Mystic Forces

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
kamac
Posty: 103
Rejestracja: 20 gru 2008, 11:41
Kontakt:

Mystic Forces

Post autor: kamac »

Witam oto moja pierwsza gra (taka... oficjalna xD) na początek poproszę... NIE ŚMIAC SIĘ!!! x). Na pewno do najleprzych nie należę ale mam nadzieję, że nie jestem też aż tak zielony x). Na pewno wstręt wzbudzi grafika... A teraz o projekcie.

Nazwa: Mystic Forces (RM2003)

Fabuła: Na świecie jest pewna magiczna kula, która co rok zmienia położenie. Nikt nie wie gdzie się obecnie znajduje. Twoim zadaniem jest ją zniszczyc aby nikt nie mógł jej posiąśc i zawładnąc światem (lal xP). W grze nie towarzyszy ci NIKT oprócz twojego cienia, miecza no i ewentualnie zbroi =).

Mapa: zastanawiam się czy zrobic Mapę świata (chyba nikt tego nie lubi, ale to droga na łatwizne =D)... Liczę, że coś doradzicie...

I teraz to na co pewnie wszyscy zawsze najbardziej czekają... Screeny x):

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek


Premiera: A kto to wie....
Demo: http://www.sendspace.com/file/i1h9kr
Wersja RM:2003
Ostatnio zmieniony 11 sty 2009, 19:39 przez kamac, łącznie zmieniany 4 razy.
.
Awatar użytkownika
Kiksi

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon I (miejsce 3)
Posty: 361
Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02

Re: Mystic Forces

Post autor: Kiksi »

mapping mapping mapping !! jezus maryja :D Obczaj lige mapperow i wzoruj sie!
Najbardziej bolą ściany na drugim screenie ;p
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Mystic Forces

Post autor: Kalashnikov »

Hmm, co tu rzec. No pierwszy projekt, oklasków się nie spodziewaj, ale rób rób, bo w ten sposób się najlepiej uczy.

Fabuła oklepana, ale spokojnie można ją podrasować dając jakiś ciekawy powód, dla którego bohater chce zniszczyć kulę (jego ojciec ją znalazł, ale okazała się zbyt potężna i go zabiła, teraz syn chce ją unicestwić, aby nikt nie cierpiał przez nią tak jak on - zmyślam na szybko, ale wiesz o co chodzi).

Screeny z miasta naprawdę niezłe jak na początki, ale:

Obrazek

Absolutnie do poprawki. Popatrz jak wyglądają wnętrza (proporcje i wielkość pomieszczeń jest ok, ale ŚCIANY!) i przerób. Jeśli masz ich już zrobionych więcej to czeka Cię trochę roboty, ale takie coś jest nie do zaakceptowania.

Spróbuj dorzucić jakiś swój autorski skrypt (higiena XD ), żeby minimalnie wyróżnić się na tle innych standardowych jRPGów i rób rób rób :)
Awatar użytkownika
Mikisi

Golden Forki 2020 - Dema (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3)
Posty: 319
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45

Re: Mystic Forces

Post autor: Mikisi »

Na mapping się nie wypowiadam bo sam dobry nie jestem. Tylko ten dom. Brr...
Charsety nie są wcale takie złe, ale mogłyby być lepsze.

NAPRAWDĘ nie chcesz więcej sojuszników!? Daj chociaż jakiegoś zwierzaka do kupienia xD

Fabuła taka średnia...
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2010, 17:59 przez Mikisi, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
kamac
Posty: 103
Rejestracja: 20 gru 2008, 11:41
Kontakt:

Re: Mystic Forces

Post autor: kamac »

Ok a jak przerobic ściany xP? Co do mojego skryptu to zrobie tworzenie run, zapisywanie zwojów no i więcej raczej teraz nie wymienie bo musze miec pomysł xP. Tak zrobiłem więcej takich ścian xD ale potrzeba poprawiania tego mnie nie przeraża więc jak tyko będę wiedział jak - przerobię

Edit@ /up/

Co do zwierzaka to ciągle są w toku xD. Będą do kupienia na targach...
.
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Mystic Forces

Post autor: FEI »

ło matko XoD ... nawet na pierwszy raz wygląda to słabo. ale nie zrażaj się, trzeba troszkę poprawić i będzie git. musisz się nauczyć obserwować. popieram pomysł Kikuta, obeznaj się z LM. z każdego chipa idzie wycisnąć coś ładnego a przynajmniej poprawnego.

