Nemezis: Mroczne wieki [download]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khain
Posty: 8
Rejestracja: 07 lis 2006, 10:29

Nemezis: Mroczne wieki [download]

Post autor: Khain »

Tytuł: Nemezis: Mrocze wieki
Wersja RM: 2k3
Nemezis czyli fabuła długo przezemnie planowana :P
Wcielamy się w 17-letniego chłopaka o imieniu Xin. Dokładnie to gra zaczyna się dnia którego przechodzi ostateczne testy żeby ukończyć akademię. Przez przypadek Xin podsłuchuje cichą rozmowe pomiędzy dwoma nauczycielami. Dowiaduje się, że cały czas akademia jest infiltrowana przez intruza a ci dwaj nauczyciele akurat palnowali co zrobić by usunąć intruza tak, aby uczniowie się nie dowiedzieli. Gdy z sukcesem nasz bohater ukańcza testy wraz z znajomą o imieniu Siv postanawia sam znaleść intruza. Nawet nie musiał długo szukać bo poprzez całą akademie jak piorum przeszedł dźwięk stali i przelanej krwi. Xin widząc napastnika staje do walki nawet bez myślenia. Zostaje pokonany w sekundę (ofc xD) ale ostatecznie zamachnął się mieczem zostawiając dużą bliznę na twarzy przeciwnika. Ten przysięga mu zemste za 3 lata i ucieka. Na tym kończy się prolog.
Fabuła wydaje się lekko oklepana, ale postanowiłem stawić wyzwanie ot właśnie tkiej. Czyli masą rozwinięc i zwrotów akcji zrobie z tego coś porządnego :P
- kilka screenów
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
- stan produkcji: Rozdział 1/15
- planowany czas zakończenia pracy/wydania dema: Demo obejmujące prolog powinno wyjść niebawem.
Byond the nation ;)
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Super Vegeta »

Całkiem ciekawie, ino dwie drobne uwagi:
1.Na moje to raczej trochę dziwne że ów intruz dokładnie określa, kiedy przyjdzie bo bohatera...
2.W oknie wiadomości w pierwszej linii umieszczaj osobę mówiącą. W sensie, że nie widzimy okna + faceset + tekst, tylko np. okno + faceset +

Andrzej:
"U nas w partii klamka otwiera się
tylko w jedną stronę."

Dzięki temu dialogi będą bardziej klarowne.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2006, 14:49 przez Super Vegeta, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

1. Strasznie krótkie te imiona XD
2. "Jak wszyscy wiecie, od tego testu zależy czy zdacie, czy nie..." Rzeczywiście, jeżeli go nie zdadzą, nie zdadzą go XD Logika!
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

Calkiem swietnie, fabula (a raczej jej zawiazanie) przypomina mi nieco nigdy nie powstaly magicowy projekt, graficznie ladnie, w sumie nie ma o czym wiecej napomknac, keep up the good work! :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

Jeszcze jeden błąd: "na ścianach widni napis" XD
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Super Vegeta »

Dobra, dobra, już starczy, bo zaraz kolejny tasiemiec nam wyjdzie... :P
Awatar użytkownika
Khain
Posty: 8
Rejestracja: 07 lis 2006, 10:29

Post autor: Khain »

Ludzikus pisze:Tasiemce ownójom >XD
xD A propos, nie spodziewałem się pozytywnych kometarzy :roll:
Co prawda wymyslenie i poprawianie scenariusza zajeło mi trochę czasu (od upadku forgoten czyli pare miechów). Graficznie to większośc (charsety, facesety) robione w charas projekt.

dodatkowo update:
Prolog zakończony. Jeszcze wstępne testy i będzie demo.
Byond the nation ;)
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

Yay, dawaaaaj =D I nie bój się korzystać z RMHelp tudzież pomocy forumzowej >XD
Awatar użytkownika
Khain
Posty: 8
Rejestracja: 07 lis 2006, 10:29

Post autor: Khain »

Zw względu za studia (zaliczenia) projekt zostaje zawieszony do Świąt =='

Status:
Fabuła
prolog -90%
Pozdział 1 -0.01%

Naprawa map/bugi/demo
Demo 70%
Bugi - puki dema nie ma nie napiszecie żadych
Mapy: Ok tlyko d orozdziały 1 brakuje mi resów
B-charsety pracuje nad robieniem masy animacji by zwiększyć jakość postaci.
Byond the nation ;)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

Khain pisze:Zw względu za studia (zaliczenia) projekt zostaje zawieszony do Świąt =='
Ta, nienawidze tego okresu, nagle wszyscy dookola nie maja czasu ;<

Pamietaj, ze jakby cu, zawsze mozesz liczyc na nasza pomoc - gdybys tam kiedys potrzebowal -> http://tsukuru.pl/index.php?link=help
wszelkie ew. szczegoly mozemy omowic na chacie/gg

zdawaj, swietuj i wracaj do pracy :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Khain
Posty: 8
Rejestracja: 07 lis 2006, 10:29

Post autor: Khain »

Dobra troszeczke se olałem nauke i postanowiłem wykończyć demo

http://rapidshare.com/files/6517145/Nemezis.rar.html

Uwaga Battle charset zawarty w demie to tylko BC testowy
Prawdziwy będzie robiony na animacjach i będie wyżższy.
Byond the nation ;)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

Pierwsze wrazenia (oby nie ostatnie):

- tylko 7 map(!?!), troche malo, zwlaszcza, ze ani za wielkie, ani nic specjalnego sie na nich nie dzieje
- blyski w intro - absolutnie zbedne i raczej nie odnajduje w nich zadnej wartosci :/
- ten msgsystem... patrzac na screeny myslalem, ze to jakas wersja robocza, okropnie razi w oczy, przynajmniej mnie
- literowki/bledy
- plik: tsukuru-heros nie mogl zostac odnaleziony, na dodatek nie moge go podmienic, tak wiec moja gra konczy sie wlasciwie przed uplywem minuty, trudno oceniac wiecej

Na razie bardzo slabo, beda poprawki?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
ODPOWIEDZ