Dragon Hell [download]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Deathwing

GF2022 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 1); Liga Mapperów Sezon I (msc. 1) Sezon II (msc. 2) Sezon IV (msc. 3) Sezon V (msc. 1) Sezon VI (msc. 2); TASC 2 (msc. 1)(msc. 3); TASC 3 (msc. 1); TASC 4 (msc. 1)(msc. 1)(msc. 1)
Posty: 305
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Kontakt:

Post autor: Deathwing »

Luke pisze:wybralem te nazwe nie dla tego ze mi sie jakos nie wiem jak podobala (chociaz nie uwazam jej z jakas banalna) tylko dla tego poniewaz ma pewne (dosc spore zreszto) znaczenie w calej grze.
Tytuł zazwyczaj odnosi się w pewien sposób do treści i rozumiem, że tak też może być i w tym wypadku. Mimo wszystko Dragon Hell brzmi banalnie. Prawie tak banalnie, jak mój nick :D Pomyśl, czy nie da się innych słów powiązać z grą. Osobiście sugeruję zmianę, póki nie jest jeszcze za późno.
Luke pisze:Imiona bohaterow moga odrzucac badz nie - rzecz gustu jak to napisalem rowniez w wypowiedzi powyzej. Mnie tak szczerze mowiac az tak nie odrzucaja.
Może i kwestia gustu, jednak moja opinia wydaje mi się dosyć obiektywna. Pisanie nazw własnych tak jak się je słyszy jest typowe dla np. języka serbskiego, w polskim takie praktyki raczej nie powinny mieć miejsca. Po prostu najlepiej, gdyby taka Dżesika w ogóle się w grze nie znalazła (oczywiście mowa tylko o imieniu, nie postaci). Jednak decyzja należy do Ciebie.
Luke pisze:projekt na pewno nie jest w zaden sposob podobny do projektow robionych przez redaktorow twierdzy.
Nie przeczę, może i masz rację, ale ocenę projektu pozostaw innym. Na razie nie będę się już wypowiadał, poczekam na pełną wersję.
turn up the silence
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Super Vegeta »

Deathwing pisze:Pisanie nazw własnych tak jak się je słyszy jest typowe dla np. języka serbskiego, w polskim takie praktyki raczej nie powinny mieć miejsca.
Yup, nie wiem jak Ty, Luke, ale mnie się średnio podoba myśl, bym miał na imię np. Dżefrej lub Blejk. Zrozumiałbym to w czasach renesansowych, kiedy to rozpoczęto 'oczyszczanie' polskiego językla i dlatego też przez długi spolszczano wszystko, co się dało (stąd też mamy Szekspira i Szopena obok Shakespeare'a i Chopin'a) - ale dzisiaj jest to raczej uważane za, co tu dużo mówić, wiejskie i moim skromnym zdaniem stosuje się jedynie w tekstach w jakichś sposób humorystycznych bądź ironicznych.
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Luke »

Jazzwhisky pisze:Co Ty mowisz, ja juz w pierwszym poscie wypowiadalem sie niepochlebnie ;)
To ze powiedzialem ze spoczywanie na laurach sie skonczylo, to nie znaczy ze powiedzialem to doslownie :wink: . Zreszto pozniej napisalem ze czas napisac cos powaznie. Wiec nie chodzilo mi o to ze wszyscy mnie wychwalali :wink: , bo to bylaby nieprawda.
Ludzix pisze:Ach, jak ja nie cierpię, kiedy twórcy mówią "ta gra w niczym nie przypomina zwykłych projektów [choć nie podadzą nawet trzech przykładów]
Nie chodzilo mi tu o to, ze moja gra nie bedzie przypominac w zaden sposob innych. Powiedzialem tak tylko o tych grach, ktore zostaly wydane przez redaktorow twierdzy. Bo chyba przyznasz Ludzix ze gry wydawane wlasnie przez nich nigdy nie byly wspaniale :wink: , a czy uwierzysz ze moja gra nie bedzie przypominac gier redaktorow twierdzy - to juz zalezy wylacznie od ciebie.
Super Vegeta pisze:Yup, nie wiem jak Ty, Luke, ale mnie się średnio podoba myśl, bym miał na imię np. Dżefrej lub Blejk. Zrozumiałbym to w czasach renesansowych, kiedy to rozpoczęto 'oczyszczanie' polskiego językla i dlatego też przez długi spolszczano wszystko, co się dało (stąd też mamy Szekspira i Szopena obok Shakespeare'a i Chopin'a) - ale dzisiaj jest to raczej uważane za, co tu dużo mówić, wiejskie i moim skromnym zdaniem stosuje się jedynie w tekstach w jakichś sposób humorystycznych bądź ironicznych.
Racja, ale teraz nie bede w stanie zmienic imion bohaterow poniewaz prace nad projektem sa juz na zbyt zaawansowanym poziomie abym zdolal we wszystkich miejscach poprawic wypowiedzi bohaterow.
Jazzwhisky pisze:Niezwykle jestem ciekaw na jakim poziomie beda staly dialogi...
Na pewno nie na poziomie gier z twierdzy :lol: , a tak nie zartujac - nawet jesli na jakims screenie bylby skrawek tekstu to nie moglibyscie nic wnioskowac poniewaz po skrawku tekstu raczej ciezko zobaczyc jak autor bedzie prowadzic dialogi.
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Super Vegeta »

