[VX] Magiczna Wieża

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: X-Tech »

Rahael zapowiada się najlepsza gra w RM wracaj jak najszybciej do prac nad nią.
Rahael

Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 1)
Posty: 112
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Rahael »

Nie jest tak, że zupełnie projekt stoi w miejscu. Raz na jakiś czas z doskoku coś tam poprojektuje mapki. Nie jest to oczywiście tempo, które pozwalałoby jasno określić kiedy wyjdzie pełna wersja, niestety.

Nie mniej zdecydowałem się nagrać filmik z pierwszego etapu, w którym możliwe będzie wykorzystanie wszystkich przemian bohatera (wręcz niezbędne do wymaksowania statystyk w tym etapie): http://www.youtube.com/watch?v=OrwtCelniUE

Nie sugerujcie się obrażeniami, statystykami postaci itp...filmik jest czysto pokazowy, a etap nie jest zbalansowany, w rzeczywistości będzie trudniej :P

Co do zmian widocznych na filmiku:

- Zmiana nazwy przemiany Aquas na Glacias - zamiast odporności na wodę będzie odporność na zimno. Zmiana spowodowana konstrukcją późniejszych etapów.
- Pasek na dole po lewej to koncentracja, skok na kolejny poziom doświadczenia nie będzie go uzupełniał
- kolejny pasek na dole to TLEN. W grze będzie możliwe nurkowanie pod wodą. Pasek tlenu będzie malał gdy aktywny będzie Zargas lub Terras. Gdy aktywny będzie Terras, a pasek tlenu się skończy to zostanie automatycznie zmieniony aktywny bohater na Zargasa (terras będzie miał 0hp), a pasek będzie malał od nowa. Jeśli się skończy gdy aktywny będzie Zargas...bul bul bul please try again ;) (Zawsze śmierć Zargasa kończy etap bez względu na ilość HP jego przemian). Jeżeli aktywny podczas nurkowania będzie Infernas to zamiast tracić tlen, będzie malało jego zdrowie. Natomiast jeżeli aktywny będzie Glacias...no cóż, nic się nie stanie i można pływać do wyczerpania koncentracji ;)

Ogólnie jest jeszcze kilka pomniejszych błędów do poprawienia związanych z systemem przemian ale no...wszystko z czasem ;p
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: X-Tech »

Czy ktoś wie jak skontaktować się z autorem tej gry ? Muszę zagrać w kolejną wersję XD
Awatar użytkownika
MakerOwiec
Posty: 12
Rejestracja: 16 mar 2013, 13:50

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: MakerOwiec »

Trochę czasu minęło,więc chyba trochę zrobiłeś :-)
Bo ja czekam!
I'm a Horrorman!
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Rave »

Nie było czasem jakiegoś demka? Bo pamiętam że grałem.

Chociaż to mogło być w ramach prywatnego testingu, więc nie wiem. Chciałbym zagrać.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Dragon Kamillo »

ODPOWIEDZ