Sztuka Bycia Potworem
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Michu
- Posty: 1155
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: Sztuka Bycia Potworem
Okej, sprawa wyglada tak: dwie misje w historii i jedna dodatkowa sa calkowicie zrobione, w zasadzie cala gra jest gotowa za wyjatkiem gier. Jako, ze od dlugiego czasu klece inny projekt w RM, nie mam sil i checi wymyslac minigier, wiec pytanie:
Czekacie na demko z minigrami czy mam wydawac bez nich? Jezeli druga opcja, to kolo 20 lutego powinienem oddac projekt do testow.
Czekacie na demko z minigrami czy mam wydawac bez nich? Jezeli druga opcja, to kolo 20 lutego powinienem oddac projekt do testow.
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: Sztuka Bycia Potworem
jezeli idzie o demo, to osobiscie zaryzykowalbym stwierdzenie, ze bez minigier by sie obeszlo, ew. zrobic tylko jedna lub dwie.
btw jestem rowniez sklonny zglosic chec testowania
btw jestem rowniez sklonny zglosic chec testowania
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- Foxik
- Posty: 139
- Rejestracja: 20 sty 2010, 15:30
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Sztuka Bycia Potworem
O rany, trochę rzadko odświeżany temat, czytałem pierwsze posty i dopiero teraz skapnąłem się że są z zeszłego roku 0.o Heh, a mam nadzieję, że projekt dojdzie do pełnej wersji.
Jak dla mnie demko może być jak na razie bez mini gierek, bo to nie jest coś co, że tak powiem, uwielbiam w tego typu grach, poza tym chciałbym już zagrać w ww. grę.
Jak dla mnie demko może być jak na razie bez mini gierek, bo to nie jest coś co, że tak powiem, uwielbiam w tego typu grach, poza tym chciałbym już zagrać w ww. grę.
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Sztuka Bycia Potworem
Bez minigierek = bez przeciągania. Wrzucaj gierkę, bo wielu ludzi czeka z niecierpliwością. MC powoli mi się nudzi ;)
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: Sztuka Bycia Potworem
Też jestem za wypuszczeniem projektu bez mini gier :)
Chyba większość jest...
Chyba większość jest...
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Sztuka Bycia Potworem
Ja jestem za minigrami - minigy podtrzymują żywotność i dają radochę z gry. To zdecydowanie jedyny magnes na tę grę w moim przypadku - ilość gier i ich jakość. Jak tym nie będzie przyciągać ja na pewno nie odpalę.
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Sztuka Bycia Potworem
Skąd wiesz, czy nie będzie przyciągać, skoro nie odpalisz?X-Tech pisze:Ja jestem za minigrami - minigy podtrzymują żywotność i dają radochę z gry. To zdecydowanie jedyny magnes na tę grę w moim przypadku - ilość gier i ich jakość. Jak tym nie będzie przyciągać ja na pewno nie odpalę.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Sztuka Bycia Potworem
Skoro czegoś nie odpalę to znaczy, że mnie nie przyciągnęło. No chyba proste i napisałem wyraźnie. A teraz żeby wyprzedzić twoje cytowanie ponownie piszę - mnie.
I nie odpalam już gier w rpgmakerze od długiego czasu i to się nie stanie dopóki nie pojawi się gra, która mnie do siebie przyciągnie sposobem prowadzenia rozgrywki stąd piszę czego bym oczekiwał, żeby może się skusić na to skoro padło coś o grach zręcznościowych.
I nie odpalam już gier w rpgmakerze od długiego czasu i to się nie stanie dopóki nie pojawi się gra, która mnie do siebie przyciągnie sposobem prowadzenia rozgrywki stąd piszę czego bym oczekiwał, żeby może się skusić na to skoro padło coś o grach zręcznościowych.
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Sztuka Bycia Potworem
O tym mówię - nie dowiesz się jaka jest jakość tych gierek i jeżeli nawet nie włączysz projektu.X-Tech pisze:To zdecydowanie jedyny magnes na tę grę w moim przypadku - ilość gier i ich jakość. Jak tym nie będzie przyciągać ja na pewno nie odpalę.
Sam nie raz atakowałeś za ocenianie gry na podstawie samej zapowiedzi.
Anyway - jaka decyzja Michu?
- Sozan
- Posty: 57
- Rejestracja: 10 gru 2008, 23:08
Re: Sztuka Bycia Potworem
Heh, dajcie mu spokojnie skończyć wszystko. Myślę że nikt tutaj z tego powodu nie umrze, a gra będzie po prostu lepsza.
Frytki!
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Sztuka Bycia Potworem
Zręcznościowy GamePlay = dla mnie dobra rozrywka, bo wywołuje odpowiednie napięcie i przymus precyzji na każdą sekundę czasu gry.Kalashnikov pisze: O tym mówię - nie dowiesz się jaka jest jakość tych gierek i jeżeli nawet nie włączysz projektu.
No z tym akurat prawda nie dowiem się jaka jakość gier jak ich nie odpalę, ale będę się nad tym w ogóle zastanawiał o ile te mini gry się pojawią.
-
- Posty: 928
- Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45
Re: Sztuka Bycia Potworem
wez to zrob dobrze i daj status "when it's done" a nie kurczaki jakis 20 luty...
- Mikisi
- Posty: 319
- Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Re: Sztuka Bycia Potworem
Michu, jak tam gra? Jak masz jakieś ważniejsze sprawy, to spoko, ale fajnie się zapowiada. Mam nadzieję, że skończysz. :D
- Michu
- Posty: 1155
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: Sztuka Bycia Potworem
EDIT:
Dzisiaj ruszyly testy, calosc jest praktycznie gotowa, a na zachete daje screen ze wspomnianej minigry:
Dobra panowie (i panie, rzecz jasna), wiem ze obiecywalem i obiecywalem. Kilka dni temu wzialem sie za przypominanie sobie jak dziala SBP i dokonczylem spajanie misji z glownym projektem. Mam zrobiona jedna minigre, ktora musze przeniesc tylko do tego projektu i dac jej jakas oprawe graficzna i wrzucam do testowania, w miedzyczasie robiac jeszcze klaser.
Jesli ktos chcialby dalej testowac, dajcie mi znac na PW.
Dzisiaj ruszyly testy, calosc jest praktycznie gotowa, a na zachete daje screen ze wspomnianej minigry:
Dobra panowie (i panie, rzecz jasna), wiem ze obiecywalem i obiecywalem. Kilka dni temu wzialem sie za przypominanie sobie jak dziala SBP i dokonczylem spajanie misji z glownym projektem. Mam zrobiona jedna minigre, ktora musze przeniesc tylko do tego projektu i dac jej jakas oprawe graficzna i wrzucam do testowania, w miedzyczasie robiac jeszcze klaser.
Jesli ktos chcialby dalej testowac, dajcie mi znac na PW.
- Michu
- Posty: 1155
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: Sztuka Bycia Potworem
Nazwa: Sztuka Bycia Potworem
Wersja: Demo
RM: 2003 (nie wymaga posiadania programu)
Typ: Planszówka/RPG
Autor: Michu
Wstęp
Po wielu, często bardzo burzliwych perypetiach składam na ręce Wasze demo zapowiadanej dawno temu gry "Sztuka Bycia Potworem". Jedna uwaga na wstępie. Nie traktujcie tej produkcji jako pełnowymiarowej gry, to raczej krótki przerywnik szarej codzienności w sam raz na listopadowy, pochmurny wieczór.
Oprawa
SBP zbudowane jest przede wszystkim na grafikach z Dragon Quest Monsters Caravan Heart. Do tego dochodzi systemowa grafika od DE i jeszcze kilka pierdół, wszystkich (mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałem) pomocników wymieniłem w podziękowaniach. Muzyka radosna, trochę randomowa i, chyba, rzadko przez scenowiczów używana.
Rozgrywka
Gra jest połączeniem gry planszowej (w stylu Magii i Miecza) oraz RPG (w stylu... każdego RPG, gdzie nabijamy doświadczenie, żeby rozwijać swoją postać). Myślę, że sterowanie jest dosyć intuicyjne, ale wrazie czego w menu gry znajduje się szybki samouczek, który wprowadzi was w annały rozgrywki.
Pełna wersja
Zasadniczo, nie planuję. W demie znajdzie się pewnie kilka błędów, niemniej nie powinny one zepsuć wam rozgrywki. Mógłbym oczywiście podrasować projekt i testować kolejne tygodnie, ale... po prostu nie mam czasu. Do studiów dochodzi mi jeszcze inny projekt ;)
Screeny:
Download
http://www.box.net/shared/keo2suamnv
Wersja: Demo
RM: 2003 (nie wymaga posiadania programu)
Typ: Planszówka/RPG
Autor: Michu
Wstęp
Po wielu, często bardzo burzliwych perypetiach składam na ręce Wasze demo zapowiadanej dawno temu gry "Sztuka Bycia Potworem". Jedna uwaga na wstępie. Nie traktujcie tej produkcji jako pełnowymiarowej gry, to raczej krótki przerywnik szarej codzienności w sam raz na listopadowy, pochmurny wieczór.
Oprawa
SBP zbudowane jest przede wszystkim na grafikach z Dragon Quest Monsters Caravan Heart. Do tego dochodzi systemowa grafika od DE i jeszcze kilka pierdół, wszystkich (mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałem) pomocników wymieniłem w podziękowaniach. Muzyka radosna, trochę randomowa i, chyba, rzadko przez scenowiczów używana.
Rozgrywka
Gra jest połączeniem gry planszowej (w stylu Magii i Miecza) oraz RPG (w stylu... każdego RPG, gdzie nabijamy doświadczenie, żeby rozwijać swoją postać). Myślę, że sterowanie jest dosyć intuicyjne, ale wrazie czego w menu gry znajduje się szybki samouczek, który wprowadzi was w annały rozgrywki.
Pełna wersja
Zasadniczo, nie planuję. W demie znajdzie się pewnie kilka błędów, niemniej nie powinny one zepsuć wam rozgrywki. Mógłbym oczywiście podrasować projekt i testować kolejne tygodnie, ale... po prostu nie mam czasu. Do studiów dochodzi mi jeszcze inny projekt ;)
Screeny:
Download
http://www.box.net/shared/keo2suamnv