Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- knuckles155
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 paź 2010, 15:05
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
Mam problem ponieważ moją misją jest teraz zdobycie mocy mieczy marduka i gemmy. Według instrukcji mam się udać na powłokę 4 a potem na 7 powłokę. Gdy weszłem na statek to do drużyny mi przydzielono Corgana i selinę dołączyłem też Ayrama więc udałem sie na powłokę 4 i zacząłem chodzić po całej mapie zdobyłem klucz i po prawej stronie mapy w lesie droga jest zablokowana przez drzwi w której jest zaznaczony kształt X a po lewej jest kapliczka ale nie moge się dostać bo drzwi też są zamknięte. Co mam w takim razie zdobyć? Proszę o podpowiedź w grze.
PS. Prosze o wybaczenie za poprzedniego posta gdyż go zmieniłem 5 min. temu
PS. Prosze o wybaczenie za poprzedniego posta gdyż go zmieniłem 5 min. temu
- Neko
- Posty: 170
- Rejestracja: 30 sty 2010, 23:33
- Lokalizacja: Loughborough
- Kontakt:
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
Podpowiedź:Co mam w takim razie zdobyć?
Spoiler:
- knuckles155
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 paź 2010, 15:05
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
Już przeszłem całą grę jak narazie z pierwszym zakończeniem. I o to jakie jest moje zdanie o tej grze:
Fabuła - Częściowo podobna do 1 części Septerra Core. Tyle że na początku dostajemy odrazu całą ekipę. Jednak trochę byłem zaskoczony że były 2 zakończenia ale później zagram od nowa by ukończyć grę z 2 zakończeniem.
Grywalność - jeśli chodzi o przeciwników to nic nie mam nic do tego. Ale odniosłem pewne wrażenie co do bossów że była ich większa ilość niż w 1 części.
Grafika: Jak dla mnie grafika znakomita, nie mam do tego najmniejszych zastrzeżeń bo widać że autor sporo się napracował w jej przygotowaniu.
Muzyka: Doskonała, pasowała do każdego momentu z jakim się znajdowałem.
Kod: Co do tajemniczego kodu dalej go nie odnalazłem na powłoce trzeciej :)
Moja opinia: Wielkie gratulacje dla autora i jego pomocników właśnie tak sobie kiedyś wyobrażałem grę jeszcze jak chodziłem do gimn. Ogromny trud w to włożyliście i dlatego chciałbym wam wszystkim dać ocenę na maxa 10/10. Bardzo mi się podobała gra, chodź nawet znalazłem 2-3 błędy ale dało się to obejść przy małej pomocy i ukończenia gierki . Więc naprawde duży szacunek dla was :) Może kiedyś powstanie 3 część ale to mogą być już tylko marzenia...
Fabuła - Częściowo podobna do 1 części Septerra Core. Tyle że na początku dostajemy odrazu całą ekipę. Jednak trochę byłem zaskoczony że były 2 zakończenia ale później zagram od nowa by ukończyć grę z 2 zakończeniem.
Grywalność - jeśli chodzi o przeciwników to nic nie mam nic do tego. Ale odniosłem pewne wrażenie co do bossów że była ich większa ilość niż w 1 części.
Grafika: Jak dla mnie grafika znakomita, nie mam do tego najmniejszych zastrzeżeń bo widać że autor sporo się napracował w jej przygotowaniu.
Muzyka: Doskonała, pasowała do każdego momentu z jakim się znajdowałem.
Kod: Co do tajemniczego kodu dalej go nie odnalazłem na powłoce trzeciej :)
Moja opinia: Wielkie gratulacje dla autora i jego pomocników właśnie tak sobie kiedyś wyobrażałem grę jeszcze jak chodziłem do gimn. Ogromny trud w to włożyliście i dlatego chciałbym wam wszystkim dać ocenę na maxa 10/10. Bardzo mi się podobała gra, chodź nawet znalazłem 2-3 błędy ale dało się to obejść przy małej pomocy i ukończenia gierki . Więc naprawde duży szacunek dla was :) Może kiedyś powstanie 3 część ale to mogą być już tylko marzenia...
- Neko
- Posty: 170
- Rejestracja: 30 sty 2010, 23:33
- Lokalizacja: Loughborough
- Kontakt:
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
Dzięki za miłe słowa knuckles155
W pierwszym poście dodałem link do przewodnika po grze, gdzie znajduje się opis przejścia.
