8 Bit Quest [download]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pantera
Posty: 322
Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: Pantera »

X-Tech - swego czasu wspominales cos o robionym przez ciebie shmupie w RM, czy to jest to czym ten shmup sie ostatecznie stal, czy nie ma z nim nic wspolnego?
None ov thy empty gods shall ever stand above me!

transparent avatar thx to Kalashnikov
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3239
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: X-Tech »

Projekt jest już niemal na ukończeniu. Końcowy etapy gry nie został szczególnie rozbudowane, bo po prostu nie chciałem przedłużać czasu premiery, a na robienie gierki nie mam za wiele czasu. Gra została całkowicie prze zemnie spolszczona łącznie z obrazkami od zera. Dorobiłem Huda na życia i specjale czyli widać w trakcie gry ile mamy żyć ile specjali. Dałem możliwość wyłączenia huda i licznika punktów, bo na słabszych kompach zapewnia to idealną płynność. Dodałem el. RPG i zrobiłem zakończenie. Fabuła jest jaka jest, ale chodziło tu o grywalność. Cała gra po spakowaniu pomimo sporej ilości utworów (32!) bardzo ciekawie brzmiących i bardzo starannie dobranych zajmuje zaledwie 5mb ! Uważam, to za spory sukces.

Tu garść screenów z nowej wersji:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 04 lut 2009, 22:19 przez X-Tech, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
Pantera
Posty: 322
Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: Pantera »

Obrazkow tez nie widze, ale na gre czekam. Jezeli mam byc szczery, to zawsze Cie X-Techu kojarzylem jako bardzo ostrego krytyka, wiec licze na to, ze swoja gre traktowales w czasie tworzenia rownie krytycznym okiem.

Czekam na te gierke!
None ov thy empty gods shall ever stand above me!

transparent avatar thx to Kalashnikov
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: Kalashnikov »

Premiera tej gry będzie dla mnie jednym z największych (i jak najbardziej miłych) zaskoczeń ostatnich 12 miesięcy.
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: Secretman »

Iks-Teh pisze:Tu garść screenów z nowej wersji:
Ok, bo wcześniej ich nie było. "Bazarek, że hej?" :lol:
Co do krytyki, to poczekamy na premierę. :mrgreen:
Przynajmniej jedna gra z działu nieukończone projekty(czytaj zapowiedzi) GF w końcu wyjdzie.

/Edit-dół//
Dzięks.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2009, 22:08 przez Secretman, łącznie zmieniany 2 razy.
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: Akwarelek »

Skriny bardzo klimatyczne, ale nie podoba mi się niezachowanie "kwadratowości" w tej chmurce na trzecim (teraz juz na czwartym, chodzi mi o sklepik).

secretman, otworz sobie je w nowej karcie.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3239
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: X-Tech »

Dzięki wam za fajne miłe słowa. Gra pojawi się za niedługo. Nanoszę drobne poprawki, by wszystko współgrało z power modem. To w zasadzie jedyne co jeszcze muszę zrobić. Odnośnie gry mam już nowe pomysły, ale wykorzystam je pewnie w sequelu o ile się podejmę jego zrobienia - zobaczymy. Tymczasem kończę 8Bit Questa, abym mógł swobodnie robić inny tytuł - horror. Co do komentarzy praktycznie wszystkie uwagi wziąłem sobie do serca...
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: FEI »

pierwszy raz mam przeczucie, że z zapowiedzi X-techa coś wyniknie ;D

nie gadaj tylko rób :*

cem grać
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: Kalashnikov »

Ja mam jeszcze małą uwagę. Na screenach z różnymi menusami nie ma polskich znaków "WyjdZ", "Zycie". Mógłbyś dorobić te pare pikseli do każdej z liter i już byłoby znacznie milej dla oka.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3239
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: X-Tech »

Zrobione. Od razu lepiej.
Obrazek

Obrazek

Grę poddaje specyficznym testom i poprawkom. Czyli sprawdzam czy nie ma bugów, a jak jakieś drobne znajduję to naprawiam. Czyli co raz bliżej do wyjścia gry na światło dzienne.
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: FEI »

no i pięknie! teraz podociągaj niedociagnięcia i gramy ;*
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3239
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: X-Tech »

Patrzcie na Huda:
Obrazek

Odpowiedź:
Obrazek

Takie małe pójście na całość. Miało być w sequelu, ale co mi tam. Będzie więcej zabawy.

Małe objaśnienie:

Super Bieg - Powoduje, że rozpędzasz się i możesz przebiec przez hordy przeciwników i inne przeszkody nie naruszając zdrowia.

Teleport - Przenosisz się do zapamiętanego miejsca.

Hiper Skok - Skaczesz jak Mario i Rozdeptujesz wroga jeśli centralnie na niego trafisz.

Kontroler - Wyłączasz pułapki, ale tylko w fazie ich ruchu. tj. np. Kolce się wysuwają i chcesz je przejść. Używasz tego one się chowają automatycznie gdy tego użyjesz.

Extra Życie - Dodatkowa Szansa.

Zamrażacz - Zamraża wrogów na parę chwil.

W grze jest również sporo dodatkowych serii poziomów pobocznych [charakterystycznych], których zwyciężenie daje bonusy (jedna seria to minimum 5 poziomów), ale ich nikt wam nie każe przechodzić z tym, że wasz finalny wynik nie będzie większy o punkty na nich zdobyte i nie będzie wam się przechodzić łatwiej głównych poziomów o bonusy na nich zdobyte :D

Run Quest 6 poziomów (Paro sekundowe poziomy gdzie wymagana jest totalna szybkość pozostałe sekundy są punktowane po 1000-5000 za pozostałe sekundy czyli można się obłowić :D )
Battle Quest 5 poziomów (Zabij n szkieletów nim zbierzesz przedmioty z planszy)
Real Quest czyli (poziomy zwykłe prowadzące do końca gry) 7 poziomów.

EDIT: Kalash (post z dołu)

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 07 lut 2009, 18:37 przez X-Tech, łącznie zmieniany 12 razy.
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: Super Vegeta »

He-hey. Wygląda przesympatycznie. :)
Tylko czekać na premierę.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: Kalashnikov »

Zastanawiam się jedynie, czy HUD nie wyglądałby lepiej na czarnym tle - taki zwykły czarny pasek na górze ekranu. Tak czy siak, wygląda miodzio i tylko czekać na premierę.
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 765
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: kvachu »

Ja bym nazwał tą grę "Dungeon Siege: Akropolis".
ODPOWIEDZ