O, o zmianie nazwy nie wiedziałem. Z Under zatrzymałem się tak naprawdę przy informacji o wersji itch.io.
Za to śledzę Cię na twitterku od dłuższego czasu i widać, że pasuje Ci stylistyka PSXa. Shourd, Nocturnus czy teraz Zero Signal naprawdę wyglądają ciekawie i aż nie mogę doczekać się jakiegoś playable contentu od Ciebie w tej formie.
Under [2k3]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Crashykk
- Posty: 734
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
- Rekkimaru
- Posty: 100
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Under [2k3]
To prawda. Poza Amigą wychowałem się też z PSX i najmilej wspominam tamte czasy. Jednak Shroud raczej będzie miał bliżej do Quake/Unreal czy nawet trochę Turoka niż stylu PSX. 'Zero Signal' za to jest robiony przy użyciu faktycznego renderera PSX, więc wszystko co było na PSX można i tu odtworzyć, bądź całkowicie wyłączyć w menu jeśli ktoś zechce.
Niedługo dojdzie na itch.io strona poświęcona 'Zero Signal' z finalną nazwą projektu.
Niedługo dojdzie na itch.io strona poświęcona 'Zero Signal' z finalną nazwą projektu.
- Crashykk
- Posty: 734
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: Under [2k3]
Ja osobiacie w Quake'a pierwszy raz gralem na PSXie. Dwojka to byla bodajze, dlatego mi sie kojarzy z ta konsola.
No nic. To czekam na stronke na itchu i powodzenia!

No nic. To czekam na stronke na itchu i powodzenia!
- GameBoy
- Posty: 1785
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Under [2k3]
Wygląda to zacnie, czekam na jakiś pokaz gameplayu. Stylistyka PSX zawsze na propsie.
Mógłbyś coś więcej o tym rendererze napisać?
- Rekkimaru
- Posty: 100
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Under [2k3]
HPSXRP zastępuje całkowicie standardowy render pipeline w Unity i odtwarza dokładnie wygląd obrazu z PSX. Dokładny dithering, vertex snapping, texture warping, chroma, redukcja głębi kolorów, takie efekty jak motion blur z PSX, wszystko wiernie odtworzone. Ma wiele dodatkowych efektów jak scollowane/animowane tekstury, ruchome wielowarstwowe skyboxy, mgły itp. Wszystko to jest w pełni pod twoją kontrolą, można użyć wszystkich bądź tylko części dostępnych funkcji.
- Rekkimaru
- Posty: 100
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Under [2k3]
Jeżeli znajdzie się kto życzliwy to temat można przenieść do 'Galerii'.
Gra będzie miała premierowy zwiastun 17-go Marca pod nowym tytułem na "Spring Games Showcase". Kto wytrwa będzie mógł złapać zapowiedź na livestreamie tutaj :
https://mediaindieexchange.com/showcase ... cases-2025
Na stronie jest data z godziną streamu oraz wszystkie linki na YouTube i Twitch.
Kto nie złapie zwiastunu w porę będzie mógł go obejrzeć po premierze na oficjalnym kanale YouTube, Steam i u mnie na Twitterze :
https://www.youtube.com/@PolygonCrypt
https://x.com/PolygonCrypt
Do zobaczenia!
Gra będzie miała premierowy zwiastun 17-go Marca pod nowym tytułem na "Spring Games Showcase". Kto wytrwa będzie mógł złapać zapowiedź na livestreamie tutaj :
https://mediaindieexchange.com/showcase ... cases-2025
Na stronie jest data z godziną streamu oraz wszystkie linki na YouTube i Twitch.
Kto nie złapie zwiastunu w porę będzie mógł go obejrzeć po premierze na oficjalnym kanale YouTube, Steam i u mnie na Twitterze :
https://www.youtube.com/@PolygonCrypt
https://x.com/PolygonCrypt
Do zobaczenia!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.