[XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
W nowoczesnych miastach zamiast okien na świat będą monitory ze zmiennym krajobrazem udające okna na świat. Przecież jak pokazały screeny ten świat to atomic city, a każdy chce mieć dużo ładnych widoczków za oknem, a nawet okien.
- Mateusz SSJ8
- Posty: 303
- Rejestracja: 19 lut 2009, 16:13
- Lokalizacja: Nowoczesne, DragonBallLand
- Kontakt:
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
Nie poprawiam błędów, jeśli nie wiem, na czym one polegają.
Edit 26 LUTY 2009
Rozumiem. Wszedłeś do Ratusza i nie było przejścia przy wyjściu. Nie martw się. Już wysyłam wersję 1.13 drugiej części. Usunę obecną wersję, kiedy poprawka trafi na stronę.
Edit 26 LUTY 2009
Rozumiem. Wszedłeś do Ratusza i nie było przejścia przy wyjściu. Nie martw się. Już wysyłam wersję 1.13 drugiej części. Usunę obecną wersję, kiedy poprawka trafi na stronę.
-
- Posty: 388
- Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
miałem wyjątkowo dużo wolnego czasu w robocie i tylko dla tego zagrałem. powiedzieć musze otwarcie, że w tej grze nie ma nic godnego uwagi. nie wiem, czy to twoja pierwsza gra, czy milionowa (twój fan sozan) ale prezentuje poziom noba i to bardzo przeciętnego. mapping momentami zadziwia, wykazujesz całkowity brak wyobraźni. reszta jest równie kiepska, nie wypowiem się przez grzeczność. najbardziej wryła mi się w pamięć drażniąca mieszanka grafik i całkowity brak grywalności, ta gra wygląda wręcz jak projekt sprawdzający poprawność działania skryptów, stąd chyba te błędy. dajesz na forum do testowania niby ukończoną grę a co kilka kroków wychodzą braki w plikach, toż to kpina. poczytaj sobie w tematach tutaj a przekonasz się, że większość noobzorów wiele gier zrobiło zanim zdecydowało się cokolwiek pokazać. trzeba mieć odrobinę samokrytyki w sobie i podchodzić z dystansem do własnej roboty. przydałaby się też odrobina wstydu. jako że jesteś chyba jeszcze bardzo młody oszczędziłem Ci ostrej krytyki, potraktuj to jako gest dobrej woli.
ewribadi dałn!
- Secretman
- Posty: 491
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
Cytat z Fantasy Quest
Już więcej się w tym temacie nie wypowiem, bo grałem w kilka wersji MN i był to zmarnowany czas.
/Edit//
Bez urazy, trochę mnie poniosło. Fakt, tworzenie gier to zabawa, ale jak robisz grę dla kogoś, to trzeba się napracować i celować w gusta konsumentów. Powodzenia.
Odnoszę wrażenie, że żyjesz Miasteczkiem Nowoczesnym(czyt. w swoim świecie) tzn. wszyscy Ci mówią, że to "gniot", "syf" , a Ty i tak robisz grę, którą obawiam się, że nawet rodzina nie pogra. Sugeruję, że jesteś jeszcze młody (Sonic jako bohater itd.).Kalashnikov pisze:(...) zapamiętaj stare zasady makerowców - pierwszą grę zachowujesz tylko dla siebie i rodziny. Tak samo postępujesz w przypadku drugiej, trzeciej aż do mniej-więcej dziesiątej.
Druga zasada - kiedy wpadniesz na pomysł na jakąś grę i zrobisz 1-3 mapki, nie leć od razu na forum i nie zakładaj o tym tematu. Gdy w Twoją grę można pograć chociaż 15 min. masz już przemyślaną fabułę nieco dalej niż samo intro i ogólnie nie znudziło Ci się jej robienie po 2 tygodniach, to wpadaj śmiało i dziel się swoim szczęściem/pytaj o porady.
Już więcej się w tym temacie nie wypowiem, bo grałem w kilka wersji MN i był to zmarnowany czas.
