Opowieść Miko [2k3][Download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Re: Opowieść Miko (2k3)
To ja wam teraz napiszę coś zabawnego. Otóż właśnie chciałem dodać kwiatki w kilku rodzajach, patrzę, a tutaj nie mam na nie miejsca w chipsecie xD Ale myślę sobie kwiatki na łąkach być powinny, to jakimś cudem upchnąłem 2 rodzaje - białe i niebieskie. I na łąkach czasem spotkamy kwiatki ale sporadycznie (głównie na jednolitej zielonej trawie pokrywającej ogromny obszar).
Teraz rzecz ważniejsza. Z racji swobody zrobiłem w każdym mieście no, z pewnych względów w prawie każdym, zadanie poboczne więc nie powinno być zbyt nudno. Mimo że większość z nich sprowadza się do walczenia z kimś z jakiegoś powodu xD. Jeśli dobrze pamiętam to w dwóch miastach są dwa czy nawet trzy takie zadania. Oczywiście zbyt skomplikowane to one nie są.
Coś jeszcze was ciekawi? Bo wiecie, zamiast dyskusji o tym jak człowiek który już zrobił ponad 10 gier ma robić mapki czy jak się powinno robić mapki w ogóle, wolałbym na przykład właśnie pytania odnośnie tego projektu :p
Teraz rzecz ważniejsza. Z racji swobody zrobiłem w każdym mieście no, z pewnych względów w prawie każdym, zadanie poboczne więc nie powinno być zbyt nudno. Mimo że większość z nich sprowadza się do walczenia z kimś z jakiegoś powodu xD. Jeśli dobrze pamiętam to w dwóch miastach są dwa czy nawet trzy takie zadania. Oczywiście zbyt skomplikowane to one nie są.
Coś jeszcze was ciekawi? Bo wiecie, zamiast dyskusji o tym jak człowiek który już zrobił ponad 10 gier ma robić mapki czy jak się powinno robić mapki w ogóle, wolałbym na przykład właśnie pytania odnośnie tego projektu :p
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Opowieść Miko (2k3)
W zręcznościowych siekaninach to w ogóle nie musi być historii XDKlonoa pisze:@X-tech
Można poprawić, ale jak raz wspomniał X wygląd nie jest aż tak ważny jeśli jest gitez historia, a jak będziesz otoczony przez potworki to nie będziesz zwracał tak wielkiej uwagi na mapę :P
Nie mam racji?
Wystarczy dopracować walki i zależność terenu od danych akcji i starć. Po to są właśnie te levele w grach zręcznościowych to nie mapki do oglądania kwiatków na to nie ma czasu.
Co do projektu to ja oczekuję masę zadań pobocznych i quest loga robi się to banalnie.
Wystarczy na zwykłych wiadomościach.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Opowieść Miko (2k3)
Mnie ciekawi jedna rzecz:
KIEDY, KURKA, PREMIERA???
Tak ogólnie to jestem chętny do testów, bo na razie robię sobie przerwę od projektu (o ile w chwili pisania zapowiedzi do gońca byłem pewien że do końca roku się wyrobię, tak teraz już jestem coraz mniej. Ale projekt skończę. Muszę).
KIEDY, KURKA, PREMIERA???
Tak ogólnie to jestem chętny do testów, bo na razie robię sobie przerwę od projektu (o ile w chwili pisania zapowiedzi do gońca byłem pewien że do końca roku się wyrobię, tak teraz już jestem coraz mniej. Ale projekt skończę. Muszę).
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Opowieść Miko (2k3)
Jesus. Ładna grafika może po prostu sobie być. Nie trzeba się tak tym absorbować.Wystarczy dopracować walki i zależność terenu od danych akcji i starć. Po to są właśnie te levele w grach zręcznościowych to nie mapki do oglądania kwiatków na to nie ma czasu.
Lepiej się będzie walczyło na łące z jakimiś tam kwiatkami dla uciechy oka, niż na pustej zielonej przestrzeni.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Opowieść Miko (2k3)
Na pustej lepiej dzięki temu nie ma płaczu, że się wszystko zlewa.
Im większe fragmenty jednolitości tym lepiej. A przecież ładna grafika jest więc problemu nie ma.
Im większe fragmenty jednolitości tym lepiej. A przecież ładna grafika jest więc problemu nie ma.
