Perfect World [2k3]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Soul
Posty: 484
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Perfect World [2k3]

Postautor: Soul » 26 maja 2016, 13:58

@Amadik ja mam wersję jakąś 1.5, ale ona jest otwarta. Lecz na pewno to nie jest ta wersja beta-testowa sprzed testów, bo ją się da przejść :D. I mi się wydaje że to właśnie tą nowsza wersję ci wysyłałem dawno temu. Btw. znalazłem działający link do wersji sprzed testów-waży ona 79.9mb. Ta wersja którą posiadam w archiwum .rar waży 83mb. Tylko czy ta wersja ze strony była otwarta czy zakodowana?
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World [2k3]

Postautor: Amadik » 26 maja 2016, 16:02

Zerknij na PM, jeśli podeślesz mi odpowiednie informacje to może zamkniemy sprawę. Dzięki za zainteresowanie (wierne i nieustające przez lata!).
Awatar użytkownika
MisterRedFire15
Posty: 12
Rejestracja: 23 cze 2014, 20:53
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Perfect World [2k3]

Postautor: MisterRedFire15 » 11 cze 2016, 11:48

https://www.youtube.com/watch?v=ScpEcesL6m4 Demonickyers nagrywał zagrajmy z twojej gry i utknął w pewnym momencie więc dał save innym aby mu pomogli przejśc dalej, niestety nikt widocznie się nie pofatygował i nie znalazł pomysłu co dalej ,a po długiej nie obecności znów widzę cie na forum i mogę to wreszcie napisac bo myślę że wiesz co dalej tam zrobic :) Chyba że to faktycznie błąd :P
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 404
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Perfect World [2k3]

Postautor: Amelanduil » 11 cze 2016, 12:11

MisterRedFire15 pisze:https://www.youtube.com/watch?v=ScpEcesL6m4 Demonickyers nagrywał zagrajmy z twojej gry i utknął w pewnym momencie więc dał save innym aby mu pomogli przejśc dalej, niestety nikt widocznie się nie pofatygował i nie znalazł pomysłu co dalej ,a po długiej nie obecności znów widzę cie na forum i mogę to wreszcie napisac bo myślę że wiesz co dalej tam zrobic :) Chyba że to faktycznie błąd :P
Demonicfrajers i tak się "zmęczył makerówkami" i już z nich nie nagrywa, także tego :P
EN LIVSTID I KRIG
Obrazek
Awatar użytkownika
MisterRedFire15
Posty: 12
Rejestracja: 23 cze 2014, 20:53
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Perfect World [2k3]

Postautor: MisterRedFire15 » 11 cze 2016, 12:21

Wiem o tym jednak chciał skończyc tą serię :P
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World [2k3]

Postautor: Amadik » 07 mar 2017, 18:00

Chyba nie ma sensu, abym to przedłużał bardziej. Sam się zdziwiłem jak wiele czasu upłynęło od mojego poprzedniego posta. Doszedłem do wniosku, że głębsze grzebanie w tej grze nie ma sensu, bo nigdy nie będę w pełni zadowolony. Tyle rzeczy wymaga poprawy, niektóre dialogi, parę kiepskich scen, masa dialogów, trochę map...

Projekt, który otrzymacie jest w pełni otwarty, możecie podglądać grafiki, modyfikować mapy, albo łatać błędy, które napotkacie, możecie patrzeć w idiotyczne nazwy zmiennych i skrypty bez optymalizacji. Nie daję wam jednak czegoś kompletnie rozgrzebanego. Bo gra jest skończona. Dawno temu była, poprawiłem jednak rzeczy, które mnie irytowały najbardziej. A nawet, dzięki dobremu znajomemu, wzbogaciłem nieco ścieżkę dźwiękową. Chciałem to zrobić w całej grze, chciałem przyjrzeć się każdemu drobnemu fragmentowi map jeszcze raz. Nie wiem po co, może to kwestia ambicji albo obawy, że komuś gra może się nie spodobać. Wiecie jak to jest.

Przypominam tylko, że tam był użyty Powermode czy coś w tym stylu, nie wiem jak zwykłe RM z tym działają. Jeśli ktoś się czuje na siłach, aby to testowo przejść i pogrzebać w kodzie to ma moje błogosławieństwo.

Mi pozostanie jeszcze tylko szybka aktualizacja strony gry, reszta już należy do was. No i to tyle.

Awatar użytkownika
Soul
Posty: 484
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Perfect World [2k3]

Postautor: Soul » 07 mar 2017, 20:37

Spoko, przejdzie się czwarty, czy tam piąty raz.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 800
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Perfect World [2k3]

Postautor: PInroz » 28 sty 2018, 20:58

Ostatnio gram sobie w Perfect World wersję 1.5 i natrafiłem na paskudny błąd który psuje kompletnie rozgrywkę :cry: Podczas przemierzania pomieszczeń CC natrafiłem na drzwi które jak z nich skorzystam to wyskakuje błąd.

