8 Bit Quest [download]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Pantera
Posty: 321
Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Postautor: Pantera » 07 lut 2009, 19:42

Na czarnym bardziej czytelny ten HUD jest na moje oko. W kazdym razie masz gwarancje, ze na kazdym levelu w dowolnym miejscu bedzie czytelny.
None ov thy empty gods shall ever stand above me!

transparent avatar thx to Kalashnikov
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 746
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Postautor: Preki » 08 lut 2009, 00:00

Kawałki artystów tworzących utwory trackerowe

To znaczy? :-D :wink:
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: 8 Bit Quest

Postautor: X-Tech » 12 lut 2009, 12:18

Miałem małego buga, którego trudno było wyeliminować, ale dało radę choć go złagodzić.
Bug okazał się nieszkodliwy, gdyż gra działa identycznie na innych komputerach. Sprawdzałem na 2xszybszym i było tak samo, więc nie ma się czego czepić. W trakcie zabawy z eliminacją bugów wpadłem na pomysł zrobienia czasowego spowolnienia akcji rodem z matrixa na korzyść dla nas.
Użycie trybu powoduje, że wszystko spowalnia, ale niektóre rzeczy na naszą korzyść bardziej. Zrobiłem również, że spowalnia muzyka, ale chyba ten efekt (na wolną muzykę) jednak wywalę. To tyle w zasadzie to powoli kończę testowanie przez ostatnie dni nie było na to czasu za bardzo.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: 8 Bit Quest

Postautor: Mertruve » 12 lut 2009, 13:56

Pytanko - jak spowalniasz utwory MOD, S3M i tego typu, to mają też niższe brzmienie, czy tylko spada tempo?
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: 8 Bit Quest

Postautor: X-Tech » 12 lut 2009, 16:00

Pitch też spada czyli masz 50% strat na wysokości + tempo.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Qualrath
Posty: 283
Rejestracja: 09 paź 2006, 19:33

Re: 8 Bit Quest

Postautor: Qualrath » 12 lut 2009, 20:01

Tak sobie śledzę ten temat, a żal by było nie napisać przynajmniej jednego zdania na ten temat. A już wszystko powiedziane, co chciałem powiedzieć. No i masz babo placek, spamowaty post.

Nvm, oby gra ukazała się jak najszybciej. Kocham klimaty ośmiobitowe i życzę jak najmniej problemów przy ostatnich szlifach. Tyla.
Obrazek
Qual Noworoczny ^^
Awatar użytkownika
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 442
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: 8 Bit Quest

Postautor: BeVoo » 12 lut 2009, 22:20

1) Nadal nie rozumiem co ma oznaczac ten tytul... Ani do garfiki, ani (co najwazniejsze) do fabuly nie pasuje...
2) A propos grafiki - ona rowniez niezbyt mi pasuje do fabuly gry
3) Tak jak ktos wspomnial - bardziej Rhomik niz Pac-Man
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: 8 Bit Quest

Postautor: X-Tech » 12 lut 2009, 22:39

BeVoo pisze:1) Nadal nie rozumiem co ma oznaczac ten tytul... Ani do garfiki, ani (co najwazniejsze) do fabuly nie pasuje...
2) A propos grafiki - ona rowniez niezbyt mi pasuje do fabuly gry
3) Tak jak ktos wspomnial - bardziej Rhomik niz Pac-Man


1) To da się rozkminić na końcu. Ale tu nie idzie o fabułę, ale o grywalność. Masz dźwięki 8bit, muzyke w stylu 8bit, postaci w stylu 8bit.

2) FABUŁY nie wyłożyłem w zapowiedzi.

3) Jedyną rzeczą łączącą Pac-Mana z R-Homikiem jest obowiązek zebrania wszystkich elementów z planszy. A tu jest 150% Pac-Mana i masa MOICH POMYSŁÓW.

Zakończyłem prace nad naprawieniem bugów gry. Największy został naprawiony i gra działa tak jak zaplanowałem z czego się bardzo cieszę, gdyż z tym bugiem męczyłem się kilka dni.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 442
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: 8 Bit Quest

Postautor: BeVoo » 13 lut 2009, 21:38

1) Dzwiekow nie slyszalem, ale po screenach i postach widze, ze 8-bitowego klimatu to ta gra (jak dla mnie) nie bedzie miala. Oby z grywalnoscia rzeczywiscie bylo lepiej. Nie zrozum mnie zle, ale niektorzy z nas naprawde sie spodziewali "ubogiej" graficznie czy merytorycznie gry. Nadal podtrzymuje, ze tytul jest nieadekwatny do gry. Ale poczekamy - zobaczymy. Rób, rób.
2) Tzn. nie wspominales nic o fabule w pierwszym poscie?
3) 150% Pac-Mana... O_o'
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: 8 Bit Quest

Postautor: X-Tech » 13 lut 2009, 23:14

BeVoo pisze:1) Dźwiekow nie slyszalem, ale po screenach i postach widze, ze 8-bitowego klimatu to ta gra (jak dla mnie) nie bedzie miala. Oby z grywalnoscia rzeczywiscie bylo lepiej. Nie zrozum mnie źle, ale niektorzy z nas naprawde sie spodziewali "ubogiej" graficznie czy merytorycznie gry. Nadal podtrzymuje, ze tytul jest nieadekwatny do gry. Ale poczekamy - zobaczymy. Rób, rób.


Na pewno gra jest okraszona na ile to możliwe 8bitowym stylem...Zaryzykował bym stwierdzenie, że podobnym do Dokkutsu czy jak kto woli Cave Story...jeśli idzie o dźwięk i muzykę.

Oto screeny z finalnej wersji !!!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Gra już jest gotowa i pytanie tylko czy sterowanie:
/,*,-,+,0 (SPECJALE) będzie wam odpowiadać ?
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: 8 Bit Quest

Postautor: Akwarelek » 13 lut 2009, 23:50

Wolałbym szczerze 1-5.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: 8 Bit Quest

Postautor: Kalashnikov » 13 lut 2009, 23:56

@BeVoo - wydaje mi się, że czepiasz się trochę na siłę. Może "8-Bit Quest" to quest X-Techa do do stworzenia gry, a'la 8 biów. Quest według Ciebie nieudany, ale zawsze quest ;)

Hmm, Akwa ma chyba rację, 1-5 jes wygodniejsze (u mnie na klawiaturze Twoich znaków nie ma obok siebie). Dawaj grę!
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: 8 Bit Quest

Postautor: X-Tech » 13 lut 2009, 23:58

Akwarelek pisze:Wolałbym szczerze 1-5.

Zrobie te klawisze też pod 1-5 chwilka.
Funkcje klawiszy zawsze na hudzie.
Można używać obu typów jednocześnie.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Pantera
Posty: 321
Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27

Re: 8 Bit Quest

Postautor: Pantera » 14 lut 2009, 02:48

z ta pierwsza konfiguracja klawiszy tos chyba o klawiaturze numerycznej myslal, hm? a o laptopowcach to nie pomyslales hm? ;P

kiedytowychodzikiedytowychodziKIEDYTOWYCHODZI?!?!?!?!
None ov thy empty gods shall ever stand above me!

transparent avatar thx to Kalashnikov
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: 8 Bit Quest

Postautor: Secretman » 14 lut 2009, 17:45

Iks-Tech pisze:Postęp nad "8BitQuest V1.0" 99%
Ostatni raz przechodzę dla testu i wrzucam.


Rozumiem, że w weekend(dzisiaj?) premiera?

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości