Kimyona Yama [2k3][Download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Preki
- Posty: 758
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
- Lokalizacja: Siedlce City
Re: Kimyona Yama [2k3][Download]
Screen nie działa (cba.pl zabrania hotlinkowania).
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Kimyona Yama [2k3][Download]
To, to - ja sam nie pamiętam, ale taki błąd był chyba w grze, ale nie do końca pamiętam co by mogło go wywoływać...
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Re: Kimyona Yama [2k3][Download]
Przeciwnicy moga chodzic po powietrzu bo gracz moze wejść na powietrze by spaść w przepaść. Przy czym przeciwnicy powinni być blokowani zdarzeniami. Sprawdzę, bo widzę że ewidęntnie coś jest przeoczone, albo w ogóle nie dałem tych zdarzeń, albo maja złe wlaściwości. Poprawię to i wydam wersję z poprawioną.
A co do mgły, pożyczyłem ją sobie z "bogini wojny", nie sądziłem ze cokolwiek przesłania.
Ps. Sposób na walkę:
Dotykamy przeciwnika na chwilkę i zaraz się odsuwamy - powinien wtedy na chwilę unieść miecz i być podatny na obrażenia. Gdy miecz opuści powtarzamy aż do skutku.
A co do mgły, pożyczyłem ją sobie z "bogini wojny", nie sądziłem ze cokolwiek przesłania.
Ps. Sposób na walkę:
Dotykamy przeciwnika na chwilkę i zaraz się odsuwamy - powinien wtedy na chwilę unieść miecz i być podatny na obrażenia. Gdy miecz opuści powtarzamy aż do skutku.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
- Lemoore
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 lis 2019, 22:07
Re: Kimyona Yama [2k3][Download]
Gra bardzo fajna - podoba mi się klimat produkcji, naczynia do sake, pionki od shogi itp tworzą świetną surrealną otoczkę. System walki całkiem porządnie wyszedł - zawsze to fajnie jak trzeba więcej uwagi poświęcić temu co przeciwnik robi. Trochę chciałbym, żeby w tym systemie dało się skakać - przez to, że w grze skaczemy cały czas nienaturalne się wydaje, że w trakcie walki przestajemy (w sensie możemy ale to jest nieefektywne) - jak by np dało się przeskoczyć wroga i ciachnąć go w plecy to by było miodnie. Ten pomysł z lootem umiejek też się dobrze sprawdza - dostosowywanie się w biegu do tego co wypadło sprawiało mi sporo frajdy - choć trochę mało tych umiejętności było.
Miałem spore problemy z przeskakiwaniem eventów - nie zaczynały mi się sceny bo przeskoczyłem postacią event zaczynający konkretną scenę - zamiast je aktywować zwykłym dotknięciem eventu mogłeś sprawdzać współrzędne bohatera i w konkretnych aktywować sceny.
Co do fabuły to:
Fajny pomysł z łamigłówkami z Shogi. No i ostatni boss bardzo na plus - chociaż ten przeciwnik z włócznią na dojściu bardzo irytował - ci przeciwnicy z włóczniami to bardzo prości byli o ile się zachowało cierpliwość, a jak już 3 raz się do bossa szło to z cierpliwością był problem. Produkcja na pewno warta polecenia.
Miałem spore problemy z przeskakiwaniem eventów - nie zaczynały mi się sceny bo przeskoczyłem postacią event zaczynający konkretną scenę - zamiast je aktywować zwykłym dotknięciem eventu mogłeś sprawdzać współrzędne bohatera i w konkretnych aktywować sceny.
Co do fabuły to:
Spoiler: