Jazzwhisky pisze:Co Ty mowisz, ja juz w pierwszym poscie wypowiadalem sie niepochlebnie ;)
To ze powiedzialem ze spoczywanie na laurach sie skonczylo, to nie znaczy ze powiedzialem to doslownie
. Zreszto pozniej napisalem ze czas napisac cos powaznie. Wiec nie chodzilo mi o to ze wszyscy mnie wychwalali
, bo to bylaby nieprawda.
Ludzix pisze:Ach, jak ja nie cierpię, kiedy twórcy mówią "ta gra w niczym nie przypomina zwykłych projektów [choć nie podadzą nawet trzech przykładów]
Nie chodzilo mi tu o to, ze moja gra nie bedzie przypominac w zaden sposob innych. Powiedzialem tak tylko o tych grach, ktore zostaly wydane przez redaktorow twierdzy. Bo chyba przyznasz Ludzix ze gry wydawane wlasnie przez nich nigdy nie byly wspaniale
, a czy uwierzysz ze moja gra nie bedzie przypominac gier redaktorow twierdzy - to juz zalezy wylacznie od ciebie.
Super Vegeta pisze:Yup, nie wiem jak Ty, Luke, ale mnie się średnio podoba myśl, bym miał na imię np. Dżefrej lub Blejk. Zrozumiałbym to w czasach renesansowych, kiedy to rozpoczęto 'oczyszczanie' polskiego językla i dlatego też przez długi spolszczano wszystko, co się dało (stąd też mamy Szekspira i Szopena obok Shakespeare'a i Chopin'a) - ale dzisiaj jest to raczej uważane za, co tu dużo mówić, wiejskie i moim skromnym zdaniem stosuje się jedynie w tekstach w jakichś sposób humorystycznych bądź ironicznych.
Racja, ale teraz nie bede w stanie zmienic imion bohaterow poniewaz prace nad projektem sa juz na zbyt zaawansowanym poziomie abym zdolal we wszystkich miejscach poprawic wypowiedzi bohaterow.
Jazzwhisky pisze:Niezwykle jestem ciekaw na jakim poziomie beda staly dialogi...
Na pewno nie na poziomie gier z twierdzy
, a tak nie zartujac - nawet jesli na jakims screenie bylby skrawek tekstu to nie moglibyscie nic wnioskowac poniewaz po skrawku tekstu raczej ciezko zobaczyc jak autor bedzie prowadzic dialogi.