/Edit//
Bez urazy, trochę mnie poniosło. Fakt, tworzenie gier to zabawa, ale jak robisz grę dla kogoś, to trzeba się napracować i celować w gusta konsumentów. Powodzenia.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2009, 14:04 przez Secretman, łącznie zmieniany 2 razy.
- Michu
- Posty: 1160
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
NIE SLUCHAJ SECRETMANA!
Tzn. nie sluchaj tego, ze masz odejsc od RM i wrocic za pare lat. Im wczesniej sie zacznie, tym lepiej. Myk polega jednak na tym zebys nie publikowal swoich pierwszych projektow, bo te niemal u wszystkich makerowcow prezentowaly mierny poziom. Baw sie w to w domu az podszkolisz umiejetnosci i dopiero pozniej pokaz cos swiatu.
Tzn. nie sluchaj tego, ze masz odejsc od RM i wrocic za pare lat. Im wczesniej sie zacznie, tym lepiej. Myk polega jednak na tym zebys nie publikowal swoich pierwszych projektow, bo te niemal u wszystkich makerowcow prezentowaly mierny poziom. Baw sie w to w domu az podszkolisz umiejetnosci i dopiero pozniej pokaz cos swiatu.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 lis 2006, 19:39
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
Co do gry- z tego co wiem jesteś bardzo dobrym skrypterem i powinieneś to wykorzystać. Gra stoi na naprawdę miernym poziomie: od titla przez grafikę, po standardowe BGM. Zanim będziesz się czymś chwalił upewnij się, że zrobiłeś wszystko co mogłeś by gra prezentowała się jak najlepiej. Na dziś jest bardzo słabo (mapping, brak grywalności, długo by wymieniać).
- Mateusz SSJ8
- Posty: 303
- Rejestracja: 19 lut 2009, 16:13
- Lokalizacja: Nowoczesne, DragonBallLand
- Kontakt:
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
Na temat stryptów rzeczywiście można to o mnie powiedzieć, mario. Tym bardziej, że system profili, którego użyłem w grze "Miasteczko Nowoczesne" i sequelu, jest mojego autorstwa. Ale teraz poważnie.
Reality Pump też nie robią idealnych gier (ile wyszło patchy do "Two Worlds" i ile błędów zauważyłeś w pierwszej wersji). A Free Lunch Design w "Icy Tower" mieli w wersjach 1.2 i 1.2.1 błąd niematerialnych schodków. Czemu o tym mówię? Bo moja seria wzoruje sie grafiką na grach FreeLunchDesign, a wykorzystany w "Miasteczko Nowoczesne" i "Miasteczko Nowoczesne 2" system profili jest w pewnym sensie wierną kopią tego z gry "Polanie 2" (właśnie Reality Pump są autorami gry "Polanie 2", jeśli ktoś nie wie). Jeśli ktoś z was robi idealne gry, to niech da mi znać dzisiaj, zanim wyłączę komputer. W przeciwnym wypadku czekam i jutro.
Reality Pump też nie robią idealnych gier (ile wyszło patchy do "Two Worlds" i ile błędów zauważyłeś w pierwszej wersji). A Free Lunch Design w "Icy Tower" mieli w wersjach 1.2 i 1.2.1 błąd niematerialnych schodków. Czemu o tym mówię? Bo moja seria wzoruje sie grafiką na grach FreeLunchDesign, a wykorzystany w "Miasteczko Nowoczesne" i "Miasteczko Nowoczesne 2" system profili jest w pewnym sensie wierną kopią tego z gry "Polanie 2" (właśnie Reality Pump są autorami gry "Polanie 2", jeśli ktoś nie wie). Jeśli ktoś z was robi idealne gry, to niech da mi znać dzisiaj, zanim wyłączę komputer. W przeciwnym wypadku czekam i jutro.
- Gamer2002
- Posty: 225
- Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
Najlepszy bramkarz świata broni 99% strzałów. Ja przepuszczam 99% piłek ale bronię jak ten najlepszy bramkarz świata. Zanim zejdę z budy, niech ktoś mi da znać jeżeli broni idealnie.
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
Dokładnie moje wrażenie. Ludzie Ci piszą, że jest kiepsko, nieznośnie, że z czymś takim nie powinieneś się nawet ujawniać, a Ty nawet nie zwracasz na to uwagi i piszesz o nowych updatach (sic!), które to wprowadzają możliwość wyjścia z jakiegoś budynku (sic! sic!).Secretman pisze: Odnoszę wrażenie, że żyjesz Miasteczkiem Nowoczesnym(czyt. w swoim świecie) tzn. wszyscy Ci mówią, że to "gniot", "syf" , a Ty i tak robisz grę, którą obawiam się, że nawet rodzina nie pogra. Sugeruję, że jesteś jeszcze młody (Sonic jako bohater itd.).
Nie masz żadnego krytynczego spojrzenia na siebie i swoją pracę. Odpal pierwszy lepszy projekt spod RM XP (nie wspomnę już o grach z TA, bo to by Cię mogło zabić) i zobacz jak tam wyglądają mapki. Zauważ, że jest w nich również jakaś (mniej lub bardziej) trzmająca się kupy historia. Zwróć uwagę, że większość zasobów tych grach, pasuje do siebie (obrazek Sonica, RTP i rysunki w paincie wykonane przez dziecko z autyzmem, serio - WTF?).
Naprawdę nie rozumiem, jak ten temat się tutaj utrzymał, bo pierwsza lepsza twierdzówka bije ten tytuł na głowę.
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
Mateusz SSJ8
robił Miasteczko Nowoczesne
a teraz się przekona
że życie jest bolesne
WSZYSTKO
robił Miasteczko Nowoczesne
a teraz się przekona
że życie jest bolesne
WSZYSTKO
- DE
- Posty: 272
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
Moje haiku od serca napisane specjalnie dla MateuszaSSJ9 (jest skromny i pisze 8, ale ja znam prawde):
Mateusz tworzy
Miasteczko Nowoczesne
Tsukuru placze
Mateusz tworzy
Miasteczko Nowoczesne
Tsukuru placze
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
- Inq
- Posty: 1041
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
<3Mateusz tworzy
Miasteczko Nowoczesne
Tsukuru placze
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
Po tej serii czuję, że OSŁONY przeciwatomowe miasteczka nie wytrzymały.
- Mateusz SSJ8
- Posty: 303
- Rejestracja: 19 lut 2009, 16:13
- Lokalizacja: Nowoczesne, DragonBallLand
- Kontakt:
Re: [XP][SERIA]Miasteczko Nowoczesne
Jest jeszcze film z serii. Nosi on tytuł "Virtua Modern: Teknoman uderza ponownie". Wymagane jest zagranie w drugą część serii, żeby wiedzieć, kim jest Teknoman. Drugi film zatytułowany "Virtua Modern: ein Fuehreschein" nie wyjdzie jeszcze, bo najpierw muszę skończyć "Miasteczko Nowoczesne 3". A co do serii, to ja każdą robię sam, ale ewentualne błędy w ostatecznej wersji poprawiam w kolejnej wersji. Dlatego seria "Miasteczko Nowoczesne" ma być najlepszą grą, jaka kiedykolwiek ujrzała światło dzienne. Jeśli za pierwszym razem nie wyjdzie, spróbuję jeszcze raz.
PS. Jeśli na tym forum jest choć jeden szczeniak pragnący gier mających potworne wymagania sprzętowe (3 GHz, 1 GB RAM), niech w ogóle nie zabiera się za postawienie krytyki mojej grze.
Ostatnie zdanie zamyka temat.
PS. Jeśli na tym forum jest choć jeden szczeniak pragnący gier mających potworne wymagania sprzętowe (3 GHz, 1 GB RAM), niech w ogóle nie zabiera się za postawienie krytyki mojej grze.
Ostatnie zdanie zamyka temat.