..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda DEMO
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Mikisi
- Posty: 319
- Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
No jak obiecałem opisuję fabułę!
Niby oryginalna. Ale jakoś nie pasuje mi gra dzieckiem. Może dlatego że to dziecko wygląda jak by miało 4 lata xD. Samo odszukanie ojca nie jest złe. Ale mówię Ci ten char jest 4 letni xD.
A nowe screeny. Mhmm...
Skrinacz 1 - Tutaj jest niby dobrze, ale w prawym górnym rogu jest nie potrzebnie taki kawałek (chyba, lol).
Skrinacz 2 - tu chyba bez zarzutów.
Skrinacz 3 - Jak wyżej.
Skrinacz 4 - Po pierwsze to drewno... Nie wiem, ale mi akurat nie pasuje drewno w tamtym miejscu. Po drugie wokół "tego czegoś" są kamienie z każdej strony.
Skrinacz 5 - No ten cień nie pasuje. I te wszystkie smoki nie pasują do tych stoisk.
To tyle. Połwodzenie w prołjekcie.
Niby oryginalna. Ale jakoś nie pasuje mi gra dzieckiem. Może dlatego że to dziecko wygląda jak by miało 4 lata xD. Samo odszukanie ojca nie jest złe. Ale mówię Ci ten char jest 4 letni xD.
A nowe screeny. Mhmm...
Skrinacz 1 - Tutaj jest niby dobrze, ale w prawym górnym rogu jest nie potrzebnie taki kawałek (chyba, lol).
Skrinacz 2 - tu chyba bez zarzutów.
Skrinacz 3 - Jak wyżej.
Skrinacz 4 - Po pierwsze to drewno... Nie wiem, ale mi akurat nie pasuje drewno w tamtym miejscu. Po drugie wokół "tego czegoś" są kamienie z każdej strony.
Skrinacz 5 - No ten cień nie pasuje. I te wszystkie smoki nie pasują do tych stoisk.
To tyle. Połwodzenie w prołjekcie.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
Charset postaci powinien być nieco poważniejszy.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
Mikisi: Szukanie ojca jest tylko początkiem. Później fabuła skręca o 180 stopni. Szczegółów jednak nie zdradzę, aby wam zabawy nie popsuć.
X: Ty też robisz gry "dla jaj". To jest mój pierwszy "poważniejszy" projekt (ale nie pierwszy istniejący) i właśnie go robię "dla jaj". Chcę zabawić się tworzeniem gry, a jeśli mogę przy tym opowiedzieć ciekawą historię, to czemu by nie? A czemu dziecko? Tak jakoś wyszło. Zresztą teraz mam już jakieś 66-69 proc. zrobione, więc już nie będę zmieniał charsetu, bo za dużo roboty (musiałbym zmieniać wszelkie zdarzenia zmieniające animację bohatera, dodatkowo mam parę animacji typu upadek, czy coś w tym stylu porobione i one też musiałyby iść do kosza. Może w następnej części). Ale gra będzie ciekawa - to co uznasz za pewnik okaże się czymś zupełnie innym, a przyjaciele mogą się nie okazać przyjaciółmi...
X: Ty też robisz gry "dla jaj". To jest mój pierwszy "poważniejszy" projekt (ale nie pierwszy istniejący) i właśnie go robię "dla jaj". Chcę zabawić się tworzeniem gry, a jeśli mogę przy tym opowiedzieć ciekawą historię, to czemu by nie? A czemu dziecko? Tak jakoś wyszło. Zresztą teraz mam już jakieś 66-69 proc. zrobione, więc już nie będę zmieniał charsetu, bo za dużo roboty (musiałbym zmieniać wszelkie zdarzenia zmieniające animację bohatera, dodatkowo mam parę animacji typu upadek, czy coś w tym stylu porobione i one też musiałyby iść do kosza. Może w następnej części). Ale gra będzie ciekawa - to co uznasz za pewnik okaże się czymś zupełnie innym, a przyjaciele mogą się nie okazać przyjaciółmi...
- Powczan
- Posty: 958
- Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
- Lokalizacja: Wrocław
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
Skręca/obraca o 180 stopni? Gdzieś to już słyszałem
Tak czy siak, mam nadzieję, że charset dzieciaka nie będzie w grze tak odczuwalny jak na screenach.
Tak czy siak, mam nadzieję, że charset dzieciaka nie będzie w grze tak odczuwalny jak na screenach.
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
Raczej będziesz się patrzył na dialogi/mapki niż na ludków. No, ale jak skończę prace, to sam się przekonasz.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
Nowy title screen na zdarzeniach. Nie użyłem Powermode, bo na to już za późno (pierwsze 8 zmiennych daaawno zajętych). Kto pierwszy zgadnie jak to zrobiłem dostanie na PW kody do gry (są!).
Z ciekawostek dodam, że robię grę w taki sposób, żeby była kompatybilna z Wine (program umożliwiający uruchamianie windowsowych programów pod Linuksem). Można więc będzie grać w tą grę zarówno na Window$ jak i na Linuksie (powinno się dać na większości dystrybucji, chociaż testowano jak dotąd tylko na openSuSE). Także jak ktoś tutaj ma Linuksa jako drugi system prosiłbym o zgłoszenie się poprzez PW do testów.
Aha i Grandis będzie chodził sobie w tle. Titlescreen podobnie jak menu jest zrobiony na obrazkach, a strzałka wyboru porusza się płynnie w górę i w dół.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
Lepiej nie rób kodów do gry, bo gra się szybko znudzi. Postęp oczywiście widać.
Co do zgadywania jak to zrobiłeś no nie chce mi się nawet XD
Co do zgadywania jak to zrobiłeś no nie chce mi się nawet XD
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
X, co do kodów, to jak ktoś jest uczciwy, to nie będzie tego używał, a jak nie to tak - znudzi mu się. Ja to zrobiłem raczej jako ułatwienie dla osób, które jakiegoś fragmentu gry nie będą umieć przejść. Ja sam tak wiele razy miałem - gra fajna, przyjemnie się gra, ale nie można przejść pewnego konkretnego fragmentu i to cały klimat zabija. Szczerze mówiąc to przeszedłem jedynie Green Levithany i ToE Akt 1 (w ToE jest wyjątkowo wyważony poziom trudności, a GLki to każdy głupi przejdzie). Inne gry odpadły właśnie z tego powodu.
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
napis "Niezwykla Przygoda" jest absolutnie nieczytelny :/
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
On faluje - mówiłem to wszystko jest animowane.
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 23:01
- Lokalizacja: Żory
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
Co nie zmienia faktu jego nieczytelności :(
Ta, jasne.X, co do kodów, to jak ktoś jest uczciwy, to nie będzie tego używał, a jak nie to tak - znudzi mu się.
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
Zawsze śmiać mi się chce jak widzę, że ktoś zajmuje się takimi rzeczami jak TITLE na początku, albo po zrobieniu kilku mapek =). Takie bzdety robiłbym na końcu, a już w ogóle rozbrajają mnie posty w całości poświęcone titlom =].
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
PATRZ:Rave pisze:On faluje - mówiłem to wszystko jest animowane.
a nawet bym powiedzial, ze jego czytelnosc dodatkowo pogarsza.dizus pisze:Co nie zmienia faktu jego nieczytelności :(
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- Adziol
- Posty: 76
- Rejestracja: 11 cze 2008, 17:48
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
Zwykłe obramowanie czarne jedno pikselowe dodało by do czytelności milion punktów, ew. jakiś cień pod napis. W ogóle sama czcionka nie jest ładna imo.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: ..::<2k3>::.. Niezwykła przygoda
Jak dobrze pójdzie to może niedługo zarzucę zrzutami ekranu. Aktualnie obmyślam minigrę (wyścig), która będzie ukryta (w całej grze będą ze 3 wejścia do niej, jednak trzeba będzie się naszukać - miejsce "wejścia" nie będzie widoczne).