Już się wypowiadałem na ten temat na ultimie ale teraz też coś powiem.
Gra ogólnie miodzio, ale...
ZA dużo tu łażenia! Krew mnie zalała, kiedy spotkałem Kyo i Ryo i kazały mi iść do trzech miast oddalonych od siebie ok. 5-6 mapami. Co do muzyki - rzygać mi się chciało od niej. Jak już ktoś stwierdził - za "słodka".
Ale w tej grze są też i plusy:
-Dużo przeciwników, nie w kółko ci sami.
-Nie wiem czy to plus czy minus ale walki są (za) łatwe(no chyba że z tą boginią).
-Easter egg'i z imionami oraz z tym piwem.
Więcej nie znalazłem, chyba, że coś przeoczyłem.
Ogólnie ocena: 7/10
Opowieść Miko [2k3][Download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Axer
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 lut 2011, 12:30
- Raptor J.
- Posty: 8
- Rejestracja: 31 mar 2011, 10:27
Re: Opowieść Miko [2k3][Download]
Raczej na wywołanie nudy. Zapowiadało się nawet ciekawie, aczkolwiek brak poczucia humoru i takie szczegóły jak słabo przemyślane eventy na przejścia z mapy na mape, brak możliwości wejścia do niektórych domów, save pointy etc. załatwiły sprawę. Co do fabuły - w pewnym momencie już przestałem czytać dialogi, gdyż zupełnie nie wciągały.Fear pisze:Gra do popykania w chwili nudy powiadasz....
Btw... Śmieszna sytuacja: spalili nam wioske, idziemy spać :)
A tak w ogóle to po co robicie save pointy?! Przecież RPG Maker tego nie wymaga, a to tylko dawna forma radzenia sobie ze złożonym kodem.
- Axer
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 lut 2011, 12:30
Re: Opowieść Miko [2k3][Download]
Save pointy? Żeby gra nie była taka łatwa. Gdybyś mógł sejwować w czasie, gdy walczysz z boginią, to by było zbyt łatwe. Bo jak sobie wyobrażasz: uderzam boginię, save, uderzam boginię, save itd. Bez save pointów to by nie miało sensu.
- Szhival
- Posty: 109
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 21:03
Re: Opowieść Miko [2k3][Download]
Blokada save'a na czas walki?Axer pisze:Save pointy? Żeby gra nie była taka łatwa. Gdybyś mógł sejwować w czasie, gdy walczysz z boginią, to by było zbyt łatwe. Bo jak sobie wyobrażasz: uderzam boginię, save, uderzam boginię, save itd. Bez save pointów to by nie miało sensu.
Repensum est Canicula
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Re: Opowieść Miko [2k3][Download]
Tak, fajnie by było. Ale patrząc na to że podczas podczas podróżowania pomiędzy miastami ciągle jest walka to sejw byłby i tak tylko w miastach. A miasta są małe więc będąc w którymś pójście do save pointa raczej nie jest problemem. Stąd save pointy! W takim Mahou no Sekai można zapisać w dowolnym momencie poza walką i co? I ludzie nie wiedzą jak można w grze zapisać!
Przykro mi ale w moich grach save pointy to codzienność. Bo dodają dylemat czy po niezbyt udanej walce zużyć itemki czy wczytać zapis z (nie rzadko dużo) wcześniej i spróbować raz jeszcze.
Przykro mi ale w moich grach save pointy to codzienność. Bo dodają dylemat czy po niezbyt udanej walce zużyć itemki czy wczytać zapis z (nie rzadko dużo) wcześniej i spróbować raz jeszcze.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!