Strona 1 z 1

Saint Seiya Den 2.1

: 20 cze 2010, 13:59
autor: michalw
Witam wszystkich

Pracuje obecnie nad gra oparta na anime Saint Seiya ( Rycerze zodiaku -rtl7 :) ) w rpg m2003
Tytuł : Saint Seiya Den 2.1
Opis : Fabuła na podstawie anime od 1 odcinku
Pełna wersja : 2011
Jezyk : Ang

Fabuła : SS opowiada o losach tytułowych Rycerzy Zodiaku. Główni bohaterowie to sieroty, które zostały wysłane w różne zakątki świata na trening, by zdobyć legendarne Zbroje z Brązu, zbroje obrońców Ateny. Każdy z głównych bohaterów posiada specjalną siłę oraz zbroję, która odpowiada jednej z konstelacji gwiezdnych. Rycerze Zodiaku są dużym nawiązaniem do Mitologii greckiej. Zostają tutaj przedstawione różne postacie z wierzeń Starożytnych Greków i niektóre mity przerobione na bardziej odpowiadający czasowi akcji mangi.

Link do dema (edit 15.8. porawiłem pare literowek):
http://www.mediafire.com/?8f5ky3rvsdrfnnc
Zachęcam do wyrażania własnej opini o demie

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Saint Seiya Den 2.1

: 20 cze 2010, 14:40
autor: Fear
Wow...
Klawisz "print screen", start, paint, edycja: wklej....
- - -
Co ja mogę napisać? Prawie nic.

Fabułę opisz, bo nie wszyscy widzieli Anime, a krótki opis fabuły chcą znać.
O grafice ani mappingu nic nie napiszę, bo nie mam co oceniać.
Jak robisz grę w języku polskim to powinny być polskie komendy w walce.
Po raz 101, wyrzućcie w piekielne czeluści tą czcionkę i standard windowskin.

PS: Anime to klasyka, zatem nie spartol ;) Powodzenia.

Re: Saint Seiya Den 2.1

: 20 cze 2010, 14:44
autor: Sabikku
Mi w oprawie nic nie brakuje, wygląda w porządku. Prezentuje się ciekawie. Jeno jak pisał Fear, trudno ocenić coś tak biednie opisanego. Pozostaje więc czekać ;).

Re: Saint Seiya Den 2.1

: 20 cze 2010, 14:49
autor: michalw
Print screen odmowił wspóracy ze mna :) jutro wrzuce wiecej fotek.

Re: Saint Seiya Den 2.1

: 20 cze 2010, 21:11
autor: Rave
Co do czcionki, to na makerze 2003 IMHO nie opłaca się czcionki zmieniać. W kratce 6x12 raczej nic z czcionką nie wykombinujesz. Owszem - lubię ładne czcionki, ale to raczej tylko do nowszych makerów, gdzie jest większa rozdziałka i można używać większych rozmiarów czcionki. A projekt ciekawy, tylko tak jak koledzy mówili - wywal angielskie komendy i daj opis fabuły. Co do windowskina zaś to moim zdaniem ładnie zgrywa się z oprawą graficzną, ale czy będzie całkiem dobrze, to zobaczymy przy kolejnych screenach.

Re: Saint Seiya Den 2.1

: 20 cze 2010, 22:42
autor: YoH
Ehh, oglądało się za czasów podstawówki jeszcze na RTL7 (ten cudnie śpiewający lektor :-P). Co do gry - jak napisał Fear, nie spartol, bo SS to klasyka. Mam nadzieję, że dodasz więcej screenów, bo naprawdę ciężko ocenić wizualną stronę. No i zmień czcionkę, bo naprawdę się opłaca.

Re: Saint Seiya Den 2.1

: 21 cze 2010, 00:09
autor: michalw
Widze że wszyscy domagają sie więcej screenow :) postaram sie sprostać oczekiwanią i skucesywnie edytowac material do czasu ukazania sie formy grywalnej co mam nadzieje że nastąpi prędzej niż pózniej.

Re: Saint Seiya Den 2.1

: 21 cze 2010, 09:56
autor: Secretman
Mam dwa pytania. Czy 2.1 w tytule oznacza wersję gry, czy coś innego? No i wersja językowa gry daje do zastanowienia - tworzysz ją również dla obcokrajowców?


Wyczyszczono, dalej bez zbędnego prowokowania i przykrych docinków, please.
Temat dotyczy zapowiedzi gry! :)

Re: Saint Seiya Den 2.1

: 14 lip 2010, 11:37
autor: michalw
Umieściłem demo

Re: Saint Seiya Den 2.1

: 14 lip 2010, 14:13
autor: Amadik
Mówią, że lepiej nie używać języka, którego się nie umie dość dobrze używać. Moje obawy potwierdziły się - od 'becuse' przez wiele innych aż do ' i will show you me tru power'.
Język, którego użyłeś, a właściwie sam sposób jego użycia to jedna z dwóch wad tego dema. Druga to rozmiar gry, gdy zauważymy, że nie ma w niej aż tak wiele map, jak mogłoby być. Oczywiście, jak się od razu domyśliłem 90% rozmiaru folderu to muzyka. Lubię muzykę z tego anime, parę kawałków pamiętam do dzisiaj, dość przyjemnie się tego słucha, ale jeśli chcesz udostępniać ludziom grę, a nie soundtrack to zadbaj o kompresję muzyki.

A poza tym - jest genialnie. Znam anime, spędziłem przy nim sporo godzin i do dziś, co jakiś czas oglądam parę odcinków. W doskonały sposób przekazałeś zawartość filmu, poprzez same dialogi, mapki czy animacje.
Dialogi - dobre, na podstawie anime, przekazujące to co powinno być przekazane.
Mapki - same panoramy, co najważniejsze - dobre panoramy. Jestem tylko ciekaw jak poprowadzisz to trochę dalej - w przypadku mapy pomieszczeń czy kolejnych świątyń zodiaku.
Animacje - bardzo dobre, animowane backdropy przy ataku umiejętnością. Nie przypominam sobie, żebym widział coś takiego w grze na RM.
Walki są dość łatwe, ale nie ograniczają się tylko do beznamiętnego uderzania w klawisz ataku. Jak najbardziej na plus. Pousuwaj tylko te białe linie z battlerów postaci.
Chciałbym jednak zaznaczyć, że nie mogę sobie wyobrazić, aby udało ci się pokazać w grze zawartość wszystkich 73 odcinków serii Sanktuarium. To dość sporo roboty - wątpię czy któryś z twórców w RM by się porwał na coś takiego. Jeśli jednak masz zamiar kontynuować tworzenie tego projektu to życzę ci powodzenia - wiesz jak wykorzystać zasoby i jak opowiadać historię zawartą w anime.
Podobało mi się, chcę więcej.

Ach, no i host mogłeś dać inny - z Rapidshare bywa niestety różnie.

Re: Saint Seiya Den 2.1

: 14 lip 2010, 18:05
autor: Inq
Po raz kolejny potwierdza się, że lepiej być totalnym pesymistą.

Ściągnąłem grę spodziewając się, że wyłączę to po 10 sekundach (a gdyby nie recenzja Adamika nie ściągnąłbym w ogóle).
I muszę przyznać, że całkiem fajne. Tego anime nigdy nie widziałem, ale wszystko jest przedstawione na tyle jasno, że oglądanie go nie jest do niczego potrzebne.
Wycięte z serialu panoramy zdumiewająco dobrze sprawdzają się jako mapy - duży plus.
To co powiedział wcześniej Adamik - angielski. Błędy są naprawdę głupie i porobione w dziwnych miejscach.
Fajnie działa opcja rozmowy - tego jeszcze nigdy nie było.

No, podsumowując, na tyle gier robionych przez fanów seriali ta tutaj błyszczy w porównaniu z masą chłamu jakim zalewają scenę rm fani DB i Pokemonów.
Zmień język na polski i będzie git.

P.S. Utwór pegasus już zawsze będzie mi się kojarzył z pewną przeróbką wykonaną przez buffalaxa. http://www.youtube.com/watch?v=MSsXlRytRDs Bezcenne.

edit:
Jeszcze takie pytanie - animacje walki sam robiłeś? Świetne wygląda wszystko.

Michu nawet nie będzie mógł nic powiedzieć, że jak zawsze narzekam. Trochę szkoda.

Re: Saint Seiya Den 2.1

: 14 lip 2010, 20:14
autor: Pantera
dema dzisiaj raczej juz nie sprawdze (acz zasysam), jezeli jednak bedziesz sie upierac przy angielskim, jestem sklonny pomoc.

EDIT-dół: osobiscie polecam mediafire
EDIT-dółdół: ja wiem, pojedynczy plik moze miec 200MB, jak robisz w RM gry wieksze niz to to chyba cos jest nie tak ;)

Re: Saint Seiya Den 2.1

: 15 lip 2010, 01:27
autor: michalw
me tru power :oops: zgłaszajcie literowki, błedy w koncu nie wytrzymam i wrzuce zedytowaną wersje na inny host, jak mi dacie znac jaki bo nie znam się (pw)
73 hmm też sobie nie wyobrażam :)

EDIT-Góra : i jak sprawdzileś demko, jakies refleksje, przemyślenia, kreatywna krytyka :)?

Re: Saint Seiya Den 2.1

: 30 sie 2010, 16:34
autor: michalw
Mimo że nic sie tu nie dzieje temat dalej jest odwiedzany, pozwole sobie zatem napisac jeszcze pare słów.

Od premiery demka mineło troche czasu, kończąc je nie wiedzałem czy powstanie pełna wersja, dlatego przez ten czas raczej zbierałem opinie o demie niż robiłem coś w rpgm. Wersja Ang wzbudziła najwiecej emocji i okazała się nie do przetrawienia dla duzej częsci osób i to nie przez liczne literówki ktore potem starałem się usuwać.. chcecie gier po Polsku i ja to rozumiem ale nie planuje wersji Pl choć nie wykluczam że takowa może powstać w przyszłosci - tyle w tym tamiacie, wiecej juz sie nie bede do tego odnosił i prosze was o to samo.
Moge ogłosić że trwają prace nad pełna wersja, wyciągnołem wnioski z dema bedą małe zmiany :
- większa swoboda w poruszaniu
- będzie bardziej RPG... nabijanie ex, gracz bedzie miał pełny wypływ na rozwoj postaci
- walka i animacje pozostana bez zmian ale bedą jeszcze bardziej dopracowane


Obrazek
Obrazek