Obrazek


Jest to o tyle kłopotliwe bo jest tam mechanizm wyłączający robota rażącego prądem, sklei wyłączając robota otwieram drzwi do dalszego korytarza, powiązanego z główną fabułą. Wie ktoś jak można rozwiązać ten problem :?:
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 800
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Perfect World [2k3]

Postautor: PInroz » 04 lut 2018, 15:06

Przeszedłem Perfect World wersję 1.5 :mrgreen:

Gra jest naprawdę dobra i zasługuję na miano klasyka wśród RMmówek, Jednak natrafiłem na sporo błędów mniejszych lub większych. Ale po kolei:

Największym błędami były dwa przejścia z których jak się skorzystało to wywalało grę. Śmieszne jest w tym że wersja 1.4 nie miała tych błędów, dzięki czemu dało radę jakoś je obejść przenosząc zapisy i zasoby graficzne z 1.5 do 1.4 na całe szczęście te błędy nie mają nic wspólnego z główną fabułą. Jeden błąd był powiązany z zadaniem pobocznym z Egzekutorami w Dubaju, a drugi niedaleko kwatery Alexa, w pomieszczeniu gdzie można było wyłączyć bota strażniczego.

Kolejnym błędem (TYM RAZEM ZWIĄZANYM Z GŁÓWNĄ FABUŁĄ). Początkowo wybrałem ścieżkę Sigmy, jednak w misji Malezja I musiałem przedostać się szybem wentylacyjnym i podpatrzyć projekt REX. Po wszystkim jak wracałem znowu szybem wentylacyjnym zaczepiał nas strażnik CC. Oprócz opcji z milczeniem po wybraniu jednej z trzech opcji kwestia dialogowa strażnika ''życzę miłego dnia'' się zapętlała. Co prawda dało się to jakoś obejść, niestety nie po wykonaniu zadania nie odpalały się już żadne inne dialogi itp. Przez co przejście gry stojąc po stronie Sigmy jest kompletnie niemożliwe. Sprawdzałem to i niestety w wersji 1.4 też jest ten błąd, lecz tam nie zostajemy przytłoczeni kwestią upierdliwego strażnika, jednak mimo to misja ta nie da się już wykonać. Na całe szczęście Przed opuszczeniem Kairu była możliwość wybrania ścieżki Szponów, dzięki czemu udało mi się wybrnąć z tego poważnego błędu wybierając po prostu inną stronę konfliktu. Całe szczęście ze misja z Malezją, różni się między danymi stronami, bo gdyby była podobna to Perfect World byłby grą nie do przejścia.

Kolejny poważny błąd jaki natrafiłem. Po wybraniu już strony Szponów jestem w kwaterze Sigmy. Wchodzę do pomieszczenia, tam jest nieudana walka z Agentem H i parę kwestii dialogowych. Po wszystkim, mamy możliwość pójścia dalej lub powrotu do poprzedniego pomieszczenia. Po wybraniu tej drugiej opcji by zapisać grę, wyżłem potem znowu weszłem i znowu wyżłem i nagle wszyscy zmartwychwstali :shock: Kiedy znowu weszłem, spotkałem szefostwo Sigmy, którzy gratulowali mi dobrze wykonanego zadania. Wygląda na to że przypadkowo po dwukrotnym wyjściu teleportuje mnie do mapki gdzie rozgrywa się akcja jeżeli wybrałbym ścieżkę Sigmy.

Oprócz tego, masę blokad w nieprzewidywalnych miejscach, możliwość chodzenia po wodzie w Malezji lub po ścianach, brak trzęsienia się windy w jednym z budynków w Dubaju itp. Mógłbym jeszcze wymieniać, jednak nie widzę sensu. :roll:

Przyczepię się jeszcze do tego, dlaczego Gladiatorzy nie mają widocznych questów w Dzienniku zadań :?: Według mnie powinny tam być :| Brakowało mi też podglądu przedmiotów fabularnych czy też ilości Odlotu w Ekwipunku. Oraz błąd z przyciskami bo od czasu do czasu granaty mieszały mi się z tymi fiolkami leczniczymi. Więc kiedy jak chciałem się uleczyć to zamiast tego umieszczłem granat na podłodze. Był też błąd, z wyświetlanymi się liczbami w Ekwipunku: Ciągle było widać 4 sekrety, choć odkryłem ich znacznie więcej lub przy kartach danych, po przekroczeniu liczby 10 druga cyfra znikała :roll:

No i te wywalanie gry po wyłączeniu dziennika zadań :roll: Ale to drobiazg w porównaniu do niektórych błędów o których już pisałem.

Mimo tego wszystkiego, gra mi się bardzo spodobała, i z pewnością powrócę do niej jeszcze kilka razy by ogarnąć inne ścieżki. Czekam na kolejną wersję 1.6 tym razem Perfekcyjnie poprawioną :wink:

Mam jeszcze jedno pytanko: O co chodzi z tymi drzwiami w Pałacowym ogrodzie w Górnym Kairze :?: Jest tam panel do którego nie można się włamać Łamaczem kodów. A trzeba tam jakiś kod wpisać. Wie ktoś jaki :?:
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Soul
Posty: 484
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Perfect World [2k3]

Postautor: Soul » 10 lut 2018, 23:03

Nie pamiętam dobrze, ale bardzo możliwe że kod do tych drzwi jest do znalezienia gdzieś w epizodzie Agenta H. :>

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości