Strona 3 z 9
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
: 07 lut 2009, 19:42
autor: Pantera
Na czarnym bardziej czytelny ten HUD jest na moje oko. W kazdym razie masz gwarancje, ze na kazdym levelu w dowolnym miejscu bedzie czytelny.
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
: 08 lut 2009, 00:00
autor: Preki
Kawałki artystów tworzących utwory trackerowe
To znaczy?
Re: 8 Bit Quest
: 12 lut 2009, 12:18
autor: X-Tech
Miałem małego buga, którego trudno było wyeliminować, ale dało radę choć go złagodzić.
Bug okazał się nieszkodliwy, gdyż gra działa identycznie na innych komputerach. Sprawdzałem na 2xszybszym i było tak samo, więc nie ma się czego czepić. W trakcie zabawy z eliminacją bugów wpadłem na pomysł zrobienia czasowego spowolnienia akcji rodem z matrixa na korzyść dla nas.
Użycie trybu powoduje, że wszystko spowalnia, ale niektóre rzeczy na naszą korzyść bardziej. Zrobiłem również, że spowalnia muzyka, ale chyba ten efekt (na wolną muzykę) jednak wywalę. To tyle w zasadzie to powoli kończę testowanie przez ostatnie dni nie było na to czasu za bardzo.
Re: 8 Bit Quest
: 12 lut 2009, 13:56
autor: Mertruve
Pytanko - jak spowalniasz utwory MOD, S3M i tego typu, to mają też niższe brzmienie, czy tylko spada tempo?
Re: 8 Bit Quest
: 12 lut 2009, 16:00
autor: X-Tech
Pitch też spada czyli masz 50% strat na wysokości + tempo.
Re: 8 Bit Quest
: 12 lut 2009, 20:01
autor: Qualrath
Tak sobie śledzę ten temat, a żal by było nie napisać przynajmniej jednego zdania na ten temat. A już wszystko powiedziane, co chciałem powiedzieć. No i masz babo placek, spamowaty post.
Nvm, oby gra ukazała się jak najszybciej. Kocham klimaty ośmiobitowe i życzę jak najmniej problemów przy ostatnich szlifach. Tyla.
Re: 8 Bit Quest
: 12 lut 2009, 22:20
autor: BeVoo
1) Nadal nie rozumiem co ma oznaczac ten tytul... Ani do garfiki, ani (co najwazniejsze) do fabuly nie pasuje...
2) A propos grafiki - ona rowniez niezbyt mi pasuje do fabuly gry
3) Tak jak ktos wspomnial - bardziej Rhomik niz Pac-Man
Re: 8 Bit Quest
: 12 lut 2009, 22:39
autor: X-Tech
BeVoo pisze:1) Nadal nie rozumiem co ma oznaczac ten tytul... Ani do garfiki, ani (co najwazniejsze) do fabuly nie pasuje...
2) A propos grafiki - ona rowniez niezbyt mi pasuje do fabuly gry
3) Tak jak ktos wspomnial - bardziej Rhomik niz Pac-Man
1) To da się rozkminić na końcu. Ale tu nie idzie o fabułę, ale o grywalność. Masz dźwięki 8bit, muzyke w stylu 8bit, postaci w stylu 8bit.
2) FABUŁY nie wyłożyłem w zapowiedzi.
3) Jedyną rzeczą łączącą Pac-Mana z R-Homikiem jest obowiązek zebrania wszystkich elementów z planszy. A tu jest 150% Pac-Mana i masa MOICH POMYSŁÓW.
Zakończyłem prace nad naprawieniem bugów gry. Największy został naprawiony i gra działa tak jak zaplanowałem z czego się bardzo cieszę, gdyż z tym bugiem męczyłem się kilka dni.
Re: 8 Bit Quest
: 13 lut 2009, 21:38
autor: BeVoo
1) Dzwiekow nie slyszalem, ale po screenach i postach widze, ze 8-bitowego klimatu to ta gra (jak dla mnie) nie bedzie miala. Oby z grywalnoscia rzeczywiscie bylo lepiej. Nie zrozum mnie zle, ale niektorzy z nas naprawde sie spodziewali "ubogiej" graficznie czy merytorycznie gry. Nadal podtrzymuje, ze tytul jest nieadekwatny do gry. Ale poczekamy - zobaczymy. Rób, rób.
2) Tzn. nie wspominales nic o fabule w pierwszym poscie?
3) 150% Pac-Mana... O_o'
Re: 8 Bit Quest
: 13 lut 2009, 23:14
autor: X-Tech
BeVoo pisze:1) Dźwiekow nie slyszalem, ale po screenach i postach widze, ze 8-bitowego klimatu to ta gra (jak dla mnie) nie bedzie miala. Oby z grywalnoscia rzeczywiscie bylo lepiej. Nie zrozum mnie źle, ale niektorzy z nas naprawde sie spodziewali "ubogiej" graficznie czy merytorycznie gry. Nadal podtrzymuje, ze tytul jest nieadekwatny do gry. Ale poczekamy - zobaczymy. Rób, rób.
Na pewno gra jest okraszona na ile to możliwe 8bitowym stylem...Zaryzykował bym stwierdzenie, że podobnym do Dokkutsu czy jak kto woli Cave Story...jeśli idzie o dźwięk i muzykę.
Oto screeny z finalnej wersji !!!
Gra już jest gotowa i pytanie tylko czy sterowanie:
/,*,-,+,0 (SPECJALE) będzie wam odpowiadać ?
Re: 8 Bit Quest
: 13 lut 2009, 23:50
autor: Akwarelek
Wolałbym szczerze 1-5.
Re: 8 Bit Quest
: 13 lut 2009, 23:56
autor: Kalashnikov
@BeVoo - wydaje mi się, że czepiasz się trochę na siłę. Może "8-Bit Quest" to quest X-Techa do do stworzenia gry, a'la 8 biów. Quest według Ciebie nieudany, ale zawsze quest ;)
Hmm, Akwa ma chyba rację, 1-5 jes wygodniejsze (u mnie na klawiaturze Twoich znaków nie ma obok siebie). Dawaj grę!
Re: 8 Bit Quest
: 13 lut 2009, 23:58
autor: X-Tech
Akwarelek pisze:Wolałbym szczerze 1-5.
Zrobie te klawisze też pod 1-5 chwilka.
Funkcje klawiszy zawsze na hudzie.
Można używać obu typów jednocześnie.
Re: 8 Bit Quest
: 14 lut 2009, 02:48
autor: Pantera
z ta pierwsza konfiguracja klawiszy tos chyba o klawiaturze numerycznej myslal, hm? a o laptopowcach to nie pomyslales hm? ;P
kiedytowychodzikiedytowychodziKIEDYTOWYCHODZI?!?!?!?!
Re: 8 Bit Quest
: 14 lut 2009, 17:45
autor: Secretman
Iks-Tech pisze:Postęp nad "8BitQuest V1.0" 99%
Ostatni raz przechodzę dla testu i wrzucam.
Rozumiem, że w weekend(dzisiaj?) premiera?