Lt. Python v1.5 [Download]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: X-Tech » 30 mar 2009, 05:15

Krótka recka z mojej strony:

W obecnej wersji bugi zostały mocno złagodzone teraz w grę da się co najmniej grać.
Jako tester stwierdzam, że w porównaniu do poprzedniej wersji gra jest do przejścia, momentami nawet może się podobać, ale nie ukrywam, że czasem wręcz przeciwnie.

Mnie od początku nie przekonała fabuła i jej przebieg...Taki kogel-mogel dwóch niepasujących do siebie światów, trochę za plastikowy i trudno było się skusić, by mimo bugów w pierwszej wersji próbować przejść grę dla fabuły...Ogólnie przebieg fabuły - to głównie cutscenki związane z działalnością pewnego zła i wszystko było, by OK gdyby nie fakt, że każda kolejna jest niemal kopią poprzedniej i ogólnie rzecz biorąc fabularnie praktycznie nic nie wnoszą, ani nie śmieszą, ani nie ciekawią (przynajmniej mnie). Za to wydarzenia, które mają miejsce w kręgach wojskowych potrafią zaciekawić. Dlatego co do fabuły ma się mieszane uczucia często "plastik", ale jak się zainteresować wydarzeniami w armii KDRR to robi się nawet ciekawie...z tym, że ten "plastik" wraca i wtedy znów "czar" pryska...Fabuła nabiera rozmachu pod koniec gry i wtedy to pomieszanie styli najmniej razi.

A teraz grywalność. Bardziej surival run&gun niż strzelanina. Tu trzeba uciekać, a strzelać tylko gdy się nie da uciekać, by zarobić na lepsze pukawki, a nawet przeżyć, a więc o typowej rozwałce można zapomnieć...Przebieg jak dla mnie bardziej jak w Horrorze mimo, że to nie horror (najczęściej uciekamy)
Dla wielu to może być nawet zaleta.

Największą zaletą tego tytułu są mini-gry i bossowie. Walki z bosami głównie tymi początkowymi są ciekawie przemyślane dlatego jeśli o zróżnicowanie bosów chodzi to nie można narzekać...Każdy kolejny w jakiś sposób zaskakuje swoim pomysłem. Może pod koniec mniej...
Mini-gry są dobre z tym, że zróżnicowane i niektóre naprawdę nieźle wykonane. Najbardziej wg. mnie grywalne są pościgi ze strzelaniem, tryb side, obrona lotniska, a co do minigier z "celownikiem" to szczerze bez nich mogło by się obejść, bo są najsłabszą stroną wszystkich minigierek w tym tytule.
Z innych innowacji, które wyszły grze na dobre to pomocnik, który wręcz nam kosi teren z wrogów jak kosiarka, aż miło popatrzeć...że nie toczymy sami boju i mamy na to żywe, a raczej sztuczne (od sztucznej inteligencji) dowody.
Największą z kolei udręką tej gry jest ABS (przynajmniej dla mnie). Częste strzelanie skraca nam zasięg pocisków, a tak pukawki się nie zachowują i to mnie mocno irytuje np: szybkostrzelne automaty strzelają na pełnym ogniu na zaledwie kilka kratek. Kolejną rzeczą jest możliwość zablokowania nam ruchu przez przeciwników wtedy nawet apteczki nie pomogą (jeśli zostaniemy otoczeni przez więcej niż 1 wroga gwarantowany koniec gry) Na szczęście takich sytuacji jest niewiele w porównaniu do poprzedniej wersji gry. Same poziomy też mogły by być bardziej urozmaicone ogólnie wydały się puste. Przechodząc kolejne poziomy nie raz odczuwałem niedosyt środków finansowych, grę uratowały mini-gry i bosowie, oraz pomocnik, który nie raz nam ratuje skórę.

+momentami grafika - ręcznie wykonane postaci mają swój klimat.
+bosowie
+niektóre minigry
+pomocnik
+Wątki wojskowe
+Zakończenie !
+Dla niektórych wymóg oszczędzania kasy i gospodarowania finansami.
+"Rozumię" - kiedy to wypowiada główny dowódca :D

-ABS
-momentami grafika
-Cut scenki ukazujące "złych" sprawiają wrażenie wrzuconych na siłę...(ogólnie nie mają w sobie krzty życia, nie śmieszą, nie ciekawią, wg. mnie przerywają tylko odbiór ciekawych wątków wojskowych przez co odbieram je negatywnie i wg. mnie psują całość !)
-Plastikowa strona fabuły nabiera tempa dopiero pod koniec gry przez większą część czasu jest wg. mnie zbędna i psuje klimat jaki się robi w kręgach KDRR.
-Wygląd wrogów czasem puste mało rozbudowane poziomy, dość chaotycznie rozrzuceni przeciwnicy
-Za mało tu strzelania za dużo biegania i wymuszonego oszczędzania.
-Brak jakichkolwiek momentów, w których używamy szarych komórek.
-Niektóre minigry (Głównie ta z noktowizorem)
-Drobne orty i literówki

Z jednej strony gra momentami może poirytować z innej się spodobać.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Caesum
Posty: 125
Rejestracja: 22 lip 2008, 11:23

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Caesum » 31 mar 2009, 20:46

Uwaga: Z powodu przenosin C'S Rpg Studio na stabilniejszy serwer, podstrona Lt. Python podana w 1wszym poście nie działa(albo raczej wyrzuca na stronę główną nowego serwa); zapraszam tutaj:

http://rpgstudio.cba.pl/index.php?go=13 - Lt. Python(oraz Sven) jest umieszczony na box.net z powodu limitu wielkości plików(nie może być większy niż 3MB).

Co do gry, jako, że ją poprawiałem, to oczywiście musiałem w nią zagrać czy tego chciałem czy nie, jednakże wiadomo, nie całość; Ska'ciu był na tyle wyrozumiały, że sam przeszedł i podał zaistniałe ze zmian błędy ;)

Tak czy siak mogę się co nieco wypowiedzieć o tym tworze, choć nie będzie to jakiś esej, jak post powyżej, lub Teloma.

Sam pomysł oczywiście lekko zerżnięty z rzeźni pokemonów, jak ta gra się zwała? Pokemon: The Evil Inside 2? Jakoś tak.
Tak czy inaczej bardzo dobrze, że pokazała się gra, która prosto z mostu pokazuje, że nie tylko wojowniczki rodem z Magic Savers(inna produkcja Ska'cia) lub Sailor Moon mogą się tłuc ze słodkimi, acz groźnymi stworkami z innych światów.
Grafika ładna, tym razem nie użyto Ska'ciowych chipsetów znanych nam z Misteriasu Kogikoro, z wybitnie gładkimi ścianami i równie gładkimi chodnikami, ale wykorzystano porządne chipy znane z śp. phylomortis.com, czyż nie? :P
Tak, śliczne króliczki biegające i ostrzące pazurki na naszej skórze, oraz już mniej słodkie wilczki, które biorą z nich przykład; ach, czyż to nie piękne? Aż sami się proszą, by wymierzyć z takiego Shotguna i patrzeć, jak biały puszek przemienia się w czerwoną plamę na czarnym asfalcie.
Innymi słowy, grafika jest w porządku, nie ma nic większego do zarzucenia.
Ale wracajmy do Pytunqa; ogólnie projekt bardzo przyjemny, są zarówno plusy jak i minusy, np. ABS, który zmusza nas do odwracania się specjalnie po to, by w kogoś strzelić, co na dłuższą metę może być irytujące, a przy większej ilości wrogów strzelanie zaczyna być męczące, za to uciekanie(jak zauważył X-Tech) jest jedyną możliwością przejścia misji.
Bardzo dobrym pomysłem są mini-gry, jak np. namiętne strzelanie z samochodu w stronę nadbiegających stworzonek, która to była misja? Ach, nie ważne.
Ogólnie:
+ Ładna graficzka brudnego, zniszczonego miasta.
+ Dosyć duża ilość broni
+ Mini-gry
- Lekko toporny ABS

Oczywiście całości nie przeszedłem, ponieważ nie interesują mnie zbytnio takie gry, no cóż, bywa, czyż nie?
mac402
Posty: 48
Rejestracja: 27 lip 2008, 20:11

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: mac402 » 03 kwie 2009, 19:31

Ściągnąłem i zagrałem w gierkę. Co w skrócie mogę powiedzieć? Fajne, lekkie klimaty. Od fabuły nie ma co oczekiwać jakiegoś epickiego rozmachu w strzelance, ale tutaj mi się podoba. Spełnia swoją rolę. Ważne, że sama rozgrywka jest bardzo przyjemna no i ma swój klimat, który jakoś tak kojarzy mi się nie wiedzieć czemu z Metal Gear, ale to oczywiście dobrze. Duża ilość pomysłów na mini-gierki urozmaica grę, dobrze że są. Fajne są charsety i chipsety w twoim wykonaniu - połączenie stylu rm ze współczesnymi obiektami. Dobór muzyczek też jest jak najbardziej na miejscu i się komponuje z resztą. Grałem kiedyś w poprzednią grę twojego wykonania tj. Yukie i tam strasznie mi się nie podobał system ABS. Tutaj za to jest bardzo dobry, nie wiem jak było wcześniej bo grałem tylko w wersję poprawioną. Jedyny błąd jaki zauważyłem to czasem po wygraniu etapu walki z bossem "zacina" się klawisz i strzelamy na okrągło, aż do wygaśnięcia sceny. Poza tym no to największymi wadami są ortografia i brak możliwości save'u w dowolnej chwili lub przynajmniej przed każdą walką z bossem. Generalnie grało się bardzo fajnie:).
Awatar użytkownika
Uchicha666
Posty: 11
Rejestracja: 09 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Uchicha666 » 17 lis 2009, 21:01

Ja mam takie pytanie...
Jaki jest przycisk do przeładowania broni żeby nie trzeba było wchodzic w menu.
I pamiętaj nie zapominaj.Wiem jestem sensem twojego istnienia.
と覚えて、忘れないでください . 私はあなたの存在の意味を知っている.クラウド
(Cloud) FF Advent Children
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 533
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Klonoa » 18 lis 2009, 12:25

Używaj klawisza 0 z klawy numerycznej(To po prawej)
Obrazek


Spoiler:
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Ska'ciu » 18 lis 2009, 15:09

Jest to cyferka "1". Używanie numerycznej jedynki jest raczej wygodniejsze
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
Awatar użytkownika
Soul
Posty: 481
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Soul » 20 mar 2011, 17:35

Mam pytanie, w grach Lt. Python i Misja Skacia pokazuje mi się przed włączeniem że plik system 2c
nie istnieje o co z tym chodzi i jak to naprawić?
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Ska'ciu » 20 mar 2011, 20:05

Jeśli masz wymaganą wersję makera (pisze w opisie gry czy wymaga danego makera czy nie), wrzuć do folderu gry "system2" ten plik: Obrazek
Ale jeśli dobrze pamiętam oba wymienione tytuły wymagają posiadania makera 2k3/ME
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1962
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Rave » 21 mar 2011, 02:52

Ale nawet nie musisz pamiętać, Ska'ciu. Bo maker 2k nie zna pojęcia system2.

Przy okazji - fajnie by było jak byś zrobił tutek jak napisać własnego CBS-a w twoim stylu.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości