Perfect World [2k3]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Perfect World [2k3]

Postautor: Amadik » 09 gru 2009, 12:41

Obrazek




Akcja gry toczy się w świecie mocno ' futurystycznym'. Jest rok 2063. Na świecie panuje względny spokój, choć daje się wyczuć atmosferę napięcia, która z dnia na dzień się wzmacnia. Bohater jest świeżym nabytkiem jednej z firm. Nie jest i nigdy nie był człowiekiem. Posiadł jednak umiejętności, które wyróżniają go na tle innych. Bohater ma być asem w rękawie, a zarazem pomocnikiem. Stanie w centrum konfliktu i wkrótce zauważy, że być może istnieje więcej prawd niż ta jedna, którą mu wpajano.




W Perfect World sterujesz bohaterem o ograniczonych możliwościach. Nie posiada on żadnych mocy, jest jedynie bardziej wytrzymały od zwykłych ludzi. Poprzez modyfikacje, może stać się jeszcze silniejszy, zwiększając umiejętności ataku, obrony i leczenia. Napotkani przeciwnicy w większości dysponują bronią do walki w zwarciu. Duża cześć posiadała umiejętności sprawnego posługiwania się bronią dystansową, a niektórzy nawet umiejętność kontrolowania swojego ciała w sposób, który daje im przewagę w walce.
Unikanie walk w Perfect World jest jak najbardziej możliwe. W dużej części gry bohater jest w stanie powstrzymać się od przemocy, jeśli tylko zdąży uciec przed goniącymi go przeciwnikami. Należy jednak pamiętać, że mundury przeciwników często wypchane są pozostałościami ich ekwipunku – ten może nam się przydać.

Perfect World to świat przyszłości, w którym wraz z rozwojem bezpieczeństwa nastąpił rozwój metod jego łamania. Wszelkiego rodzaju panele, wymagające wprowadzenia kodu mogą zostać zhackowane, a bohater może dzięki temu uzyskać dostęp do systemu danego budynku, bądź pomieszczenia. Zazwyczaj ułatwia mu to poruszanie się po placówce przeciwnika, a czasami nawet na zupełne wyłączenie jej zabezpieczeń.
Mieszkańcy miast, osoby pracujące w danym budynku oraz inni NPC mogą wchodzić w interakcje z bohaterem. Oprócz wskazówek i plotek często mogą zlecić ci dodatkowe zadanie, którego istnienie zostanie odnotowane w twoim dzienniku. W trakcie wykonywania misji możesz znaleźć dokumenty, które nie są związane z fabułą, bądź wątkiem głównym, a służą jedynie do poznania świata gry. Dokumenty dodawanie są do odpowiedniego menu, gdzie można je przeglądać w dowolnym momencie. Informacje możesz odnaleźć także na kartach, w komputerach stacjonarnych z systemem VUS (Very Useful System), a także w rozmowach z okolicznymi NPC ( zazwyczaj za okazaniem paru banknotów ).

Perfect World jest grą, w której często jesteś zmuszony do wybierania. Między złem, a mniejszym złem, między opcją pokojowego rozwiązania, a rozwiązania siłą i w końcu między opcjami mniej i bardziej korzystnymi dla ciebie. Sam główny wątek oferuje aż trzy zakończenia, w zależności od tego, która strona konfliktu wyda ci się bliższa. W stosownym momencie będziesz miał okazję zmienić swojego pracodawcę, wchodząc w stan wojny z pozostałymi dwoma.
Pieniądze, które zdobędziesz za wykonanie głównej, bądź pobocznej misji możesz wydać na wiele sposobów, ale najbardziej optymalnym wyjściem jest oczywiście przeznaczenie ich na swoje uzbrojenie. Od dawna chodzą słuchy, że w wielu miastach można spotkać tajemniczych Wartowników, którzy mają do zaoferowania więcej niż przeciętny sprzedawca broni, a w dodatku poszukują zaufanych klientów.
Pamiętaj tylko o jednym. Grunt to przeżyć, reszta przychodzi później sama.







Screeny:
Do znalezienia na stronie:
http://www.ptw.tsukuru.pl/screeny.htm

Ale, żeby było zgodnie z regulaminem:
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 24 gru 2009, 10:51 przez Amadik, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Enyafan
Posty: 122
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:21

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: Enyafan » 09 gru 2009, 14:04

Nosz kufa! Tak czekałem na tę gierkę, a akurat musiałem się o niej dowiedzieć, gdy już mi się skończył limit ściągania w szybkim, tj. znośnym tempie. Trzeba się będzie obejść smakiem, w międzyczasie czytając relacje szczęśliwców, co już grają... w każdym razie ściągam od razu, jak tylko łącze stanie na nogi ;)
Tak przy okazji - jakby ktoś już przeszedł, albo sam autor miał takie informacje, to fajnie byłoby wiedzieć, jaki jest szacowany czas gry.
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: Amadik » 09 gru 2009, 14:09

Enyafan pisze:Nosz kufa! Tak czekałem na tę gierkę, a akurat musiałem się o niej dowiedzieć, gdy już mi się skończył limit ściągania w szybkim, tj. znośnym tempie. Trzeba się będzie obejść smakiem, w międzyczasie czytając relacje szczęśliwców, co już grają... w każdym razie ściągam od razu, jak tylko łącze stanie na nogi ;)
Tak przy okazji - jakby ktoś już przeszedł, albo sam autor miał takie informacje, to fajnie byłoby wiedzieć, jaki jest szacowany czas gry.


Dla mnie, jako autora było to około 6 godzin, pędząc przed siebie. Chodzi mi o stuprocentowe przejście gry, z odkryciem wszystkich lokacji oraz sekretów. To niewiele, ale myślę, ze graczowi niezorientowanemu w terenie zajmie to trochę więcej. Myślę, że ktoś się pochwali, jeśli uda mu się przejść ( ta, jasne;) ).

Tak jak pisałem w księdze i na stronie - w grze był błąd, walka w metrze w Dubaju nie mogła się rozstrzygnąć z korzyścią dla bohatera, bo przeciwnik zamiast pociskami strzelał... nim :x.
W tej nowszej, lepszej i wspanialszej wersji jest to oczywiście poprawione... pozostaje czekać na kolejny głupi błąd.
Ostatnio zmieniony 09 gru 2009, 17:32 przez Amadik, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Michu

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja I (zwycięstwo)
Posty: 871
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: Michu » 09 gru 2009, 14:28

Juz na ircu poruszalismy ten temat - tak jak Sabowi, blad z klawiszami uniemozliwia mi cieszenie sie rozgrywka.

O co chodzi? O klawisz akcji. Czy to ENTER, czy Z czy lewy przycisk myszki, musze bardzo czesto kliknac w klawisz kilka razy, zeby RM 'odpowiedzial' na niego. Gierka jest ciekawa i chetnie bym pogral, ale w takiej sytuacji nie widzi mi sie pieprzyc z klikaniem-non-stop entera =/
Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: Amadik » 09 gru 2009, 14:40

Jak widać problem zaintrygował mnie już na samym początku tworzenia gry:
viewtopic.php?f=2&t=540

Już wtedy mój pierwszy tester miał z tym problemy, a jak się okazało poprawa gry, zgodnie z poradą SV nie do końca zadziałała.
U mnie problem z enterem z jakiegoś powodu występuje tylko na początkowych mapach ( chyba głównie trening ). Nie udało mi się po prostu zidentyfikować problemu. Z drugiej strony nie widziałem innej gry, w której taki problem by wystąpił, więc podejrzewam, że gdzieś jest po prostu jakieś idiotyczne zdarzenie, które nie działa tak jak trzeba. Poszukam jeszcze...

Wstrzymaj się z wrzutą Jazz, może coś znajdę.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: Kalashnikov » 09 gru 2009, 15:44

Ach, no tak, zapomniałem o tym wspomnieć - spróbowałbym pomóc w zlokalizowaniu problemu, ale projekt jest zablokowany. Wielka krecha u mnie.
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: Super Vegeta » 09 gru 2009, 16:15

Omagad, nie wierzyłem, że ten dzień nadejdzie. :D
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: Amadik » 10 gru 2009, 12:49

//*

Link do najnowszej wersji gry.
  • Poprawiony błąd z wyświetlaniem grafik w After Time, który pojawiał się przy okazji zmniejszania rozmiarów gry.
  • Poprawione menu ( nieszczęsna zapasowa liczba, ujęta zresztą na skrinie na stronie głównej tsukuru ).
  • Poprawione teleporty w Hotelu ( Bo Jazz się zgubił ;) ).
  • Poprawiony posąg w Hotelu.
  • Poprawa paru literówek, które zauważyłem losowo przeglądając dialogi w Dubaju.

Mniejsze błędy można zgłaszać na PM, poważniejsze opisujcie tutaj, gdyby któryś uniemożliwiał przejście gry będzie trzeba znowu ją uaktualnić...

Gdyby ktoś miał wątpliwości w związku z licznymi źródłami - od 13:45 powyższą, najnowszą wersję gry
można już ściągać także bezpośrednio z TA -> http://tsukuru.pl/index.php?link=gra&title=2k3-perfectworld


Dzięki :*
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4108
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: Jazzwhisky » 10 gru 2009, 22:40

Jeszcze nie napiszę zbyt wiele na temat samej gry, ale chyba powinieneś porzucić nadzieje, że w grze nie roi się wciąż od różnorodnych błędów i niedoróbek. Może dobrym pomysłem byłoby poprawianie zgłoszonych bugów partiami, tak samo jak oznaczanie aktualnej wersji gry na ekranie tytułowym. Przy okazji, masz trochę za swoje, że postanowiłeś wpakować wszystkie grafiki do pliku .exe. =D

A Last tak się wczuł, że pewnie nic nie zauważył, poprawione mapy zaraz znajdą się na TA.

edit-dół
Tzn. nie chodziło mi o specjalne obwinianie Cię o cokolwiek, a wyłącznie o to, że musisz spojrzeć realnie - wbrew temu na co miałeś nadzieję, błędy będą spływać nadal. I wcale nie ma w tym nic nienaturalnego czy złego, żadnej porażki, przy dużych projektach taka jest zazwyczaj kolej losu. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: Amadik » 10 gru 2009, 22:46

Jazzwhisky pisze:Jeszcze nie napiszę zbyt wiele na temat samej gry, ale chyba powinieneś porzucić nadzieje, że w grze nie roi się wciąż od różnorodnych błędów i niedoróbek. Może dobrym pomysłem byłoby poprawianie zgłoszonych bugów partiami, tak samo jak oznaczanie aktualnej wersji gry na ekranie tytułowym. Przy okazji, masz trochę za swoje, że postanowiłeś wpakować wszystkie grafiki do pliku .exe. =D

A Last tak się wczuł, że pewnie nic nie zauważył, poprawione mapy zaraz znajdą się na TA.



Ale ja się biję w piersi, przepraszam, a mój lament będzie się niósł w ciągu najbliższego weekendu na całej linii Żagań-Lublin. Moja własna wina jako twórcy i wielka porażka życiowa, która może dotknąć zarówno mojego, niezbyt dobrego wizerunku, jak i wizerunku gry, na którym mi bardzo zależało. Bo wyszło dziwnie.

Rozmiar gry to zarazem jej największa wada.

Swoją drogą projekt obchodzi jutro kolejną rocznicę, nieszczęśliwą. Oby za rok wyglądało to lepiej, a ludzie pamiętali coś więcej niż ściąganie nowszych wersji i poprawianie map.

To spakowanie wszystkich plików do exe pozwoliło na lekką kompresję ( chyba 1-2mb na tym zaoszczędziłem), ale nie zamierzam się bronić. Grafiki mojego autorstwa, po ukończeniu ostatecznej wersji gry trafią na tsukuru, z nadzieją, że ktoś je pięknie wykorzysta.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: X-Tech » 11 gru 2009, 03:11

Pobrałem grę. Zapowiadała się świetnie. Zaglądam wnętrze gry. Patrzę własna ikonka OK.
Jednak wyświetla mi rozmiar exe gry 42mb (!!!) Odpalam w zaledwie pół sekundy czarne tło i zawieszony trzask, ctraltdel itd. nie pomogły. Zawiesiło mi komputer totalnie. Niestety nie będę więcej ryzykował odpalać tego. Chyba przez to dziwne spakowanie gra tak szaleje.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: Amadik » 11 gru 2009, 11:38

X-Tech pisze:Pobrałem grę. Zapowiadała się świetnie. Zaglądam wnętrze gry. Patrzę własna ikonka OK.
Jednak wyświetla mi rozmiar exe gry 42mb (!!!) Odpalam w zaledwie pół sekundy czarne tło i zawieszony trzask, ctraltdel itd. nie pomogły. Zawiesiło mi komputer totalnie. Niestety nie będę więcej ryzykował odpalać tego. Chyba przez to dziwne spakowanie gra tak szaleje.


Nie wiem czy coś mogę poradzić. Sprawdziłem przed chwilą na innym komputerze - działa bez problemu. Nikt z aktualnie graj... testujących nie zgłosił problemów. A szkoda, bo to wygląda na coś poważnego.

W każdym razie - kolejna wersja gry ( nazwijmy ją 1.01 ) zostanie wrzucona dzisiaj wieczorem. Uwzględni wczorajsze poprawki oraz te, które pojawią się dzisiaj. Przez dwa dni nie będę w stanie odpowiadać na wiadomości, więc do ewentualnych poprawek podejdę znowu w poniedziałek.
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 741
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: Preki » 11 gru 2009, 22:05

Ale po użyciu tego pluginu i tak będzie można się dorwać do grafik oraz muzyki. Wystarczy użyć zwykłego importowania zasobów. Jedyne co zrobi, to zabezpieczy przed otwieraniem gry w RM.
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: X-Tech » 12 gru 2009, 13:34

Amadik napisał, że przecież chętnie da swoje grafy na TA mi się zdaje, że przecież jemu chodziło tylko o zablokowanie edycji gry.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 753
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Postautor: kvachu » 12 gru 2009, 14:47

X-Tech pisze:Amadik napisał, że przecież chętnie da swoje grafy na TA mi się zdaje, że przecież jemu chodziło tylko o zablokowanie edycji gry.

Swoje grafy czy ripy? Amadik sam robił grafę do tej gry? Jak tak no to najs!
[EDIT]
Szkoda, że to tak dużo wazy, bo z chęcią bym obadał tą giere.
Obrazek

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości