[VX] Magiczna Wieża

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Rahael

Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 1)
Posty: 112
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Rahael »

Dzięki za zgłoszenie, po prostu z rozpędu wstawiłem quote'a w nieodpowiednim miejscu i przez to brakuje pliku "bullet_1", a powinno wczytać plik bullet_1. A jak wiadomo plik nie może zawierać w nazwie "" dlatego musicie obejść się bez tego pocisku.

Ponadto pomyliły mi się variable w pewnym miejscu i jest problem z bonusowym poziomem (ci co grali w poprzednią wersję dema wiele nie stracili) oraz z jednorękim bandytą.
Obrazek
edekkuPL
Posty: 24
Rejestracja: 10 cze 2010, 15:45

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: edekkuPL »

No i wyłapałem kolejny błędzik. W opisie poziomu 1-5 w ilości krzyży jest napisane falsefalsefalsefalsefalse\1
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Rave »

edekku, bo Rati wie czym jest religia i umieścił taką sugestię w grze ;).
A tak poważnie to to naprawdę fajna gra. Czekam na pełniaka, który z pewnością będzie hitem.
Marvolo37
Posty: 63
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Marvolo37 »

A mi się gra podoba :twisted:
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
Rahael

Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 1)
Posty: 112
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Rahael »

edekkuPL pisze:No i wyłapałem kolejny błędzik. W opisie poziomu 1-5 w ilości krzyży jest napisane falsefalsefalsefalsefalse\1

To jest właśnie ten błąd o którym wcześniej wspomniałem z tymi pomylonymi zmiennymi ^^ Dlatego nie odblokujesz bonusowego etapu ze zbieraniem monet, bo żeby to zrobić trzeba zebrać wszystkie relikty z danego rozdziału ;) W pełnej wersji na jeden rozdział będą przypadać 2 etapy bonusowe, jeden po zebraniu wszystkich reliktów, a drugi po zebraniu danej ilości konkretnych medali :P A co sądzicie o bossach w grze? Trudne/łatwe? Bo myślę jeszcze nad wprowadzeniem takiego rozwiązania, że poniżej pewnego poziomu HP jest jakiś %szans, że boss wpadnie w szał i jego ataki będą występować ze zwiększoną szybkością, tylko nie wiem czy wtedy nie będzie zbyt przegięty poziom w pewnych przypadkach i w efekcie przejście bossa trzeba będzie zlecić jakiemuś Azjacie z minimum 10-letnim doświadczeniem w shmupach, albo X-owi ^_^

Ogólnie wszelkie sugestie są mile widziane :P
Obrazek
edekkuPL
Posty: 24
Rejestracja: 10 cze 2010, 15:45

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: edekkuPL »

3 błąd wyłapany przeze mnie, a konkretniej wyskakuje błąd, kiedy docieram do mety rundy 1-5.
Rahael

Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 1)
Posty: 112
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Rahael »

No to właśnie następstwo powyższego błędu, który opisałem.

Dobra, za dużo tych błędów więc daję poprawioną wersję dema.

Co nowego?
Scenkę w intro można pominąć.
Poprawione błędy z jednorękim bandytą oraz niewłaściwymi zmiennymi.
Dodany tutorial.
Poprawiony błąd podczas walki z bossem, który powodował, że kiedy gracz został ogłuszony przez stwora i podczas ogłuszenia zginął to po przeniesieniu do wieży poruszanie nie było możliwe.


http://www.mediafire.com/download.php?s5pg6pnvlfvda3u
Obrazek
Marvolo37
Posty: 63
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Marvolo37 »

Ściągłem najnowsze demo.
Świetnie ci idzie z tą grą, obyć jej nie przyrywal.
Poza tym wyłapałem jeden (2 ale takie same) bugi, chociaż
nioe wiem czy tak nie powinno być. Na planszy 1-1 pod koniec
lata sobie ten rubin i jak się na niego wskoczy to wtedy nie spada się niżej
tylko CHODZI SIĘ PO TYM GDZIE KRĄŻYŁ RUBIN. Ten sam błąd występuje
na planszy 1-2 przy DRUGIM napotkanym latającym diabełku.
Może tak ma być? Nie wiem wy przetestujcie i powiedzcie.
Pzdr.
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
Rahael

Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 1)
Posty: 112
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Rahael »

Dzięki, po prostu zapomniałem zaznaczyć "through" po zebraniu/zabiciu :P
Obrazek
Marvolo37
Posty: 63
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Marvolo37 »

A i jeszcze dwie sprawy:
- do zapisywania jest 15 miejsc a do wczytania tylko 4.
- mógłbyś zmienić na głównym title głos wyjącej baby na
coś mniej wywoływującego ból? (bez urazy)
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
Awatar użytkownika
radek02
Posty: 111
Rejestracja: 08 mar 2010, 15:34

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: radek02 »

Marvolo37 pisze:..mógłbyś zmienić na głównym title głos wyjącej baby na
coś mniej wywoływującego ból? (bez urazy)
mi sie ten wyjącyt głos podoba ;) .
ogólnie do gry nie mam zastrzeżeń :) .
Teksty ze chatów, for i innych rm'woych duperelków:
Spoiler:
Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610
Marvolo37
Posty: 63
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Marvolo37 »

Mam słabe bębenki w uszach.
:?
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
Awatar użytkownika
radek02
Posty: 111
Rejestracja: 08 mar 2010, 15:34

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: radek02 »

znalazłem taki jeden bug w mapce 1-2 i próbuję go wykorzystać ... ten koło korzeni drzewa . da się tam stanąć ...
Teksty ze chatów, for i innych rm'woych duperelków:
Spoiler:
Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610
Rahael

Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 1)
Posty: 112
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Rahael »

Marvolo37 pisze:A i jeszcze dwie sprawy:
- do zapisywania jest 15 miejsc a do wczytania tylko 4.
- mógłbyś zmienić na głównym title głos wyjącej baby na
coś mniej wywoływującego ból? (bez urazy)

- Gdzie ty widzisz te 15 miejsc? ;) Bo ja żadnego skryptu na sejwy nie wciskałem ;d

- Nie ^^

radek02 pisze:znalazłem taki jeden bug w mapce 1-2 i próbuję go wykorzystać ... ten koło korzeni drzewa . da się tam stanąć ...
Znowu to samo niedopatrzenie ;d Poprawione, muszę chyba przejrzeć wszystkie eventy w grze, strona po stronie jeszcze raz ^^
Obrazek
Marvolo37
Posty: 63
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Marvolo37 »

Rahael pisze: - Gdzie ty widzisz te 15 miejsc? ;) Bo ja żadnego skryptu na sejwy nie wciskałem ;d

- Nie ^^
- Pomyłka, grałem w Eragon Journey i tam jest 15 save slotów. Zapisałem a potem wczytywałem w Magicznej Wieży.

- To chociaż usuń damski głos i pozostaw melodyjke. A jak nie to zawsze mam MP3.
Wycisze dźwięki i sobie posłucham moich music'ów.
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
ODPOWIEDZ