Shtamp

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Shtamp

Postautor: Noruj » 03 sty 2010, 21:47

http://www.speedyshare.com/files/22303601/Shtamp.exe
or
http://rapidshare.com/files/384255152/Shtamp.exe
uwaga 1
W drodze na Xing, na bagnach jest bug. Pewna osoba zatrzymuje się na krzaku. Wystarczy, że wejdzie i wyjdzie się z menu.


//Zmieniłem kilka rzeczy, dopisałem kilka spraw, reszta - uważam, że może być. //

http://www.youtube.com/watch?v=hF4k5n-xteo - Trailer.
Pełny tytuł:  Shtamp: Ratując śmierć
RODZAJ: RPG
Planowany czas wydania: końcówka Marca 2010
Informacje ogólne:

Shtamp to "Sztampowa" epicka gra, która teoretycznie ma być banalnym heroicznym rpgiem, ale w miarę rozwijania fabuły okazało się, że banalna nie jest i fabuła odbiega daleko od standardów.

Mapy: 100%
Poprawki: 100%
NPC 1: 100%
Wątek główny: 40%

Fabuła jest oparta na losach trójki bohaterów, a gra dzieli się na 4 rozdziały. W grze nie stawiam na walkę, jest dodatkiem. Staram się uwydatnić fabułę i świat, który moim zdaniem nie jest „płaski”.

Co oferuje gra?

Postaram się to krótko nadmienić, uważam, że będzie klimat, ale to, że mnie się tak wydaję, nie znaczy, że tak będzie, chociaż chciałbym. W grze będzie ukazany pewien konflikt, trzy niezbyt przyjaźnie do siebie nastawione frakcje, strony konfliktu, od nas zależy do której się przyłączymy. Będzie sporo dialogów, wątek miłosny, zadania poboczne, gra nie będzie heroicznie trudna, bo z doświadczenia wiem, że to irytuję, a ja chcę opowiedzieć piękną historię, z nieco zaskakujacym końcem. Będą też małe dodatki, jak zielarstwo... itd


W grze będzie kilka skryptów, Tactical Battle System, AMS, dziennik zadań i drobne dodatki. Nic wielkiego. Liczę na to, że klimat was urzeknie.
Oto księga jednego z głównych bohaterów, posłuży ona do opisania wam świata.


KSIĘGA KIRKENA

Rozdział 1 - Stworzenie Ludzi
Shtamp czuł się samotnie na swej ziemi, więc wziął garść ziemi, haust powietrza, nieco wody i krztynę gorącej lawy z wulkanu. Ułożył z tych składników dwadzieścia słupów, a były one identycznie. W każdym było po tyle samo wody, lawy i ziemi. Następnie wydmuchał w ich stronę powietrze, które nabrał do ust. Wywołał on wiatry tak silne, że strzęsły nieco składników ze słupów i nie były już one równe. Shtamp pomyślał, że skoro tak się stało- tak musiało być i słupy ożyły, a nazwał je Shtamp- ludźmi. Chciał on z początku, aby wszyscy byli równi, tacy sami, ale przez wypadek z wiatrem, niektórzy mieli w sobie zbyt dużo lawy, albo wody… Przełożyło się to na ich charaktery. Jedni byli spokojni, subtelni, a inni prości i wybuchowi. Tak właśnie powstali ludzie.

[size=10pt]
Rozdział 2 - Historia Świata:
[/size]
[left]Najpierw był kontynent. Dziewiczy teren nieskalany ludzką obecnością. Położone na bliżej nieokreślonym oceanie. Zszedł na ten kontynent Shtamp. Istota boska, ale mimo to zwykła istota. Nie był on wszechmogący, ale mógł bardzo wiele. Powołał do życia ludzi, którzy utworzył ze znanych mu żywiołów. Ludzie ci od początku zaczęli skakać sobie do gardeł, więc podzielili się na dwa szczepy. Szczep Allhortczków i szczep Xingów. Mimo, że szczepy walczyły ze sobą, wspólnymi siłami zbudowały miasto - Inhortz. Ciągle jednak dochodziło do konfliktów, więc Shtamp znalazł rozwiązanie. Jako, że ludzie nie radzili sobie z wieloma aspektami życia. Naprzykład zdobywaniem pożywanie czy obroną miasta,  bóg wymyślił, że co jakiś czas będzie zsyłał na ziemie magiczny kryształ, za pomocą, którego ludzie będą mogli rozwiązać swoje problemy. Jednak tylko członek rodu Xingów będzie MÓGŁ korzystać z kryształu, a tyko Allhortczyków będzie UMIAŁ z niego korzystać. Tak Shtamp chciał pogodzić swój lud, aby ten w wspólnym celu zawiesił broń. Pierwszy kryształ powstał w 24 roku. Wtedy to z rodu Xingów wybrany został młody wojownik Jasseh. On miał władać kamieniem. Jeden z Allhortczyków nauczył młodego Jasseha korzystać z kryształu. Miał on przywołać mnóstwo jedzenia, a szczepy się nim podzielić. Shtamp nie powiedział jednak ludziom, że aby władać z kryształu trzeba mieć także czysty umysł, nie myśleć o bzdurach i skupić się na celu. Jasseh o bzdurach… myślał przede wszystkim. Tak doprowadził do katastrofy. Wywołał olbrzymią eksplozje, która podzieliła kontynent na dwie części. Miasto Inhortz, które kiedyś było zbudowane pośrodku kontynentu stało się miastem na wybrzeżu. Północna część kontynentu została nazwa Sh, a południowa Tamp.  W mieście rozpętała się bitwa między szczepami. Allhortczycy byli typami wojowników, więc ostatecznie przegonili Xingów z miasta. Ród myślicieli i magów udał się na północ. Długi czas wędrowali, aż dotarli na północną część wyspy. Dotarli do lasu Jezior. Zbudowali tam miasto Xing i żyli przez jakiś czas w spokoju. Jasseh zmarł na skutek ran, które odniósł w bitwie o Inhortz. Miał syna, zwał się Marlih. Nie było to żadne pocieszenie dla Xingów, gdyż Marlih był rozpustnikiem i gwałcicielem. Oficjalnie wiadomo o trójce dzieci, które spłodził z dziwkami. Dwoje z nich - synowie, zostali porzuceni na śmietniku gdzie zmarli. Jedynie córka- Setia przetrwała, ale ślad o niej zaginął. W 37 roku znowu odnaleziono kryształ. Użył go Marlih, gdyż odziedziczył po ojcu zdolność używania kryształu. Jednak ten zdradził swój lud i uciekł do Inhortz, gdzie przyłączył się do Allhortczyków. On, mimo iż złego serca, umiał korzystać z kryształu. Sprowadził grad meteorytów, które zniszczyły miasto Xing i ród Xingów musiał ruszyć dalej na północ. Dotarli do gór, które przekroczyli, aby osiedlić się po drugiej stronie. Na wybrzeżu. Zbudowali tam miasto Xarg. Wznieśli też wieże na wybrzeżu. Jeden z największych magów Xingów - Kirken, wpadł na rozwiązanie. Za pomocą magii dokonał nieco haniebnego czynu, ożywił zmarłego Jasseha. Dlaczego to zrobił? Niedługo po osiedleniu się w Xarg ludzie znaleźli kryształ. Jasseh, mimo, że jako duch - użył kryształu i jako stary człowiek użył go w całej jego mocy. Utworzył magiczną bramę, która była szeroka jak cały kontynent i odgradzała północną cześć wyspy. Tak Xingowie uchronili się od Allhortyczków. Jednak po tym, moc ulotniła się z Jasseha, a Kirken domyślił się, że więcej jak 2 razy jedna osoba… kryształu nie użyje. Kirken przeniósł się w inne miejsce, a niektórzy za nim podążyli. Zbudowali nowe miasto - Xerg. W roku 42 Allhortczycy użyli kryształu po raz ostatni jak na razie. Był to zapewne Marlih. Trzeba przyznać, iż uderzył w same sedno… Góry i całe wybrzeże zostało zasypane śniegiem. Od tego czasu nie było dnia, aby w dolinie Xingów nie padał śnieg. Długo Xingowie otrzepywali się z tego ciosu. Aktualnie jest rok 61.[/left]

Rozdział 3 - Shtamp
Shtamp powołał ludzi do życia. Wydaję się niektórym, że jest on wszechmogący i wszechwiedzący, ale tak nie jest. Wie on to, co widzi. Tak jak ludzie stąpa po naszej ziemi. Istnieje teoria jakoby Shtamp przypłynął z innego kontynentu i zagarnął kontynent dla siebie. Jego moc jest przeogromna. To on tworzy kryształy Sh, które uczyniły wiele w historii świata. Powstało ich jak na razie - cztery. To on decyduję, kiedy należy je utworzyć i zesłać ludziom. Shtamp z wyglądu podobny jest do człowieka. Różni go jednak to, że ma piękne skrzydła i biję od niego niebiański blask. Wielu ludzi widziało go, często pojawiał się w Inhortz, aby porozmawiać ze swoim ludem. Według mnie, to istota zła, która wykorzystuje ludzi jak marionetki, aby dojść do jakiegoś celu, bliżej mi nieznanego.

Rozdział 4 - Społeczność
Ród Xingów zbudował trzy miasta. Jedno z nich zostało zniszczone przez Marliha w 37 roku naszej ery. Miasta te, to: Xerg, Xarg i Xing. W Xerg mieszka około piętnastu ludzi, w Xarg nieco ponad trzydziestu, a w Xing do pięciu. Mimo, że jest zniszczone, kilku członków szczepu zostało tam i próbuje odbudować niegdyś wspaniale miasto. W lesie Jezior samotnie żyje też do osób, a i w ciągłej drodze jest nie mało. Ogólną liczbę szacuje się na około sześćdziesięciu osób. To mało, ale trzeba brać pod uwagę, to, że szczep dopiero wstaje po upadku i powoli rośnie w siłe.  Xingami dowodzi wódz - Wuzeto. Mieszka on w Xarg i jest dobrym przyjacielem Kirkena, który również stoi wysoko w hierarchii szczepu. Młodzi Xingończycy szkolą się na magów, a Xingońskie kobiety zajmują się domem i dziećmi. Szczep ten jest o spokojnym usposobieniu, nie lubi wpadać w konflikty i nie toleruję rozwiązań przy użyciu agresji. Zapewne dlatego to właśnie ten lud Shtamp uczynił zdolnym do władzy nad kryształem.

Rozdział 5 - Wydarzenia
1 n.e - powołanie ludzi
6 n.e - powstaje Inhort
24 n.e-  pojawia się pierwszy kryształ
25 n.e- wielka eksplozja i bitwa o Inhortz
26 n.e- Xingończycy budują Xing, Jasseh umiera
37 n.e- Marlih zdradza Xinów i ucieka do Inhortz gdzie używa kryształu
37 n.e- Xing zostaje zniszczone
38 n.e- Powstaje Xarg i wieża
39 n.e- Jasseh zostaje ożywiony i używa kryształu
39 n.e- powstaje magiczna bariera
42 n.e - Marlih używa kryształu i zasypuje całe wybrzeże i góry wiecznym śniegiem.

Rozdział 6 - Bestiariusz doliny Xingońskiej

Jaszczur (Joteszet)-
Jaszczury żyły tutaj od wielu lat, wytrzymały wielkie zlodowacenie, lecz są na skraju wyginięcia. Z natury nie są agresywne i trzymają się z dala od ludzi, ale sytuacja zmusiła je do zmiany nawyków. Wyszły na gościniec, poszukują padliny, albo nierozważnego wędrowca. Zwykle nie działają w grupie i są raczej samotnikami, ale jako stado nie oddalają się do siebie za daleko. Najczęściej można je spotkać w północnej części Doliny Xingońskiej. Są niegroźne dla wprawnego wojownika ale ich długie szpony i ostre kły mogą powalić nierozważnego podróżnika. Chodzą płasko na czterech łapach, samce mają czerwony kolor i to oni polują. Bardzo trudno spotkać samice. Jej szpony są sporo warte u kupców.

Szponiarz(Eszepte)-
Historia tych stworów jest bardzo tajemnicza, wyglądają niczym kobiety ze skrzydłami, ale są to nieludzkie żądne krwi potwory. Nie wiadome jest jak powstały. Wiadomo jest jednak ,to że są bardzo niebezpieczne, szybkie i zwinne. Wydaję się, że ta rasa powstała z jakiegoś niewyjaśnionego incydentu,  ponieważ samców nie ma. Oznacza to, że po jakimś czasie gatunek wyginie. Nie należy jednak tych istot lekceważyć, mieszkają w górach i tam czują się świetnie. Nawet wprawny wojownik może mieć z nimi problemy. Czasami bowiem atakują w grupach, więc zalecane jest unikanie tych stworzeń.

Wilk(Wuel)-
Wilki żyły z ludźmi w zgodzie. Ta zgoda opierała się na systemie, wy sobie, my sobie, jednak czasami komuś udawało się oswoić to zwierze i pozwalać mu na kontakt z ludźmi. Tak było niegdyś, jednak po zlodowaceniu wilki rozpaczliwie zaczęły szukać pożywienia. Żyją one w lesie północnym i w lesie Jezior. Nie są zbyt wielkim zagrożeniem, w dodatku, kiedy są głodne. Są to zwierzęta podobne z wyglądu do psa, ale dużo większe, o czerwonym futrze i wielkich kłach. Futro z nich jest bardzo cenne, szczególnie w dolinie Xingońskiej.

Dreptacz( Deerpe)-
Dreptacze to wielkie zwierzęta wędrowne. Spotkać je można wszędzie, na całej wyspie. Same nie atakują ludzi, ale sprowokowane mogą zaatakować. Są to wielkie zwierzęta pokryte grubym futrem, wyglądają groźne, ale nie trzymają się blisko ludzi. Nie do końca wiadomo, czemu Dreptacze mają cel w swoich całożyciowym wędrówkach. Prowadzą tryb samotnika.

Rozdział 7- Świadectwa przeszłości
Podczas wieloletniej wędrówki po wyspie Sh, odnalazłem wiele dokumentów napisanych w starszej nieznanej mi mowie, tylko mędrcy z Inhortz poznali ją, albowiem jest to prawdopodobnie mowa Shtampa.
1) Znaleziona w Inhortz
Tuwuer cezet i żeteł, beły jotde z ence, begie, beeł teżet oen - Wuel. Kazet enem cezet debe ena wuel eśwu. Eseł. Oen eseł dewude, kaer emen i wues ena wues. Beeł esem, ael tewuoer elde, teka esem, ael teo oen eseł emen




Szczepy:

Xingowie - jest to szczep, który ponad wszystko stawia rozum w centrum zainteresowania. Nie toleruje przemocy i agresji w rozwiązywania konfliktów, mimo, iż czasem życia zmusza do właśnie takich rozwiązań. Poznali magię Shtamp. Młodzi Xingończycy są szkoleni na magów. Najbardziej znanym przedstawicielem tego szczepu jest Kirken.
Allhortyczycy- jest to szczep, który ceni sobie honor i odwagę, ale jest porywczy i zwykle ucieka się do przemocy i agresji. Większość przedstawicieli tego szczepu jest wojownikami, tylko nieliczni są mędrcami, który przekazują wiedzie używania kryształu nowym pokoleniom. Najbardziej znanym przedstawicielem tego szczepu paradoksalnie jest Marlih, Xing. Po zdradzie przeniósł się do Inhortz i wyświadczył wielką przysługę tego szczepowi, za co ten usadowił go na miejscu wodza.


Główne postaci:

Główny bohater - Nird
Jest to młody Xing, który szkoli się na maga. Jego głowa jest pełna bzdur i rzeczy, o których poważny człowiek nie myśli. Jego matka porzuciła go wiele lat temu, ale został przygarnięty przez Kirkena, od kiedy miał szesnaście lat razem ze swoją siostrą żyje w Xerg. Mimo wszystko wykonuje sumiennie prace i pragnię zostać magiem. Bardzo lubi Mary, z którą wiąże większe plany na przyszłość, póki co przyjaźnią się.
Kirken(Kirkin) -
Najbardziej tajemnicza postać, stary, chociaż wyglądająco młodo - mag. Ma wielką zasługę w historii świata, opiekował się młodym Nirdem. Był dla niego ojcem,  a teraz szkoli go na maga. Wiele uważa, że ma swój plan, wedle, którego chcę zakończyć wojnę między szczepami.  Kirken jest z pewnością potężny, chociaż nie niezniszczalny.
Amy -
Siostra Nirda. Urodziła się z klątwą, nigdy nie będzie mogła używać magii. Jest rozgoryczona, ale opiekuję się bratem, gdyż w przeciwieństwie do niego jest dosyć roztropna. Ma żal do swojego brata, który szkoli się na maga, przyjaźni się z Mary i w dodatku jest nieroztropny i Amy musi często ratować go z tarapatów.
Mary -
Mary to przyjaciółka X. Mieszka z rodzicami w Xerg, przyjaźni się z Nirdem i Amy. Jest zwyczajna, nie przejawia umiejętności magicznych.


Fabuła- początek gry.

Nird pojawia się u Kirkena na rutynowym treningu. Podczas zajęć objawia mu się dziwna istota, która przepełnia jego serce dziwnym, nieznanym dotąd uczuciem. Mimo, że nauczyciel mówił mu, że był to jedynie sen, Nird wyczuwa, że coś jest nie tak. Wieczorem, kiedy młodego Xinga nie ma w domu, wedle słów Amy- Kirken porwał Mary i uciekł z wioski. Dla Nirda jest to dowód, na znaczenie owego „snu”. Kirken jest dla niego ojcem i nauczycielem, ale teraz też wrogiem. Postanawia wyruszyć do pobliskiego miasta, aby zawiadomić władze.
Muzyka:

Muzyka to w dużej mierze- muzyka z gier. Głównie z Gothica, ale i covery z takich gier jak - Golden Sun czy Chrono Trigger.
Xerg - wioska głównego bohatera.
http://www.youtube.com/watch?v=4gsRAOJ3Nmw
Pewien motyw -
http://www.youtube.com/watch?v=SXqoy0KTiWI  
Motyw leśny-
http://www.youtube.com/watch?v=vLDkC9A7qpI
Dodatkowo główny motyw, jest -zrobiony przeze mnie w FL Studio - http://w805.wrzuta.pl/audio/3Ahmy7FwLtv/shtamptheme
Nieco Nightiwsha, Ensiferum(utwory instrumentalne)
Mike Oldfield

Screeny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dziewiczy kształt kontynentu w przybliżeniu
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Po wielkim wybuchy. Czerwona kropka to Inhortz
Obrazek

Mapa z perspektywy Xingów. Żółta kreska to magiczna bariera. Niebieska kreska najbliżej niej to zniszczone Xing, wyżej Xarg i Xerg.
Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony 08 maja 2010, 20:14 przez Noruj, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Shtamp

Postautor: Kalashnikov » 04 sty 2010, 01:09

Powiem tylko, że początkowo odstraszył mnie ten blok tekstu, jednak z okazji GFów postanowiłem poświęcić te 15-20min i muszę przyznać, że bardzo mi się to podobało. Do tego stopnia, że załapałeś głos ode mnie.

Historia ma oczywiście kilka niedociągnięć i niejasności (największą jest sytuacja zaraz przed rozpoczęciem gry, ale może jakoś to lepiej rozwiniesz w intrze).

Lubię TBSy, podoba mi się mapping - jednym słowem czekam na grę z niecierpliwością, z pewnością zagram :)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Shtamp

Postautor: Jazzwhisky » 04 sty 2010, 01:24

Przypomina mi to strasznie moje pierwsze prowadzone sesje gdy zaczynałem sie bawić w RPG - ogólnie muzyki (zwłaszcza w trailerze) kompletnie nie rozumiem, na pewno czekają Cię liczne uwagi nt. grafiki i krytyka, ale nie łam się i koniecznie kontynuuj, na moje oko masz do tego prawdziwe zacięcie. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: Shtamp

Postautor: Noruj » 04 sty 2010, 11:25

A trailer to był naprawdę tak o sobie, myśle, że muzyka jest dobrze dopasowana, kilka utworów z gothica, te takie klimatyczne, Mike Oldfield - Voyager, z tej płytki są też bardzo fajnego utwory. Jakiś tam utwór z Diablo, więc spokojnie.
A tak to dzięki : ]
Myślałem, że znowu będe tyrany za idee zrobienia gry na RTP.
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 422
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Kontakt:

Re: Shtamp

Postautor: ravenone » 04 sty 2010, 15:09

Noruj pisze:Myślałem, że znowu będe tyrany za idee zrobienia gry na RTP.


Na szczęście na tym forum przy grach na RM XP tu nie ma takiego nacisku jak na innych forach:).
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Shtamp

Postautor: Fear » 04 sty 2010, 15:32

Za RTP ? Ważne jak je wykorzystasz...

Teraz jest więcej gier na tilesetach Inquisitora niż z RTP ; p taka prawda...

Dla mnie mapping, ot taki sobie... Fajnie ,że masz pomysł na swój własny unikalny świat... To się ceni :)
Ostatnio zmieniony 04 sty 2010, 17:26 przez Fear, łącznie zmieniany 1 raz.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 932
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Shtamp

Postautor: Gedharm » 04 sty 2010, 16:12

Przeczytałem opis twojej fabułyi obejrzałem screeny......

TA GRA MI SIE BARDZO PODOBA :D:D:D:D:D:D

Jak tej gry nie dokończysz to sie na ciebie obraże xd

pozdro
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: Shtamp

Postautor: Noruj » 11 sty 2010, 10:05

Informuję wszem i wobec, że mam 92% map ;]
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 533
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Shtamp

Postautor: Klonoa » 12 sty 2010, 08:43

To w sumie dobrze się składa więc chyba długo czekać mam nadzieje nie będziemy
Obrazek


Spoiler:
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: Shtamp

Postautor: Noruj » 13 sty 2010, 22:22

tratata: 100% map.
Według mojego planu teraz zaczynam poprawianie mapek, ale to wiadomo, dość szybko pójdzie.
Szampan.
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
xombie96
Posty: 32
Rejestracja: 04 lis 2008, 17:49

Re: Shtamp

Postautor: xombie96 » 22 sty 2010, 11:59

Czekam na grę z niecierpliwością!
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 932
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Shtamp

Postautor: Gedharm » 10 lut 2010, 22:22

Jak ten projekt? Coś dawno zadnego info nie dales, az sie niepokoje ze porzuciles projekt ( jesli tak, to osobiscie wystąpie o bana dla ciebie :P )
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Shtamp

Postautor: Kalashnikov » 11 lut 2010, 08:18

4 dni to dawno?
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: Shtamp

Postautor: Noruj » 11 lut 2010, 14:49

Widocznie Gedharm nie zauważył daty.
Więc informuję, że nie porzuciłem projektu, aktualnie eventuję wątek główny. Jestem jakoś w połowie 3 rozdziału.
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 932
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Shtamp

Postautor: Gedharm » 11 lut 2010, 15:54

Oj faktycznie to tylko 4 dni xD. A zdawalo mi sie ze to troche dluzej, moj biologiczny zegar sie rozregulowal nawet nie wiem jaki dzis dzien ( a chociaz jest tlusty cwartek xd ) to pewnie przez te ferie :P. A co do gry to odetchnalem z ulga. P.S. zastanawiam sie co za debil wymyslil tlusty czwartel xD
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości