Strona 4 z 5

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 01 lut 2010, 19:07
autor: Michu
Okej, sprawa wyglada tak: dwie misje w historii i jedna dodatkowa sa calkowicie zrobione, w zasadzie cala gra jest gotowa za wyjatkiem gier. Jako, ze od dlugiego czasu klece inny projekt w RM, nie mam sil i checi wymyslac minigier, wiec pytanie:

Czekacie na demko z minigrami czy mam wydawac bez nich? Jezeli druga opcja, to kolo 20 lutego powinienem oddac projekt do testow.

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 01 lut 2010, 20:42
autor: Pantera
jezeli idzie o demo, to osobiscie zaryzykowalbym stwierdzenie, ze bez minigier by sie obeszlo, ew. zrobic tylko jedna lub dwie.

btw jestem rowniez sklonny zglosic chec testowania

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 01 lut 2010, 21:26
autor: Foxik
O rany, trochę rzadko odświeżany temat, czytałem pierwsze posty i dopiero teraz skapnąłem się że są z zeszłego roku 0.o Heh, a mam nadzieję, że projekt dojdzie do pełnej wersji.

Jak dla mnie demko może być jak na razie bez mini gierek, bo to nie jest coś co, że tak powiem, uwielbiam w tego typu grach, poza tym chciałbym już zagrać w ww. grę.

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 02 lut 2010, 03:52
autor: Kalashnikov
Bez minigierek = bez przeciągania. Wrzucaj gierkę, bo wielu ludzi czeka z niecierpliwością. MC powoli mi się nudzi ;)

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 02 lut 2010, 11:03
autor: Fear
Też jestem za wypuszczeniem projektu bez mini gier :)

Chyba większość jest...

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 02 lut 2010, 16:41
autor: X-Tech
Ja jestem za minigrami - minigy podtrzymują żywotność i dają radochę z gry. To zdecydowanie jedyny magnes na tę grę w moim przypadku - ilość gier i ich jakość. Jak tym nie będzie przyciągać ja na pewno nie odpalę.

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 02 lut 2010, 18:36
autor: Kalashnikov
X-Tech pisze:Ja jestem za minigrami - minigy podtrzymują żywotność i dają radochę z gry. To zdecydowanie jedyny magnes na tę grę w moim przypadku - ilość gier i ich jakość. Jak tym nie będzie przyciągać ja na pewno nie odpalę.

Skąd wiesz, czy nie będzie przyciągać, skoro nie odpalisz?

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 02 lut 2010, 20:30
autor: X-Tech
Skoro czegoś nie odpalę to znaczy, że mnie nie przyciągnęło. No chyba proste i napisałem wyraźnie. A teraz żeby wyprzedzić twoje cytowanie ponownie piszę - mnie.

I nie odpalam już gier w rpgmakerze od długiego czasu i to się nie stanie dopóki nie pojawi się gra, która mnie do siebie przyciągnie sposobem prowadzenia rozgrywki stąd piszę czego bym oczekiwał, żeby może się skusić na to skoro padło coś o grach zręcznościowych.

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 03 lut 2010, 08:11
autor: Kalashnikov
X-Tech pisze:To zdecydowanie jedyny magnes na tę grę w moim przypadku - ilość gier i ich jakość. Jak tym nie będzie przyciągać ja na pewno nie odpalę.

O tym mówię - nie dowiesz się jaka jest jakość tych gierek i jeżeli nawet nie włączysz projektu.
Sam nie raz atakowałeś za ocenianie gry na podstawie samej zapowiedzi.

Anyway - jaka decyzja Michu?

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 03 lut 2010, 10:18
autor: Sozan
Heh, dajcie mu spokojnie skończyć wszystko. Myślę że nikt tutaj z tego powodu nie umrze, a gra będzie po prostu lepsza.

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 04 lut 2010, 03:03
autor: X-Tech
Kalashnikov pisze:O tym mówię - nie dowiesz się jaka jest jakość tych gierek i jeżeli nawet nie włączysz projektu.


Zręcznościowy GamePlay = dla mnie dobra rozrywka, bo wywołuje odpowiednie napięcie i przymus precyzji na każdą sekundę czasu gry.
No z tym akurat prawda nie dowiem się jaka jakość gier jak ich nie odpalę, ale będę się nad tym w ogóle zastanawiał o ile te mini gry się pojawią.

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 04 lut 2010, 17:54
autor: master miller
wez to zrob dobrze i daj status "when it's done" a nie kurczaki jakis 20 luty...

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 28 cze 2010, 20:49
autor: Mikisi
Michu, jak tam gra? Jak masz jakieś ważniejsze sprawy, to spoko, ale fajnie się zapowiada. Mam nadzieję, że skończysz. :D

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 16 sie 2010, 11:54
autor: Michu
EDIT:

Dzisiaj ruszyly testy, calosc jest praktycznie gotowa, a na zachete daje screen ze wspomnianej minigry:

Obrazek

Dobra panowie (i panie, rzecz jasna), wiem ze obiecywalem i obiecywalem. Kilka dni temu wzialem sie za przypominanie sobie jak dziala SBP i dokonczylem spajanie misji z glownym projektem. Mam zrobiona jedna minigre, ktora musze przeniesc tylko do tego projektu i dac jej jakas oprawe graficzna i wrzucam do testowania, w miedzyczasie robiac jeszcze klaser.

Jesli ktos chcialby dalej testowac, dajcie mi znac na PW.

Re: Sztuka Bycia Potworem

: 22 lis 2010, 16:17
autor: Michu
Nazwa: Sztuka Bycia Potworem
Wersja: Demo
RM: 2003 (nie wymaga posiadania programu)
Typ: Planszówka/RPG
Autor: Michu


Wstęp

Po wielu, często bardzo burzliwych perypetiach składam na ręce Wasze demo zapowiadanej dawno temu gry "Sztuka Bycia Potworem". Jedna uwaga na wstępie. Nie traktujcie tej produkcji jako pełnowymiarowej gry, to raczej krótki przerywnik szarej codzienności w sam raz na listopadowy, pochmurny wieczór.

Oprawa

SBP zbudowane jest przede wszystkim na grafikach z Dragon Quest Monsters Caravan Heart. Do tego dochodzi systemowa grafika od DE i jeszcze kilka pierdół, wszystkich (mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałem) pomocników wymieniłem w podziękowaniach. Muzyka radosna, trochę randomowa i, chyba, rzadko przez scenowiczów używana.

Rozgrywka

Gra jest połączeniem gry planszowej (w stylu Magii i Miecza) oraz RPG (w stylu... każdego RPG, gdzie nabijamy doświadczenie, żeby rozwijać swoją postać). Myślę, że sterowanie jest dosyć intuicyjne, ale wrazie czego w menu gry znajduje się szybki samouczek, który wprowadzi was w annały rozgrywki.

Pełna wersja

Zasadniczo, nie planuję. W demie znajdzie się pewnie kilka błędów, niemniej nie powinny one zepsuć wam rozgrywki. Mógłbym oczywiście podrasować projekt i testować kolejne tygodnie, ale... po prostu nie mam czasu. Do studiów dochodzi mi jeszcze inny projekt ;)

Screeny:

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Download


http://www.box.net/shared/keo2suamnv