[RM2k] Hunter: Avendzer Dragon

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[RM2k] Hunter: Avendzer Dragon

Postautor: Kitabake » 25 gru 2009, 13:41

Obrazek

Pełna Wersja:
Autor: Kitabake
Tytuł: "Hunter: Avendzer Dragon"
Aktualna wersja gry: 1.8
Wersja RM: 2003,
Premiera: 2005,
Ostatnia akutalizacja 23.04.2017,

Link do ściągnięcia: http://rpgkita.blogspot.com/2009/12/download.html
Szczegółowe info o moich grach: http://rpgkita.blogspot.com

Obrazek


Ważna informacja:
Nie jest to nowa gra, lecz nowa wersja mojej pierwszej gry zrobionej w 2005r.
Gra nie posiada rozwiniętej fabuły, ale jak komuś się nudzi to można pograć.
Nowa wersję postanowiłem zrobić po to, aby naprawić wszystkie błędy raz na zawsze.
Wszystkie dodatkowe rzeczy jakie pojawiły się w nowej wersji zrobiłem przy okazji,
troszkę z nudów, a troszkę dla treningu.

Fabuła:
Główną bohaterką gry jest Emeralda żyjąca wraz z swą matką i ojcem w małej chatce w lesie. Dziewczyna chce zostać łowczynią i jej marzeniem jest upolowanie Bizoniucha, stwora bardzo potężnego. Bizoniuch jest niczym w porównaniu z smokiem elementu wiatru - Avendzerem, czczonym przez starożytne ludy w przeszłości zamieszkujące krainę. Właśnie tego smoka będzie musiała pokonać bohaterka, dowie się o tym od tajemniczego nieznajomego, który nie pozwoli jej wrócić do domu do czasu, gdy ta nie wypełni swego przeznaczenia, jakim jest pokonanie Avendzera. Nie będzie to łatwe, gdyż na ziemi panują dinozaury i smoki a ludzi jest zaledwie garstka!

O grze:
W grze nasza bohaterka może zostać Magiem, który wykorzystuje słabości potworów na magie elementarną lub wojownikiem, który wykorzystuje słabe punkty przeciwników oślepiając, ogłuszając ich itd. W grze można odwiedzić wiele ciekawych miejsc i zmierzyć się z wieloma przeciwnikami, stanowiącymi nie lada wyzwanie! Potwory w grze to potwory znane z kilku kultowych gier RPG, zaś reszta gry zrobiona jest w podstawowym RTP.

Trzy poziomy trudności:
1."Klasyczny - Trudny",
2."Sensowny - Normalny"
3."Bezstresowy - Łatwy".
Na "Łatwym" trybie trudności będziemy otrzymywać "Pakiety ułatwiające" zawierające wszystko, co trzeba by było zdobyć samemu eksplorując świat i wielokrotnie bijąc te same potworki. Do tego otrzymamy bonusowe statystyki, a potrzebny - brakujący ekwipunek - jesteśmy w stanie zakupić za dotychczas zdobyte rubiny bez grindowania. Tryb "Łatwy" nie pozwoli nam łatwiej pokonać dodatkowych BOSS-ów ale szybciej dotrzeć do momentu, w którym możemy zacząć farmić, by się z nimi zmierzyć.
Na Sensownym, średnim poziomie trudności, krocząc po głównej ścieżce fabularnej dostajemy dodatkowe doświadczenie. Ukryte ekstra statystki są o 1 większe. Te dwie małe zmiany mają duży wpływ na rozgrywkę.
Granie na trybie "Trudny-Klasyczny" wciąż pozostaje możliwością.

"Nowa Gra+":
Po przejściu gry możemy wybrać "Nowa Gra+". Opcja ta pozwala zagrać grę nową postacią, by po 10 minutach grania odnaleźć starą postać i razem stawić czoła dodatkowym przekoksanym BOSS-ą. Tryb ten cechuje szybki dostęp do całej mapy świata. Pokonanie dodatkowych wyzwań wymaga istotniej ilości treningu obydwu postaci. "Nowa Gra+" może być powtórzona wielokrotnie.

Sala Osiągnięć:
W grze można zdobyć 21 różnych osiągnięć i obejrzeć je w "Sali Osiągnięć". Lokacja ta informuje gracza, że jeszcze jest coś do zrobienia.

Trzy zakończenia gry
1.Podstawowe - po pokonaniu Avendzera,
2.Alternatywne - po pokonaniu LaveAveGabrandzera,
3.Sekretne - po pokonaniu ostatnich dodatkowych BOSS-ów.

Lista BOSS-ów:
Spoiler:

Wersje:
1.8 Mniej losowych walk:
Spoiler:

1.7 Poprawa błędu krytycznego i dodanie nowego poziomu trudności:
Spoiler:

1.6 polerka:
Spoiler:

1.5 wersja urodzinowa - najwięcej zmian:
Spoiler:

1.3 Naprawa błędów


1.4 Rozszerzenie
Spoiler:

1.2 profesje
Spoiler:

1.1 Naprawa błędów


Kilka screenów:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


-Sory za wszystkie błędy ort, skład ,inter itp. w moim przypadku nie pomaga nawet word ^^
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2017, 19:33 przez Kitabake, łącznie zmieniany 43 razy.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: "Hunter: Avendzer Dragon"

Postautor: Fear » 25 gru 2009, 15:26

-W titlu ja osobiście nie widzę wyraźnie tytułu gry... masakra kolorystyczna ; p
-Mapping zbyt symetryczny...
-Dodaj niestandardowe animacje podczas walk. Tamte się przejadły
-Zmień skórkę systemową... ta jest chyba najokropniejsza ze wszystkich jakie widział świat :D


Wracając do mappingu, to jeśli już RTP to mądrze wykorzystane pod klimat gry. Znaczy to ,że RTP chipsety nie pasują do monsterów z FF6, bo takie tutaj widzę ;p

Po prostu takie jest moje zdanie. Pracuj, pracuj, może coś z tego będzie ; ]

Co z Ziemią Opętaną ?
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: "Hunter: Avendzer Dragon"

Postautor: Kitabake » 25 gru 2009, 16:14

Fear pisze:-W titlu ja osobiście nie widzę wyraźnie tytułu gry... masakra kolorystyczna ; p
-Mapping zbyt symetryczny...
-Dodaj niestandardowe animacje podczas walk. Tamte się przejadły
-Zmień skórkę systemową... ta jest chyba najokropniejsza ze wszystkich jakie widział świat :D

To jest poprawiona wersja starej gry, nie starałem się robić nowych mapek, ale poprawiłem stare.
Nie zmieniałem także ścieżek, no chyba że w przypadku mapy "Las Avendzera".
Zachęcam do grania. Myślę że z czasem można się przyzwyczaić do grafik monsterów z FF6, po czasie pasują one. Potwory z FF6 dominują i nie da się tego ukryć, ale są też i z innych gier stwory.
Może zrobię wersję 1.6, ale to w odległej przyszłości. Postaram się w tedy uwzględnić wszystko co tu opiszecie :). Także grajcie i piszcie.
Fear pisze:Co z Ziemią Opętaną ?

Cały czas robię, chociaż wcześniej z mniejszym zapałem(przez cały rok bardzo mało zrobiłem).
Teraz praca moja bardzo się poprawia. Jak będzie czas i potrzeba to założę temat dla "Z:O".
Zapraszam na mojego bloga do oblookania screenów z Z:O i do obejrzenia nowego filmiku z walk na http://www.youtube.com/kitabake
Także robię, robię i jeszcze raz się obijam ^^.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: "Hunter: Avendzer Dragon"

Postautor: X-Tech » 25 gru 2009, 17:06

Pamiętam tę grę grałem w nią kilka lat temu. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł. Chętnie zagram jeszcze raz tym bardziej, że ją ulepszyłeś (!!!)
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: "Hunter: Avendzer Dragon"

Postautor: Kitabake » 27 gru 2009, 23:12

Eh.. dobra. jadę z koksem...
Wersja 1.5 wniosła wiele do Huntera, lecz nie możemy zapomnieć o 1.4 (o którym słyszeli tylko ci co byli na moim blogu, jak się domyślam). W 1.4 zostało zmienione bardzo ważne "rzeczy", o których można przeczytać wyżej, ale po co skoro można samemu zagrać. Taką ważną "rzeczą" było np. nowy ostatni boss i w sumie także nowe zakończenie. Wcześniejszy boss nie pasował na ostatniego, dlatego go zmieniłem.
Tak na marginesie informacje na temat 1.5 także zmieniłem na bardziej dokładne. Wiem, że dużo pisze, sory ale już tak mam. Gadatliwy jestem.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: "Hunter: Avendzer Dragon"

Postautor: Kitabake » 01 sty 2010, 03:05

Czekałem rok i się doczekałem. beta tester Diablos przetestował mą grę i chwała mu za to, gdyż odnalazł wiele błędów, a jego narzekania na oślepienia Ożywionych Kaktusów dały mi do myślenia.
Dzięki niemu zauważyłem, także wiele innych błędów. Jednym z najważniejszych z nich był błąd z ilością żyć Avendzera. Postanowiłem po raz 7 przetestować grę i okazało się, że Avendzer przez przypadek miał 700 żyć za dużo, a to robi różnicę. Wszyscy, którzy jeszcze nie przeszli gry, proszeni są o ściągnięcie wersji 1.6. Poprawia ona minor bugi, kilka błędów ort. W sumie nie wiele, ale mi robi dużą różnicę. Jak już pewnie zauważyliście ekran tytułowy wygląda czytelniej. Mam nadzieję, że się podoba. Informacje, link do downloadu, oraz link do downloadu zostały zmienione.
Wszystko można przeczytać i przegrać. Do czego zachęcam ^^
Proszę, nie sprawdzajcie kiedy i o której pisany był ten post :P
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU WSZYSTKIM!!!!!!!!!!!!
Wspaniałych, dokończonych, fajnych i odnoszących sukcesy projektów życzy wam Kitabake!
Sory za mały offtop, ale nie mogłem się powstrzymać :) W sumie po co robić nowego posta, jak można napisać to w tym.
EDIT:
PS:Savy są kompatybilne "so don't worry be happy" można je podmieniać z wersji 1.5 na 1.6.
Dzięki za wyczytanie (zamiast wysłuchanie, a nie w sensie, że ktoś mnie wyczytał, czy coś).
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Sozan
Posty: 57
Rejestracja: 10 gru 2008, 23:08

Re: "Hunter: Avendzer Dragon"

Postautor: Sozan » 01 sty 2010, 06:09

Czekałeś rok czy do nowego roku? :P
W każdym razie projekt po screenach zapowiada się... Co najmniej dziwnie. Title taki trochę dupiaty, ale co tam. Myślę że dzisiaj zagram i wtedy dam ci bardziej szczegółową opinię. Mam tylko nadzieję że nie wyjdzie jakiś dodatkowy patch jak będę w środku gry :3 . Ah, i nie przejmuj się godziną o której postujesz, naprawdę.

Szczęśliwego Nowego Roku,
Sozan
Frytki!
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: "Hunter: Avendzer Dragon"

Postautor: Kitabake » 01 sty 2010, 14:23

Sozan pisze:Czekałeś rok czy do nowego roku? :P

W sumie z wydaniem nie czekałem, taki zbieg okoliczności.
Czekałem za to i namawiałem kolegę do testowania przez cały rok i wreszcie się zgodził ;).
Sozan pisze:trochę dupiaty

Wiem, troszkę tak. To moja pierwsza gra poprawiona, przerobiona i rozwinięta. Zrobiłem taką wersję urodzinową "for fun", gdyż i tak mało osób o niej słyszało i można było ją ściągnąć tylko na moim blogu.
Sozan pisze:Mam tylko nadzieję że nie wyjdzie jakiś dodatkowy patch jak będę w środku gry :3
Jeśli ściągałeś po godzinie 14:30 1 stycznia 2010 to nie ;].(może to troszkę nie poważne, ale jak zobaczyłem dziś rano "zabrano przeciwnikowi 90 zyć" to po prostu musiałem to poprawić)
Jeśli chodzi o wersje 1.7 to raczej jej nie będzie, przynajmniej nie istnieje taka potrzeba, gdyż zrobiłem wszystko co chciałem.

Damn, to cytowanie jest zajefajne, nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł zacytować cytowanie xD
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Diablos_
Posty: 14
Rejestracja: 02 sty 2010, 00:26

Re: "Hunter: Avendzer Dragon"

Postautor: Diablos_ » 02 sty 2010, 00:37

Grałem w tą grę. Całkiem fajna, tylko oślepienie przez potwory irytuję! :cry:
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: "Hunter: Avendzer Dragon"

Postautor: Kitabake » 03 sty 2010, 12:51

Diablos_ pisze:Grałem w tą grę. Całkiem fajna, tylko oślepienie przez potwory irytuję! :cry:

Częstotliwość oślepiania została zmniejszona, w wersji 1.6. Potwory dodatkowo przeszkadzają magowi uciszeniem, które łowca może jeszcze jakoś znieść. W sumie za 1.6 powinienem dziękować tobie, ale nie ważne. No dobra żartowałem, dzięki za beta test ^^.

Tak na marginesie: Nie warto oszczędzać na magii w Hunterze. Lać potwory z anomalii non stop,
aż będą głucho-niemo-ślepo-nie czuło sparaliżowani!
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: "Hunter: Avendzer Dragon"

Postautor: Kitabake » 10 lut 2017, 00:13

Od razu informuję, że to stara gra i stary temat. Przywróciłem zdjęcia do tematu, bo imageshack już dawno się na mnie obraził.

No ale nie jest to główny powód, dla którego podbijam temat. Już dawno temu nagrałem walkę z najostatniejszym, najsekretniejszym i najpotężniejszym BOSS-em z którym na 100% nikt nie walczył - a od wersji 1.6 jest w grze. Chciałem by ujrzał on światło dzienne.

Boss był inspirowany moim znajomym, który był beta testerem gry. Aby go pokonać należało powtarzać "Nowa Gra+" wielokrotnie i zdobywać "Statuetkę Złotego Kaktusa" z "Zatrutego Lasu". Dawała ona dodatkowe statystyki na stałe przy otrzymaniu. Trzeba było też zbierać kasę na owoce zwiększające statystyki i używać najlepszych ekwipunków.. a i tak nie było łatwo.

Filmik największym wyzwaniem w grze, sekretnym boss-em Diablosem.


Na filmiku widać, że pokonałem go nie mając maksymalnego 50 poziomu. MIałem 42/43.

A i jeszcze "Emeralda+" - postać, którą gra się na "Nowa Gra+", można nią odnaleźć podstawową postać podchodząc do lustra w lesie.

W ogóle to "Nowa Gra+" to nie jest powtórka tego samego. Nie da się popłynąć tratwą ale za to jest szybka ścieżka do "Wieży Avendzera", gdzie zaparkowany jest smok.

Nie zachęcam jakoś szczególnie do zagrania w tę grę. No ale jak komuś się nudzi, to może zmarnować trochę swojego czasu na mój pierwszy projekt w RM ^^ Sporo w nim było sekretów. :idea:

Nie planuję już w nim nic dorabiać.

Do tego włócznia "Arats Ajowt" (czytaj od tyłu), broń zdobyta za pokonanie paskudnej zjawy ze statuy na środku wioski na "Nowa Gra+".

Główny BOSS z plakatu miał specjalnie zrąbaną nazwę długą Laweavegabrandzer, której sam do dziś nie jestem w stanie przywołać. :lol:

No i bardzo podobało mi się chowanie zielonych żabek. To chyba najbardziej udana część gry :mrgreen:

Zachęcam wszystkich do kontynuowania swoich projektów. Nie muszą one być cudowne. Często praca nad takimi pierwszymi projektami to zabawa, a zarazem rozwój.

Taka mała nostalgia mnie wzięła ;)
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: "Hunter: Avendzer Dragon"

Postautor: X-Tech » 21 lut 2017, 22:23

Nie umiem tego nie stwierdzić. Niesamowity klimat bije z gry - przypominam sobie go jak przez mgłę, ale głównie przypomniał mi się za sprawą zrzutu z obozu handlowego/lasu. Kojarzy mi się z klimatami, które montował Skaciu w Black Demons 2,1 tam też była oszczędność i z głową wszystko rozplanowane pod własną grę. Takich rzeczy mi zawsze brakuje. Oszczędnie, z wizją, przygodą i rozplanowaniem. Podobało mi się. Ten las jak na pierwszym screenie. Kiedy to widzę to dosłownie odczuwam błogi spokój. Chcę to eksplorować i zwiedzać. Pamiętam tę lokację. Mam ochotę pobrać ten tytuł znowu. Granie dla przygód to było coś co mnie zawsze najbardziej przyciągało do gierek robionych przez osoby z wizją na swój świat i przygodę. Kojarzę, że w tej grze było wyczuwane mocno przetrwanie. Przedmioty faktycznie zdawały się ratować skórę. Nieźle to wszystko działało. Podobał mi się koncept to wszystko działało grafiką. Podobała mi się idea świata zapełnionego dinozaurami - niebezpiecznego, częściowo walczącego o przetrwanie. Była jeszcze jedna gra podobna stylistycznie bodajże zwala się ENKINADIA. Również w pewien specyficzny sposób wciągała do swojego świata.

p.s.

Niech kogoś nie zmyli, że ta gra grafiką uczyniła się klimatyczną. Tutaj wszystko było dość spójne. Grafika wyrażała treść i rozgrywkę i to bardzo mi się podobało.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: "Hunter: Avendzer Dragon"

Postautor: Kitabake » 23 lut 2017, 20:19

X-Tech dzięki za pozytywną wypowiedź - zawsze jak komuś się spodoba jakaś część mojej twórczości, to się bardzo cieszę. Szczerze mówiąc to nie sądziłem, że ktoś kiedyś napisze coś tak pozytywnego o "H:AD" :-D
Wiem, że gra nie jest marzeniem graczy - w szczególności teraz przy wyśrubowanych wymaganiach. No ale tej prostej grze poświęciłem bardzo dużo czasu tworzenia i wiele godzin testów. Bugfixy i dobra zabawa. Postaram się by kolejny projekt też nie zawiódł, chociaż jest w zupełnie innym klimacie :-)
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RM2k] Hunter: Avendzer Dragon

Postautor: Kitabake » 03 kwie 2017, 22:31

Krótka historia:
Pokazywałem mojemu bratankowi moją gierkę "H:AD" i w pewnym momencie odkryłem, że w grze jest krytyczny bug. Nie dało się zdobyć dodatkowej postaci na "Nowa Gra+"! Postanowiłem naprawić ten błąd. W międzyczasie mój znajomy, który nigdy nie grał w żadnego RPG-a bardzo chciał zagrać w zrobioną przeze mnie grę. Postanowiłem więc dodać tryb "Łatwy" do gry. No ale sposób w jaki zrealizowałem dało mi do myślenia. A może by tak dodać tryb pomiędzy łatwym i trudnym? Co pomyślałem, to zrealizowałem. Do tego tu i tam spostrzegłem błędy. Poprawiłem je, do tego dopieściłem kilka dupereli i zmniejszyłem cenę owoców w "Zatrutym lesie" do 3/4 oryginalnej ceny, by łatwiej było grindować w celu zdobycia dodatkowych zakończeń. Dodałem konkluzję do sekretnego zakończenia i podpowiedzi w grze, które kierują nas w jego kierunku. No i dodałem bonusowe statystyki do odnalezienia, w różnych częściach świata. Tak doszedłem do momentu w którym miałem gotową wersję 1.7. Zmieniłem "splash screeny", ikonkę i wrzuciłem do neta.
koniec historyjki.

Wszystkim, którzy nie grali, a chcieli by po prostu zobaczyć grę polecam zagrać w grę na trybie "Bezstresowym - łatwym". Dla bardziej cierpliwych polecam "Sensowny - normalny", a dla masochistów "Klasyczny - trudny". W skrócie im trudniejszy tryb, tym więcej grindu. Wcześniej nie polecałem gry jakoś szczególnie ale po dodaniu 2 dodatkowych trybów gra jest bardziej przystępna dla różnego typu ludzi.

Zwykłe przejście gry jest łatwe i przyjemne. Alternatywne zakończenie wymaga nawet kilku godzin bezmyślnego bicia mobów. Sekretne zakończenie to już grube poświęcenie.

W każdym razie polecam grę każdemu kto jeszcze w nią nie grał. Ludzie, którzy grali, a są masochistami i chcieli by zobaczyć alternatywne i sekretne zakończenie, powinni przejść grę na trybie łatwym i grindować. Dobrym sposobem na farmienie jest zdobywanie "Statuetki Z kaktusa" poprzez wielokrotne pokonywanie boss-a. Można zmierzyć się z nim na każdej "Nowa gra+". A gdy będziemy dość mocni można zacząć bić potwory w wulkanie, bo niezła kasa i dobre dropy.

Nie miałem zamiaru wydawać kolejnej wersji, no ale tak wyszło. Zajęło mi to jakieś 7 dni, a teraz napiszę jedną reckę i wracam do tworzenia "C:E". Miłego Makerowania XOXO :wink:

W skrócie: Gra dla każdego, a tryb "Nowa Gra+" dla masochistów.

- link do ściągnięcia: http://rpgkita.blogspot.com/2009/12/download.html
- temat zaktualizowany
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości