Mountain - Story Dragon [download]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: Secretman »

Kod: Zaznacz cały

Oh nie!To smok!
Nie brzmi zbyt emocjonalnie(zwłaszcza to Oh nie).

System to nazwa obrazka(zwykle w RTP taką ma, choć nie musi) odpowiedzialnego za kolor ramek itp.
Mi też się nie podoba. Kolor pomarańczowy, zielony i niebiesko-biały tekst nie pasuje ze sobą.

Ostatni screen co zrobiłeś jest na razie najlepszy, choć i tak można się paru rzeczy doczepić. Np. Kto pochowuje ludzi między zbiornikiem wodnym, a pniami :roll: ? Ogólnie to nagrobki mi tu nie pasują. Ścieżka też się wydaje trochę zbyt liniowa, ale dobrze się uczysz.

/Edit//

http://charas-project.net/resources.php - sporo zasobów

Jeśli naprawdę Ci zależy na okienku ze smokiem, to chyba lepszym rozwiązaniem jest wywoływanie picture'a. Polega to na tym,że ustawiasz przeźroczysty tekst, następnie robisz w Paincie/Photoshopie/Paint Shop Pro/Gimp/niepotrzebne skreślić obrazek o rozmiarze powiedzmy 240x150, zapisujesz, importujesz i go wywołujesz przy dialogach, ale to może być wyższa szkoła jazdy.

Nawet jeśli taka paleta Ci się podoba, to pamiętaj, że gry robisz dla innych i jeśli chcesz, żebym zagrał, to musisz stworzyć tytuł "grywalny" i ładny dla oka.
Ostatnio zmieniony 04 mar 2009, 20:04 przez Secretman, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Slayer M
Posty: 30
Rejestracja: 31 gru 2008, 16:12

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: Slayer M »

tak, nazywam to okienkami. On nie gada ze smokiem, smok go atakuję zaklęciami a Alex się posikał z wystraszenia.
to może byś mi podał właściwą palete.
Ale mi się wydajne że zielony, pomarańczowy i niebieski jest fajny!
Grrrr... to ja jestem potężny Slayer M.
To ja jestem władcą wszystkiego co mroczne i straszne. To ja jestem królem.
To ja... mam władze nad goblinami, smokami, umarłymi i Jeźdźców Mroku i to ja, jestem 10 letnim twórcą gier.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: Mertruve »

Mnie też się kolorki podobają, ale ramkę mógłbyś zmniejszyć (nachodzi na tekst) i dorzucić do niej jakiś gradient, żeby pasowała do wypełnienia.
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: Inq »

Tak na marginesie - co wg. ciebie ma znaczyć tytuł?
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Chod
Posty: 29
Rejestracja: 26 lut 2009, 20:47

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: Chod »

Góra- Historia Smok ? :3

Jakby postawił przecinek pomiędzy nimi można by zrozumieć że to jakiś gra edukacyjna o górze na której kiedyś mogły mieszkać wielkie jaszczury zwane smokami :)

Nie rozumie ludzi którzy na siłę wciskają angielskie tytuły...W większości te tytuły nie mają sensu ; x

Te mapki nie wyglądają strasznie źle, ale specjalnie ładne to one też nie są >:o Moja ocena projektu krąży pomiędzy 1/10 a 4.10...Dużo do poprawy, mimo że jak na 1 projekt nie wygląda źle.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: Mertruve »

Story Dragon tak samo jak Silver Dragon, może po prostu lubi opowiadać bajki, nie wszystko musi być wielkie ogniste i niosące zniszczenie jak w waszej chorej wyobraźni >:(
Awatar użytkownika
Slayer M
Posty: 30
Rejestracja: 31 gru 2008, 16:12

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: Slayer M »

tak w sumie chodzi mi o: Historia Smoków :-o
Ale tak naprawde, to tak dodałem żeby wyglądało, a to jest pierwsza część bez tytułu :wink:

\edit:

A mi się wydaje że te "nachodzenie tekstu" fajnie wygląda :?
Grrrr... to ja jestem potężny Slayer M.
To ja jestem władcą wszystkiego co mroczne i straszne. To ja jestem królem.
To ja... mam władze nad goblinami, smokami, umarłymi i Jeźdźców Mroku i to ja, jestem 10 letnim twórcą gier.
dizus
Posty: 85
Rejestracja: 20 kwie 2006, 23:01
Lokalizacja: Żory

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: dizus »

masz racje. wydaje Ci sie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: Inq »

tak w sumie chodzi mi o: Historia Smoków
I dlatego polskie gry powinny mieć polskie tytuły. Jeśli myślicie, że polska gra z ang. tytułem jest taka fajna, to ciołki z was :wink:
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: FEI »

co ma do rzeczy tytuł? gra jest fajna jak jest fajna, a tytuł niech sobie ma nawet mongolski.
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 501
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: Ska'ciu »

Dodam tylko że czasem polskie tytuły brzmią co najmniej dziwnie... Ale w przypadku tej gry powinien być polski zamiast *takiego* angielskiego.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
Awatar użytkownika
Slayer M
Posty: 30
Rejestracja: 31 gru 2008, 16:12

premiera

Post autor: Slayer M »

:!: :!: :!: PREMIERAA :!: :!: :!:
Zrobiłem już Mountain (wersja Demo)! Jest krótkie (tylko 6 mapek).
Ale za to bardzo fajne!

Tu jest link (trzeba rozpakować winrarem, bo jest w sfx):
http://www.wrzuta.pl/pliki/9W2LCufbvZ/

Miłego grania!
Grrrr... to ja jestem potężny Slayer M.
To ja jestem władcą wszystkiego co mroczne i straszne. To ja jestem królem.
To ja... mam władze nad goblinami, smokami, umarłymi i Jeźdźców Mroku i to ja, jestem 10 letnim twórcą gier.
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: Inq »

No to co to za premiera, skoro to demo? -_-
Ściąganąłem demo, zobaczymy, cożeś tam wymyślił.
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: Secretman »

Tylko 6 mapek?
Jeszcze nie zagrałem, ale już zrobiłeś 2 błędy - walnąłeś 2 instalatory(z Winrar'a i z RpgMakera), co wydłuża instalację + RTP, które zwiększyło rozmiar gry o kilka megabajtów. Każdy z nas posiada archiwizer, więc robienie instalek nie jest potrzebne. :wink:

/EDIT/
Slejer pisze:Miłego grania!
Foxer pisze:Arrrghh! Kolejna produkcja typu "to moja pierwsza gra i bedzie super, joł"!
A teraz kolejne błędy, tym razem w projekcie(nie nazywałbym tego grą).
Brak Intra, jakichkolwiek informacji - kim jesteśmy, co robić itp., atakują mnie potwory, a moja łódź pływa na powierzchni( :mrgreen: ) i gdyby nie edytor w RpgMakerze, to nie zauważyłbym szybko teleportera na 1-szej mapce. Mapping dziwny, projekt jest po angielsku, a i tak wstawiłeś na końcu treść "Dzieuje za obejrzenie demo!(oryg.)". Totalna amatorka. Ucz się dalej, ale takie projekty, to dla siebie zostaw...
Schowek01.png
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2009, 22:54 przez Secretman, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Mountain - Story Dragon

Post autor: Kalashnikov »

To nie gra, to jakiś projekt testowy. Wybacz, ale w coś tak biednego już dawno nie było i dane "zagrać":

- zero wprowadzenia - kim jesteśmy, skąd, dlaczego, jaki jest nasz cel, gdzie jesteśmy? Cokolwiek!
- łamany angielski - zastanów się, którym językiem posługujesz się najlpiej i to w nim rób grę
- praktycznie niezmieniona baza danych - bohater to Alex o grafice Alexa, rzeczy które można kupić w sklepie, walki etc.
- paskudny błąd - można pływać po trawie, ziemi itd.
- kolejny błąd - po przegranej ze smokiem mamy 0 HP, więc spotkanie jakiegokolwiek przeciwnika kończy się napisem Game Over - kupienie Potion nie pomaga, bo napój ten odnawia nam życie gdy mamy przynajmniej 1 HP, w innym wypadku jesteśmy martwi, więc wypić się go nie da
- ciąg wydarzeń (pomijając brak wprowadzenia) nie ma absolutnie żadnego sensu. O co tam chodzi, kim są Ci ludzie, dlaczego się do nas przyłączają - wymieniać mógłbym bez końca.

Moja rada - dokończ ten projekt, pokaż mamie/bratu/koledze. Zrób ich jeszcze kilka. W razie problemów wpadaj na forum i nie bój się pytać (o ile nie jest to problem, który można rowiązać czytając jakiś podstawowy tutorial). Kiedy Twoja gra będzie prezentować poziom chociażby Reis Adventure II, czy Infinity chwal się nią tutaj. Powodzenia.
Zablokowany