Mahou no Sekai

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Mahou no Sekai

Postautor: Ska'ciu » 12 sty 2009, 21:45

Zapowiadam wam moją grę Action RPG w stylu anime pt.
"Mahou no Sekai" na makera 2003/ME

Gra opowiada o Naoko Houka - japońskiej licealistce, która pewnego dnia podczas szkolnej przerwy zauważa, że wszystko prócz niej stało się nagle fioletowe, a czas jakby zatrzymał.
Gdy przypomina sobie, że już kiedyś coś takiego widziała, wszystko wraca do normy równie szybko jak się pojawiło.
Nauko nieco zdezorientowana uznaje, że jest już zmęczona i musiało jej się coś przewidzieć.
Jednak później w równie dziwnych okolicznościach dowiaduje się, że widziała tzw. barierę, a to potrafią tylko ludzie ze specjalną mocą zwani seishou.
Tą moc jedni seishou wykorzystują wspierając "zło", chcące przejąć władzę nad światem ludzi, zachęceni obietnicami o zdobyciu części tej władzy. Inni natomiast nie chcą do tego dopuścić więc "bronią świata".
Nasza Naoko, jak to w anime bywa, dowiaduje się tego od przedstawiciela tych drugich który chce ją zachęcić aby przyłączyła się do tej wojny.
Pomimo silnej niechęci Naoko w końcu dochodzi do wniosku że nie bardzo ma wyjście więc zagłębia się w ten dziwny konflikt, postanawia walczyć w obronie świata i bliskich.
Wraz z czasem odkrywa nowe możliwości oferowane przez jej moc. Oczywiście Naoko nie zawsze walczy sama, pomagają jej (jakby było inaczej_ 2 osoby z jej szkoły, które też są seishou.

Gra będzie oferować:

-3 grywalne postacie
Czasem wszystkie jednocześnie, będzie można się na bieżąco pomiędzy nimi przełączać

-Dość oryginalny ABS by Ska'ciu
Oferujący walkę w zwarciu, na dystans jak i swojego rodzaju magię

-Klimat podobny do anime
Rzecz dzieje się w Japoni a bohaterami dziwnych zdarzeń są licealiści więc klimat anime school-fantasy będzie wyczuwalny

-Możliwość częściowego niszczenia otoczenia
Niektóre ataki będą w stanie niszczyć okna, meble, drzwi, samochody itp.

-Niestety liniową fabułę
Bo jest to opowieść z góry ustalonym scenariuszem przez co też akcje gracza będą raczej w mniejszości

Tak wygląda bohaterka:
Obrazek

Przykładowe screeny:
Title screen (screen bez menu):
Obrazek
Dom bohaterki i nieco ulicy:
Obrazek
Wnętrze tego domu:
Parter:
Obrazek
Piętro:
Obrazek
Szkoła do której chodzi Naoko (widok z oddalenia na całość):
Obrazek
Naoko z koleżankami na mieście:
Obrazek
Świat pod barierą:
Obrazek
Trening walki (też pod barierą):
Obrazek
Z czasem będę dawał kolejne screeny.

Zostało wydane demo. Link do niego: http://www.mediafire.com/?q3niizyjdxz
Podczas rozpakowywania dema może pojawić się błąd z plikiem "zapowiedź.wav" Jeśli to się stanie należy pobrać ten plik stąd: http://www.mediafire.com/?j0zmyxjnjjw i wkleić do folderu sounds w grze.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2009, 19:19 przez Ska'ciu, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
Awatar użytkownika
Mikisi
Posty: 267
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Mahou no Sekai

Postautor: Mikisi » 12 sty 2009, 21:53

Fajnie, że w klimatach Japonii. :D Nie mogę się doczekać^^.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2011, 21:17 przez Mikisi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: Mahou no Sekai

Postautor: Mertruve » 12 sty 2009, 22:33

Fajny efekt kolorowych charsetów =D Aż czuje się 2003, rób rób ;D
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Mahou no Sekai

Postautor: Kalashnikov » 13 sty 2009, 00:03

Dlaczego Naoko na Titlu ma czerwone włosy? SSJ? :D Poza tym powtarzam Ci - usuń albo popracuj nad grafiką płonącego miecza, bo w życiu bym się nie zorientował, że to o niego chodzi.

Podobają mi się Twoje edity RTP, bardzo ładnie i spójnie to wygląda. Efekt bariery dosyć "prostacki", ale może być o ile nie będzie za często i za długo występować.

Fabuła jest ok - typowa dla anime, jak najbardziej wpasowuje się w klimat graficzny, jaki przyjąłeś.

No i na koniec ten cały ABS. Niszczenie otoczenia, starcia itp. wszystko brzmi świetnie, boję się jednak o wykonanie, bo Twoje gry znane są z posiadania błędów nawet przy mniej zaawansowanych skryptach. Dlatego przed jej wydaniem poddaj ją ostrym testom ;)

All in all, jak najbardziej na tak, rób rób!

PS Jaki efekt kolorowych charsetów? O_o

PS2 Obrazek Naoko to zedytowana Yuki oszuście :D
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Mahou no Sekai

Postautor: Ska'ciu » 13 sty 2009, 02:26

No to powyjaśniam kilka spraw...

Kalashnikov pisze:Dlaczego Naoko na Titlu ma czerwone włosy? SSJ? :D Poza tym powtarzam Ci - usuń albo popracuj nad grafiką płonącego miecza, bo w życiu bym się nie zorientował, że to o niego chodzi.

SSJ? Nie zupełnie ale od biedy można rzec że coś w tym styu - wyjaśnienie będzie w grze.
Nieszczęsny miecz, no niestety aby miał też logiczny rozmiar musi tak wyglądać. Będzie o tym dużo mówione że to płonący miecz więc każdy w końcu uwieży xD (nie mam wyjścia)

Kalashnikov pisze:Efekt bariery dosyć "prostacki", ale może być o ile nie będzie za często i za długo występować.

No obawiam się że będzie często. Zamiast tworzyć jakieś kombosy zdecydowałem się na recolor chipa bo szybko i wygodnie. A efekt jest dla mnie zadowalający i sądzę że ma klimat.

Kalashnikov pisze:No i na koniec ten cały ABS. Niszczenie otoczenia, starcia itp. wszystko brzmi świetnie, boję się jednak o wykonanie, bo Twoje gry znane są z posiadania błędów nawet przy mniej zaawansowanych skryptach. Dlatego przed jej wydaniem poddaj ją ostrym testom ;)

To niszczenie nie będzie aż takie wypasione, jakieś stoły, krzesła, samochody, takie rzeczy.
Co do ABS'u jest sporo możliwości walki więc chyba każdy znajdzie coś dla siebie, ponadto będzie zawsze sporo miejsca na walkę. Jakieś miejsze buczki pewnie będą ale obiecuję że nie będzie to wpływało na grywalność. Aha, ciąć też to nie będzie bo paski HP itp są dobrze zrobione :)
All in all, jak najbardziej na tak, rób rób!

Kalashnikov pisze:PS2 Obrazek Naoko to zedytowana Yuki oszuście :D

Nie zupełnie. I Yukie i Naoko to zedytowana Kinomi. Cóż, mam dobre ciało zmienię głowę i jest. Po co tracić cenny czas na taki dodatek xD Gomene, brzmi to zbyt leniwo...
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Re: Mahou no Sekai

Postautor: Sobriquet Gaido » 13 sty 2009, 06:42

wszystko prócz niej stało się nagle fioletowe


Ta "babski fiolet". Ja odrazu bym popełnił samobójstwo....
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Mahou no Sekai

Postautor: Kalashnikov » 13 sty 2009, 09:48

Ska'ciu pisze:No obawiam się że będzie często. Zamiast tworzyć jakieś kombosy zdecydowałem się na recolor chipa bo szybko i wygodnie. A efekt jest dla mnie zadowalający i sądzę że ma klimat.

Efekt jest ciekawy na Title Screen, gdzie niebo i chmury są fioletowe, a budynek i Naoko normalne. W momencie, w którym wszystko oprócz 2 postaci na ekranie jest fioletowe wygląda to już znacznie mniej estetycznie.

Byłem pewien, że to po prostu zmiana barwy ekrany zrobiona pod RM, ale to chyba również przysłania charsety. Więc nałożyłeś fioletową warstwę na chipset i mówisz, że to rekolor - dla mnie niebardzo ;)

Ale ok, nie oceniam póki co, bo pewnie efekt jest inny gdy się gra, a inny gdy się tylko patrzy na screeny. A Naoko na Titlu może przecież trzymać zwykłą katanę i będzie po kłopocie ew. poproś kogoś niech spróbuje ten miecz lekko przerysować (Kikut jest ostatnio aktywny na forum i piękie pixeluje :)
Awatar użytkownika
NIZIOŁ
Posty: 122
Rejestracja: 07 wrz 2008, 14:17

Re: Mahou no Sekai

Postautor: NIZIOŁ » 13 sty 2009, 10:14

Dla mnie bardzo fajna grafika! Inna od wszystkich, i nowoczesne czasy w Japoni do tego. Czuję, że będzie super. Jak coś to mogę pomóc, już dużo umiem i mam sporo czasu bo mój projekt idzie wolno.
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Mahou no Sekai

Postautor: Ska'ciu » 13 sty 2009, 18:12

Jeszcze raz co do miecza, niestety nic w nim większe być nie może :( Próbowałem na wiele sposobów, to niestety jest optymalny wygląd. Ale jak wspomniałem już się postaram by każdy w tym i tak widział ognistą katanę xD Co do bariery, owszem recolor - wziąłem chipa, skopiowałem i w skopiowanym zmieniłem cały kolor na fioletowy. Niestety taki skrajny odcień musiał być bo inaczej likwidowała mi się przeźroczystość. Ale udało się to co zamierzałem - świat pod barierą wygląda tak, stucznie i nie prawdziwie. A tak właśnie działa bariera - tworzy sztuczny kawałek świata.
Ech, no i proszę, napisałem spoiler xD Lepiej wracam do makerowania...
Ps. Cieszę się że się to to podoba. Mam nadzieję że po zagraniu gdy będzie już wydane opinia niewiele się zmieni...
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Mahou no Sekai

Postautor: FEI » 13 sty 2009, 18:42

na titku widziałem już temat z grą i przyznaję że całkiem interesująco się zapowiada. coś nowego nieco odmiennego. nie wiem czy słuszennie ale pachnie mi to personą.
nie szpilkuj za dużo skryptów bo jak po twórczości cs studia widać owocuje to masą bugów. postaw na klimat i fabułę tym razem.
kip gud łork :*
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Mahou no Sekai

Postautor: Ska'ciu » 13 sty 2009, 20:33

Zapomniałem wspomnieć o minigierkach które będą się pojawiały od czasu do czasu.
Jak np. Gra w zbijanego:
Obrazek

Lub sprzątanie (tu szkoły):
Obrazek

Bo nie zawsze aby pokonać przeciwnika będzie trzeba przywalić mu mieczem czy "czarem"

Ps. Jeśli bym miał skojarzyć MnS z anime to raczej nie z personą a z... Domyślcie się po Title screenie :p
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Mahou no Sekai

Postautor: X-Tech » 13 sty 2009, 20:50

Minigry w formie czynności z życia prezentują się dobrze.
Widać sporo pracy włożonej w sprzątanie. Naprawdę dobra robota.
Zbijak też niezły. Fabuła jak z anime. Mam wrażenie, że to będzie bardziej anime niż gra.
Najbardziej interesuje mnie lwia część czyli walka i poziomy chodzone.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
ŻbiXs

Golden Forki Special - Dema (zwycięstwo)
Posty: 319
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:37
Lokalizacja: odmęty internetu
Kontakt:

Re: Mahou no Sekai

Postautor: ŻbiXs » 13 sty 2009, 20:59

OMK, jaka szkoda, że to coś w Titlu okazało się ognistą kataną, bo myślałem, że ktoś tu nowatorsko dał bohaterce do walki gigantyczny grzebień. :lol:

Gierka po screenach wygląda nawet ciekawie, szczególnie wnętrza pomieszczeń. Szkoła trochę wielgachna i pustawa z zewnątrz, ale daje radę. :-D
Jedynie ten "różowy wymiar" jest według mnie trochę zbyt oczojebny
(patrząc na screeny wydaje mi się, jakbym patrzył na grę spod ZX Spectruma :-) ).

P.S. Kopnąłem sobie tego titla na dysk i sprawdziłem sobie, czy nie dałoby się rzeczywiście jakoś poprawić tego miecza.
Wyszło mi coś takiego:

Obrazek

Moim zdaniem to coś bardziej niż pierwowzór przypomina ognistą katanę, więc w jakimś stopniu poprawa wyglądu tamtego "żółto-pomarańczowego grzebienia" jest możliwa. :wink:

P.S.2. Standardowo... rób, Rób, RÓB GIERKĘ! :-D
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Mahou no Sekai

Postautor: X-Tech » 13 sty 2009, 21:21

ŻbiX pisze:
Obrazek


To prawie wygląda jak ogień.
P.S. Co do grafiki. Wnętrza i screen z ulicy OK. Bariera wali po oczach, ale jak spasujesz to z muzyką i treścią będzie OK.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Mahou no Sekai

Postautor: Ska'ciu » 13 sty 2009, 21:34

Linijka, grzebień, ale nie miecz co?! Dobra, to pierwsza i ostatnia gra z taką bronią!
ŻbiX sprawdziłem tą twoją wersję katanki i mieści się nawet w charsecie. No i serio bardziej mi miecz przypomina. Użyję jej ale pod jednym warunkiem. Że nie będziecie się czepiać animacji (czy prędzej jej braku) tego ognia! xD
A teraz kolejny screenik, interwencja policji na życzenie bohaterki:
Obrazek

EDIT:
Zrobiłem tak, na Titlu jest wersja ŻbiX'a a w grze miecz wygląda jak zwykły z tym że ma ten kolor co miał. I podczas chodzenia jak i machania tym, pojawiają się pseudo języki ognia, uważam że wygląda to dość fajnie no i każdy wie że to miecz. Prawdopodobnie to jest ostateczne rozwiązanie.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości