Mystic Forces
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- kamac
- Posty: 103
- Rejestracja: 20 gru 2008, 11:41
- Kontakt:
Mystic Forces
Witam oto moja pierwsza gra (taka... oficjalna xD) na początek poproszę... NIE ŚMIAC SIĘ!!! x). Na pewno do najleprzych nie należę ale mam nadzieję, że nie jestem też aż tak zielony x). Na pewno wstręt wzbudzi grafika... A teraz o projekcie.
Nazwa: Mystic Forces (RM2003)
Fabuła: Na świecie jest pewna magiczna kula, która co rok zmienia położenie. Nikt nie wie gdzie się obecnie znajduje. Twoim zadaniem jest ją zniszczyc aby nikt nie mógł jej posiąśc i zawładnąc światem (lal xP). W grze nie towarzyszy ci NIKT oprócz twojego cienia, miecza no i ewentualnie zbroi =).
Mapa: zastanawiam się czy zrobic Mapę świata (chyba nikt tego nie lubi, ale to droga na łatwizne =D)... Liczę, że coś doradzicie...
I teraz to na co pewnie wszyscy zawsze najbardziej czekają... Screeny x):
Premiera: A kto to wie....
Demo: http://www.sendspace.com/file/i1h9kr
Wersja RM:2003
Nazwa: Mystic Forces (RM2003)
Fabuła: Na świecie jest pewna magiczna kula, która co rok zmienia położenie. Nikt nie wie gdzie się obecnie znajduje. Twoim zadaniem jest ją zniszczyc aby nikt nie mógł jej posiąśc i zawładnąc światem (lal xP). W grze nie towarzyszy ci NIKT oprócz twojego cienia, miecza no i ewentualnie zbroi =).
Mapa: zastanawiam się czy zrobic Mapę świata (chyba nikt tego nie lubi, ale to droga na łatwizne =D)... Liczę, że coś doradzicie...
I teraz to na co pewnie wszyscy zawsze najbardziej czekają... Screeny x):
Premiera: A kto to wie....
Demo: http://www.sendspace.com/file/i1h9kr
Wersja RM:2003
Ostatnio zmieniony 11 sty 2009, 19:39 przez kamac, łącznie zmieniany 4 razy.
.
- Kiksi
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02
Re: Mystic Forces
mapping mapping mapping !! jezus maryja :D Obczaj lige mapperow i wzoruj sie!
Najbardziej bolą ściany na drugim screenie ;p
Najbardziej bolą ściany na drugim screenie ;p
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Mystic Forces
Hmm, co tu rzec. No pierwszy projekt, oklasków się nie spodziewaj, ale rób rób, bo w ten sposób się najlepiej uczy.
Fabuła oklepana, ale spokojnie można ją podrasować dając jakiś ciekawy powód, dla którego bohater chce zniszczyć kulę (jego ojciec ją znalazł, ale okazała się zbyt potężna i go zabiła, teraz syn chce ją unicestwić, aby nikt nie cierpiał przez nią tak jak on - zmyślam na szybko, ale wiesz o co chodzi).
Screeny z miasta naprawdę niezłe jak na początki, ale:
Absolutnie do poprawki. Popatrz jak wyglądają wnętrza (proporcje i wielkość pomieszczeń jest ok, ale ŚCIANY!) i przerób. Jeśli masz ich już zrobionych więcej to czeka Cię trochę roboty, ale takie coś jest nie do zaakceptowania.
Spróbuj dorzucić jakiś swój autorski skrypt (higiena XD ), żeby minimalnie wyróżnić się na tle innych standardowych jRPGów i rób rób rób :)
Fabuła oklepana, ale spokojnie można ją podrasować dając jakiś ciekawy powód, dla którego bohater chce zniszczyć kulę (jego ojciec ją znalazł, ale okazała się zbyt potężna i go zabiła, teraz syn chce ją unicestwić, aby nikt nie cierpiał przez nią tak jak on - zmyślam na szybko, ale wiesz o co chodzi).
Screeny z miasta naprawdę niezłe jak na początki, ale:
Absolutnie do poprawki. Popatrz jak wyglądają wnętrza (proporcje i wielkość pomieszczeń jest ok, ale ŚCIANY!) i przerób. Jeśli masz ich już zrobionych więcej to czeka Cię trochę roboty, ale takie coś jest nie do zaakceptowania.
Spróbuj dorzucić jakiś swój autorski skrypt (higiena XD ), żeby minimalnie wyróżnić się na tle innych standardowych jRPGów i rób rób rób :)
- Mikisi
- Posty: 319
- Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Re: Mystic Forces
Na mapping się nie wypowiadam bo sam dobry nie jestem. Tylko ten dom. Brr...
Charsety nie są wcale takie złe, ale mogłyby być lepsze.
NAPRAWDĘ nie chcesz więcej sojuszników!? Daj chociaż jakiegoś zwierzaka do kupienia xD
Fabuła taka średnia...
Charsety nie są wcale takie złe, ale mogłyby być lepsze.
NAPRAWDĘ nie chcesz więcej sojuszników!? Daj chociaż jakiegoś zwierzaka do kupienia xD
Fabuła taka średnia...
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2010, 17:59 przez Mikisi, łącznie zmieniany 1 raz.
- kamac
- Posty: 103
- Rejestracja: 20 gru 2008, 11:41
- Kontakt:
Re: Mystic Forces
Ok a jak przerobic ściany xP? Co do mojego skryptu to zrobie tworzenie run, zapisywanie zwojów no i więcej raczej teraz nie wymienie bo musze miec pomysł xP. Tak zrobiłem więcej takich ścian xD ale potrzeba poprawiania tego mnie nie przeraża więc jak tyko będę wiedział jak - przerobię
Edit@ /up/
Co do zwierzaka to ciągle są w toku xD. Będą do kupienia na targach...
Edit@ /up/
Co do zwierzaka to ciągle są w toku xD. Będą do kupienia na targach...
.
-
- Posty: 388
- Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30
Re: Mystic Forces
ło matko XoD ... nawet na pierwszy raz wygląda to słabo. ale nie zrażaj się, trzeba troszkę poprawić i będzie git. musisz się nauczyć obserwować. popieram pomysł Kikuta, obeznaj się z LM. z każdego chipa idzie wycisnąć coś ładnego a przynajmniej poprawnego.
fabuła... no cóż nic specjalnie nowatorskiego nie zaproponowałeś, ale nie jest znowy najgorzej. przyajmniej nie zbieramy kryształków.
buziaczek dla otuchy :*
fabuła... no cóż nic specjalnie nowatorskiego nie zaproponowałeś, ale nie jest znowy najgorzej. przyajmniej nie zbieramy kryształków.
buziaczek dla otuchy :*
ewribadi dałn!
- Mikisi
- Posty: 319
- Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Re: Mystic Forces
I to mi sie podoba !kamac pisze:Co do zwierzaka to ciągle są w toku xD. Będą do kupienia na targach...
- kamac
- Posty: 103
- Rejestracja: 20 gru 2008, 11:41
- Kontakt:
Re: Mystic Forces
Wiem, fabuła to krótko mówiąc g*w*no. Chociaż głowiłem się nad fabułą ponad 2 dni xD
Edit@
Zapomniałem dodac od 1 lv. Ma się skill... Kody xD clickasz kody i masz wpisz 6 cyfr. liczbę. Wpisujesz np. 1222136 i to jest kod na pieniądze =)
Edit2@
Zapomniałem dodac: mocy uczy się poprzez kupienie zwoju i nauczeniu się go. Jednakże potrafi tego dokonac tylko Mag. Wybierając profesję rycerza jesteśmy w stanie używac tylko zwoju, który po użyciu niszczy się. A mag może się zaklęcia nauczyc forever
Edit3@
No i jak sądzicie czy dobra jest mapa świata?
Edit@
Zapomniałem dodac od 1 lv. Ma się skill... Kody xD clickasz kody i masz wpisz 6 cyfr. liczbę. Wpisujesz np. 1222136 i to jest kod na pieniądze =)
Edit2@
Zapomniałem dodac: mocy uczy się poprzez kupienie zwoju i nauczeniu się go. Jednakże potrafi tego dokonac tylko Mag. Wybierając profesję rycerza jesteśmy w stanie używac tylko zwoju, który po użyciu niszczy się. A mag może się zaklęcia nauczyc forever
Edit3@
No i jak sądzicie czy dobra jest mapa świata?
.
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Mystic Forces
No i już jakieś ciekawe urozmaicenie, tak trzymać.
Co do ścian. Na czerwono masz ścianę, na niebiesko miejsce styku tejże z sufitem. U Ciebie wszystko stworzone jest z jednego i tego samego elementu chipsetu, a tak być po prostu nie może. Mam nadzieję, że rozumiesz o co kaman.
Co do ścian. Na czerwono masz ścianę, na niebiesko miejsce styku tejże z sufitem. U Ciebie wszystko stworzone jest z jednego i tego samego elementu chipsetu, a tak być po prostu nie może. Mam nadzieję, że rozumiesz o co kaman.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Secretman
- Posty: 491
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12
Re: Mystic Forces
Zapewne nie przeczytałeś 7 Żelaznych Punktów Fabularnych:
Pisanie fabuły według tego powinno Ci pójść o wiele łatwiej.
Co do screenów, to wnętrze budynku do poprawy(jest to RTP jak widzę, więc ściany w tym chipsecie są ).
Kod: Zaznacz cały
http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/inne/siedem
Co do screenów, to wnętrze budynku do poprawy(jest to RTP jak widzę, więc ściany w tym chipsecie są ).
- kamac
- Posty: 103
- Rejestracja: 20 gru 2008, 11:41
- Kontakt:
Re: Mystic Forces
Kalash wiem o co ci chodzi. Wiedziałem to już od początku :P tylko nie wiem jak to zrobic xD
.
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
Re: Mystic Forces
Mnie fabuła się podoba, dawno takiej nie było :) Chociaż nie wiem, po co mieszać do tego bezpieczeństwo świata, może za zniszczenie kuli dostanie się po prostu królestwo i pół księżniczki (i mówię o dolnej połowie)?
- Mikisi
- Posty: 319
- Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Re: Mystic Forces
Co do 7 punktów fabularnych...czytałem 3 razy i zrobiłem 1% gry po czym mi się znudziło ale nie odradzam ci tego bo jest bardzo pomocne
Co do ścian też nie umiałem ale próbowałem , próbowałem i udało mi się !
I to było by na tyle
Co do ścian też nie umiałem ale próbowałem , próbowałem i udało mi się !
I to było by na tyle
- Gokufan
- Posty: 306
- Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mystic Forces
A mi się podoba, mapping wprawdzie nie jest wspaniały, ale screeny z miasta mnie urzekły, wcale nie jest tak źle, rób :)
- Sarge
- Posty: 92
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 19:23
- Kontakt:
Re: Mystic Forces
Ściany koniecznie do poprawki, ogólnie projekt graficznie nie zachwyca, ale ja w grach na RM'a aż tak bardzo nie przywiązuję do tego wagi - jeśli nie ma kompletnej tragedii i da się grać, to jest ok .
A jak z walkami? Turówka, ATB, czy może coś autorskiego?
Tak jak pisał już Kalash - jak fajnie rozwiniesz wątek fabularny to może być ciekawie - oklepany główny rdzeń historii wcale nie musi oznaczać, że w trakcie rozgrywki się ona nie rozkręci .
Powiem tak - wydaj demo, wtedy będzie można lepiej ocenić co tam wykombinowałeś . Tylko żebyś potem nie stracił zapału, to z czasem na pewno będzie coraz lepiej.
A jak z walkami? Turówka, ATB, czy może coś autorskiego?
Tak jak pisał już Kalash - jak fajnie rozwiniesz wątek fabularny to może być ciekawie - oklepany główny rdzeń historii wcale nie musi oznaczać, że w trakcie rozgrywki się ona nie rozkręci .
Powiem tak - wydaj demo, wtedy będzie można lepiej ocenić co tam wykombinowałeś . Tylko żebyś potem nie stracił zapału, to z czasem na pewno będzie coraz lepiej.