fabuła... no cóż nic specjalnie nowatorskiego nie zaproponowałeś, ale nie jest znowy najgorzej. przyajmniej nie zbieramy kryształków.

buziaczek dla otuchy :*
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Mikisi

Golden Forki 2020 - Dema (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3)
Posty: 319
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45

Re: Mystic Forces

Post autor: Mikisi »

kamac pisze:Co do zwierzaka to ciągle są w toku xD. Będą do kupienia na targach...
I to mi sie podoba !
Obrazek ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
kamac
Posty: 103
Rejestracja: 20 gru 2008, 11:41
Kontakt:

Re: Mystic Forces

Post autor: kamac »

Wiem, fabuła to krótko mówiąc g*w*no. Chociaż głowiłem się nad fabułą ponad 2 dni xD

Edit@

Zapomniałem dodac od 1 lv. Ma się skill... Kody xD clickasz kody i masz wpisz 6 cyfr. liczbę. Wpisujesz np. 1222136 i to jest kod na pieniądze =)

Edit2@

Zapomniałem dodac: mocy uczy się poprzez kupienie zwoju i nauczeniu się go. Jednakże potrafi tego dokonac tylko Mag. Wybierając profesję rycerza jesteśmy w stanie używac tylko zwoju, który po użyciu niszczy się. A mag może się zaklęcia nauczyc forever

Edit3@

No i jak sądzicie czy dobra jest mapa świata?
.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Mystic Forces

Post autor: Kalashnikov »

No i już jakieś ciekawe urozmaicenie, tak trzymać.

Co do ścian. Na czerwono masz ścianę, na niebiesko miejsce styku tejże z sufitem. U Ciebie wszystko stworzone jest z jednego i tego samego elementu chipsetu, a tak być po prostu nie może. Mam nadzieję, że rozumiesz o co kaman.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: Mystic Forces

Post autor: Secretman »

Zapewne nie przeczytałeś 7 Żelaznych Punktów Fabularnych:

Kod: Zaznacz cały

http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/inne/siedem
Pisanie fabuły według tego powinno Ci pójść o wiele łatwiej.

Co do screenów, to wnętrze budynku do poprawy(jest to RTP jak widzę, więc ściany w tym chipsecie są :-) ).
Awatar użytkownika
kamac
Posty: 103
Rejestracja: 20 gru 2008, 11:41
Kontakt:

Re: Mystic Forces

Post autor: kamac »

Kalash wiem o co ci chodzi. Wiedziałem to już od początku :P tylko nie wiem jak to zrobic xD
.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: Mystic Forces

Post autor: Mertruve »

Mnie fabuła się podoba, dawno takiej nie było :) Chociaż nie wiem, po co mieszać do tego bezpieczeństwo świata, może za zniszczenie kuli dostanie się po prostu królestwo i pół księżniczki (i mówię o dolnej połowie)?
Awatar użytkownika
Mikisi

Golden Forki 2020 - Dema (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3)
Posty: 319
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45

Re: Mystic Forces

Post autor: Mikisi »

Co do 7 punktów fabularnych...czytałem 3 razy i zrobiłem 1% gry po czym mi się znudziło ale nie odradzam ci tego bo jest bardzo pomocne

Co do ścian też nie umiałem ale próbowałem , próbowałem i udało mi się !

I to było by na tyle
Obrazek ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Gokufan
Posty: 306
Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Mystic Forces

Post autor: Gokufan »

A mi się podoba, mapping wprawdzie nie jest wspaniały, ale screeny z miasta mnie urzekły, wcale nie jest tak źle, rób :)
Awatar użytkownika
Sarge
Posty: 92
Rejestracja: 29 wrz 2007, 19:23
Kontakt:

Re: Mystic Forces

Post autor: Sarge »

Ściany koniecznie do poprawki, ogólnie projekt graficznie nie zachwyca, ale ja w grach na RM'a aż tak bardzo nie przywiązuję do tego wagi - jeśli nie ma kompletnej tragedii i da się grać, to jest ok :wink: .

A jak z walkami? Turówka, ATB, czy może coś autorskiego?

Tak jak pisał już Kalash - jak fajnie rozwiniesz wątek fabularny to może być ciekawie - oklepany główny rdzeń historii wcale nie musi oznaczać, że w trakcie rozgrywki się ona nie rozkręci :-) .

Powiem tak - wydaj demo, wtedy będzie można lepiej ocenić co tam wykombinowałeś :-) . Tylko żebyś potem nie stracił zapału, to z czasem na pewno będzie coraz lepiej.
ODPOWIEDZ