[RM2k] Roguald [download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Lloyd
- Posty: 119
- Rejestracja: 27 gru 2007, 21:59
Re: [RM2k] Roguald
Przyjemnie mi się chodziło po lochach :) Mimo że gra jest bezwstydnie łatwa, nieźle mnie wciągnęła. A szybkość chodzenia imo zupełnie w porządku.
Skorzystałem z sekretnego przejścia, no i mam takie pytanie...
Czy to się kiedyś kończy?
Skorzystałem z sekretnego przejścia, no i mam takie pytanie...
Czy to się kiedyś kończy?
- Kiksi
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02
Re: [RM2k] Roguald
Pograłem gdzies do 10 poziomu, bo pozniej gra mi sie tak wciela ze juz nic nie dalem rady zrobic. Na poczatku wszystko smiga pieknie, lecz problem sie zaczal gdy zabilem pierwsze 10 potworow tym samym zwiekszajac poziom sily. Gra zaczela sie troszke przycinac ale dalo sie grac. Po zabiciu 30 mobow przyciela sie na amen. Chyba naprawde masz tam jakies zdarzenie z pętelką. W paru miejscach grafika była z innego koszyka, w sensie gram w stylu "Grafika" a tu mi jakis trójkąt w dół z "ASCII" wywala. Ogólnie gra się przez te 10 poziomow wydawała prosta :) Czuć klimacik.
edit: jeszcze mi się przypomnialo. ze zaraz jak zabilem te pierwsze 10 potworow to zaraz po tym przeszedlem na kolejna mape, tak samo bylo przy 30 potworach. Wiec moze to na jakiejs mapie masz zdarzenie z petelka czy cos?
edit: jeszcze mi się przypomnialo. ze zaraz jak zabilem te pierwsze 10 potworow to zaraz po tym przeszedlem na kolejna mape, tak samo bylo przy 30 potworach. Wiec moze to na jakiejs mapie masz zdarzenie z petelka czy cos?
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [RM2k] Roguald
Gram kolejny raz mam podobny problem jak poprzednicy. Gra zarywa chyba przez jakieś pętle od samego początku wcześniej tego nie miałem. Zarywa skokowo w regularnych odstępach. Odpalę od nowa. Ogólnie pomysł już do mnie trafił podoba mi się. Można grać i grać. Szybkość chodzenia jednak może zostać to samo z światłem...Przyzwyczaiłem się szczególnie, że losowe pokoje okazują się być niewielkie. Ta losowość jest extra. Gra co raz bardziej mi się podoba. Tylko to przycinanie. Zajrzę "pod maskę" jeśli mam taką możliwość może coś zauważę. No już widzę że się nie zajrzę. Trudno. Bug jednak powinien zostać zniszczony.
-
- Posty: 928
- Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45
Re: [RM2k] Roguald
Widzisz BeVoo, ja zawsze (prawie zawsze) mam rację :)
-
- Posty: 388
- Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30
Re: [RM2k] Roguald
ja też nie wiem co tam namieszałeś, ale grać się po chwili nie da. a kompa w robocie mam kosmicznego. gdyby nie to to gra całkiem lekka i przyjemna, ale rewelacji nie ma.
ewribadi dałn!
-
- Posty: 442
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [RM2k] Roguald
Jak rozwiązać problem z tym zapętlającym się rwaniem gry ?
Ja sam nie mogę tego naprawić, bo projekt zabezpieczyłeś przed edytowniem. Lepiej to napraw.
Ja sam nie mogę tego naprawić, bo projekt zabezpieczyłeś przed edytowniem. Lepiej to napraw.
- Grimm
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 mar 2009, 11:41
Re: [RM2k] Roguald
Naprawdę bardzo fajna gra. Nawet nie zdawałem sobie sprawy z tego, że pod RM można prawdziwą roguelike zrobić. Ze wszystkich trybów najbardziej podoba mi się kolorowe ASCII. Co prawda do końca nie dotarłem (o ile Roguald się kiedyś kończy ;)) ale już teraz śmiało mogę rzec, że jak na tydzień pracy, efekt jest znakomity.
We saw the shadows of the morning light;
The shadows of the evening sun;
Until the shadows and the light were one.
The shadows of the evening sun;
Until the shadows and the light were one.
-
- Posty: 928
- Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45
Re: [RM2k] Roguald
Tylko że:
w prawdziwym rogaliku mamy różne możliwości ataku
przeciwnik porusza się wtedy, kiedy my się poruszamy. jak stoimy to on też stoi :P
w prawdziwym rogaliku mamy różne możliwości ataku
przeciwnik porusza się wtedy, kiedy my się poruszamy. jak stoimy to on też stoi :P
-
- Posty: 442
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20
Re: [RM2k] Roguald
No i co w zwiazku z tym? Czy ja gdzies napisalem ze to roguelike? Co najwyzej mozna powiedziec "PseudoRogueLike" albo "RogueLikeLike" :P Chcialem zrobic gre podobna graficznie (i troszeczke systemowo) do rogalikow + z elementami z RM (wlasnie to plynne poruszanie sie) a nie jej kolejny klon. Chodzilo mi bardziej o pomysl, nie o epicka, skomplikowana systemowo gre.
@Grimm: Tak, kończy sie :P I to nawet na 2 sposoby :P Przeczytaj wczesniejsze posty.
@Grimm: Tak, kończy sie :P I to nawet na 2 sposoby :P Przeczytaj wczesniejsze posty.
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 kwie 2009, 16:03
Re: [RM2k] Roguald
Dla mnie trochę dziwnie się gra xD . Ale fajne ustawienia zrobiłeś tylko na początku nie wiedziałem o co w nich chodzi ale potem się skapowałem :D .
- Michu
- Posty: 1150
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: [RM2k] Roguald
Chcialbym nawet sobie pograc, ale.... przycina jak cholera! Szczegolnie po zabiciu jakiegos potworka musze czekac kilka sekund az cos sie zmieni. Mam Viste, 2GB ram, 1,9 dual core procek no i nie powiesz mi chyba ze to wina mojego sprzetu? ;_;
- Preki
- Posty: 758
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
- Lokalizacja: Siedlce City
Re: [RM2k] Roguald
Raczej Visty. Ja po zakupie laptopa od razu wykurzyłem ten wynalazek, zastępując sprawdzonym XP, bo nic (nawet sam system) mi dobrze nie działało.
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [RM2k] Roguald
Mi przycina regularnie co sekunde, ale to mało powiedziane. Pierwsza wersja tak się nie zachowywała, ale teraz to się normalnie grać nie da. BeVoo lepiej łap skilla, ale nie w blokowaniu projektu, lecz w technicznych rozwiązaniach nim zaczniesz bawić się w blokowanie projektu, bo nikt bugów sobie nie naprawi nawet jeśli ma do tego zdolności i przez to nie przejdzie gry.
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: [RM2k] Roguald
Niestety, ale muszę potwierdzić to, co zostało powiedziane w poprzednich postach. Gra reaguje mi na klawisze z ok. 3 sekundowym opóźnieniem. :f