
WERSJA: RM XP
PREMIERA: 18.07.2010
FABUŁA:
Druga odsłona przygód Elroara rozgrywa się na Hellah, rodzinnym kontynencie naszego bohatera. Zamiast spokojnego powrotu na farmę ojca, Elroar od początku zmuszony jest do poszukiwań swoich najbliższych. W trakcie wędrówki zostaniemy uwikłani w różne konflikty i waśnie, staniemy przed koniecznością dokonywania trudnych wyborów, a podjęte decyzje będą miały swoje odbicie w przyszłości.
Druga część gry ujawnia skrywane dotąd tajemnice i stawia postacie znane z pierwszej odsłony w zupełnie innym świetle…
Gra jest podzielona na rozdziały, a wielowątkowość fabuły sprawia, że Wrota Arkany 2 mogą zakończyć się na różne sposoby. Elroar, może wyspecjalizować się w 1 z 12 różnych profesjach w zależności od wybranej wcześniej frakcji.
ŻYJĄCY ŚWIAT:
- każda lokacja rządzi się swoimi prawami i obyczajami, a mieszkańcy osad/wiosek/miast mają odrębne poglądy na sytuację polityczną na kontynencie
- graj w najpopularniejszą na Hellah rozrywkę – Młockarnię; dojdź do wielkiej wprawy i zarób masę savarów
- walcz na arenie z groźnymi bestiami, to dobry sposób na zdobycie doświadczenia i zarobienia złota
- bierz udział w unikalnych turniejach walk organizowanych w danym mieście, zdobądź sławę i pieniądze
ROZBUDOWANY SYSTEM UMIEJĘTNOŚCI:
Zdobądź kwalifikację w różnych dziedzinach i wykorzystaj to!
-zielarstwo i alchemia(zbieraj wszystkie dostępne w grze rośliny i twórz z nich potężne eliksiry)
- otwierania zamków (włamuj się do skrzynek zawierających kosztowne zbroje, savary czy cenne mikstury)
- zbierania trofeów (poluj na dziką zwierzynę i zbieraj trofea, za skórę trolla czy serce smoka można zgarnąć małą fortunę)
GRYWALNOŚĆ:
- brak walk losowych, wszystkie potwory animowane i widoczne na mapie; ty decydujesz kiedy unikać starcia, a kiedy walczyć
- brak bezcelowego błąkania się, przejrzysty dziennik zadań ze szczegółowo opisanymi questami ułatwi ci grę
- brak ograniczeń paskami głodu, snu czy czasem otwarcia sklepów
CECHY OGÓLNE:
- 3 frakcje do wyboru; w późniejszym etapie bohater wyspecjalizuje się w jednej z dwunastu możliwych klas, to kim się staniemy znacznie wpłynie na sposób walk i kilka questów podczas gry; przykładowo: Łowca Legend będzie specjalistą od starć z mitycznymi stworzeniami (smok, feniks itp.), Rycerz Światła to mistrz walki ze stworami o mrocznej naturze (ghule, szkielety, demony)
- podstawowy BS z własnymi przeróbkami
- interaktywne przedmioty:
• księgi na stojakach zawierają porady odnośnie gry,
• dużo skrzynek z losowymi miksturami/brońmi itp.
• ogniska, przy których można usmażyć mięso czy przyrządzić mikstury i eliksiry
- język syndaryjski oraz quenya w kilku dialogach
UŻYTE SKRYPTY:
Na chwilę obecną używam głównie skryptów z pierwszej części. Z pewnością dojdą kolejne.
Jaberwocky's Quest Log
MOG Animated Title Celia
Universal Message System by Coca
Ccoa's weather script
GŁÓWNY SKRYPTER:
Sabikku
MUZYKA I DŹWIĘKI:
Spodziewajcie się kontynuacji klimatu z pierwszej części, w większości utwory ze znanych produkcji. Z nowości m.in. utwory Zbigniewa Preisnera z filmu Tajemniczy Ogród.
DOWNLOAD:
http://www.sendspace.com/file/4ae8c9
(145MB)
SCREENY:
Las kardijski

Cardilis - miasto w lesie

Fragment dialogu, dwa razy więcej twarzy bohaterów w dialogach w porównaniu do pierwszej części.

Góry Amarath

Menu na Arenie Walk. W zależności od rozdziału/poziomu bohatera będą pojawiały się coraz groźniejsze bestie i coraz większe nagrody.

System otwiernia zamków: żeby go odblokować trzeba znać umiejętność otwierania zamków i mieć wytrych. Przy otwieraniu po dźwięku orientujemy się czy w danym ruchu wytrych zaskoczył czy nie. W razie niepowodzenia może się też złamać, w zależności od wysokości naszej Zręczności.
