Dragon Hell [download]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Deathwing

Liga Mapperów Sezon I (miejsce 1) Sezon II (miejsce 2) Sezon IV (miejsce 3) Sezon V (miejsce 1); TA Sprite Contest 3 (miejsce 1); TA Sprite Contest 2 (miejsce 1)(miejsce3);
Posty: 223
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Lokalizacja: Babilon
Kontakt:

Postautor: Deathwing » 10 mar 2007, 12:10

Luke pisze:wybralem te nazwe nie dla tego ze mi sie jakos nie wiem jak podobala (chociaz nie uwazam jej z jakas banalna) tylko dla tego poniewaz ma pewne (dosc spore zreszto) znaczenie w calej grze.

Tytuł zazwyczaj odnosi się w pewien sposób do treści i rozumiem, że tak też może być i w tym wypadku. Mimo wszystko Dragon Hell brzmi banalnie. Prawie tak banalnie, jak mój nick :D Pomyśl, czy nie da się innych słów powiązać z grą. Osobiście sugeruję zmianę, póki nie jest jeszcze za późno.

Luke pisze:Imiona bohaterow moga odrzucac badz nie - rzecz gustu jak to napisalem rowniez w wypowiedzi powyzej. Mnie tak szczerze mowiac az tak nie odrzucaja.

Może i kwestia gustu, jednak moja opinia wydaje mi się dosyć obiektywna. Pisanie nazw własnych tak jak się je słyszy jest typowe dla np. języka serbskiego, w polskim takie praktyki raczej nie powinny mieć miejsca. Po prostu najlepiej, gdyby taka Dżesika w ogóle się w grze nie znalazła (oczywiście mowa tylko o imieniu, nie postaci). Jednak decyzja należy do Ciebie.

Luke pisze:projekt na pewno nie jest w zaden sposob podobny do projektow robionych przez redaktorow twierdzy.

Nie przeczę, może i masz rację, ale ocenę projektu pozostaw innym. Na razie nie będę się już wypowiadał, poczekam na pełną wersję.
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Postautor: Super Vegeta » 10 mar 2007, 14:52

Deathwing pisze:Pisanie nazw własnych tak jak się je słyszy jest typowe dla np. języka serbskiego, w polskim takie praktyki raczej nie powinny mieć miejsca.

Yup, nie wiem jak Ty, Luke, ale mnie się średnio podoba myśl, bym miał na imię np. Dżefrej lub Blejk. Zrozumiałbym to w czasach renesansowych, kiedy to rozpoczęto 'oczyszczanie' polskiego językla i dlatego też przez długi spolszczano wszystko, co się dało (stąd też mamy Szekspira i Szopena obok Shakespeare'a i Chopin'a) - ale dzisiaj jest to raczej uważane za, co tu dużo mówić, wiejskie i moim skromnym zdaniem stosuje się jedynie w tekstach w jakichś sposób humorystycznych bądź ironicznych.
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Postautor: Luke » 11 mar 2007, 23:13

Jazzwhisky pisze:Co Ty mowisz, ja juz w pierwszym poscie wypowiadalem sie niepochlebnie ;)

To ze powiedzialem ze spoczywanie na laurach sie skonczylo, to nie znaczy ze powiedzialem to doslownie :wink: . Zreszto pozniej napisalem ze czas napisac cos powaznie. Wiec nie chodzilo mi o to ze wszyscy mnie wychwalali :wink: , bo to bylaby nieprawda.

Ludzix pisze:Ach, jak ja nie cierpię, kiedy twórcy mówią "ta gra w niczym nie przypomina zwykłych projektów [choć nie podadzą nawet trzech przykładów]

Nie chodzilo mi tu o to, ze moja gra nie bedzie przypominac w zaden sposob innych. Powiedzialem tak tylko o tych grach, ktore zostaly wydane przez redaktorow twierdzy. Bo chyba przyznasz Ludzix ze gry wydawane wlasnie przez nich nigdy nie byly wspaniale :wink: , a czy uwierzysz ze moja gra nie bedzie przypominac gier redaktorow twierdzy - to juz zalezy wylacznie od ciebie.

Super Vegeta pisze:Yup, nie wiem jak Ty, Luke, ale mnie się średnio podoba myśl, bym miał na imię np. Dżefrej lub Blejk. Zrozumiałbym to w czasach renesansowych, kiedy to rozpoczęto 'oczyszczanie' polskiego językla i dlatego też przez długi spolszczano wszystko, co się dało (stąd też mamy Szekspira i Szopena obok Shakespeare'a i Chopin'a) - ale dzisiaj jest to raczej uważane za, co tu dużo mówić, wiejskie i moim skromnym zdaniem stosuje się jedynie w tekstach w jakichś sposób humorystycznych bądź ironicznych.

Racja, ale teraz nie bede w stanie zmienic imion bohaterow poniewaz prace nad projektem sa juz na zbyt zaawansowanym poziomie abym zdolal we wszystkich miejscach poprawic wypowiedzi bohaterow.

Jazzwhisky pisze:Niezwykle jestem ciekaw na jakim poziomie beda staly dialogi...

Na pewno nie na poziomie gier z twierdzy :lol: , a tak nie zartujac - nawet jesli na jakims screenie bylby skrawek tekstu to nie moglibyscie nic wnioskowac poniewaz po skrawku tekstu raczej ciezko zobaczyc jak autor bedzie prowadzic dialogi.
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Postautor: Super Vegeta » 12 mar 2007, 08:35

Luke pisze:Racja, ale teraz nie bede w stanie zmienic imion bohaterow poniewaz prace nad projektem sa juz na zbyt zaawansowanym poziomie abym zdolal we wszystkich miejscach poprawic wypowiedzi bohaterow.

Tu się kłania stosowanie /n[] zamiast pisania... Możesz zmienić imię bohatera na dzień przed wydaniem gry i być pewnym, że wszystko będzie oh-kay.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Postautor: Jazzwhisky » 12 mar 2007, 11:52

Super Vegeta pisze:
Luke pisze:Racja, ale teraz nie bede w stanie zmienic imion bohaterow poniewaz prace nad projektem sa juz na zbyt zaawansowanym poziomie abym zdolal we wszystkich miejscach poprawic wypowiedzi bohaterow.

Tu się kłania stosowanie /n[] zamiast pisania... Możesz zmienić imię bohatera na dzień przed wydaniem gry i być pewnym, że wszystko będzie oh-kay.


Yup, dokladnie; chcialem niesmialo zaproponowac mozliwosc wyboru imienia bohatera, ale powstrzymalem sie przewidujac, ze powyzszy warunek nie jest spelniony. No trudno, ja tam potrafie przebolec takie rzeczy... ;)

Co do skrawka tekstu - imo mozna ocenic, jesli jest do bani. Taki warunek niedostateczny :P
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Postautor: Luke » 12 mar 2007, 15:05

Super Vegeta pisze:Tu się kłania stosowanie /n[] zamiast pisania... Możesz zmienić imię bohatera na dzień przed wydaniem gry i być pewnym, że wszystko będzie oh-kay.

Gdy bede robic kolejna gre (mam nadzieje ze bede mial na to chec :wink: ) musze o stosowaniu /n[] koniecznie nie zapomniec.
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Postautor: Luke » 07 kwie 2007, 12:06

Sorry ze tak post pod postem, ale chcialem poinformowac ze premiera mojej gry została lekko przesunieta. Wiecej informacji na ten temat mozecie znalezdz w dzisiejszym newsie na stronie http://www.trianglequest.xt.pl
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Postautor: Luke » 20 kwie 2007, 08:22

Wprawdzie to juz trzeci moj post z rzedu, ale mysle ze warto dac wam do oceny kolejne screeny, jakie zrobilem kilka dni temu - po wiecej zapraszam na http://www.trianglequest.xt.pl :wink:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Poprosze o komentarze :) .


A co do samej gry - zakończyłem już całą główną fabułę, pozostaje mi jeszcze tylko dopracować kilka elementów i zabieram się za ostateczne betatesty. Nietrudno się domyślić, że premiera w maju jest coraz bardziej realna :wink: .
Awatar użytkownika
Gokufan
Posty: 306
Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: Gokufan » 20 kwie 2007, 16:33

Screeny ładne :D Najbardziej mi się kościółek spodobał :]
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Postautor: Jazzwhisky » 20 kwie 2007, 16:38

Mam wrażenie, ze wszystkie te screeny już widziałem XD
Cóż teraz komentować, czekam na pełną wersję gry!
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Postautor: Super Vegeta » 21 kwie 2007, 12:00

Ładnie, ładnie, choć dziwnie wygląda ten wilk (pies?) na pierwszym screenie. :P W sensie, że jakoś dziwnie narysowany.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Postautor: Mertruve » 21 kwie 2007, 20:25

Za bardzo kwadratowe - staraj się, żeby wyglądały bardziej naturalnie. O ile w miastach dobre rozplanowanie jest mile widziane, w miejscach dzikich powinien dominować raczej radosny chaos \m/
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Postautor: Super Vegeta » 21 kwie 2007, 21:29

Skromna uwaga - przeórb chodniki w mieście, powinny 'wchodzić po domy'. W sensie - przy ścianach domów nie powinno być tego krawężnika.
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Postautor: Luke » 23 kwie 2007, 00:20

Jazzwhisky pisze:Mam wrażenie, ze wszystkie te screeny już widziałem XD

Trudno zebys ich nie wiedzim Jezz :D (moze na Tokei :D?)

Super Vegeta pisze:Ładnie, ładnie, choć dziwnie wygląda ten wilk (pies?) na pierwszym screenie. :P W sensie, że jakoś dziwnie narysowany.

Akurat w takej pozycji stoi i moze dlatego wydaje sie ze dziwnie wyglada (to wilk :wink: )

Super Vegeta pisze:przeórb chodniki w mieście, powinny 'wchodzić po domy'.

Rzeczywiscie troche to dziwnie wygladalo (juz to poprawilem) .



Wrzucam kolejne screeny z gry (pierwsze trzy mogliscie zobaczyc w magazynie Tokei). Oto one:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


I tak na marginesie - zmieniłem system. Royal zaczą mi się zdawać zbyt oklepany więc teraz jest trochę inny (zmieniłem go głównie dzięki postowi na innym forum, w którym jego autor doradził mi bym zmienił system bo royal jest zbyt oklepany i to chyba wyjdzie mi na lepsze :wink: ). Może na jakiś kolejnych screenach będzie widać jakiś skrawek tekstu, na którym będzieci mogli zobaczyć ten inny system.


A jeszcze do samej gry - poprawiłem już prawie wszystkie elementy. Teraz pozostało juz tylko kilka lokacji, które wyglądaja dosc slabo i za kilka dni zaczynam robic betatesty.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Postautor: Mertruve » 23 kwie 2007, 11:41

Nie za duży ten dywan =)? Spróbuj sobie wyobrazić, jaka powierzchnia jest w danym miejscu najlepsza, bo widać tu zbyt duży rozmach. Obawiam się, że chodzenie po takich gigantach będzie dość nudne :<

http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift ^w^

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości