (jest ich trzech, różnią się kolorem od reszty). Po rozmowie wracamy na główną mapę i kierujemy się do jaskiń. Tym razem w jaskiniach idziemy w dół, aż dojdziemy do lawy. Podchodzimy do niej i naciskamy enter. Dostajemy kamień obtopiony metalem. Wracamy na statek.
35. Lecimy na powłokę trzecią. Idziemy do miasta Wichrów porozmawiać z Laylą. Dostajemy klucz do starej fabryki. Wracamy na statek. Lecimy na powłokę drugą. Wychodzimy na mapę główną i kierujemy się na północ do starej fabryki. Wchodzimy do niej i znajdujemy komputer włączający maszynę do obróbki. Następnie przełączamy dźwignię. W ten sposób dostajemy klucz do laboratorium.
36. Wychodzimy z fabryki, następuje parę scenek i po nich znajdujemy się na statku. Dobieramy dla Mayi 3 osoby. Lecimy na powłokę piątą. Kupujemy bilet i idziemy do kontrolera. Wychodzimy z zachodniej stacji kolejowej na starą górską drogę. Idziemy do góry i wchodzimy do laboratorium. W nim znajdujemy przełącznik otwierający bramę. Za bramą kierujemy się w dół i następnie w prawo. Zanim dojdziemy do końca zapisujemy grę. Gdy dojdziemy do Nergala pojawi się wybór:
A) ZAATAKUJ NERGALA
B) ZNISZCZ KAPSUŁĘ

OPCJA A:
1. Rozpoczyna się walka z Hydrą. Po pokonaniu jej znajdujemy stary klucz wybrańców. Wychodzimy z laboratorium i wracamy na statek. Lecimy na powłokę pierwszą. Idziemy do głównej dzielnicy i kierujemy się do Kapitolu. Idziemy do Sali tronowej do Alisy i rozmawiamy z nią. Po rozmowie wracamy na statek.
2. Lecimy na powłokę szóstą. Wychodzimy na główną mapę i idziemy na północ do ruin wybrańców. Wchodzimy do nich i znajdujemy przełączniki otwierające bramy. Przedzieramy się przez labirynt aż dotrzemy do Kaleba. Po walce z nim zostajemy przeniesieni do sali tronowej na pierwszej powłoce. Idziemy do zachodniej dzielnicy i wracamy na statek.
3. Lecimy na powłokę trzecią. Po wyjściu na główną mapę kierujemy się na wschód do wieży. Wchodzimy do niej i idziemy na ostatnie piętro. Tam rozmawiamy z brązowym mnichem. Po rozmowie wracamy na statek.
4. Lecimy teraz na powłokę siódmą. Na lotnisku rozmawiamy z nowym sprzedawcą i kupujemy 4 maski tlenowe. Przechodzimy na drugą stronę jaskiń i na głównej mapie idziemy do mrocznego jeziora znajdującego się na północy. Tam znajdujemy kość i wracamy na statek. Lecimy na powłokę trzecią i kierujemy się na mapie głównej do południowego folwarku. Idziemy do rzeźbiarza i rozmawiamy z nim. Otrzymujemy kość w kształcie gwiazdy. Po rozmowie wracamy na statek.
5. Lecimy na powłokę czwartą. Wychodzimy na mapę główną i kierujemy się do lasu na południowym-wschodzie. Znajdujemy dwa przełączniki otwierające bramy. Po ich otwarciu wchodzimy do małych pomieszczeń, gdzie znajdują się następne przełączniki. Włączamy je i kierujemy się w lesie na prawo. Znajdujemy świątynię Marduka i do niej wchodzimy. Kiedy miecze odzyskają moc dajemy je Corganowi i Selinie. Wracamy na statek.
6. Lecimy na powłokę pierwszą. Idziemy do Kapitolu wybrańców i kierujemy się do Sali tronowej. Rozmawiamy z Alisą i otrzymujemy klucze do starej kopalni. Wracamy na statek. Lecimy na powłokę siódmą i kupujemy 4 kombinezony. Kierujemy się do jaskiń, przechodzimy przez nie na drugą stronę mapy głównej, a następnie kierujemy się do ruin kopalni na północy. Wchodzimy do kopalni, znajdujemy przełącznik otwierający bramę i dostajemy się pod powłokę siódmą koło jądra planety. Tam odzyskujemy moc miecza Gemmy. Uzbrajamy w niego Doskiasa. Wracamy na statek.
7. Lecimy na powłokę trzecią. Idziemy do miasta Wichrów rozmawiać z Laylą. Po rozmowie idziemy do wieży na rozmowę z mnichem. Po paru scenkach znajdujemy się na statku. Lecimy na powłokę drugą.
8. Wchodzimy do budynków huty i kierujemy się na lewo i do góry. Spotykamy byłego burmistrza. Po rozmowie rozpoczyna się walka. Po walce zdobywamy klucze. Wychodzimy na mapę główną. Kierujemy się na pola uprawne. Wchodzimy do domku, który się tam znajduje. Wchodzimy do piwnicy, znajdujemy przełącznik i dostajemy się do byłego burmistrza. Po walce ze stalowym aniołem następuje kilka scenek, po których wszyscy zostają rozdzieleni.
9. Misja Led. Kierujemy się do miejsca, gdzie był kontroler biletów. Po ewakuacji miasta możemy jechać za darmo. Kolej jest zaprogramowana na auto pilota. Gdy dojedziemy do stacji zachodniej kierujemy się na dół, aż dojdziemy do bramy. Otwieramy ją i wchodzimy. Szukamy przełącznika otwierającego bramę. Za nią znajduje się kryształ, którego zniszczymy. Po wypełnieniu misji wracamy do stacji wschodniej i wchodzimy na statek.
10. Misja Grubb. Wychodzimy na mapę główną. Idziemy do pustynnych rur i przechodzimy na drugą stronę głównej mapy. Kierujemy się teraz do zbiornika wodnego. Otwieramy bramę. Szukamy przełącznika otwierającego drzwi. Wchodzimy dokanałów zbiornika i znajdujemy kryształ. Po zniszczeniu go wracamy na statek.
11. Misja Araym. Wychodzimy na mapę główną. Kierujemy się na zachód. Tam idziemy ciągle w lewo, aż dojdziemy do drewnianego dmku. Otwieramy drzwi i wchodzimy do piwnicy. Znajdujemy przełączniki otwierające bramy. Następnie znajdujemy kryształ i niszczymy go. Wracamy na statek.
12. Misja Lobo. Wychodzimy na mapę główną. Kierujemy się w góry piratów. Przechodzimy przez nie na drugą stronę mapy. Idziemy na wschód nad jezioro. Tam otwieramy bramę. Znajdujemy przełączniki przesuwające głazy. Znajdujemy kryształ i go niszczymy. Wracamy na statek.
13. Misja Runner. Wychodzimy na mapę główną. Kierujemy się na zachód do lasu. Otwieramy bramę i przechodzimy przez działki do lasu. Odnajdujemy przełącznik odsuwający głaz, za którym znajdziemy kryształ, który niszczymy. Wracamy na statek.
14. Misja Badu. Wychodzimy na mapę główną. Kierujemy się na północ do górskiej lawy. Otwieramy bramę. Znajdujemy przełącznik odsuwający głaz. Następnie szukamy kryształ i go niszczymy. Wracamy na statek.
15. Ostateczna walka. Znajdujemy się Mayą, Corganem, Seliną i Doskiasem w świątyni miasta Wichrów. Trzeba im kupić najlepsze zbroje. Layla daje nam klucze do katakumb. Wchodzimy do nich albo bramą w świątyni albo bramą na cmentarzu lamentu. W katakumbach trzeba znaleźć wiele przełączników otwierających bramy. Dochodzimy w ten sposób do czerwonej bramy. Wchodzimy do niej i kierujemy się do wejścia na górze po prawej. Tam czeka nas ostateczna walka i koniec gry.