Luke pisze: Racja, ale teraz nie bede w stanie zmienic imion bohaterow poniewaz prace nad projektem sa juz na zbyt zaawansowanym poziomie abym zdolal we wszystkich miejscach poprawic wypowiedzi bohaterow.
Tu się kłania stosowanie /n[] zamiast pisania... Możesz zmienić imię bohatera na dzień przed wydaniem gry i być pewnym, że wszystko będzie oh-kay.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

Super Vegeta pisze:
Luke pisze: Racja, ale teraz nie bede w stanie zmienic imion bohaterow poniewaz prace nad projektem sa juz na zbyt zaawansowanym poziomie abym zdolal we wszystkich miejscach poprawic wypowiedzi bohaterow.
Tu się kłania stosowanie /n[] zamiast pisania... Możesz zmienić imię bohatera na dzień przed wydaniem gry i być pewnym, że wszystko będzie oh-kay.
Yup, dokladnie; chcialem niesmialo zaproponowac mozliwosc wyboru imienia bohatera, ale powstrzymalem sie przewidujac, ze powyzszy warunek nie jest spelniony. No trudno, ja tam potrafie przebolec takie rzeczy... ;)

Co do skrawka tekstu - imo mozna ocenic, jesli jest do bani. Taki warunek niedostateczny :P
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Luke »

Super Vegeta pisze:Tu się kłania stosowanie /n[] zamiast pisania... Możesz zmienić imię bohatera na dzień przed wydaniem gry i być pewnym, że wszystko będzie oh-kay.
Gdy bede robic kolejna gre (mam nadzieje ze bede mial na to chec :wink: ) musze o stosowaniu /n[] koniecznie nie zapomniec.
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Luke »

Sorry ze tak post pod postem, ale chcialem poinformowac ze premiera mojej gry została lekko przesunieta. Wiecej informacji na ten temat mozecie znalezdz w dzisiejszym newsie na stronie http://www.trianglequest.xt.pl
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Luke »

Wprawdzie to juz trzeci moj post z rzedu, ale mysle ze warto dac wam do oceny kolejne screeny, jakie zrobilem kilka dni temu - po wiecej zapraszam na http://www.trianglequest.xt.pl :wink:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Poprosze o komentarze :) .


A co do samej gry - zakończyłem już całą główną fabułę, pozostaje mi jeszcze tylko dopracować kilka elementów i zabieram się za ostateczne betatesty. Nietrudno się domyślić, że premiera w maju jest coraz bardziej realna :wink: .
Awatar użytkownika
Gokufan
Posty: 306
Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gokufan »

Screeny ładne :D Najbardziej mi się kościółek spodobał :]
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

Mam wrażenie, ze wszystkie te screeny już widziałem XD
Cóż teraz komentować, czekam na pełną wersję gry!
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Super Vegeta »

Ładnie, ładnie, choć dziwnie wygląda ten wilk (pies?) na pierwszym screenie. :P W sensie, że jakoś dziwnie narysowany.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

Za bardzo kwadratowe - staraj się, żeby wyglądały bardziej naturalnie. O ile w miastach dobre rozplanowanie jest mile widziane, w miejscach dzikich powinien dominować raczej radosny chaos \m/
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Super Vegeta »

Skromna uwaga - przeórb chodniki w mieście, powinny 'wchodzić po domy'. W sensie - przy ścianach domów nie powinno być tego krawężnika.
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Luke »

Jazzwhisky pisze:Mam wrażenie, ze wszystkie te screeny już widziałem XD
Trudno zebys ich nie wiedzim Jezz :D (moze na Tokei :D?)
Super Vegeta pisze:Ładnie, ładnie, choć dziwnie wygląda ten wilk (pies?) na pierwszym screenie. :P W sensie, że jakoś dziwnie narysowany.
Akurat w takej pozycji stoi i moze dlatego wydaje sie ze dziwnie wyglada (to wilk :wink: )
Super Vegeta pisze:przeórb chodniki w mieście, powinny 'wchodzić po domy'.
Rzeczywiscie troche to dziwnie wygladalo (juz to poprawilem) .



Wrzucam kolejne screeny z gry (pierwsze trzy mogliscie zobaczyc w magazynie Tokei). Oto one:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


I tak na marginesie - zmieniłem system. Royal zaczą mi się zdawać zbyt oklepany więc teraz jest trochę inny (zmieniłem go głównie dzięki postowi na innym forum, w którym jego autor doradził mi bym zmienił system bo royal jest zbyt oklepany i to chyba wyjdzie mi na lepsze :wink: ). Może na jakiś kolejnych screenach będzie widać jakiś skrawek tekstu, na którym będzieci mogli zobaczyć ten inny system.


A jeszcze do samej gry - poprawiłem już prawie wszystkie elementy. Teraz pozostało juz tylko kilka lokacji, które wyglądaja dosc slabo i za kilka dni zaczynam robic betatesty.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

Nie za duży ten dywan =)? Spróbuj sobie wyobrazić, jaka powierzchnia jest w danym miejscu najlepsza, bo widać tu zbyt duży rozmach. Obawiam się, że chodzenie po takich gigantach będzie dość nudne :<

http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift ^w^
ODPOWIEDZ