Dodatkowa reklama jest zawsze u mnie mile widziana , ale nie za bardzo rozumiem o jakie ekskluzywne materialy chodzi. Przeciez na Tokei tylko zapowiadacie i recenzujecie gry. Nie dajecie zadnych innych materialow. Przynajmiej tak bylo w poprzednich numerach.Ludzix pisze:Czy Tokei załapie się na jakieś ekskluzywne materiały o DH? XD
Dragon Hell [download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Luke
- Posty: 42
- Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
O to jest nieglupie, absolutnie popieram inicjatywe.Ludzix pisze:Dałoby się załatwić jakiś betatest albo coś w tym guście XD?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Luke
- Posty: 42
- Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
- Luke
- Posty: 42
- Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Chyba najladniejsze z dotychczasowych.
I widzisz, o takie ekskluzywne materialy dla Tokei Ludziksowi chodzilo ;)
I widzisz, o takie ekskluzywne materialy dla Tokei Ludziksowi chodzilo ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
- Luke
- Posty: 42
- Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
- Gokufan
- Posty: 306
- Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Luke
- Posty: 42
- Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
- Deathwing
- Posty: 305
- Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
- Kontakt:
Hm, na pierwszy rzut oka wszystko w porządku. Grafika na pewnym poziomie, fabuła, z tego co na razie widać, przeciętna. Tylko tytuł z lekka odrzuca. Ogółem nie zapowiada się hit, ale może być całkiem nieźle. Taka była moja opinia, dopóki nie zajrzałem na stronę projektu... A dokładniej, chodzi o imiona bohaterów. Zak i Delfi(n) brzmią jeszcze nie tak strasznie, ale Piter i Dżesika to chyba jakiś głupi żart :/ Ponadto, Piter przywodzi mi na myśl kumpla, który nosi właśnie taki "pseudonim". Rzecz jest o tyle śmieszna, że od pewnego czasu nazywany jest przez niektórych Piczerem xD
Tak czy inaczej, projekt zalatuje mi teraz twierdzówkami, ale mam nadzieję, że te imiona to jedyna wada gry.
Tak czy inaczej, projekt zalatuje mi teraz twierdzówkami, ale mam nadzieję, że te imiona to jedyna wada gry.
turn up the silence
- Luke
- Posty: 42
- Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
No i skonczyło sie spoczywanie na laurach :( , ale teraz tak na powaznie. Sprobuje jakos "wybrnac" z twoich wypowiedzi na temat mojego projektu.
Na poczatku moze i jest przecietna, ale w miare uplywu czasu gry bedzie ona rozwijana. Na koniec moze nie jednego zaskoczyc . Oczywiscie - wy na razie macie zaledwie skrawek calosci wiec wypowiadacie sie na temat tego strzepu fabuly. Wiec nie bede tego wiecej kometowal bo narazie macie tylko ten kawalem informacji, przez co fabula moze sie wydawac przecietna.Deathwing pisze:fabuła, z tego co na razie widać, przeciętna.
To czy odrzuca czy nie to juz rzecz gustu, ale glownie wybralem te nazwe nie dla tego ze mi sie jakos nie wiem jak podobala (chociaz nie uwazam jej z jakas banalna) tylko dla tego poniewaz ma pewne (dosc spore zreszto) znaczenie w calej grze.Deathwing pisze:tytuł z lekka odrzuca.
Imiona bohaterow moga odrzucac badz nie - rzecz gustu jak to napisalem rowniez w wypowiedzi powyzej. Mnie tak szczerze mowiac az tak nie odrzucaja. Napisales tagze ze imie Piter kojarzy ci sie z twierdza. To w zasadzie nie ma wiekszego znaczenia czy ci sie to z czyms kojarzy czy nie. Ja raczej nie wchodze na twierdze wiec nie wiem czy ktos ma tam ksywe Piter czy jeszcze inaczej. To, ze bohater w mojej grze ma na imie tak jak twojego kolege przezywaja inni, badz tak jak zwie sie jakis redaktor na twierdzy to mnie w zasadzie nie interesuje. Mi to imie podpasowalo wiec tak nazwalem bohatera. Jesli komus nie podoba sie takie imie to trudno.Deathwing pisze:Ogółem nie zapowiada się hit, ale może być całkiem nieźle. Taka była moja opinia, dopóki nie zajrzałem na stronę projektu... A dokładniej, chodzi o imiona bohaterów. Zak i Delfi(n) brzmią jeszcze nie tak strasznie, ale Piter i Dżesika to chyba jakiś głupi żart :/
Po pierwsze projekt na pewno nie jest w zaden sposob podobny do projektow robionych przez redaktorow twierdzy. Dlaczego? Nie robie tak zalosnych i bezsensownych gier jak oni, (a wlasciwie to gry - bo to dopiero moj pierwszy projekt) w ktorych fabula brzmi mniej wiecej tak: "Idz i uratuj redaktora twierdzy", albo: "Wypedz potwora, (w tym przypadku wirusa) ktory zamieszkuje lochy twierdzy". Slyszalem od kogos (sam nie pamietam od kogo) ze drugi przyklad jest prawdziwy bo podobno jakas gra istnieje na twierdzy wlasnie z taka fabula. Jesli chodz o druga czesc twojej wypowiedzi (zacytowanej powyzej) to wedlug mnie to tylko imiona sa wada gry chociaz sam nie widze zbytniej wady w imionach bohaterow.Deathwing pisze:Tak czy inaczej, projekt zalatuje mi teraz twierdzówkami, ale mam nadzieję, że te imiona to jedyna wada gry.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Co Ty mowisz, ja juz w pierwszym poscie wypowiadalem sie niepochlebnie ;)Luke pisze:No i skonczyło sie spoczywanie na laurach :(
Co do imion, to tez zauwazylem to wczesniej, rzeczywiscie, wraz z tym biednym aleksem z RTP sa to takie niefajne elementy gry. W zwiazku z tym taka ciekawostka: na screenach nie zobaczyliśmy jeszcze skrawka tekstu! Niezwykle jestem ciekaw na jakim poziomie beda staly dialogi...
Luke, Deathwing wypowiadal swoja opinie, mysle, ze wybrnac to bedziesz musial z ew. (!) swoich aktualnych wypowiedzi po premierze gry ;P
Pozdrawiam.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
Ach, jak ja nie cierpię, kiedy twórcy mówią "ta gra w niczym nie przypomina zwykłych projektów [choć nie podadzą nawet trzech przykładów], to zupełnie nowa jakość!!11one", ale jeszcze zobaczymy :>Po pierwsze projekt na pewno nie jest w zaden sposob podobny do projektow robionych przez redaktorow twierdzy. Dlaczego? Nie robie tak zalosnych i bezsensownych gier jak oni