OPCJA B:
1. Rozpoczyna się walka z kobietą cienia. Po wygranej zabieramy kamień świętych duchów. Wychodzimy z laboratorium i wracamy na stację wschodnią. W trakcie podróży rozpoczyna się walka w jednym z przedziałów. Po walce idziemy ciągle prosto, aż znajdziemy mężczyznę. Po następnej walce wracamy na statek.
2. Lecimy na powłokę pierwszą. Idziemy do głównej dzielnicy i kierujemy się do Kapitolu. Idziemy do Sali tronowej do Alisy i rozmawiamy z nią. Zostajemy przeniesieni na statek. Wybieramy dla Mayi 3 osoby, które razem z nią przejdą na statek Kaleba. Wchodzimy na niego kierując się na naszym statku na sam dół. Na statku Kaleba włączamy przełączniki otwierające bramy. Idąc w prawo dotrzemy do Sali kontrolnej, gdzie rozpocznie się walka z Raksha raninem. Po paru scenkach znajdziemy się na statku.
3. Lecimy na powłokę drugą. Idziemy do miasta Oaza. Tam dostajemy się do mieszkania Mayi. Po walce ze stalowym aniołem wracamy na statek.
4. Lecimy na powłokę trzecią. Wychodzimy na mapę główną i idziemy do wieży na rozmowę z mnichem. Po paru scenkach znajdujemy się na statku. Lecimy na powłokę pierwszą. Idziemy do Kapitolu do Sali tronowej. Po paru scenkach drużyna zostaje rozdzielona na grupy.
5. Lobo, Grubb, Badu. Idziemy w mieście na lewo do budynku. W nim znajdujemy przełączniki otwierające bramy, na końcu znajdujemy główny przełącznik. Araym, Led i Runner idą do budynku po prawej stronie i postępują tak samo. Po włączeniu głównych przełączników znajdziemy się w barze. Dobieramy 3 osoby dla Lobo. Wychodzimy z miasta i idziemy do budynku zarządu. Tam będzie walka z Kalebem. Po walce zostaniemy przeniesieni do świątyni miasta Wichrów.
6. Ostateczna walka. Maya, Corgan, Selina i Doskias powinni dostać dobry ekwipunek. Wychodzimy z miasta. Idziemy na cmentarz lamentu. Kierujemy się do krypty po prawej stronie. Wchodzimy do niej i przechodzimy przez pięć poziomów. Po drodze znajdujemy przełączniki otwierające bramę. W ten sposób dojdziemy do miejsca, gdzie będzie ostatnia walka i koniec gry.

WAŻNE! Jak walczyć z Draxxem?
Niezależnie od tego, czy wybierzemy wersję A czy B, najpierw trzeba zabić pomocników Draxxa, na końcu jego samego. W przeciwnym razie walka będzie zbyt trudna.

Neko
Logowanie/Rejestracja

Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
zarejestruj się
Do zespołowej pracy nad grą w RM najbardziej skłoniłby mnie:
Odpowiedni projekt
Właściwi ludzie
Komercyjny charakter produkcji
Wersja Makera
Coś innego
Nie interesuje mnie praca w zespole
zobacz wyniki | archiwum ankiet
1. Gromada
2. Tale of Exile: Akt I
3. Septerra Core: Dream About The Past
4. Asgun
5. Wrota Arkany 2
6. Qmai World 1
7. Komnata
8. Manga Carta
9. Dark Dawn
10. 8 Bit Quest
» ScreenShooter - alternatywa
» [XP] Shaarimoth
» [XP] Skrypt: LAGI
» [VxAce] Amello Morello & Mr. Slime
» EDEN [XP]
» [XP] Chaos Element: Climax Redux
» Fallout 3 2D [RM 2003]
» Podziemia: Człowiek [XP]
» GF 2017 - przygotowania, dyskusja, zgłoszenia gier
» [VX ACE] SpaceSave
Nadzieja by Adams the Red
wersja
Demo,
RM 2000
rok wydania
2003
ocena
3.0/10
RPG Maker Zone Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglšdarce Muzeum w Raccoon City: Resident Evil HQ Pokemon Valhalla
© Tsukuru Archive 2006-2016 | Używamy plików cookie.