Lt. Python v1.5 [Download]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: X-Tech » 30 mar 2009, 05:15

Krótka recka z mojej strony:

W obecnej wersji bugi zostały mocno złagodzone teraz w grę da się co najmniej grać.
Jako tester stwierdzam, że w porównaniu do poprzedniej wersji gra jest do przejścia, momentami nawet może się podobać, ale nie ukrywam, że czasem wręcz przeciwnie.

Mnie od początku nie przekonała fabuła i jej przebieg...Taki kogel-mogel dwóch niepasujących do siebie światów, trochę za plastikowy i trudno było się skusić, by mimo bugów w pierwszej wersji próbować przejść grę dla fabuły...Ogólnie przebieg fabuły - to głównie cutscenki związane z działalnością pewnego zła i wszystko było, by OK gdyby nie fakt, że każda kolejna jest niemal kopią poprzedniej i ogólnie rzecz biorąc fabularnie praktycznie nic nie wnoszą, ani nie śmieszą, ani nie ciekawią (przynajmniej mnie). Za to wydarzenia, które mają miejsce w kręgach wojskowych potrafią zaciekawić. Dlatego co do fabuły ma się mieszane uczucia często "plastik", ale jak się zainteresować wydarzeniami w armii KDRR to robi się nawet ciekawie...z tym, że ten "plastik" wraca i wtedy znów "czar" pryska...Fabuła nabiera rozmachu pod koniec gry i wtedy to pomieszanie styli najmniej razi.

A teraz grywalność. Bardziej surival run&gun niż strzelanina. Tu trzeba uciekać, a strzelać tylko gdy się nie da uciekać, by zarobić na lepsze pukawki, a nawet przeżyć, a więc o typowej rozwałce można zapomnieć...Przebieg jak dla mnie bardziej jak w Horrorze mimo, że to nie horror (najczęściej uciekamy)
Dla wielu to może być nawet zaleta.

Największą zaletą tego tytułu są mini-gry i bossowie. Walki z bosami głównie tymi początkowymi są ciekawie przemyślane dlatego jeśli o zróżnicowanie bosów chodzi to nie można narzekać...Każdy kolejny w jakiś sposób zaskakuje swoim pomysłem. Może pod koniec mniej...
Mini-gry są dobre z tym, że zróżnicowane i niektóre naprawdę nieźle wykonane. Najbardziej wg. mnie grywalne są pościgi ze strzelaniem, tryb side, obrona lotniska, a co do minigier z "celownikiem" to szczerze bez nich mogło by się obejść, bo są najsłabszą stroną wszystkich minigierek w tym tytule.
Z innych innowacji, które wyszły grze na dobre to pomocnik, który wręcz nam kosi teren z wrogów jak kosiarka, aż miło popatrzeć...że nie toczymy sami boju i mamy na to żywe, a raczej sztuczne (od sztucznej inteligencji) dowody.
Największą z kolei udręką tej gry jest ABS (przynajmniej dla mnie). Częste strzelanie skraca nam zasięg pocisków, a tak pukawki się nie zachowują i to mnie mocno irytuje np: szybkostrzelne automaty strzelają na pełnym ogniu na zaledwie kilka kratek. Kolejną rzeczą jest możliwość zablokowania nam ruchu przez przeciwników wtedy nawet apteczki nie pomogą (jeśli zostaniemy otoczeni przez więcej niż 1 wroga gwarantowany koniec gry) Na szczęście takich sytuacji jest niewiele w porównaniu do poprzedniej wersji gry. Same poziomy też mogły by być bardziej urozmaicone ogólnie wydały się puste. Przechodząc kolejne poziomy nie raz odczuwałem niedosyt środków finansowych, grę uratowały mini-gry i bosowie, oraz pomocnik, który nie raz nam ratuje skórę.

+momentami grafika - ręcznie wykonane postaci mają swój klimat.
+bosowie
+niektóre minigry
+pomocnik
+Wątki wojskowe
+Zakończenie !
+Dla niektórych wymóg oszczędzania kasy i gospodarowania finansami.
+"Rozumię" - kiedy to wypowiada główny dowódca :D

-ABS
-momentami grafika
-Cut scenki ukazujące "złych" sprawiają wrażenie wrzuconych na siłę...(ogólnie nie mają w sobie krzty życia, nie śmieszą, nie ciekawią, wg. mnie przerywają tylko odbiór ciekawych wątków wojskowych przez co odbieram je negatywnie i wg. mnie psują całość !)
-Plastikowa strona fabuły nabiera tempa dopiero pod koniec gry przez większą część czasu jest wg. mnie zbędna i psuje klimat jaki się robi w kręgach KDRR.
-Wygląd wrogów czasem puste mało rozbudowane poziomy, dość chaotycznie rozrzuceni przeciwnicy
-Za mało tu strzelania za dużo biegania i wymuszonego oszczędzania.
-Brak jakichkolwiek momentów, w których używamy szarych komórek.
-Niektóre minigry (Głównie ta z noktowizorem)
-Drobne orty i literówki

Z jednej strony gra momentami może poirytować z innej się spodobać.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Caesum
Posty: 125
Rejestracja: 22 lip 2008, 11:23

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Caesum » 31 mar 2009, 20:46

Uwaga: Z powodu przenosin C'S Rpg Studio na stabilniejszy serwer, podstrona Lt. Python podana w 1wszym poście nie działa(albo raczej wyrzuca na stronę główną nowego serwa); zapraszam tutaj:

http://rpgstudio.cba.pl/index.php?go=13 - Lt. Python(oraz Sven) jest umieszczony na box.net z powodu limitu wielkości plików(nie może być większy niż 3MB).

Co do gry, jako, że ją poprawiałem, to oczywiście musiałem w nią zagrać czy tego chciałem czy nie, jednakże wiadomo, nie całość; Ska'ciu był na tyle wyrozumiały, że sam przeszedł i podał zaistniałe ze zmian błędy ;)

Tak czy siak mogę się co nieco wypowiedzieć o tym tworze, choć nie będzie to jakiś esej, jak post powyżej, lub Teloma.

Sam pomysł oczywiście lekko zerżnięty z rzeźni pokemonów, jak ta gra się zwała? Pokemon: The Evil Inside 2? Jakoś tak.
Tak czy inaczej bardzo dobrze, że pokazała się gra, która prosto z mostu pokazuje, że nie tylko wojowniczki rodem z Magic Savers(inna produkcja Ska'cia) lub Sailor Moon mogą się tłuc ze słodkimi, acz groźnymi stworkami z innych światów.
Grafika ładna, tym razem nie użyto Ska'ciowych chipsetów znanych nam z Misteriasu Kogikoro, z wybitnie gładkimi ścianami i równie gładkimi chodnikami, ale wykorzystano porządne chipy znane z śp. phylomortis.com, czyż nie? :P
Tak, śliczne króliczki biegające i ostrzące pazurki na naszej skórze, oraz już mniej słodkie wilczki, które biorą z nich przykład; ach, czyż to nie piękne? Aż sami się proszą, by wymierzyć z takiego Shotguna i patrzeć, jak biały puszek przemienia się w czerwoną plamę na czarnym asfalcie.
Innymi słowy, grafika jest w porządku, nie ma nic większego do zarzucenia.
Ale wracajmy do Pytunqa; ogólnie projekt bardzo przyjemny, są zarówno plusy jak i minusy, np. ABS, który zmusza nas do odwracania się specjalnie po to, by w kogoś strzelić, co na dłuższą metę może być irytujące, a przy większej ilości wrogów strzelanie zaczyna być męczące, za to uciekanie(jak zauważył X-Tech) jest jedyną możliwością przejścia misji.
Bardzo dobrym pomysłem są mini-gry, jak np. namiętne strzelanie z samochodu w stronę nadbiegających stworzonek, która to była misja? Ach, nie ważne.
Ogólnie:
+ Ładna graficzka brudnego, zniszczonego miasta.
+ Dosyć duża ilość broni
+ Mini-gry
- Lekko toporny ABS

Oczywiście całości nie przeszedłem, ponieważ nie interesują mnie zbytnio takie gry, no cóż, bywa, czyż nie?
mac402
Posty: 48
Rejestracja: 27 lip 2008, 20:11

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: mac402 » 03 kwie 2009, 19:31

Ściągnąłem i zagrałem w gierkę. Co w skrócie mogę powiedzieć? Fajne, lekkie klimaty. Od fabuły nie ma co oczekiwać jakiegoś epickiego rozmachu w strzelance, ale tutaj mi się podoba. Spełnia swoją rolę. Ważne, że sama rozgrywka jest bardzo przyjemna no i ma swój klimat, który jakoś tak kojarzy mi się nie wiedzieć czemu z Metal Gear, ale to oczywiście dobrze. Duża ilość pomysłów na mini-gierki urozmaica grę, dobrze że są. Fajne są charsety i chipsety w twoim wykonaniu - połączenie stylu rm ze współczesnymi obiektami. Dobór muzyczek też jest jak najbardziej na miejscu i się komponuje z resztą. Grałem kiedyś w poprzednią grę twojego wykonania tj. Yukie i tam strasznie mi się nie podobał system ABS. Tutaj za to jest bardzo dobry, nie wiem jak było wcześniej bo grałem tylko w wersję poprawioną. Jedyny błąd jaki zauważyłem to czasem po wygraniu etapu walki z bossem "zacina" się klawisz i strzelamy na okrągło, aż do wygaśnięcia sceny. Poza tym no to największymi wadami są ortografia i brak możliwości save'u w dowolnej chwili lub przynajmniej przed każdą walką z bossem. Generalnie grało się bardzo fajnie:).
Awatar użytkownika
Uchicha666
Posty: 11
Rejestracja: 09 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Uchicha666 » 17 lis 2009, 21:01

Ja mam takie pytanie...
Jaki jest przycisk do przeładowania broni żeby nie trzeba było wchodzic w menu.
I pamiętaj nie zapominaj.Wiem jestem sensem twojego istnienia.
と覚えて、忘れないでください . 私はあなたの存在の意味を知っている.クラウド
(Cloud) FF Advent Children
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 533
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Klonoa » 18 lis 2009, 12:25

Używaj klawisza 0 z klawy numerycznej(To po prawej)
Obrazek


Spoiler:
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Ska'ciu » 18 lis 2009, 15:09

Jest to cyferka "1". Używanie numerycznej jedynki jest raczej wygodniejsze
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
Awatar użytkownika
Soul
Posty: 479
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Soul » 20 mar 2011, 17:35

Mam pytanie, w grach Lt. Python i Misja Skacia pokazuje mi się przed włączeniem że plik system 2c
nie istnieje o co z tym chodzi i jak to naprawić?
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Ska'ciu » 20 mar 2011, 20:05

Jeśli masz wymaganą wersję makera (pisze w opisie gry czy wymaga danego makera czy nie), wrzuć do folderu gry "system2" ten plik: Obrazek
Ale jeśli dobrze pamiętam oba wymienione tytuły wymagają posiadania makera 2k3/ME
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1942
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Lt. Python v1.5 [Download]

Postautor: Rave » 21 mar 2011, 02:52

Ale nawet nie musisz pamiętać, Ska'ciu. Bo maker 2k nie zna pojęcia system2.

Przy okazji - fajnie by było jak byś zrobił tutek jak napisać własnego CBS-a w twoim stylu.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości