[XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Mateusz SSJ8
Posty: 303
Rejestracja: 19 lut 2009, 16:13
Lokalizacja: Nowoczesne, DragonBallLand
Kontakt:

[XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Mateusz SSJ8 » 24 cze 2010, 22:06

Moja kolejna gra o perypetiach Mateusza SSJ8, Sonica i Tailsa. Tym po ich stronie stają Burgund, który do końca fabuły gry pozostał w Twierdzy RPG Makera i Kspark, który mimo, że się wypalił, też pozostał na Twierdzy RPG Makera do końca fabuły gry.

Gra nosi podtytuł "Wolność dla Feliny". Chodzi o to, że postać, w której mowa, że dla niej wolność, zostaje porwana przez Ivo Robotnika i Nehelena. Zadaniem bohaterów staje się odbicie jej z rąk porywaczy. Akcja jednak już na starcie nie ma sensu, ponieważ Felina sama uciekła porywaczom, teleportując się do schronu w Twierdzy Nowoczesnej, a dokładniej do Celi Zebrań (Twierdza Nowoczesna nie posiada Sali Zebrań znanej z Twierdzy RPG Makera widocznej w grze "Green Levithan 4-2", ponieważ jej rolę pełni właśnie ta cela w schronie pod Twierdzą Nowoczesną). Mimo, że Sonic uważał sprawę porwania Feliny za zamkniętą (Felina sama wróciła), Mateusz SSJ8 chciał dać nauczkę porywaczom, a ponadto raz na zawsze uwolnić się od koszmaru z przeszłości. Koszmaru, którego sprawcami byli Rubeus i Nehelen.

Dokładniejszy zarys historii poznają tylko gracze, którzy w to zagrają.

UŻYTE SKRYPTY:
ATB by cogwheel - tradycja z pierwszej części. Obecne przez całą grę.
Credits by MiDas Mike - napisy, które można przeczytać przed wyborem profilu bądź po ukończeniu historii.
Actor Command by Mateusz SSJ8 - tylko tutaj zamiast nazw komend użyłem ikon. Polecenia jak zwykle "Broń" (wymagana broń do zadania obrażeń), "Atak" (czary i techniki), "Obrona" (strata naparzającej postaci w zamian za to, że otrzyma tylko połowę obrażeń) i "Przedmiot" (upewnij się, że masz to w ekwipunku).

Nowością jest opcja treningu, która pozwala nauczyć się najważniejszych rzeczy w grze, takich jak poruszanie się (trening zawiera wskazówkę przydatną w dostaniu się na Twierdzę Nowoczesną), walki (pozwala zapoznać się z nowym ekranem walki jeszcze przed rozpoczęciem gry), czas (informacje przydatne na pustyni) i pająkoidy (przygotowania do walki z jednym z potworów w Crimsonlandzie)

ObrazekGłówny ekran
ObrazekEkran plików graczy
Obrazek Zwiedzamy świat.
Obrazek i walczymy z przeciwnikami.

http://www.mediafire.com/file/mmnzvdi3knw/Miasteczko%20Nowoczesne%203%20v.0.exe do aktualnej wersji stabilnej.
http://www.filefront.com/16907597/Miasteczko%20Nowoczesne%203%20v.1.4.exe do aktualnej wersji rozwojowej.

Czy gra pobiła chociaż poprzednie tytuły?
Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 21:03 przez Mateusz SSJ8, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: X-Tech » 24 cze 2010, 22:15

Nie no to jest hit. Pobieram.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1962
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Rave » 24 cze 2010, 22:29

X, nie żartuj tak, bo on weźmie to na serio.
Awatar użytkownika
Mikisi
Posty: 267
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Mikisi » 24 cze 2010, 22:30

Ale po skrinach ta gra wygląda świetnie! Tak świetnie, że nawet nie pobiorę.
Awatar użytkownika
Gamer2002

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 3)
Posty: 225
Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Gamer2002 » 24 cze 2010, 22:32

Utworzenie nowego profilu nie działa w wersji "stabilnej", próba utworzenia hasła wywołuje błąd w skrypcie, creditsy ładne, co za syf wsadziłeś w te 32 mega.


Temat wyczyszczony, uwagi nt. gry wskazane,
ale proszę nie znęcać się nad samym autorem. :]
Obrazek

Klikasz przycisk 'cytuj' przy złym poście. Prawidłowy jest POD postem, nie nad nim!
Rada roku: Jak cytować by nie brało złych nazw nicków na forum.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: X-Tech » 24 cze 2010, 22:52

U mnie wszystko działa. (Pobrałem wersja 1.2 wszystko działa) Pod tym niepozornym wyglądem gry skrywa się swoisty geniusz humoru...ale różnie to z nim jest...pograłem kilka minut, ale gra się zawiesiła kiedy ją zapisałem. Wystarczy jak dla mnie..
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Secretman » 25 cze 2010, 09:51

Powtórka z MN2. Po pierwsze chiński instalator, który chce instalować grę w folderze systemowym. Po drugie Miasteczko Nowoczesne nie działa pod Vistą(plik RGSS100J.dll i te sprawy - trzeba podmieniać). Po trzecie błędy, które nawet nie pozwalają ominąć ekranu tytułowego w MN3. Na twoje szczęście wersja rozwojowa jest ich pozbawiona. Popatrzyłem trochę i uważam, że MN3 to gniot.

Mateusz SSJ8 pisze:Czy gra pobiła chociaż poprzednie tytuły?

Nie pobiła.

Tylko proszę odpowiedz mi na to pytanie: Dla kogo tworzysz tą grę? Przecież nikt w nią na poważnie i niepoważnie nie zagra.
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1668
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: GameBoy » 25 cze 2010, 13:31

Pytanie: czy gra posiada 2 systemy walki? Bo jak nie to nawet nie ściągam, bo wiadomo przecież, że bez tego gra jest do bani.

PS. Co Ci zrobiły te bociany, że nazywasz je potworami? ;<
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Mateusz SSJ8
Posty: 303
Rejestracja: 19 lut 2009, 16:13
Lokalizacja: Nowoczesne, DragonBallLand
Kontakt:

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Mateusz SSJ8 » 25 cze 2010, 19:31

Jeśli lubisz fazówki, to i tak ściągniesz i zagrasz. A poza tym 2 systemy walki miały po raz pierwszy pojawić się w "Miasteczko Nowoczesne 4". I pierwszym duetem ma być SBABS (wcześniej miał być Blizz-ABS, ale przy wielu potworach na ekranie paskudnie się siekał, więc zmieniłem) i ATB. Nad obiema częściami gry "Miasteczko Nowoczesne 4" jeszcze pracuję.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Fear » 25 cze 2010, 19:47

Dobry mapping, mapki starannie wykonane, z pomysłem. To daje bardzo dobry efekt.
Wszystkie grafiki są przejrzyste i do siebie pasują.
Title solidnie wykonany. Widać natłok pracy w niego włożony... Cóż mogę jeszcze dodać?
Wszystko co napisałem wyżej to ironia...
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: X-Tech » 26 cze 2010, 12:37

Zalety to muzyka i prowadzenie wydarzeń dość śmiesznych, ale odkąd wchodzą te bociany itd. robi się jakiś chory klimat. Dlaczego przy próbie zapisu gry wywala nas z gry ? Tej gry nie da się zapisywać.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
szymx
Posty: 104
Rejestracja: 20 lip 2009, 15:17
Lokalizacja: Ja pier#### niewiem !(Jaworzno)

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: szymx » 26 cze 2010, 13:00

X-Tech pisze:Dlaczego przy próbie zapisu gry wywala nas z gry ? Tej gry nie da się zapisywać.

Prawdziwy twardziel nie zapisuje !
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Noruj » 26 cze 2010, 13:00

Jak znam życie to Mateusz zignoruje te zarzuty i będzie dalej opisywał co to wyjdzie w kolejnej części.
Ja dodam, że w gońcu ukaże się artykuł na temat tej serii.
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
DE
Posty: 272
Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: DE » 26 cze 2010, 13:20

Fajna gra. Rob dalej.
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: X-Tech » 26 cze 2010, 13:55

Szczerze to mi więcej daje zabawy to MN3 niż większość projektów które odpalałem w rpgmaker XP...Na przykład te całe Kapturki to ja wywaliłem do śmietnika po 3 minutach, a w to chciało mi się grać/oglądać tylko Matusz te bugi napraw z tym zapisem gry !!! I te bociany w*b bo nie pasują. Daj na wrogów też coś z tych komercyjnych kiczów na przykład nie wiem na przykład jacyś sub przeciwnicy z contry na pegazusa, albo z innej gry, bo ten motyw z bocianami jest trochę dziwny.

Noruj: W tym waszym gońcu będzie ocenianie oprawy i na podstawie tego wystawicie ocenę czyli odpalenie gry na 5 minut napisanie jaka muzyka jaka grafika jaki mapping i bang albo 8/10 bo super oprawa i fajna fabula w zapowiedzi, albo 1/10 bo oprawa jest nie taka. - czyli jak zawsze ocenianie wyglądu crapów bądź nie i na podstawie tego ocena. Odwalcie się od Mateusza niech robi swoje tylko żeby to działało. Lepsze rzeczy robi niż większość ludzi którzy coś dłubią w rmxp to przynajmniej śmieszy i jest przewrotne.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2010, 14:00 przez X-Tech, łącznie zmieniany 1 raz.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości