"Ziemia: Opętanie"

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

"Ziemia: Opętanie"

Postautor: Kitabake » 03 sty 2010, 23:16

Hosting padł

Postanowiłem wreszcie założyć temat poświęcony „Ziemi: Opętanie”, mojemu dziecku.
Część je widziało, a część nie,
ale jeszcze nikt nie wie z czym się to je!

https://youtu.be/AyVzKvqjzOE

Ogólne info: Moim aktualnym, a zarazem największym projektem jest „Ziemia: Opętanie”. Gra nie jest robiona na szybko, więc nie będzie fuszerką i nie spodziewajcie się jej zbyt szybko. Tworze ją już chyba 2 lata (dokładnie nie pamiętam). W trakcie tego czasu, przeszła ona wielką przebudowę od podstaw (fabularnie, mapowo i w ogóle wszystko) i planuję ukończyć ją przed końcem świata, a nawet przed 2011! Przez długi czas obijałem się, lecz wziąłem się do roboty i projekt systematycznie posuwa się na przód i tak zostanie, aż do ukończenia. Grę robię głównie dla siebie, ale to że ktoś w niego zagra jest jeszcze lepsze, a jak się komuś spodoba to już ogóle. Gra z pewnością będzie rozbudowana fabularnie, lokacyjnie, questowo itp. Będzie dużo miejsc i zadań nie związanych z fabułą. Mam nadzieje, że okażą się one ciekawe dla graczy. Wystąpią zwroty akcji i postać stopniowo będzie odkrywać, jak powstrzymać trwającą ok. 2000 lat wojnę.

Grafika i muzyka: Grafika w grze to połączenie wielu zasobów z różnych stron internetowych, własnoręcznie stworzonych grafik i RTP. Będą lokacje z otwartymi przestrzeniami i ciasne pomieszczenia, góry i lasy, podziemia, lochy, starożytne świątynie, podniebne świątynie itd. Podobnie jest z muzyką (znaczy się, muzyki sam nie robię) wszystko z Internetu i RTP. Wiem, że na demie jest bardzo dużo muzy z Chrono Trigera, ale demo to tylko początek i zapewniam, że dalej jest go mniej.

Walka i postacie: Postacie na walce widziane są z góry i stoją na dole ekranu, a przeciwnicy znajdują się w górnej części ekranu. Potwory będą na średnim poziomie trudności, lecz bossowie to już inna historia. Duża część bossów w grze będzie wymagała od nas wysiłku, gdyż będą trudni. Nasza rozgrywka nie będzie się ograniczała do grania jedynie „ulubioną czwórką”, lecz trzeba będzie grać całą ósemką. W innym wypadku nie pokona się stojących na drodze bossów.
Fabuła: Bez wątpienia będzie wielowątkowa, nawet już jest, ale nie na demie. A no tak demo przyznaje jest liniowe, ale tak ma być. Inaczej nie dało się tego zrobić. Gra z wierzchu może wydawać się kolejną podróżą do przeszłości, w celu ratowania świata. Z pewnością tak jest, ale to tylko główna linia fabularna. Jest rok 3003r, na ziemi trwa wojna pomiędzy rasą ludzką a świniakami, która rozpoczęła się w roku 1003, a więc trwa już 2000 lat. Ziemia jest wyniszczona ciągłymi walkami, stała się wielkim polem bitwy! Wciąż przybywają na tę planetę nowe odziały, a w jednym z nich znajduje się Kitabake - żołnierz, który niedawno ukończył szkolenie. Podczas lotu statkiem kosmicznym Kitabake, jako jedyny budzi się ze snu i nawiedzają go trzy duchy. Każdy z nich reprezentuje jedną z kolejnych ras: ludzką, świńską i koboldzią, to one najwięcej wycierpiały w czasie wojny.

Duchy oznajmiają bohaterowi, iż tylko on może odmienić los Ziemi. Odział ląduje na zniszczonej Ziemi, po pewnym rozwoju wypadków, Kitabake odnajduje miejsce o wysokiej energii duchowej, o którym mówiły duchy i cofa się do roku 1003, gdzie kończy się demo i rozpoczyna prawdziwa przygoda!

Myślę, że tyle na razie wystarczy. Zachęcam do grania.
Dlaczego świniaki? Bo są sexy! Myślę, że "Tomba" miała troszkę wpływu na mój umysł. W mojej grze śwniaki nie są zabawne i komiczne. To bardzo poważna i silna rasa.

link do dema:
http://rpgkita.blogspot.com/2010/01/download.html
Można wystąpić w grze, jeśli się chce. Więcej o tym na blogu:
http://rpgkita.blogspot.com

Zdjęcia z dema :

Hosting padł


Lista osób dodanych do gry:

-Mikisi -miły kobold, troszkę zagubiony, jeśli chodzi o to z kim trzyma. Pomoże "drużynie" i nie ?_?

-Burgund -dzieli się z nami informacjami na temat magii, wszystko nam wyjaśnia od podstaw na jej temat. Wraz z "drużyną" pomagają sobie.

-Diablos -dostał angaż w mojej grze za darmo (prywata), jest członkiem "drużyny". Odznacza się zwinnością, szybkością i inteligencją. Zawsze wie jak wydostać drużynę, jeśli trzeba uciekać z opresji.

-Arion -już jest i dobrze jest. Najemnik hołdujący mamonie.
Ostatnio zmieniony 02 lut 2017, 13:02 przez Kitabake, łącznie zmieniany 9 razy.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Diablos_
Posty: 14
Rejestracja: 02 sty 2010, 00:26

Re: "Ziemia: Opętanie"

Postautor: Diablos_ » 04 sty 2010, 18:21

spoko gra. Byłem Beta Testerem. Nieźle się uśmiałem czytając błędy ortograficzne :lol:
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: "Ziemia: Opętanie"

Postautor: Fear » 04 sty 2010, 19:31

Diablos_ pisze:spoko gra. Byłem Beta Testerem. Nieźle się uśmiałem czytając błędy ortograficzne :lol:

To jaki z Cb tester jak dalej tam są błędy ort ? ;p

Grałem oczywiście. Dobre wrażenie. Walka imo ciekawie skomponowana, dynamiczna. Mógłbyś się postarać jednak o face'y wszystkich grywalnych bohaterów.
Nie podobał mi się mapping jak grałem w demo (dawno temu to było ; p). Możliwe ,że teraz jest z tym lepiej.

Pierwsze co popraw to Title ! :)
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: "Ziemia: Opętanie"

Postautor: Kitabake » 04 sty 2010, 20:41

Fear pisze:
Diablos_ pisze:spoko gra. Byłem Beta Testerem. Nieźle się uśmiałem czytając błędy ortograficzne :lol:

To jaki z Cb tester jak dalej tam są błędy ort ? ;p

Hmmm... w sumie był beta testerem, ale dopiero po wydaniu dema, bo wcześniej nie chciał. Troszkę to dziwne, ale jako to mówią:
"The bread is better than no bread",czyli lepszy rydz niż nic ;p

Demo jest usiane błędami ortograficznymi. Efekty jego testu można będzie obejrzeć dopiero w pełnej wersji.

Fear pisze:Mógłbyś się postarać jednak o face'y wszystkich grywalnych bohaterów.

Postaram się ^^ dopiero nie dawno o tym pomyślałem, ale jeszcze nic z tym nie zrobiłem.

Fear pisze:Nie podobał mi się mapping jak grałem w demo (dawno temu to było ; p). Możliwe ,że teraz jest z tym lepiej.

Poprawiłem troszkę, ale myślę, że to nie wystarczy. Poprawie mapping gór, bez wątpienia.

Fear pisze:Pierwsze co popraw to Title ! :)

To jest puki co wersja początkowa, mi się podoba. Lubię patrzeć na niego, gdy testuję grę.
Być może go zmienię, ale nie wiem. Jeszcze nie teraz. Będzie mi towarzyszył, aż do ukończenia projektu na pewno. (bo go lubię :P)

Wycisnąłem twojego posta jak cytrynę, dzięki tobie mam co robić :)
Także dziękuje za post.
Innych także proszę o komentarze, nie wstydźcie się. Proszę grać i pisać! Komentujcie nie tylko demo, ale także sam pomysł i w ogóle.

Next time in EXTRA, znaczy się, że... no że do "Z:O" tematu dodam: "What the...!? Why Świniaki!?" +wyczesane screeny.
Aha i jeszcze oficjalny skrót, którego będę używał: "Z:O" oznaczający tytuł gry (jakby ktoś nie wiedział).

EDIT: Zapomniałem zacytować Diablosa a duble posta nie będę robił. Tak więc...
Diablos pisze:spoko gra. Byłem Beta Testerem. Nieźle się uśmiałem czytając błędy ortograficzne :lol:

Powiedz coś więcej, come on. Tylko bez ściemy (przynajmniej tej negatywnej :| ).
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Diablos_
Posty: 14
Rejestracja: 02 sty 2010, 00:26

Re: "Ziemia: Opętanie"

Postautor: Diablos_ » 04 sty 2010, 21:00

No dobra. Przydługie walki; "Dziwne", nie mające sensu teksty; trochę dużo walk ( nie dodawaj na mapie świata walk!!1!); Mapping według mnie bardzo ładny, nie mogę się przyczepić; niektóre skille są za słabe; co tam jeszcze...; skille są bardzo ładnie zrobione; kotek też; ogółem fajna gra. Może dlatego, że dopiero dalej się rozkręca ( tam gdzie demo nie sięga).
Awatar użytkownika
Mikisi
Posty: 267
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: "Ziemia: Opętanie"

Postautor: Mikisi » 05 sty 2010, 11:21

Hoho , jestem tam ! Tylko troche przekształciłem imię ;p A ogólnie to jest to demo do więzienia czy jest dalej?
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: "Ziemia: Opętanie"

Postautor: Kitabake » 05 sty 2010, 16:56

Mikisi pisze:Hoho , jestem tam ! Tylko trochę przekształciłem imię ;p A ogólnie to jest to demo do więzienia czy jest dalej?

Oh SNAP! Sorka, będę musiał zmienić imię na Mikisi. Dobrze że powiedziałeś :P. To jest demo tylko do podróży w czasie (to jest dalej niż więzienie), nie zobaczysz na demie siebie ;/.

Edit:To co w nawiasie
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: "Ziemia: Opętanie"

Postautor: Kitabake » 23 sty 2010, 00:30

Dodałem Ariona do gry i w sumie do konkursu. Sporo zdziałałem i jestem zadowolony. Daje kilka screenów(3)z osobami dodanymi do gry, które można wyżej zobaczyć.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości