Perfect World [2k3]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Jazzwhisky »

kvachu pisze:
X-Tech pisze:Amadik napisał, że przecież chętnie da swoje grafy na TA mi się zdaje, że przecież jemu chodziło tylko o zablokowanie edycji gry.
Swoje grafy czy ripy? Amadik sam robił grafę do tej gry? Jak tak no to najs!
Amadik pisał tak tylko o tej części grafik, którą wykonał sam - a trochę tego jest patrząc na pierwsze kilkadziesiąt minut gry. Btw, chyba od ostatniej nocy na TA znajduje się nowsza wersja gry, jest jeszcze odchudzona, zmieniony został format muzyki - te błędy są raczej przytłaczające, ale możecie spróbować powalczyć.

http://www.rpgrevolution.com/forums/ind ... topic=9420
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Kalashnikov »

To będzie moje piąte ściągnięcie tej gry :)

Ale za zablokowany projekt na wejściu dostajesz ode mnie -4 do oceny. W skali do 6.
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: FEI »

pograłem ale nie przeszedłem. znudziło mi się sciąganie poprawionych wersji... zainwestuj następnmym razem w testera . :*

gra od początku sprawia doskonałe wrażenie, dopracowana i przemyślana. grafa niezła, muza jeszcze lepsza, fabuła trzyma poziom, a klimat kopie musk. gdyby nie bugi byłaby niemal doskonała w swojej klasie. niektóre efekty graficzne np podłoga na dysce czy tytuły epizodów robią doskonałę wrażenie. muzyka z kolei jest rewelacyjnie spasowana i daje klimat. w sumie dla mnie muza wraz z fabułą to najlepszy element gry.

nie podobają mi się braki w dialogach, to dla mnie niemal bug. jest wiele takich braków. szczególnie gdy szef, który najpierw nawija a po chwili nie powie nic, nawet ch** ci w d... same dialogi są naprawdę dobrze napisane. trafia się bardzo mało literówek.

mapy są zgrabne i przemyślane, ale trochę błędów w blokowaniu się trafia, ale idzie to przełknąć.

skrypty są ok, ale nie zabijają poziomem.
abs moim zdaniem kiepsko wyszedł... strasznie mnie irytował. cbs lepiej jednak trochę archaiczne było poruszanie się po nim. zagadki ze skrzyniami fajne, sekrety fajne itd, ale brak jakichś większych innowacji jak np. walka mechów w gromadzie czy karcianka lub gry słowne w toe. po prostu czuje się że to gra amatorska.

kwesti blokowania projektu za wszelką cenę nie skomentuję, ale wiem o czym napiszę arta do tokei.

no i na koniec, trochę mnie rozczarował twój brak konsekwencji w promowaniu gry. najpierw przez miesiące robiles grę w ciszy, lejąc na opinię i zainteresowanie innych (godne pochwały) a teraz walisz newsa w którym liczysz że gra pobije najlepsze tytuły ze sceny. ok, powiem że gra jest bdb, ma wiele atutów, ale dla mnie nie może stanąć przy gromadzie czy toe. dla mnie to tytułporównywalny z 8 bit questem czy DB. ale to tylko moje zdanie.

koniec końców gra świetna i warta przejścia. jak wydasz full poprawioną wersję przejdę.
powodzenia przy 2 epizodzie. :*
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Enyafan
Posty: 122
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:21

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Enyafan »

Czy ktoś uporał się z tym błędem Sin Titulo - not implemented? Bo ściągnąłem "poprawioną" wersję gry z TA no i jestem w zupie. Pomidorowej.
A straszna szkoda, bo nie licząc tych fatalnych błędów jest naprawdę znakomicie.
Awatar użytkownika
Sabikku

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2009 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 305
Rejestracja: 01 sty 2009, 19:36

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Sabikku »

Przeszedłem. ~8h
Bez zastanowienia mogę powiedzieć, że to najlepsza gra w jaką grałem spod RMa :). Klimat całkowicie mi podpasował. Ponura wizja okrutnej przyszłości w doskonałej oprawie audio-wizualnej. Jesteś eleganckim agentem androidem wrzuconym w ciąg ważnych dla świata wydarzeń, wykonujesz kolejne misje, żeby swoimi poczynaniami wybrać los całej ziemii...
A to wszystko upstrzone wieloma zabawnymi nawiązaniami do naszych czasów i sceny RMa :).

Jedynie ostatnie 1-2 godziny nieco mnie zawiodły. Agent gadający przez telefon i rozszyfrowujący kolejne kody od momentu statku Ojców znika, i jedyne co widzimy to kolejne wyjaśnienia (a raczej zagłębienia) fabuły. Zakończenie też nie do końca spełniło moich oczekiwań, czekałem na wyjaśnienia... których jednak pojawiła się tylko mała część, przeminęła w kilkanaście sekund dialogów. Reszta została 'przeniesiona' do drugiej części gry.
Dlatego też z wielką niecierpliwością czekam na drugą część :).

Dawno nic mnie tak nie wciągnęło, stanowczo polecam.
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Amadik »

1.02
Już na tsukuru:
http://tsukuru.pl/index.php?link=gra&ti ... tworld&i=1

Lista zmian:
  • * Gra nie jest już spakowana programem MoleBox.
    * Nowy messagebox.
    * W sali, w której toczona jest walka z drugim bossem w Dubaju została dodana amunicja.
    * Poprawa teleportu w pustynnej bazie, który cofał do poprzedniej misji.
    * Broń maszynową można teraz znaleźć w kilku miejscach.
    * Poprawione blokowanie na na niektórych ścianach w Edenie
    * Bardziej jasny klucz do szyfru w Edenie
    * Teleport na drugi poziom Edenu jest teraz bardziej 'rozległy'.
    * Poprawa messageboxa w Edenie.
    * Poprawa literówek i błędów stylistycznych w Edenie.
    * Zmieniona widoczność charasetów podczas korzystania z wind w Kairze.
    * Poprawa teleportu w Hotelu w kairze.
    * Dodanie informacji na temat misji w Kairze od 'szefostwa'.
    * Poprawa blokowania sufitu w budynkach w Malezji.
    * Usunięcie zbędnego savepointa w Petronas.
    * Poprawa teleportów, które przerywały odtwarzanie muzyki w Petronas.
    * Poprawa blokowania niektórych ścian w Petronas.
    * Zmiana przycisków, służących do wyjścia z Petronas. Teraz są bardziej widoczne.
    * Dodana cutscenka pod koniec gry.
    * Kursor powinien być teraz widoczny w menu po ukończeniu gry.
Myślę, że to już będzie wersja mocno ostateczna. Grę można bez większych problemów ukończyć.
Stokrotne dzięki dla pana, który wpisał się wyżej za wykrycie większości tych błędów i sugestie dotyczące zakończenia gry.

Ponadto chciałbym się odnieść do postu FEI'a, ale nie zrobię tego teraz. Czekam na ewentualne inne opinie. Najlepiej od osób, które grały więcej niż godzinę...
Ostatnio zmieniony 24 gru 2009, 10:51 przez Amadik, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Kalashnikov »

Mam nadzieję, że save ze starszej wersji zadziałają w tej obecnej, bo nie mam już dosyć zaczynania gry od początku, po raz kolejny :)

W tym momencie rzecz, która najmniej mi się podoba, to fakt, że nie możemy przeczytać opisu misji po jej wykonaniu. Chciałbym móc przeczytać na czym polegało zadanie z początku gry, a niektóre misje są tak krótkie i nieznaczne, że nawet nie zauważyłem, że również znajdują się na tej liście.
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Amadik »

Kalashnikov pisze:Mam nadzieję, że save ze starszej wersji zadziałają w tej obecnej, bo nie mam już dosyć zaczynania gry od początku, po raz kolejny :)

W tym momencie rzecz, która najmniej mi się podoba, to fakt, że nie możemy przeczytać opisu misji po jej wykonaniu. Chciałbym móc przeczytać na czym polegało zadanie z początku gry, a niektóre misje są tak krótkie i nieznaczne, że nawet nie zauważyłem, że również znajdują się na tej liście.
Da się zrobić, wezmę to pod uwagę przy ep2.

Save powinny działać.
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: FEI »

Wreszcie! Ściągam i gram :*
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
CoR_P

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 58
Rejestracja: 11 lis 2008, 20:39

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: CoR_P »

No i gratulacje niezłego kawałka giery!

Akurat załapałem się już na poprawioną, świąteczną wersję. Po ściągnięciu z linka którego podałeś włącza się już bez zarzutu, natomiast ze strony Tsukuru wyskakiwał mi błąd "Not Implemented". Nie wiem, czy zostało to już zmienione.

Ogólnie to uwielbiałem Deus EX i wszystkie kwestie wypowiadane przez P. brzmią w mojej głowie głosem JC Dentona :) Nie wiem jak inni, ale mi ten klimat zabójczo odpowiada. Wczoraj zrobiłem parę godzinek i dzisiaj na wieczór na pewno też odpalę.
a.. i ta spacja. Z przyzwyczajenia naciskam ją bez przerwy, przy dialogach, przeszukiwaniu pomieszczeń, otwieraniu drzwi, może by tak zamienić ją z literą Q, albo Enterem?

Pozdrawiam
[img]http://cor_p.w.interii.pl/obrazki/Podpis.JPG[/img]
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Amadik »

CoR_P pisze:No i gratulacje niezłego kawałka giery!

Akurat załapałem się już na poprawioną, świąteczną wersję. Po ściągnięciu z linka którego podałeś włącza się już bez zarzutu, natomiast ze strony Tsukuru wyskakiwał mi błąd "Not Implemented". Nie wiem, czy zostało to już zmienione.

Ogólnie to uwielbiałem Deus EX i wszystkie kwestie wypowiadane przez P. brzmią w mojej głowie głosem JC Dentona :) Nie wiem jak inni, ale mi ten klimat zabójczo odpowiada. Wczoraj zrobiłem parę godzinek i dzisiaj na wieczór na pewno też odpalę.
a.. i ta spacja. Z przyzwyczajenia naciskam ją bez przerwy, przy dialogach, przeszukiwaniu pomieszczeń, otwieraniu drzwi, może by tak zamienić ją z literą Q, albo Enterem?

Pozdrawiam
Przyciski wywołań funkcji są zmienione w ep2.
W chwili obecnej aby zwolnić ESC i Spację użyłem odpowiednio klawiszów I oraz O. Dodatkowo leczenie nie wywołuje już komunikatu a jedynie w widoczny sposób animuje pasek życia. No i... nie używamy już do tego apteczek, ale o tym kiedy indziej.
Jeśli będzie konieczność wydania kolejnej wersji ( ale mocno w to wątpię ), to przy okazji wrzuciłbym to też do ep1.

Chyba wczoraj ściągałem wersję z tsukuru, nadal jest 1.01, więc ta, która jeszcze nie do końca startuje tak jak powinna. Dodam, że wersję niespakowaną moleboxem wysłałem już wcześniej do DE oraz Enyafana, aby upewnić się, że to jest właśnie powodem owego błędu.

//edit
Na tsukuru jest już v1.02, spasibo Jazz.
Awatar użytkownika
DE
Posty: 272
Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: DE »

Zaczalem grac i bylo nawet fajnie do momentu w ktorym gra sie nie zwiesila z powodu jakiegos bledu. Pomyslalem wiec, ze poslucham sobie muzyki z gry, bo jest dobrze dobrana i klimatyczna, chociaz bombastyczny utworek "umilajacy" korzystanie z menu to debilizm do kwadratu. I co sie okazalo? Nie tylko sam projekt i pliki graficzne sa zabezpieczone, ale nawet pliki muzyczne... zwariowales?

Nie mam zamiaru nawet kijem dotknac tej gry dopoki nie przestaniesz zachowywac sie jak, nie znosze tego slowa, ale niech bedzie, latajacy gurus i odbezpieczysz przynajmniej pliki dzwiekowe. Moim zdaniem zabezpieczanie projektu to w ogole jedno wielki FU w strone uzytkownikow RM, ale robienie tego z muzyka to juz bardzo niemila sprawa. Zwlaszcza ze ani grafiki (a przynajmniej wiekszosc z nich), ani muzyka nie sa twojego autorstwa. Wyglada na to, ze im wiecej cudzych plikow autor ukradnie tym bardziej sie stara, zeby je zabezpieczyc przed uzywaniem przez innych. Ja sobie nie wyobrazam, zebym grafiki do mojej gry w jakikolwiek sposob zapezpieczal, a sa oryginalne od poczatku do konca.

Tyle z mojej strony. A szkoda, bo gra wydaje sie niezla.

EDIT:
Masz szczescie, ze Jazz uswiadomil mnie, ze owe zabezpieczenie plikow muzycznych jest w sumie przypadkowe i sa to ogg, ale z rozszerzeniem mp3, dlatego nie mozna ich odtworzyc bez zmiany rozszerzenia. Swoja droga po co to to nie wiem, bo moj RM widzi mp3 bez problemu. W kazdym razie reszta postu jest aktualna, tym bardziej ze pliki sa przyspieszone o 50% (?), wiec nic mi po nich.
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Jazzwhisky »

Ja tylko w kwestii formalnej (z grą idzie mi ciężko, bo ciągle pojawiają się jakieś subiektywne odstraszacze, anyway mam postanowienie ukończyć całość jeszcze w tym roku), DE - minuta .mp3 w 128kbps zajmuje około 1MB, przyspieszony .ogg (w RM odtwarza sie go spowolnionego i jest ok) przy niskim bitrate może zajmowac nawet 5 razy mniej. Przy muzyce zajmującej nawet kilkadziesiąt MB robi to różnicę, zwłaszcza jeśli chcesz udostępniać to w wygodny (dla userów i hosta) sposób.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Grimm
Posty: 18
Rejestracja: 03 mar 2009, 11:41

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Grimm »

Wciąga jak cholera. Trochę zbyt przypomina Deus Ex jak dla mnie, ale generalnie na scenie RMowej podobnego tytułu ze świecą szukać.
Ogólnie to uwielbiałem Deus EX i wszystkie kwestie wypowiadane przez P. brzmią w mojej głowie głosem JC Dentona :)
To może być tylko moje wrażenie, ale niektóre dialogi Amadik chyba w całości przeniósł z Deus Ex. Tak czy inaczej, atmosfera znana z przygód JC Dentona wypełnia "Perfect World" po brzegi, co tylko grze wychodzi na plus. Tego co działo się w kiblu chyba do końca życia nie zapomnę :)

Póki co, po 4 godzinach grania jestem zachwycony i przeszkadza mi tylko niewygodny CMS wraz z towarzyszącym mu kawałkiem muzycznym, o którym wspomina DE. Na dłuższe wywody się zdecyduję po przejściu epizodu.

Gratulacje, bo naprawdę zacny projekt wyszedł :)
We saw the shadows of the morning light;
The shadows of the evening sun;
Until the shadows and the light were one.
Dave
Posty: 60
Rejestracja: 11 maja 2007, 16:28

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Dave »

Po długiej przerwie postanowiłem zajrzeć na forum. Ah... Perfect World... Ktoś wcześniej napisał: "ten dzień nadszedł". O, tak! Najkrócej mogę opisać grę jako cholernie grywalną, pomimo błędów. Po prostu mnie wciągnęła.

Poniżej znajdują się droble spoilery więc osoby, które nie doszły stosunkowo daleko w grze niech nie czytają tej części posta.



Wykonuję teraz misję ColoseumCorp - I. Doszedłem do momentu, gdzie znajdujemy dwa komputery we wnękach (po lewej i prawej). Jack dzwoni do nas mówiąc, że lekcje strzelania się przydadzą. Ale ani beczki, ani komputery nie reagują na kule. Komputerów nie da się shack'ować. Pojawił się też problem w postaci dziwnej kuli z pistoletu. Przybiera ona wygląd jednego z wartowników. Próbowałem tego odwiedzając wcześniej inne miejsca, wykonując inne czynności. Zaraz przed tym natknąłem się na kolejny bug, mianowicie w pokoju z dwoma komputerami, które da się shack'ować. Prawy komputer ma poprawny kod dostępu, ale przy hack'owaniu lewego pojawia się ten sam. Może to on dezaktywuje zielone lasery albo uaktywnia te dwa komputery?
ODPOWIEDZ