8 Bit Quest [download]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: 8 Bit Quest

Postautor: X-Tech » 14 lut 2009, 17:48

Secretman pisze:
Iks-Tech pisze:Postęp nad "8BitQuest V1.0" 99%
Ostatni raz przechodzę dla testu i wrzucam.


Rozumiem, że w weekend(dzisiaj?) premiera?


W Weekend już bankowo. Gra pomimo masy muzyki dźwięków po spakowaniu zajmuje zaledwie 2,7mb po wypakowaniu 5mb. Kawałków finalnie jest 41. Dźwięków 32. Poziomów 20. Gra też nie wymagać będzie RTP do działania, więc każdy w to pogra. Spodziewajcie się 100% nowych elementów i 0 RTP.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: 8 Bit Quest

Postautor: Secretman » 14 lut 2009, 17:56

Nawet jakby zajmowało 100mb to bym się nie obraził. Z tego co rozumiem, to muzyka i dźwięki będą się zaliczać do gatunku chiptune(8bitowy styl jak wspomniałeś). To dobrze, bo liczy się jakość nie ilość.

/Edit-dół//

Linka możesz też wsadzić do pierwszego posta tematu.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2009, 18:49 przez Secretman, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: 8 Bit Quest

Postautor: X-Tech » 14 lut 2009, 17:59

8Bit Quest 100%

Obrazek

Gra jest już w wersji 1.0 beta teraz możecie pobierać i grać, komentować.
Gra do pobrania tutaj:

http://www.sendspace.pl/file/NQLeOBEB/
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 753
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Re: 8 Bit Quest

Postautor: kvachu » 14 lut 2009, 19:13

Pobieram i idę grać!!
Mam nadzieję, że będą dobre chipowe kawałki, bo tak się składa, że jestem hardcore fan muzy chipowej.
* cHiPiE ! *
Obrazek
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: 8 Bit Quest

Postautor: Secretman » 14 lut 2009, 19:26

Hmmm...zabezpieczony projekt. Przynajmniej nie zobaczę błędów :-D .
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: 8 Bit Quest

Postautor: X-Tech » 14 lut 2009, 19:31

kvachu pisze:Pobieram i idę grać!!
Mam nadzieję, że będą dobre chipowe kawałki, bo tak się składa, że jestem hardcore fan muzy chipowej.
* cHiPiE ! *


Jest masa chipów.

Secretman pisze:Hmmm...zabezpieczony projekt. Przynajmniej nie zobaczę błędów :-D .


Zabezpieczony, żeby nie dało się CHEATOWAĆ.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2009, 21:31 przez X-Tech, łącznie zmieniany 1 raz.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: 8 Bit Quest

Postautor: Super Vegeta » 14 lut 2009, 19:45

Po kilku etapach stwierdzam, że gra się całkiem przyjemnie i gierca swojski klimat ma, imo jednak mogłeś dać kop za drzwi miast game overa za schrzanienie etapu. Te kilka sekund, jakie zajmuje wyłączenie ekranu game over, ponowne włączenie się gry, wczytanie i dojście do odpowiednich drzwi odrobinę zniechęca.
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 753
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Re: 8 Bit Quest

Postautor: kvachu » 14 lut 2009, 20:52

@up
nic dodać nic ująć. Tak samo chyba nawet z życiami można by dać se spokój.
Gierca jest niezła muszę przyznać. Przyłapałem się nawet na tym, że mocno zacieszałem jak przechodziłem coraz to dalsze etapy =D. Oprócz tego o czym wspomniał SV to chyba nic mnie w tej grze nie drażni.
Zauważyłem, że gdy zginę i mam życie, i się respie to potwory tez się respią od nowa i nie ma ich w tych miejscach gdzie mnie np dopadli, to celowe?
Anyway, jest naprawdę nieżle =).

[EDIT]
Obawiam się, że w grze jest błą, a nawet wielbłą =[. Nie mogę przejść poziomu z rękawicami takimi czerwoymi czy czymś gdzie leci nuta z mario. Mam zabić 25 szkieletorów i zebrać wszystko. Robie to i dalej niby nie wykonałem zadania... Parę arzy zabiłem ich nawet ponad 30(liczyłem dokładnie) i zebrałem też wszyściutki miecze i nic.

BTW jakie zakończenie... Czyżby sequel? ;D
Obrazek
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: 8 Bit Quest

Postautor: Jazzwhisky » 15 lut 2009, 05:19

kvachu pisze:Obawiam się, że w grze jest błą, a nawet wielbłą =[. Nie mogę przejść poziomu z rękawicami takimi czerwoymi czy czymś gdzie leci nuta z mario. Mam zabić 25 szkieletorów i zebrać wszystko. Robie to i dalej niby nie wykonałem zadania... Parę arzy zabiłem ich nawet ponad 30(liczyłem dokładnie) i zebrałem też wszyściutki miecze i nic.


Mam to samo na planszy po prawo (15 szkieletów+3bonusy z mieczykiem), ponadto zauważyłem (?), że jeśli stracisz życie ilość zabitych wrogów naliczana jest najprawdopodobniej od zera - słowem, w tym układzie musisz przejść planszę "na raz".

Ogólnie pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, no może poza neutralną (sic!) muzyką, ale szczerze mówiąc z czasem coraz słabsze. Gra notorycznie wiesza się jeśli tylko w tle pracuje coś cięższego (nigdy wcześniej nie miałem problemów z PM*edit), spowalnia ją gameover, do tego wspomniane bugi i w całości patrząc niewyważone, a czasami dziesięciosekundowe, imo kompletnie bezsensowne plansze. No i bonusy, które jak się okazuje, dotychczas właściwie mogłyby dla mnie nie istnieć. =]

Reasumując: szanuję ten ambitniej budowany dowcip, ilość włożonej pracy, pomysł i fajny klimat gry, ale ogólnie w mój gust to wszystko nie trafiło. Poza tym zdecydowanie zabrakło testowania - przydałaby się szybka poprawka problemów z wrogami. Póki co więcej czasu spędziłem na walce z samą grą, niż pokonując poziomy - a jest to dla mnie sytuacja zupełnie nie do przyjęcia.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 741
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: 8 Bit Quest [download]

Postautor: Preki » 15 lut 2009, 09:59

Na końcu, lub pod sam koniec intra, wywala mi okienko z błędem (+ magiczny dźwięk Windowsa). Z doświadczenia wiem, że to związane jest z Powermodem.
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 753
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Re: 8 Bit Quest [download]

Postautor: kvachu » 15 lut 2009, 11:13

To ja jestem chyba szczęściarzem =D. Ani razu tego nie doświadczyłem 8) 8) 8)
Obrazek
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: 8 Bit Quest [download]

Postautor: Akwarelek » 15 lut 2009, 11:21

Gierka fajna i świetnie się gra, ale głównym problemem jest jak zwykle wygoda dla grającego. Bezapelacyjnie wkurza Game Over, ogólnie te rzeczy, podczas których gracz musi siedzieć i gapić się na monitor bez możliwości przyspieszenia lub ominięcia danej akcji. Nie rozumiem też, co mam zrobić w momencie gdy mam 2 mieczyki i 10 szkieletów do rozwalenia, podczas gdy mapa to wąskie korytarzyki (ta mapka z czerwonymi laskami z Zeldy)? Ach, na początku gry miga title z dźwiękiem, to celowo czy nie wiedziałeś skąd to się bierze? Również gdzieś na początku cofnąłem się do planszy, (tej, gdzie podczas intro bohater się ocknął) - był tam w okolicach jakiś korytarz, na którego końcu były drzwi i po ich kliknięciu wyświetlał się tekst w angielskim.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: 8 Bit Quest [download]

Postautor: X-Tech » 15 lut 2009, 11:33

.... Pomimo, że przeszedłem ją parę razy to widać, że ciężko znaleźć bugi w grze przez jednego człowieka, gdy w grę wchodzi masa skryptów i możliwości. Komu się gra podobała - cieszę się z tego powodu. Tak parę rzeczy zostało zrobionych prze zemnie celowo jak wycofanie się do menu po stracie żyć itp. Od czego jest opcja zapisz, wczytaj, ALE jak widać jak ktoś lubi sobie trochę częściej wpaść na pułapkę, potwora to go może wkurzać. Jeśli gra jest tego warta zostanie to przerobione po stracie żyć będzie nas wywalać do mapy wyborów. Dzięki za znalezienie buga z mapą na szkielety i za znalezienie buga z wyświetleniem na drzwiach tekstu po angielsku, oraz liczeniem potworów po stracie życia. Naprawię to. Czy mapy z małą ilością czasu są bez sensu ? Myślę, że nie. Jak kupuje się odpowiednio bieganie i się go używa można zyskać parę sekund do przodu, a sekunda na tych mapach pozostała daje od 1000 punktów w górę. Dobra dzięki za granie. Co do bugów z PM widać niektórzy nie mają z tym problemów. Jak zauważyłem słusznie lepiej nie mieć innych okien programów otwartych w trakcie działania gry, bo się PM buntuje. Idę naprawić te buczki i uczynić grę wygodniejszą po skończeniu się żyć.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 741
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: 8 Bit Quest [download]

Postautor: Preki » 15 lut 2009, 12:03

Migający napis jest efektem tego, że X-Tech użył grafiki tytułowej, a PM pomija ekran tytułowy i wędruje od razu na mapkę, gdzie jest ustawiony Bohater, tak, jakby samoczynnie wybierałby "Nową Grę". Jako titla trzeba więc użyć po prostu czarnego obrazka o wymiarach 320x240.
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: 8 Bit Quest [download]

Postautor: Akwarelek » 15 lut 2009, 12:05

Orly?

Kolejny bug, gdy tracimy życie, wyświetla się napis "X żyć", podczas którego leci czas w stoperze.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości