Mystic Forces

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
kamac
Posty: 103
Rejestracja: 20 gru 2008, 11:41
Kontakt:

Mystic Forces

Post autor: kamac »

Witam oto moja pierwsza gra (taka... oficjalna xD) na początek poproszę... NIE ŚMIAC SIĘ!!! x). Na pewno do najleprzych nie należę ale mam nadzieję, że nie jestem też aż tak zielony x). Na pewno wstręt wzbudzi grafika... A teraz o projekcie.

Nazwa: Mystic Forces (RM2003)

Fabuła: Na świecie jest pewna magiczna kula, która co rok zmienia położenie. Nikt nie wie gdzie się obecnie znajduje. Twoim zadaniem jest ją zniszczyc aby nikt nie mógł jej posiąśc i zawładnąc światem (lal xP). W grze nie towarzyszy ci NIKT oprócz twojego cienia, miecza no i ewentualnie zbroi =).

Mapa: zastanawiam się czy zrobic Mapę świata (chyba nikt tego nie lubi, ale to droga na łatwizne =D)... Liczę, że coś doradzicie...

I teraz to na co pewnie wszyscy zawsze najbardziej czekają... Screeny x):

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek


Premiera: A kto to wie....
Demo: http://www.sendspace.com/file/i1h9kr
Wersja RM:2003
Ostatnio zmieniony 11 sty 2009, 19:39 przez kamac, łącznie zmieniany 4 razy.
.
Awatar użytkownika
Kiksi

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon I (miejsce 3)
Posty: 361
Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02

Re: Mystic Forces

Post autor: Kiksi »

mapping mapping mapping !! jezus maryja :D Obczaj lige mapperow i wzoruj sie!
Najbardziej bolą ściany na drugim screenie ;p
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Mystic Forces

Post autor: Kalashnikov »

Hmm, co tu rzec. No pierwszy projekt, oklasków się nie spodziewaj, ale rób rób, bo w ten sposób się najlepiej uczy.