Strona 4 z 5

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 25 paź 2010, 20:45
autor: X-Tech
Casualowo. Można z zamkniętymi oczyma. Ja praktycznie klikałem na oślep i w końcu wyczyściłem.
Spójrze od tej strony, że gdyby był czas można by się postarać poprawiać swój wynik w krótkim czasi szukając w tym czasie jak największych skupisk, a tak to zawsze wynik to samo. Casualowo :P

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 23 lis 2010, 21:24
autor: Powczan
Niezła gra, czekam na pełniaka :-D

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 28 lis 2010, 22:41
autor: Rahael
No więc jestem tak mniej więcej w połowie prac, więc krótki raport ^^

Wszystkie zgłaszane błędy udało się poprawić, plus to co sam zauważyłem, czyli na przykład podwójne dodawanie expa za potwora.



Pozostałe formy Zargasa:

Infernas - Całkowita odporność na ogień, dzięki czemu będzie można pokonywać ogniste bariery. Cechuje się niskim poziomem HP, zwiększonymi obrażeniami (ognia), słabą odpornością na ataki. Maksymalny poziom: 20.

Aquas - Całkowita odporność na wodę. Dzięki tej formy będzie można popłynąć pod wodą do wcześniej niedostępnych pomieszczeń. Cechuje się średnim poziomem HP, dość słabymi obrażeniami (woda) oraz słabą odpornością na ataki. Maksymalny poziom: 20

Terras - Całkowita odporność na magię ziemi. Dzięki tej formie będzie można przesuwać ciężkie przedmioty. Cechuje się wysokim poziomem HP, słabymi obrażeniami (ziemia) oraz wysoką odpornością na ataki. Maksymalny poziom: 20

Ponadto statystyka prędkość u Zargasa zostanie zastąpiona koncentracją. Podczas przemiany w alternatywną formę pasek koncentracji będzie malał w tempie zależnym od wielkości czynnika koncentracji. Koncentracja będzie także miała wpływ na szybkość regeneracji paska.



Nowe gotowe runy, które nie wystąpiły w wersji demo:

Runa Lewitacji - runa pozwalająca na chwilowe lewitowanie, dzięki czemu można się dostać do trudno dostępnych miejsc,

Runa kamiennej skóry - runa czasowo zwiększająca wytrzymałość,

Runa Zakrzywienia czasu - runa powodująca spowolnienie pocisków wystrzeliwanych przez przeciwników po jej użyciu (działa przez 10 sekund). Nie działa na niektórych bossów.

Runa Regeneracji - przez pewien czas zwiększa HP bohatera w zależności od jego współczynnika wiedzy.

Co jeszcze nowego? A bzdury takie jak:

Nieco 'fajerwerków' w menu. To znaczy okna opadają, odbijają się by po chwili być na swoich pozycjach, a w oknie wyboru opcji menu/bohatera (czyli window_selectable) rozbłyskują randomowo gwiazdeczki ^^

Po zdobyciu kolejnego poziomu jest animacja oraz bohater odzyskuje 100% HP oraz 100% paska koncentracji.

Sejwy są przechowywane w oddzielnym folderze.

I kilka innych głupich szczegółów xD

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 29 lis 2010, 17:45
autor: FilipsO
Już nie mogę się doczekać, może dasz kolejne demo :-D ?

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 29 lis 2010, 18:29
autor: Czeliosss
Też czekam na kolejne demo. Bardzo mi się to podoba.

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 29 lis 2010, 18:39
autor: Rahael
Nie będzie kolejnego dema, to jest pewne. Wszystko już zostało przygotowane pod pełną wersję, jeszcze tylko level design oraz żmudny etap zbalansowania gry. Jak dobrze pójdzie to w lutym będziecie godzinami zagrywać się w pełną wersję ^^

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 07 mar 2011, 20:51
autor: X-Tech
Jak tam postępy ? Nie mogę się doczekać tego cuda ! :-D

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 07 mar 2011, 21:54
autor: Foxik
Mimo niewiarygodnej (dla mnie) trudności tejże gry, również nie mogę doczekać się tejże gry ;)

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 08 mar 2011, 14:17
autor: Prometherion
Właśnie ściągnąłem i pograłem w demko. Bez wątpienia jest to najlepsza nie-RPGowa produkcja spod rm. Na moim sprzęcie chodzi jak żyleta i mam 60fps. Nie wiem tylko jaka będzie trudność, sądząc po demku iście piekielna, ale właśnie to mi się podoba. Dołączam się do reszty i czekam.

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 08 mar 2011, 16:27
autor: X-Tech
A dla mnie to zdecydowanie najlepsza gra w rmie w ogóle. Niżej stoi nawet AP.

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 08 mar 2011, 18:37
autor: Noruj
Według mnie ostro przesadzasz, Magiczna Wieża to kawał dobrej gry i platformówka naprawdę gitowa. Mechanika jest fajna, ale same etapy... są nudnawe, strasznie dziwnie wyglądają, są jakieś takie powykręcane, wszystko na sobie leży, brak tu jakieś schludności. Poza tym - zbyt wysoki poziom trudności. Jasne wiem, trudna gra, ok. Jednak bez przesady, grając to można dostać takiej... Yhm. Mocno się zdenerować. Przeszedłem grę, ale jeśli dalsza rozgrywka ma wyglądać tak, że przechodzę 1 etap na 3 dni, bo nerwy nie pozwalają na więcej, to chyba podziękuję.

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 08 mar 2011, 18:43
autor: X-Tech
Ja to przeszedłem całe w około godzinę może pół i była sama frajda.

Ja uwielbiam tego typu gry, a ta jest jedną z najlepiej zrobionych o ile nie najlepiej. Tu nie chodzi o to z czego są zrobione etapy (grafika) gra jest super grywalnie zaprojektowana dlatego pod względem grywalności reszta gier w rpgmakerze wysiada i zwykle najlepiej pod grywalność zaprojektowane gry nie wyglądają zbyt "normalnie". Dla mnie najlepsza gra. Takiej dawki radości nie uswiadczyłem od czasów pokemon the evil inside 2 i w grach ogólnie od miesięcy nim spotkałem ten tytuł (w sumie ptei2 wypada cienko przy mw). Po za tym rmvx bardzo dobry program ! Nie nie przesadzam ta gra wymiata wolę w nią grać jeśli wyjdzie pełna niż każdą inną dostępna makerówkę a nawet komercyjne gierki chowają się w cień (dopóki jej nie ukończę)

Masz coś do mojego gustu ? :lol:

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 08 mar 2011, 18:57
autor: Noruj
Nie, nic nie mam do Twojego gustu haha, no ale właśnie konstrukcja tych etapów nie podoba mi się. No ale to mój gust.
Wolę zwicze.

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 09 mar 2011, 16:07
autor: Rahael
Co do etapów w MW, są one projektowane z myślą o ich kilkukrotnym przechodzeniu. Niestety nie widać to w demie ale w pełnej wersji będzie się to wiązało z szeregiem bonusów/sekretów ułatwiających rozgrywkę. Dodatkową motywacją mają stanowić odznaczenia zdobywane za różne osiągnięcia podczas gry. W demie etapy są głównie typowo zręcznościowe, do poskakania, aby łatwiej było się przyzwyczaić do sterowania i szybciej wyczuć ruchy i możliwości naszej postaci. Późniejsze etapy będą również nastawione na omijanie pułapek, rozwiązywaniu logicznych zagadek, przetrwanie zmasowanego ataku oraz innych ciekawych rozwiązań więc uważam, że każdy (prędzej czy później) znajdzie coś dla siebie :P Mam też w planach parę ciekawych projektów na etapy, na przykład w rozdziale gdzie wcielamy się w rolę pilota, przemierzając przestrzeń kosmiczną będzie etap gdzie akcja jest zsynchronizowana z muzyką w tle, więc miejscami spokojnie po czym nagle "rozpierducha" na całego. Na to jak to się będzie prezentować musicie jeszcze poczekać. No cóż, tu mam gorszą wiadomość dla niecierpliwych. Projekt Magiczna Wieża został zawieszony na około 4-5 miesięcy. Z powodów finansowych zostałem zmuszony do chwilowego "przebranżowania" się na gry przeglądarkowe (efekt prac ma być online już w tym miesiącu). Ale spokojnie, co się odwlecze to nie uciecze. Porobiłem backupy MW w kilkunastu miejscach, między innymi na kilku serwerach na całym świecie ^^ Konspekt gry z rozpiską poziomów oraz wydarzeniami fabularnymi też jest bezpieczny, a i dodatkowo sporządziłem sobie notatki na czym stanąłem, co następne mam zrobić oraz gdzie co jest w RGSS2, co bym po takiej przerwie wiedział za co mam się zabrać i jak najszybciej złapał wiatr w żagle :D

Pozdrawiam
RATI

Re: [VX] Magiczna Wieża

: 09 mar 2011, 16:14
autor: Foxik
:(

Niezbyt miłą informacja, ale ... no cóż. Powodzenia życzę na tle finansowym :) I jak najszybszego powrotu do MW!!