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Re: Opowieść Miko (2k3)
Wy dalej o mappingu? Dorobiłem gdzie-nie-gdzie kwiatki aby nie było zbyt monotonnie :)
Teraz do rzeczy. Projekt wchodzi w fazę testów, na razie wynika że kilka rzeczy jest do ulepszenia, staram się dorobić też prosty dziennik więc przez to wszystko premiera dopiero po weekendzie (możliwe nawet że dopiero po następnym).
Teraz do rzeczy. Projekt wchodzi w fazę testów, na razie wynika że kilka rzeczy jest do ulepszenia, staram się dorobić też prosty dziennik więc przez to wszystko premiera dopiero po weekendzie (możliwe nawet że dopiero po następnym).
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: Opowieść Miko (2k3)
@Ska'ciu
Rozmowy o tym są bardzo ciekawe :)
A skoro wspomniałeś to zaspokoiłeś paru ludzi na tym forum :D
@X-tech
Wszystko zlewa? Chyba dla ludzi którzy nie mają zbyt dobrego oka na to co jest wokół ludka, ale jeżeli jest prawie pusta mapka to koleś co gra nie musi uważać czy tędy uciekając zaraz nie spotka krawędzi czy też skały, drzewa lub czegoś innego :P
Rozmowy o tym są bardzo ciekawe :)
A skoro wspomniałeś to zaspokoiłeś paru ludzi na tym forum :D
@X-tech
Wszystko zlewa? Chyba dla ludzi którzy nie mają zbyt dobrego oka na to co jest wokół ludka, ale jeżeli jest prawie pusta mapka to koleś co gra nie musi uważać czy tędy uciekając zaraz nie spotka krawędzi czy też skały, drzewa lub czegoś innego :P
Less Less Arte
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Re: Opowieść Miko [2k3][Download]
Oznajmiam że w chwili obecnej wydaję tą właśnie grę ^^
Edytowałem pierwszy post i jest to już opis gry a nie zapowiedź.
Link do downloadu pełnej wersji także w pierwszym poście.
Proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu i życzę miłej zabawy ;)
Jeśli znajdziecie jakieś błędy/brakujące pliki itp piszcie od razu!
Edytowałem pierwszy post i jest to już opis gry a nie zapowiedź.
Link do downloadu pełnej wersji także w pierwszym poście.
Proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu i życzę miłej zabawy ;)
Jeśli znajdziecie jakieś błędy/brakujące pliki itp piszcie od razu!
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Opowieść Miko [2k3][Download]
Plik - Tytuł nie mógł zostać znaleziony.
- Powczan
- Posty: 958
- Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Opowieść Miko [2k3][Download]
Mi się normalnie otworzyło. Po pierwszej walce zostało mi 3 hp =P a kiedy kupilem sobie itemki leczące, nie zdążyłem użyć kiedy wracałem po talizmany ( nie wiem czy nie były gdzieś bliżej, ale widziałem pzy zapisie "pisz talizman" więc chciałem wrócić do tej całej świątyni ) i niestety wilki mnie ubiły =/ Ogólnie gra się przyjemnie, ABSik fajny, miło sie sieka tylko denerwowało mnie że krew widać przez drzewa. Czyżbyś użył show picture? :P
A błędy... Co o błędach... No wyłapałem kilka literówek takich jak "zoriętowały". No i dla mnie troche dziwnie się zachowały bohaterki w "walce" z pożarem. Mogły chociaż spróbować gasić, już nie w intencji ratowania świątyni. Nie bały się, że ogień przejdzie na stojące zaledwie kilka metrów obok lasy albo na wioske? I jeszcze spały sobie koło ognia jakby nigdy nic?
Ogólnie gra sie fajnie i dobra robota :P ( kocham te Twoje mangowe gry xD )
A błędy... Co o błędach... No wyłapałem kilka literówek takich jak "zoriętowały". No i dla mnie troche dziwnie się zachowały bohaterki w "walce" z pożarem. Mogły chociaż spróbować gasić, już nie w intencji ratowania świątyni. Nie bały się, że ogień przejdzie na stojące zaledwie kilka metrów obok lasy albo na wioske? I jeszcze spały sobie koło ognia jakby nigdy nic?
Ogólnie gra sie fajnie i dobra robota :P ( kocham te Twoje mangowe gry xD )
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Re: Opowieść Miko [2k3][Download]
Rave, może po prostu źle ci się ściągnęło/wypakowało? Jeśli problem będzie się powtarzał wyślę ci brakujący plik przez PW.
Gedharm, zapisywać i pisać talizmany można przy/w (zależy) każdej świątyni (są oznaczone na mapie jako taka brama co stoi przed każdą) dodatkowo zapisać można w każdym mieście w save poincie - to takie, świecące niebieskie coś. Krew, ona jest na battle animation jak zawsze dlatego ją widać (ale to pomaga stwierdzić za drzewem czy trafiliśmy czy nie). Literówki... Znów wychodzi moje zamiłowanie do ą i ę. Co do reakcji na pożar. Poczytaj sobie książkę o kami (na pewno jakąś spotkasz), wierz mi że bohaterki wiedziały co robią ;)
Gedharm, zapisywać i pisać talizmany można przy/w (zależy) każdej świątyni (są oznaczone na mapie jako taka brama co stoi przed każdą) dodatkowo zapisać można w każdym mieście w save poincie - to takie, świecące niebieskie coś. Krew, ona jest na battle animation jak zawsze dlatego ją widać (ale to pomaga stwierdzić za drzewem czy trafiliśmy czy nie). Literówki... Znów wychodzi moje zamiłowanie do ą i ę. Co do reakcji na pożar. Poczytaj sobie książkę o kami (na pewno jakąś spotkasz), wierz mi że bohaterki wiedziały co robią ;)
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 mar 2009, 19:23
Re: Opowieść Miko [2k3][Download]
Grę jak zapewne wiesz przeszedłem, ABSik o wiele lepszy od poprzednich, duże tereny oraz dość ciekawe postacie. Bardzo podobalo mi się "kreowanie" świata poprzez np. te książki, szczególnie podobał mi się quest z seppuku. Niestety gra jest dość krótka i występują literówki. Ogółem dobra robota!
Fight fire with fire.
Fight gayness with... oł szit
Fight gayness with... oł szit
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Opowieść Miko [2k3][Download]
Źle mi się wypakowało. Na przyszłość nie używaj polskich znaków w nazwach zasobów, bo mogą wyjść takie kwiatki. Tzn. zamiast Tytuł.bmp (swoją drogą dlaczego bmp?) Tytul.bmp
//EDIT: Pograłem trochę i zauważyłem kilka błędów. Pierwszy dotyczy ścieżki przy świątyni. Jest szeroka na 3 kratki, a teleport jest tylko po środku. Drugi to niekiedy ucięte teksty w wiadomościach. Pamiętaj, że w wiadomościach może być max. 38 znaków (łącznie ze spacjami) sparsowanego (czyli już po przetworzeniu komend typu \n \c \s, itp.) tekstu jeśli jest faceset, albo 50 jeśli go nie ma. Exfonty, czyli znaki $A-$z są liczone jako dwa znaki.
//EDIT: Pograłem trochę i zauważyłem kilka błędów. Pierwszy dotyczy ścieżki przy świątyni. Jest szeroka na 3 kratki, a teleport jest tylko po środku. Drugi to niekiedy ucięte teksty w wiadomościach. Pamiętaj, że w wiadomościach może być max. 38 znaków (łącznie ze spacjami) sparsowanego (czyli już po przetworzeniu komend typu \n \c \s, itp.) tekstu jeśli jest faceset, albo 50 jeśli go nie ma. Exfonty, czyli znaki $A-$z są liczone jako dwa znaki.
- Mikisi
- Posty: 319
- Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Re: Opowieść Miko [2k3][Download]
Świetnaa graa. BS jest o wiele lepszy od poprzedniego. :D Tylko jedna rzecz kłuje mnie w oczy, bo przed "że" i "ale" stawiamy przecinek. :P Pierwsza wypowiedź bohaterki, i już to zauważyłem. xP Ale spoko, nie musisz tego poprawiać. :D
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Opowieść Miko [2k3][Download]
Dooobra gra.
Wady (drobne)
Jednostajność przeciwników których spotykamy na mapie - różnią się tylko wyglądem !
Dialogi są momentami trochę nielogiczne, ale to robi swój klimat.
NPC w barach nic nie mówią.
Ludzie szukający pomocy nie myślą zbyt logicznie - przez to wychodzi momentami śmiesznie.
Muzyka akcji wg. mnie w ogóle nie pasuje - to jest za wesołe (PROPONUJE JAKIŚ kawałek z poziomu w grze ninja gaiden na nesika)
Chwilami mam wrażenie zbyt dużej pustki - skoro są ludzie w barach jak posągi, które nic nie mówią to gdzie ludzie którzy chodzą po okolicy po za npc - w ogóle nie powinno było być tych npc W BARACH..
Walki z zwykłymi wrogami są po prostu za łatwe (nie zaskakują nas)
Zalety:
+Dziennik, ale troszkę mało jasny jeśli chodzi o quest główny - powinien dokładnie mówić dokąd powinniśmy się udać po każdej rozmowie jak na razie widzę (dowiedzieć się czegoś o podpalaczach) Super ale ten świat trochę ogromny. Ogólnie zbyt łatwo się pogubić. Questy dodatkowe jednak pokazuje elegancko duży +
+W każdym mieście/wiosce jest co najmniej jedno zadanie dodatkowe !
+Wielka mapka świata - wiele miast.
+Można powiedzieć, że muzyka.
+Swój własny klimat i swoboda.
+Bary i restauracje w których zamawiamy jedzenie jakie chcemy i kelnerka nam przynosi - widzimy co jemy. Spore zróżnicowanie tego jedzenia - można kupować na wynos, jeść na miejscu.
+Brak kasy za potwory - pieniądze tylko za wykonaną pracę - zadania - to zaleta.
+Dodatkowe umiejętności (za szybko je w sumie wg. mnie dostajemy im dalsze tym powinno się więcej expić na nie - kilkakrotnie więcej)
+Przyjemna gra. Kojarzy mi się z Ahriman Prophecy - gdyby ta gra była jeszcze większa i miała by jeszcze więcej różnych przedmiotów i jeszcze wymagających zadań powiedział bym śmiało, że mimo iż to zręcznościówka jest lepsza od Ahriman Prophecy.
+Ciekawy bajer z tymi talizmanami.
+Dość ciekawa fabuła, która momentami śmieszy (demon z kota, który chce zawładnąć światem XD)
+Własne postaci o różnych charakterach - skromnie, ale dość fajnie zrobione.
Wady (drobne)
Jednostajność przeciwników których spotykamy na mapie - różnią się tylko wyglądem !
Dialogi są momentami trochę nielogiczne, ale to robi swój klimat.
NPC w barach nic nie mówią.
Ludzie szukający pomocy nie myślą zbyt logicznie - przez to wychodzi momentami śmiesznie.
Muzyka akcji wg. mnie w ogóle nie pasuje - to jest za wesołe (PROPONUJE JAKIŚ kawałek z poziomu w grze ninja gaiden na nesika)
Chwilami mam wrażenie zbyt dużej pustki - skoro są ludzie w barach jak posągi, które nic nie mówią to gdzie ludzie którzy chodzą po okolicy po za npc - w ogóle nie powinno było być tych npc W BARACH..
Walki z zwykłymi wrogami są po prostu za łatwe (nie zaskakują nas)
Zalety:
+Dziennik, ale troszkę mało jasny jeśli chodzi o quest główny - powinien dokładnie mówić dokąd powinniśmy się udać po każdej rozmowie jak na razie widzę (dowiedzieć się czegoś o podpalaczach) Super ale ten świat trochę ogromny. Ogólnie zbyt łatwo się pogubić. Questy dodatkowe jednak pokazuje elegancko duży +
+W każdym mieście/wiosce jest co najmniej jedno zadanie dodatkowe !
+Wielka mapka świata - wiele miast.
+Można powiedzieć, że muzyka.
+Swój własny klimat i swoboda.
+Bary i restauracje w których zamawiamy jedzenie jakie chcemy i kelnerka nam przynosi - widzimy co jemy. Spore zróżnicowanie tego jedzenia - można kupować na wynos, jeść na miejscu.
+Brak kasy za potwory - pieniądze tylko za wykonaną pracę - zadania - to zaleta.
+Dodatkowe umiejętności (za szybko je w sumie wg. mnie dostajemy im dalsze tym powinno się więcej expić na nie - kilkakrotnie więcej)
+Przyjemna gra. Kojarzy mi się z Ahriman Prophecy - gdyby ta gra była jeszcze większa i miała by jeszcze więcej różnych przedmiotów i jeszcze wymagających zadań powiedział bym śmiało, że mimo iż to zręcznościówka jest lepsza od Ahriman Prophecy.
+Ciekawy bajer z tymi talizmanami.
+Dość ciekawa fabuła, która momentami śmieszy (demon z kota, który chce zawładnąć światem XD)
+Własne postaci o różnych charakterach - skromnie, ale dość fajnie zrobione.