[VX] Magiczna Wieża
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08
Re: [VX] Magiczna Wieża
Znalazłem kolejny błąd.
Mianowicie na mapie 1-4 gdy rozmawia się z tą boginią to nie jest
- zargas
-boginia
- zargas
-boginia
tylko jest
- daimon
- boginia
- zargas
- boginia
- daimon
Mianowicie na mapie 1-4 gdy rozmawia się z tą boginią to nie jest
- zargas
-boginia
- zargas
-boginia
tylko jest
- daimon
- boginia
- zargas
- boginia
- daimon
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: [VX] Magiczna Wieża
w00t, jak ja tego nie zauważyłem ^^ Dzięki raz jeszcze, wychodzi siedzenie przy RMie do rana ^_^
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08
Re: [VX] Magiczna Wieża
Właśnie przeszedłem całe najnowsze demko i nei wyłapałem już żadnych błędów.
Ale mam pytanko. na mapie 1-boss jak sobie wyobrażałeś pokonanie brzucha i głowy smoczka?
Ja zrobiłem to tak:
Wskakuje na głowe ducha (to była moja winda) potem użyłem skoku, przyspieszenia i nawalałem w głowe i tłowie aż nie spadłem i to powtarzałem aż wygrałem. Tak to zaplanowałeś czy jak
Ale mam pytanko. na mapie 1-boss jak sobie wyobrażałeś pokonanie brzucha i głowy smoczka?
Ja zrobiłem to tak:
Wskakuje na głowe ducha (to była moja winda) potem użyłem skoku, przyspieszenia i nawalałem w głowe i tłowie aż nie spadłem i to powtarzałem aż wygrałem. Tak to zaplanowałeś czy jak
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: [VX] Magiczna Wieża
Tak właśnie to zaplanowałem. Na pokonanie każdego bossa w grze zawsze znajdzie się kilka różnych sposobów. Równie dobrze można użyć runy lewitacji lub runy skoku zamiast wskakiwać na duszka.
Tak samo jak z drugim bossem w demie (Crimson Fatalis), czyli w jednym z trzech bonusowych etapów, które odblokowują się po przejściu pierwszego rozdziału. Zawsze jest kilka sposobów i różne strategie takowe pokonać.
Tak samo jak z drugim bossem w demie (Crimson Fatalis), czyli w jednym z trzech bonusowych etapów, które odblokowują się po przejściu pierwszego rozdziału. Zawsze jest kilka sposobów i różne strategie takowe pokonać.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08
Re: [VX] Magiczna Wieża
Runa lewitacji? W grze jej nie ma, ale skoro o niej wspomnialeś to myśle że w pełnej wersji już będzie. Co do drugiego smoka to zaskoczyło mnie jak nawala płomieniami z paszczy, normalnie ukryć się nie moglemRahael pisze:Równie dobrze można użyć runy lewitacji lub runy skoku zamiast wskakiwać na duszka.
Edit
Jeszcze raz pobawiłem się ze smoczkiem i powiem ci że jego jest łatwiej pokonać niż tamtego. Dopiero teraz zauważylem że jak się rozwali tamte kulki to się ma trampoline. Tzn. nie pokonałem smoczka bo jak miał ostani 1% HP to zaczął padać deszcz ognia i mnie trafił.
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: [VX] Magiczna Wieża
Owszem, będzie w pełnej wersji, obecnie zarówno runa lewitacji jak i runa która wywołuje efekt bullet time (pociski wrogow leca duzo wolniej przez krotki czas) są w końcowej fazie testów ;) Każdy atak da się uniknąć, akurat w momencie kiedy smok zieję ogniem musisz szybko zareagować i przebiec w drugą stronę, czasem trzeba wykorzystać "trampolinki", a czasem przydaje się odrobina szczęścia :P
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08
Re: [VX] Magiczna Wieża
Tak trampolinki są dobre żeby wskoczyć na nie szybko z ziemi, ale mój sposób do szybki Dash między kuleczkami, zresztą jak to byl koniec dema to nakupowałem 10 run leczenia i końcu go rozwaliłem.
Dopiero za trzecim razem bo zapomniałem umieścić w hotkeysie runy...
A przy okazji. Ile gdzieś tak ukończyłeś projektu?
80% ? 90?
Dopiero za trzecim razem bo zapomniałem umieścić w hotkeysie runy...
A przy okazji. Ile gdzieś tak ukończyłeś projektu?
80% ? 90?
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: [VX] Magiczna Wieża
Trudno określić w ilu % gra jest ukończona. Z pewnością dużo czasu zajmie zbalansowanie rozgrywki. Jeśli dobrze pójdzie to za około 3-4 miesiące powinna pojawić się pełna wersja.
Ten Boss będzie w czwartym rozdziale i będzie bardziej żywotny. Wszystko zostanie ostateczne ustawione podczas testów.
Ten Boss będzie w czwartym rozdziale i będzie bardziej żywotny. Wszystko zostanie ostateczne ustawione podczas testów.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08
Re: [VX] Magiczna Wieża
Troche długo czekania... Ale jak dla mnie to najlepsza gra stworzona w RMVX i druga z ogólnie najlepszych gier w jakie gralem. Mam nadzieje że ci się nie "spali dysk" albo nie "złamiesz ręki" przez co projekt pójdzie z dymem. Więc się nie poddawaj i rób dalej gierke!
W miare szybko
W miare szybko
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
- Gamer2002
- Posty: 225
- Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14
- radek02
- Posty: 111
- Rejestracja: 08 mar 2010, 15:34
Re: [VX] Magiczna Wieża
uwzględniłem ten bug w recce ( chyba tak sie pisze ;P )
Teksty ze chatów, for i innych rm'woych duperelków:
Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610
Spoiler:
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [VX] Magiczna Wieża
Ta gra niszczy wszystkie gry w rpgmaker. Mimo, że miałem w poprzednim graniu w demo parę fps ledwo to pobieram kolejne mimo wszystko jestem już fanem tej gry i oczekuję na pełniaka, którego choćby u kogoś jeśli nie będę mógł u siebie pogram. Wymiatasz. Serio. Twórz dalej rób jakieś kopie ja odpiszę co i jak jeszcze na temat demka.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08
Re: [VX] Magiczna Wieża
Siema, postanowilem sobie zobaczyć czy łatwo jest zrobić mape do takiej gry więc przerobiłem sobie w pierwszym demie mapie 1-1 na moją abyście wyprobowali i powiedzieli czy byłbym w stanie taką gre zrobić ( korzystałem z pierwszego demka bo jako jedyne nie było zakodowane ). Oto co udalo mi się zrobić ( Mapa 1-1 ) :
http://www.mediafire.com/?aww350ftx84j08c
http://www.mediafire.com/?aww350ftx84j08c
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [VX] Magiczna Wieża
Przeszedłem całe demko.
Ogólnie gra jest wypasiona, ale ma parę rzeczy, które ssą.
Pierwsza rzecz to w casualowej bonusowej grze w znikanie przedmiotów powinien być czas i to bardzo ograniczony do parunastu sekund, albo parudziesięciu bo takie wyklikanie sobie aż przedmioty znikną to trochę obciach.
Muzyka. Muzyka w tytule i na bossach to śpiewane piosenki. Czy one pasują to mi ciężko powiedzieć jedno wiem na pewno, że nie powodują zmęczenia kiedy gramy. W samej grze muzyka jest jak z rpgów kolejna zaleta, że muzyka w ogóle nie męczy...ale czy pasuje znów trudno powiedzieć. Ja bym się zastanawiał nad muzą z rozwalanych platformerów bardziej jak turrican albo megamany x na psxa czy metal slugi itd.
Dialogi i to o czym jest gadane w grze no niestety, ale mi to też zalatuje kiczem. Jakieś rozmowy z boginią, albo strasznie długie intro opisujące dojście do wieży. W takiej dynamicznej grze to w ogóle nie pasuje ja bym się spodziewał zwrotów akcji a nie gadania o dupie maryny jak w jakiś casualach.
Grafika - Mi tam nie przeszkadza są poziomy z wieloma pomysłami na rozgrywkę no są w porządku, zalatuje to wszystko nesem i jest bardzo grywalne na pewno zalety.
Poziom shmupowy to wypas.
Wszystkie bonusy i pierdoły do zebrania to wypas.
Sklep i przedmioty w nim ułatwiające dane momenty to też wypas.
Ogólnie gra jest praktycznie wypas nie licząc tych jej dziur, które można by ale nie trzeba połatać.
Ogólnie gra jest wypasiona, ale ma parę rzeczy, które ssą.
Pierwsza rzecz to w casualowej bonusowej grze w znikanie przedmiotów powinien być czas i to bardzo ograniczony do parunastu sekund, albo parudziesięciu bo takie wyklikanie sobie aż przedmioty znikną to trochę obciach.
Muzyka. Muzyka w tytule i na bossach to śpiewane piosenki. Czy one pasują to mi ciężko powiedzieć jedno wiem na pewno, że nie powodują zmęczenia kiedy gramy. W samej grze muzyka jest jak z rpgów kolejna zaleta, że muzyka w ogóle nie męczy...ale czy pasuje znów trudno powiedzieć. Ja bym się zastanawiał nad muzą z rozwalanych platformerów bardziej jak turrican albo megamany x na psxa czy metal slugi itd.
Dialogi i to o czym jest gadane w grze no niestety, ale mi to też zalatuje kiczem. Jakieś rozmowy z boginią, albo strasznie długie intro opisujące dojście do wieży. W takiej dynamicznej grze to w ogóle nie pasuje ja bym się spodziewał zwrotów akcji a nie gadania o dupie maryny jak w jakiś casualach.
Grafika - Mi tam nie przeszkadza są poziomy z wieloma pomysłami na rozgrywkę no są w porządku, zalatuje to wszystko nesem i jest bardzo grywalne na pewno zalety.
Poziom shmupowy to wypas.
Wszystkie bonusy i pierdoły do zebrania to wypas.
Sklep i przedmioty w nim ułatwiające dane momenty to też wypas.
Ogólnie gra jest praktycznie wypas nie licząc tych jej dziur, które można by ale nie trzeba połatać.
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: [VX] Magiczna Wieża
W tamtej bonusowej rundzie celowo nie ma czasu, bo to gra logiczna, w której klikając byle gdzie żeby jak najszybciej wyczyścić planszę nie wystarczy do osiągnięcia dobrego wyniku ;)
Trzeba pomyśleć by jak największe skupiska przedmiotów rozwalać za jednym razem, co daje najwięcej punktów ;) Taka odskocznia od ciągłego skakania ^^
Co do muzyki, jest różna. Są też megamany, jest zelda, finale...wszystko co wpada w ucho i tak jak wspomniałeś nie powoduje zmęczenia ;) Fabuła i dialogi nie są w tej grze priorytetem, dlatego mogą zalatywać kiczem xD
Trzeba pomyśleć by jak największe skupiska przedmiotów rozwalać za jednym razem, co daje najwięcej punktów ;) Taka odskocznia od ciągłego skakania ^^
Co do muzyki, jest różna. Są też megamany, jest zelda, finale...wszystko co wpada w ucho i tak jak wspomniałeś nie powoduje zmęczenia ;) Fabuła i dialogi nie są w tej grze priorytetem, dlatego mogą zalatywać kiczem xD