Kogo ty zdemaskowałeś? Przestań żyć w swoim świecie x d.
Co z tego, że Jack to alkoholik? Jaki to ma związek?
Scratches również polega na na chodzeniu po domu, który nas więzi i jest to gra, po której przejściu zacząłeś lansować się tym projektem tam też chodzi o duchy zmarłych i pokazywanie ich na zasadzie znikające przedmioty w domku itd. Twoja gra to ksero Scratches.
Nieeee xD W scratches nie ma duchów zmarłych i znikających przedmiotów! XD
Żenada. Wiesz co jeszcze? Kurde, u mnie też nie ma x d
Posprzątane. Fantazje pozostawione, ale proszę
wrócić do dyskusji (na temat) w oparciu o fakty.
Nie ma to jak przygodówki. Kiedyś myślałem o zrobieniu czegoś takiego (gdybym miał umiejętności lub odpowiednie narzędzie) - czyli gry point'n'click opartej na zdjęciach i mechanice Mysta i Ravena, t.j. statycznego rozglądania się i chodzenia. Z niecierpliwością czekam na demo :) .
Patrz, post Pinkela! Przeczytaj, zanim usuną! Narzucanie innym swojego zdania w celu bycia trollem jest czymś, czemu tylko najlepsi są w stanie sprostać.
Tak, żyje i ma się nieźle.
Mam problem z menu. Nie wiem czy jest sens robienia jakiegoś wypaśnego menu, czy raczej zrobić coś prostego i nie zwracającego uwagi. Aktualnie mam takie coś:
Jak widać teraz jest maksymalna prostota, opcje przeskakują szybko, zresztą jest ich kilka. Teraz nie wiem czy do takiej przygodówki trzeba robić jakieś epickie menu w mephisowym stylu, czy może takie coś styknie.
Wiem co masz na myśli, tylko czasem mam tak, że coś mi zgrzyta i zgrzyta i muszę to naprawić/zmienić, mimo że nic się nie stanie jak zrobię to na końcu.
Co do pytania:
Nie, klawiatura używa się na początku do wybierania opcji: nowa gra, wczytaj, wyjdź i do rozwiązywania zagadki na zasadzie wpisania kodu.
Zastanawiam się nad takim rozwiązaniem:
prawy przycisk myszy- przedmioty
S- zapis gry
L - wczytanie gry.
ESC- zapytanie o wyjście do title
Noruj pisze:Zastanawiam się nad takim rozwiązaniem:
prawy przycisk myszy- przedmioty
S- zapis gry
L - wczytanie gry.
ESC- zapytanie o wyjście do title
skoro prawy przycisk myszy wchodzi w grę- moim zdaniem lepiej by było, gdyby uruchamiał on okno przedmiotów (dobrze by było gdyby zostawała w tle sama rozgrywka, żaden specjalny obraz- sprawia to wrażenie dynamiki) i wyświetlał gdzieś z boku trzy ikonki- zamiast tego 's', 'l' i 'esc'. Sterowanie im prostsze, tym wygodniejsze i lepsze- a samo zdjęcie z niego klawki to wielkie uproszczenie. Lepiej nie zmuszać gracza przyzwyczajonego do gry samą myszką do korzystania z drugiej ręki (lub zdejmowania pierwszej)
Grałeś w Broken Sword 1, 2? Tam był genialny HUD - dół ekranu - przedmiotu, góra - opcje. Odpowiednia część wysuwała się po najechaniu myszką po najechaniu blisko krawędzi.
Jak dla mnie rozwiązanie, które jeszcze nie znalazło sobie godnego naśladowcy.
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.