Perfect World [2k3]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: FEI »

pograj w PtW chociaż tyle co ja (dubaj) to zrozumiesz o czym piszę a nie jak noob skaczesz. czasem aby przejść ulicę trzeba ominąć np dach budynku. balustrady... idziesz za nią a na końcach blokady, ominąć proszę! bywa i tak, że trzeba szukać, dosłownie szukać przejścia bo trafiają się jakieś bariery niewidzialne. nie jedne drzwi bez zawiasów, ale masa błędów w blokowaniu. więc mi z porównaniami do kolinka nie wyjeżdżaj. przydługie animacje metra i wind mnie w pewnym momencie zirytowały bo błądzenie po niejasnych lokacjach z "niby drzwiami" i sprawdzanie w który prostokąt da się wejść nie należy do najbardziej rozrywkowych rzeczy. do tego jeszcze liczne braki w kwestiach npców i nie tylko drażnią. choćby głupie idź w ch.j! no elo :*

Amadik w odpowiedzi na apel wiekodusznie od tego momentu będę notował bugi i podeślę na pw... muszę tylko załapać motywację :*
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Amadik »

Ok Panowie, pokazuję co mam. Bo po prostu nie wiem co dalej z tym robić.

ptw.cba.pl/bsys.html

Widziały to póki co dwie osoby i zgodnie stwierdzają, że nie wiedzą czy grze wyjdzie to za dobre. Innymi słowy - lepiej zostać przy ABSie.
System podążania przeciwnika za bohaterem na zasadzie innej niż 'Krok do bohatera' zostawiłem sobie na później, imo nie warto się męczyć z tym w chwili obecnej.

Osoby które ukończyły grę, zabiły kilkunastu przeciwników, oraz narzekały na ABS - niech zerkną czy warto. Czy lepiej po prostu dalej tworzyć grę tak jak dawniej i nie poświęcać czasu na turówkę, co tylko przedłuża cały proces tworzenia.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Kalashnikov »

Miło, że bierzesz sugestie ludzi pod uwagę. Założenie jest dobre, ale w praktyce sprowadza się to do wejściu na linię strzału wroga, używanie cały czas najsilniejszej broni + ew. co jakiś czas apteczek. Można by to trochę podszlifować i byłoby nieźle, ale naprawdę nie sądzę, by było warto.

Dopracuj ABSa (bo chyba ktoś tam na jakiś aspekt narzekał) i leć dalej z fabułą. Szkoda czasu na męczenie się z tym BSem (chyba, że sam bardzo chcesz go zmienić, a tworzenie nowego sprawia Ci przyjemność, rzecz jasna).
Awatar użytkownika
xombie96
Posty: 32
Rejestracja: 04 lis 2008, 17:49

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: xombie96 »

Łaaa...W końcu Wyszło!Czekałem niecierpliwie.Gierka suuuper!
NIZIOŁ
Posty: 122
Rejestracja: 07 wrz 2008, 14:17

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: NIZIOŁ »

Dawno mnie nie było to widać bo masa nowych super gierek wyszło! Gra wymiata i nie zmieniaj walki bo ta jest spoko i nie trzeba a gra wyjdzie szybciej. Czekam na drugą część a jeszcze nie skończyłem pierwszej hehe ;)
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Amadik »

Obrazek

Minął rok od premiery epizodu pierwszego. Epizod drugi, którego premiera odbyła się dzisiaj to zamknięcie historii świata Perfect World, a ponadto rozbudowanie wielu wątków z epizodu pierwszego. Gra licząca prawie 900 map została połączona w całość.

Z racji na to, że otrzymałem już dwa pytania dotyczące tego 'czym właściwie jest ta wersja na tsukuru', odpowiadam:
Wersja znajdująca się na tsukuru.pl jest ostateczną, końcową wersją Perfect World, w której zawiera się epizod pierwszy oraz drugi, a ponadto szereg dodatkowych zmian.

Może się zdarzyć, że posiadacie save z epizodu pierwszego. Wcześniej liczyłem na to, że zmiany nie będą aż tak duże, ale w chwili obecnej użycie starszego zapisu gry może spowodować dość sporą liczbę błędów, szczególnie w Hudzie, CMS, dzienniku i ABS.
Polecam grę od nowa. Dlaczego? Dlatego, że epizod pierwszy nie jest taki sam. Znajdują się tam teraz trzy dodatkowe frakcje, nowe miejsca, nowe misje i w końcu nowe wątki fabularne, których zakończenie możecie ujrzeć w epizodzie drugim. Tak, w epizodzie drugim znajduje się samo zakończenie gry. Nie ma tam misji pobocznych, jest jedynie walka z czasem i ucieczka od starego świata.

Jeśli jeszcze nie było ci dane zapoznać się z tym projektem to zapraszam do pobrania. Z drugiej strony - graczy, którzy zmagali się z epizodem pierwszym zapraszam do odkrycia gry na nowo.

Link do aktualnej wersji ( 1.04).
http://tsukuru.pl/index.php?link=gra&ti ... tworld&i=1

Dobrej zabawy.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Fear »

W piątek postanowiłem sobie ściągnąć Perfect World epizod I, aby sobie trochę popykać, bo zdaję się, że ta gra 3ma poziom, teraz zasysam po raz drugi dobrze, że nie zdążyłem pograć dłużej, bo przechodzić od nowa większej ilości gry szczerze powiem, że by mi się nie chciało, nawet jeśli gra się nieco różni :]

Jak spędzę kilka godzin nad grą to wypowiem się co mnie urzeka, a co wprost przeciwnie.
Gratuluję ukończenia gry Amadik.
Ostatnio zmieniony 07 gru 2010, 18:29 przez Fear, łącznie zmieniany 1 raz.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Amadik »

To chyba tradycja, że wraz z premierą Perfect World, pojawiają się problemy.
Dopiero dzisiaj wieczorem zauważyłem, że wersja, która trafiła na tsukuru była wersją z końca testów, bez niektórych poprawek i doszlifowań. Teoretycznie można w nią grać, ale kilka rzeczy jest wybrakowanych, głównie:
- Animacja ataku nożem/szponami.
- Blokowanie elementów na kilku mapach.
- Brak wyświetlania 'znaczka nieskończoności, gdy broń sieczna jest wyposażona przez gracza.
- Brak instrukcji do gry!

Nowsza wersja, ta właściwa jest dostępna na tsukuru. Kto jeszcze nie ściągnął - niech ściąga.
Kto ściągnął... niech gra, ale bez przywiązywania uwagi do błędów, których w wersji finalnej najprawdopodobniej już nie ma.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: X-Tech »

Powiem co myślę o grze.


Moje pierwsze odczucia. Niestety, ale trening przymusowy strasznie mnie zmulił. Zabrakło konkretnego uderzenia na początku i pominięcia treningu jeśli się chce, a zamiast niego jakaś akcja i rozpierducha. MOja propozycja to wymienić muzykę z treningu na coś prostego z jakimś bitem i luźnego, bo to męczące co jest w treningu (muzyka). Nie wiem czemu ale ten utwór który leci NA TRENINGU wywołuje tak ciężkie znużenie że ja dopiero grając za drugim razem (czyli przy nowej wersji gry) dałem radę wytrzymać do końca. Pasuje do sytuacji typu chwilowa intryga zastanawianie się niepewność, ale bardzo krótko, ale nie trening i taka muzyka. No wymęczyłem się biegając między piorunami i szukając kart słuchając tego kawałka w treningu muza powinna być żywa. To nawet jakiś wesoły kawałek instrumentalny pasujący do baru jakiegoś zakopconego, albo coś z bitem ale w treningu muza powinna ożywiać atmosferę, a nie zamulać, bo na tym etapie źle kogoś zniechęcić do gry ! Za mało rozpierduchy na początku gry. Wg. mnie trening obowiązkowo z opcją pominięcia żeby uratować wiele osób no od zniechęcenia. Od czego jest manual. Jedyna rzecz, która mi się podobała w treningu to strzelanie z tej naszej armaty czyli naprawdę mocnej pukawki do beczek, a tak to dłużyzny i stan między zmuleniem, a znużeniem.



Baza. W bazie również się znużyłem bo chcąc rozpocząć prostą czynność jaką jest rozpoczęcie misji musiałem się naszukać szefa, a potem robić quiz u gościa który rozdaje ekwipunek. Biegać kilkukrotnie do szefa i od szefa do np: niejakiego centrum informacji i planowania, by dowiedzieć się w centrum informacji gdzie centrum planowania, które znalazłem pierwsze jakimś cudem po szperaniu po labiryntach bazy. Wyjście blokował pilot...samolotu uff...skoro wiem od szefa gdzie mam się udać i co zrobić czemu od razu nie mogę iść na misję tylko robić jakieś quizy u gościa, który ma mi dać dodatki (może w ogóle ja ich nie chciałem) i potem biegać do gościa od planowania i informacji by dowiedzieć się praktycznie tego samego ? To tylko niepotrzebne zagmatwanie nie pasowało wg. mnie w ogóle, a wręcz nie wiedziałem czy to jakiś kawał czy to na serio. Przymuszałem się i dopiero odpalając od bazy dwa dni później czyli dziś ruszyłem dalej do rozpoczęcia misji, ale co najśmieszniejsze centrum informacji było gdzieś w kącie całej tej bazy, więc jak ja miałem się dowiedzieć gdzie się co znajduje skoro o tym, że centrum informacyjne w tym labiryncie jest dowiedziałem się na samym końcu. Brakuje obowiązkowo mapy bazy i jakiejś intuicyjnej z podpisanymi działami od razu na dzień dobry najlepiej z ge pe esem, ale nie koniecznie. To sprawę rozwiązuje, ale nie sprawę zagmatwanej bieganiny, żeby po prostu rozpocząć misję. Muzyka w bazie jest ok. Baza jest klimatyczna graficznie niektóre dialogi ssą niektóre nie.

Misja rozpoczęła się misja. Dialog przed misją w końcu zniknęło znużenie naprawdę zaczęło się robić ciekawie i spiskowo. Tak mi się to spodobało, że już wiem że trudno będzie mnie oderwać od gry. No i w końcu wylądowałem zobaczyłem miasto i szok. To oświetlenie i sama konstrukcja poziomu miasta jest dość super.Grafika robi momentami piorunujące wrażenie (miasto i światła) Chcę w to grać dalej liczne zaskakujące rzeczy powoli zaczynają się tu pojawiać no powtórka z rozrywki wiadomo deus ex, ale chwilami mam odczucia, że zapowiada się coś lepszego od deus exa. Przynajmniej w tej misji zniknęło znużenie i mam wrażenie, że ta gra zaczyna się powolutku robić naprawdę ciekawa ! Mam swobode a dookoła wpadam na liczne przestępstwa, bo to co mam zrobić dzieje się w prawdziwym mieście, w którym się toczą inne rzeczy nie tylko problem mojej misji. Żyją tam sobie ludzie chowają się po kątach.

Problemem jest mało intuicyjne sterowanie. Ono jest fe i ble. Proponuję na dzień dobry na screenie rozpisówka małymi literkami, który guzik co robi coś jak interfejs terminatora. Automatycznie dla każdego kto to odpala pierwszy raz. Jeden z guzików dodatkowo to możliwość wł. wył. tej rozpiski z informacja na rozpisce. Sterowanie jest nieintuicyjne i mało praktyczne np: w odróżnieniu od innych gier w te nie moge na luzie grac na padzie, bo strzelamy na literkę, a tej pad nie obsługuje. Dużo różnych guziczków, ale każdy to praktycznie prowadzi do innej części menu więc w sumie można by te wszystkie menusy upchać w jedno na ESC i było by wygodniej. A więc normalnie na ESC wybór sub menusów zamiast każdy dział menu na inny guzik. Pokomplikowane to na siłę zupełnie niepotrzebnie podobnie jak to zagmatwane bieganie po bazie żeby zacząć misję. Uważam niezbędne wręcz dać opcję pominięcia treningu.

Teraz strzelanie uważam, że na shift było by super no i zobacz. sHIft, enter, esc i strzałki te el. domyslnie pad widzi w zupelnosci by wystarczyly do gry.


Największa bolączka strasznie odpychający problem z zapisami. Pochodziłem po misji, ale ostatni punkt zapisu był po treningu i zachciało mi się spać, bo późno. Wyłączyłem grę, bo nie miałem jej jak zapisać ! W manualu nie ma w opisie sterowania żadnego guzika na zapis gry. Teraz mam od nowa przechodzić to całe chodzenie po bazie żeby rozpocząć misję ? Uff. Uważam, że jednak przydały by się auto wywołanie menu zapisu w takich miejscach jak początek misji no bo ten system zapisów kuleje w takim układzie jeśli ja mam przechodzić poprzedni etap jeśli bym zginął na obecnym TO PORAŻKA. W deusie nawet była możliwość zapisu w każdej chwili. Nie podoba mi się to aż się prosi o zapis na literę S w każdym momencie, albo przemyślane rozłożenie zapisów od razu na początku misji. JA NIE CHCĘ powtarzać tej bieganiny po bazie !

Proponuję skoro nie wykorzystany jest klawisz esc wprowadzić extra menu w którym można wybrać wszystkie opcje dostępne na inne guziki po prostu z listy.

Ta gra od znużenia naprawdę dużego przeradza się w coś zapowiadającego coś niesamowitego, ale uważam że większość może nie przejść próby znużenia jakie wprowadza nudny trening i łażenie po labiryntach bazy w ciemno. Już sam trening może bardzo znużyć. Problemy z zapisami i sterowaniem te rzeczy trzeba naprawić w tej za******* zapowiadającej się grze, bo szkoda żeby się zmarnowała no i oczywiście dać opcję pominięcia treningu, skrócić niepotrzebną bieganinę w bazie dać doń mapkę i ulepszyć system zapisów i uprościć menusa do menusa na jeden guzik dodatkowo, A CO istotne rozpocząć grę od mega rozpierduchy, a nie nudnej bieganiny. Gra ma taaaaaaaaaaaki potencjał nie dam go zmarnować !
Awatar użytkownika
Foxik
Posty: 139
Rejestracja: 20 sty 2010, 15:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Foxik »

Urwa!!

Obrazek

Nie wiem, o co chodzi :/
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Rave »

Komunikat wskazuje, że nie wszystkie dllki z powermode zostały poprawnie wgrane.
Awatar użytkownika
Foxik
Posty: 139
Rejestracja: 20 sty 2010, 15:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Foxik »

Rave pisze:Komunikat wskazuje, że nie wszystkie dllki z powermode zostały poprawnie wgrane.
Ok ...


A jakiś krótki poradnik co zrobić, aby działało ??
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Rave »

Wgrać jeszcze raz Powermode.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Jazzwhisky »

Foxik pisze:
Rave pisze:Komunikat wskazuje, że nie wszystkie dllki z powermode zostały poprawnie wgrane.
Ok ...

A jakiś krótki poradnik co zrobić, aby działało ??
Raczej nie, to najprawdopodobniej jakiś problem na linii PowerMode-sterowniki-karta dźwiękowa (wszystkie przypadki jakie kojarzę zawierały w sobie jakieś dziwne karty), niektórzy po prostu go mają, ale nie przypominam sobie przypadku, by udało się go zwalczyć. ^^"
Niemniej gdyby Ci się udało - byłaby to radosna informacja.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: Perfect World [2k3]

Post autor: Secretman »

Rozumiem, że masz Vistę? To wygląda na działanie DEP'u.
Wejdź w Właściwości systemu, następnie w zakładkę Zaawansowane, potem klikasz Wydajność-ustawienia, poźniej w Zapobieganie wykonaniu danych i zaznacz drugą opcję, i ustaw wyjątek dla RPG_RT.exe(czyli plik .exe Perfect World). Myślę, że to powinno rozwiązać twój problem(chyba sam taki miałem w przeszłości, stąd to rozwiązanie).
ODPOWIEDZ