Nie jest tak, że zupełnie projekt stoi w miejscu. Raz na jakiś czas z doskoku coś tam poprojektuje mapki. Nie jest to oczywiście tempo, które pozwalałoby jasno określić kiedy wyjdzie pełna wersja, niestety.
Nie mniej zdecydowałem się nagrać filmik z pierwszego etapu, w którym możliwe będzie wykorzystanie wszystkich przemian bohatera (wręcz niezbędne do wymaksowania statystyk w tym etapie):
http://www.youtube.com/watch?v=OrwtCelniUE
Nie sugerujcie się obrażeniami, statystykami postaci itp...filmik jest czysto pokazowy, a etap nie jest zbalansowany, w rzeczywistości będzie trudniej :P
Co do zmian widocznych na filmiku:
- Zmiana nazwy przemiany
Aquas na
Glacias - zamiast odporności na wodę będzie odporność na zimno. Zmiana spowodowana konstrukcją późniejszych etapów.
- Pasek na dole po lewej to koncentracja, skok na kolejny poziom doświadczenia nie będzie go uzupełniał
- kolejny pasek na dole to TLEN. W grze będzie możliwe nurkowanie pod wodą. Pasek tlenu będzie malał gdy aktywny będzie Zargas lub Terras. Gdy aktywny będzie Terras, a pasek tlenu się skończy to zostanie automatycznie zmieniony aktywny bohater na Zargasa (terras będzie miał 0hp), a pasek będzie malał od nowa. Jeśli się skończy gdy aktywny będzie Zargas...bul bul bul please try again ;) (Zawsze śmierć Zargasa kończy etap bez względu na ilość HP jego przemian). Jeżeli aktywny podczas nurkowania będzie Infernas to zamiast tracić tlen, będzie malało jego zdrowie. Natomiast jeżeli aktywny będzie Glacias...no cóż, nic się nie stanie i można pływać do wyczerpania koncentracji ;)
Ogólnie jest jeszcze kilka pomniejszych błędów do poprawienia związanych z systemem przemian ale no...wszystko z czasem ;p