W pierwszym poście dodałem link do przewodnika po grze, gdzie znajduje się opis przejścia.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 paź 2010, 23:19
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
He he, a ja znalazłem, ale zapewne autor nie byłby zadowolony, gdybym zdradził tajemnicę. Zresztą popsułbym całą zabawę.knuckles155 pisze:Kod: Co do tajemniczego kodu dalej go nie odnalazłem na powłoce trzeciej :)
Pozdrawiam.
- knuckles155
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 paź 2010, 15:05
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
Cóż jak nadal dalej nie odnalazłem kodu mimo iż szukałem go dokładnie ale i tak lepiej jest przejść gre bez kodu bo wtedy lepsza zabawa:) ale to nie o tym mowa.
Co do drugiego zakończenia to wkońcu ukończyłem ją i byłem bardzo zadowolony jednak w grze jest kilka błędów tekstowych np. żądzić, haos itp. Ale i tak można było sie domyślić o co chodzi. Autor spisał się na medal 10/10 za 1 zakończenie i za drugie za fabułę za grafike i za pomysły :)
P.S Chociaż myślałem że 2 zakończenie będzie jakieś smutne np. że Draxx rani Maye itp.
Co do drugiego zakończenia to wkońcu ukończyłem ją i byłem bardzo zadowolony jednak w grze jest kilka błędów tekstowych np. żądzić, haos itp. Ale i tak można było sie domyślić o co chodzi. Autor spisał się na medal 10/10 za 1 zakończenie i za drugie za fabułę za grafike i za pomysły :)
P.S Chociaż myślałem że 2 zakończenie będzie jakieś smutne np. że Draxx rani Maye itp.
- Inq
- Posty: 1041
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
Grałem w Stepterrę wieki temu i gra mi się podobała. Fajny, oryginalny świat.
Fabuła, którą przeczytałem u ciebie po wycięciu tego fragmentu o genezie brzmi jak pierwszy z brzegu scenariusz do heroicznego fantasy. Szkoda dolepiać taką fabułę do ciekawej gry, na którą jej twórcy mieli niebanalne pomysły. Ty na swoją nie masz żadnego.
Fabuła, którą przeczytałem u ciebie po wycięciu tego fragmentu o genezie brzmi jak pierwszy z brzegu scenariusz do heroicznego fantasy. Szkoda dolepiać taką fabułę do ciekawej gry, na którą jej twórcy mieli niebanalne pomysły. Ty na swoją nie masz żadnego.
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
- Neko
- Posty: 170
- Rejestracja: 30 sty 2010, 23:33
- Lokalizacja: Loughborough
- Kontakt:
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
Co do tajemniczego kodu dalej go nie odnalazłem na powłoce trzeciej :)
Mniejsza o kod. Jestem ciekaw, czy ktokolwiek zrozumiał przesłanie gry.He he, a ja znalazłem,
Przeszedłeś grę, że tak twierdzisz?twórcy mieli niebanalne pomysły. Ty na swoją nie masz żadnego.
- Davis
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 mar 2010, 22:49
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
Dość długo zastanawiałem się co napisać o tej grze. Projekt zbierał u mnie plusy już na wstępie, ponieważ Septerra Core była moim pierwszym Rpg.
Ale do rzeczy, oprawa dźwiękowa i muzyczna stoi na bardzo wysokim poziomie, w końcu większość pochodzi z pierwowzoru, w grafice podobało mi się wykonanie ważniejszych postaci, szczególnie Lobo, Badu i Runnera, o raz niektórych pobocznych jak żołnierze wybrańców oraz łowcy w czerwonej dzielnicy (ktoś inny mógłby to zastąpić zwykłymi rtp), mapping średnio mi przypadł do gustu, miejsca jak np. Oaza trzymały poziom, ale u np. Azziza widać było kompletne przemeblowanie.
W tej części świat Septerry wzbogacił się o masę nowych (niestety wrogo nastawionych) stworów, za co plus bo urozmaicało to trochę grę, chociaż niektóre stwory jak bagienne węże i arachne w lesie mold nie pasowały do klimatu SC.
Co do fabuły to mimo nowych konfliktów z nowymi (i starymi wrogami), czułem takie małe Deja Vu bo mimo nowych celów odwiedzaliśmy znowu po kolei stare miejsca.
Lekko nowego systemu walki się nie będę czepiał, myślę, że zostało to dobrze rozwiązane jak na projekt w Rpg makerze. Zabrakło tylko kart losu, pozostała za to możliwość przywoływania, szkoda tylko, że zostało to ograniczone do Marduka, Kyry i Gemmy, fajnie by było gdyby każda postać zyskała możliwość przywoływania jednego półboga, na pewno dało by się to jakoś rozwiązać.
Podsumowując, mimo tych wszystkich 'jest fajnie ale mogło być lepiej' grało mi się całkiem przyjemnie, może miejscami się czepiam ale chodzi tutaj o w końcu squel jednej z moich ulubionych gier
Ale do rzeczy, oprawa dźwiękowa i muzyczna stoi na bardzo wysokim poziomie, w końcu większość pochodzi z pierwowzoru, w grafice podobało mi się wykonanie ważniejszych postaci, szczególnie Lobo, Badu i Runnera, o raz niektórych pobocznych jak żołnierze wybrańców oraz łowcy w czerwonej dzielnicy (ktoś inny mógłby to zastąpić zwykłymi rtp), mapping średnio mi przypadł do gustu, miejsca jak np. Oaza trzymały poziom, ale u np. Azziza widać było kompletne przemeblowanie.
W tej części świat Septerry wzbogacił się o masę nowych (niestety wrogo nastawionych) stworów, za co plus bo urozmaicało to trochę grę, chociaż niektóre stwory jak bagienne węże i arachne w lesie mold nie pasowały do klimatu SC.
Co do fabuły to mimo nowych konfliktów z nowymi (i starymi wrogami), czułem takie małe Deja Vu bo mimo nowych celów odwiedzaliśmy znowu po kolei stare miejsca.
Lekko nowego systemu walki się nie będę czepiał, myślę, że zostało to dobrze rozwiązane jak na projekt w Rpg makerze. Zabrakło tylko kart losu, pozostała za to możliwość przywoływania, szkoda tylko, że zostało to ograniczone do Marduka, Kyry i Gemmy, fajnie by było gdyby każda postać zyskała możliwość przywoływania jednego półboga, na pewno dało by się to jakoś rozwiązać.
Podsumowując, mimo tych wszystkich 'jest fajnie ale mogło być lepiej' grało mi się całkiem przyjemnie, może miejscami się czepiam ale chodzi tutaj o w końcu squel jednej z moich ulubionych gier
- Neko
- Posty: 170
- Rejestracja: 30 sty 2010, 23:33
- Lokalizacja: Loughborough
- Kontakt:
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
Dzięki za długi komentarz. Fajnie, że następnej osobie udało się przejść grę
Jestem ciekaw, którą drogę wybrałeś i które zakończenie otrzymałeś.
Jestem ciekaw, którą drogę wybrałeś i które zakończenie otrzymałeś.
- Davis
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 mar 2010, 22:49
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
W moim zakończeniu
Ale pewnie jeszcze kiedyś do niej wrócę, żeby zobaczyć to drugie zakończenie
Spoiler:
Ale pewnie jeszcze kiedyś do niej wrócę, żeby zobaczyć to drugie zakończenie
- Mikisi
- Posty: 319
- Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
- Davis
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 mar 2010, 22:49
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
Czy ja wiem, jak prowadzę mój samochód ludzie bardziej się śmieją niż zazdroszczą tuningu
- Neko
- Posty: 170
- Rejestracja: 30 sty 2010, 23:33
- Lokalizacja: Loughborough
- Kontakt:
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
Ten spoiler był świetny...
Jeżeli masz sejwa w laboratorium przed spotkaniem Nergala, to wystarczy, że od tego miejsca zaczniesz i wybierzesz tym razem inną opcję. Piszę to, byś wiedział, że nie musisz od początku znów grać.
Jeżeli masz sejwa w laboratorium przed spotkaniem Nergala, to wystarczy, że od tego miejsca zaczniesz i wybierzesz tym razem inną opcję. Piszę to, byś wiedział, że nie musisz od początku znów grać.
- Davis
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 mar 2010, 22:49
Re: Septerra Core Dream About The Past - RPG Maker XP
Ukończyłem grę na drugim zakończeniu, które bez Nergala wydało mi się trochę bardziej płytkie, ale to może być tylko moja opinia. Było bardziej pozytywne dla naszej ulubionej siedmio-powłokowej planety (hmmm.... chyba zabrzmiało to mało patriotycznie). W każdym razie warto przejść grę drugą ścieżką, jeśli ukończyło się pierwszą, przynajmniej według mnie .