[2K3] Terminal [download]
: 13 lip 2009, 16:21
Zanim zacząłem wydawać oficjalne gierki na makera tworzyłem sporo gierek w domowym zaciszu dla własnej satysfakcji - sam proces tworzenia gier w makerze sprawia mi wiele radochy. Mam ich sporo na składzie są to niedopracowane pod wieloma względami (z literówkami, jakimiś niedopracowaniami graficznymi lub ucięte w fabule) gierki tworzone najczęściej między 2003-2007 bez dostępu do neta i wiedzy o grach makerowych w sumie robiłem je tylko dla siebie.
Projekt, który przedstawiam jest zainspirowany filmami o Aliens, serialem Battle Star Galactica. Cała reszta to moje pomysły. Jest to RPG horror/s-f. Gierka jest na tyle rozbudowana i długa, że można w nią pograć w miarę bezboleśnie. Głównym celem przy tworzeniu tego projektu było stworzenie klimatu osaczenia i filmowego napięcia rodem z filmów s-f/horror - ta gra to po prostu eksperyment.
Kierujemy tu postacią górnika na ogromnej kolonii, która opuściła ziemie po tym jak planeta upadła po zagładzie nuklearnej. W tej grze - chodziło mi o uzyskanie klimatu rodem z filmów s/f i horroru trzymającego w napięciu w grze RPG. Jest to gra prowadzone w dość "filmowy" sposób tocząca się w zawrotnym tempie i z ogromną ilością zwrotów akcji - kierujemy w niej różnymi postaciami z czasem tworzy się drużyna - jest pod tym względem masa niespodzianek. Gra nie jest zbyt długa, ale myślę że na brak silnych wrażeń nie powinien nikt narzekać (na pewno momentami). Sporo literówek, byle jakie grafiki momentami, momentami jednak przyłożyłem się do grafiki - stworzyłem własne obiekty na potrzeby gry, masę własnych przedmiotów oskryptowanych jak np: czujniki, narzędzia typu spawarki itp. . Mocno dobrze użyłem muzyki m.innymi utwory z Fallout i paru innych gier - raczej w oszczędnej ilości - miało być filmowo i w miarę stylowo, również bardzo mocno dopracowałem całe udźwiękowienie w grze - w tle słychać różne krzyki, wrzaski, dźwięki maszyn, alarmy itp. w zależności od etapu. Gra zrobiona 2k3 na standardowym systemie walki z własnymi animacjami. Pod koniec pojawia się nawet minigra, w której chodzimy z karabinem po tunelach, szukamy ludzi i strzelamy do ??? posiadając jedynie latarkę, takich bajerów jest sporo w grze. Cała gra opiera się w sumie na masie różnych zagadek, walk i zwrotów akcji wywołanych fabułą, które powinny wywoływać nie raz szybsze bicie serca. Ostrzegam przed prawdopodobnym rzucaniem mięsem w grze (wulgaryzmami, czasem głupimi tekstami - prawdopodobnie takie się pojawią) i również muszę dodać, że gra im dalej tym bardziej wieje grozą - jest po jednak do paru jej wad trzeba się przyzwyczaić. Gra powstawała w 2006 roku, trochę w 2007 i właśnie przed chwilą ją trochę usprawniłem dodając titla i game over, oraz poprawiłem nazwy przedmiotów w skrzynkach, ale i tak muszę dodać - grasz na własne ryzyko - ta gra to jeden z tych "pierwszych" projektów. Trochę screenów:
Fabuła:
Ludzie budują kolonię po zagładzie atomowej ziemi i uciekają w kosmos.
Kierujemy poczynaniami górnika mieszkającego na tej kolonii - zaczyna się jednak od "trzęsienia ziemi", a potem jest jeszcze więcej akcji - przebieg gry to uczestniczenie w serii tajemniczych wydarzeń mających MIEJSCE dokładnie w momencie ewakuacji całej kolonii, która rozpoczęła się z nieznanej nam przyczyny. Na pokładzie wybucha alarm widzimy uciekających ludzi (głównie naszych kumpli - innych górników, ale później również innych ludzi) skutecznie zaczyna wiać grozą czuć przerażenie na statku...Fabuła zaczyna się rozwijać i co chwila uświadczamy zwrotów akcji.
Grafika:
Gra w większości jest zrobiona na jednym z moich ulubionych chipsetów.
Sporo elementów graficznych mojego autorstwa, które dodają życia lokacjom - migające panele itp.
Niestandardowe Battle Chary, własnej roboty animacje walki jak wybuchy do granatników, specjale itp. Własne tła walk, własnej roboty dodatki.
Bajery jak błyski, migające światła, światła migające w rytm alarmów zmieniające oświetlenie - kolor ekranu itp.
Własne chary również się pojawią.
Trochę ripów.
Własne mapy lokacji.
Skrypty:
Minigry (np: minigra z chodzeniem po tunelu szukaniem ludzi i walką z nieznanym wrogiem za pomocą karabinu, zręcznościowa gra z przeszukiwaniem tuneli wentylacyjnych i parę innych )
Zagadki - są w większości przypadków skryptami.
Przedmioty do zagadek - Spawarki itp.
Wykrywacz na chipy - np: minerały itp.
Ciemność, Latarka
Radar w kilku lokacjach
Muzyka:
Głównie w formacie MP3 z Fallouta i innych gier, ale oszczędnie użyte.
Mocno dopracowane udźwiękowienie, które dodaje klimatu.
Znane bugi -
Wiele literówek - głównie z i,j.
Rzucanie mięsem i głupie teksty momentami pod tym względem może być nazbyt mocno ^^" (Ostrzegam)
Niechlujne wykonanie niektórych elementów graficznych.
Niepasujące zbytnio battlechary do charów.
Jeśli komuś naprawdę mocno gra się spodoba jeśli łaska prosił bym o podanie wyraźnych bugów to zdecyduje się prawdopodobnie poprawić, ale szczerze wakacje są i nic mi się nie chce.
Kiedy premiera ? Zaraz.
Projekt, który przedstawiam jest zainspirowany filmami o Aliens, serialem Battle Star Galactica. Cała reszta to moje pomysły. Jest to RPG horror/s-f. Gierka jest na tyle rozbudowana i długa, że można w nią pograć w miarę bezboleśnie. Głównym celem przy tworzeniu tego projektu było stworzenie klimatu osaczenia i filmowego napięcia rodem z filmów s-f/horror - ta gra to po prostu eksperyment.
Kierujemy tu postacią górnika na ogromnej kolonii, która opuściła ziemie po tym jak planeta upadła po zagładzie nuklearnej. W tej grze - chodziło mi o uzyskanie klimatu rodem z filmów s/f i horroru trzymającego w napięciu w grze RPG. Jest to gra prowadzone w dość "filmowy" sposób tocząca się w zawrotnym tempie i z ogromną ilością zwrotów akcji - kierujemy w niej różnymi postaciami z czasem tworzy się drużyna - jest pod tym względem masa niespodzianek. Gra nie jest zbyt długa, ale myślę że na brak silnych wrażeń nie powinien nikt narzekać (na pewno momentami). Sporo literówek, byle jakie grafiki momentami, momentami jednak przyłożyłem się do grafiki - stworzyłem własne obiekty na potrzeby gry, masę własnych przedmiotów oskryptowanych jak np: czujniki, narzędzia typu spawarki itp. . Mocno dobrze użyłem muzyki m.innymi utwory z Fallout i paru innych gier - raczej w oszczędnej ilości - miało być filmowo i w miarę stylowo, również bardzo mocno dopracowałem całe udźwiękowienie w grze - w tle słychać różne krzyki, wrzaski, dźwięki maszyn, alarmy itp. w zależności od etapu. Gra zrobiona 2k3 na standardowym systemie walki z własnymi animacjami. Pod koniec pojawia się nawet minigra, w której chodzimy z karabinem po tunelach, szukamy ludzi i strzelamy do ??? posiadając jedynie latarkę, takich bajerów jest sporo w grze. Cała gra opiera się w sumie na masie różnych zagadek, walk i zwrotów akcji wywołanych fabułą, które powinny wywoływać nie raz szybsze bicie serca. Ostrzegam przed prawdopodobnym rzucaniem mięsem w grze (wulgaryzmami, czasem głupimi tekstami - prawdopodobnie takie się pojawią) i również muszę dodać, że gra im dalej tym bardziej wieje grozą - jest po jednak do paru jej wad trzeba się przyzwyczaić. Gra powstawała w 2006 roku, trochę w 2007 i właśnie przed chwilą ją trochę usprawniłem dodając titla i game over, oraz poprawiłem nazwy przedmiotów w skrzynkach, ale i tak muszę dodać - grasz na własne ryzyko - ta gra to jeden z tych "pierwszych" projektów. Trochę screenów:
Fabuła:
Ludzie budują kolonię po zagładzie atomowej ziemi i uciekają w kosmos.
Kierujemy poczynaniami górnika mieszkającego na tej kolonii - zaczyna się jednak od "trzęsienia ziemi", a potem jest jeszcze więcej akcji - przebieg gry to uczestniczenie w serii tajemniczych wydarzeń mających MIEJSCE dokładnie w momencie ewakuacji całej kolonii, która rozpoczęła się z nieznanej nam przyczyny. Na pokładzie wybucha alarm widzimy uciekających ludzi (głównie naszych kumpli - innych górników, ale później również innych ludzi) skutecznie zaczyna wiać grozą czuć przerażenie na statku...Fabuła zaczyna się rozwijać i co chwila uświadczamy zwrotów akcji.
Grafika:
Gra w większości jest zrobiona na jednym z moich ulubionych chipsetów.
Sporo elementów graficznych mojego autorstwa, które dodają życia lokacjom - migające panele itp.
Niestandardowe Battle Chary, własnej roboty animacje walki jak wybuchy do granatników, specjale itp. Własne tła walk, własnej roboty dodatki.
Bajery jak błyski, migające światła, światła migające w rytm alarmów zmieniające oświetlenie - kolor ekranu itp.
Własne chary również się pojawią.
Trochę ripów.
Własne mapy lokacji.
Skrypty:
Minigry (np: minigra z chodzeniem po tunelu szukaniem ludzi i walką z nieznanym wrogiem za pomocą karabinu, zręcznościowa gra z przeszukiwaniem tuneli wentylacyjnych i parę innych )
Zagadki - są w większości przypadków skryptami.
Przedmioty do zagadek - Spawarki itp.
Wykrywacz na chipy - np: minerały itp.
Ciemność, Latarka
Radar w kilku lokacjach
Muzyka:
Głównie w formacie MP3 z Fallouta i innych gier, ale oszczędnie użyte.
Mocno dopracowane udźwiękowienie, które dodaje klimatu.
Znane bugi -
Wiele literówek - głównie z i,j.
Rzucanie mięsem i głupie teksty momentami pod tym względem może być nazbyt mocno ^^" (Ostrzegam)
Niechlujne wykonanie niektórych elementów graficznych.
Niepasujące zbytnio battlechary do charów.
Jeśli komuś naprawdę mocno gra się spodoba jeśli łaska prosił bym o podanie wyraźnych bugów to zdecyduje się prawdopodobnie poprawić, ale szczerze wakacje są i nic mi się nie chce.
Kiedy premiera ? Zaraz.