[XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Mateusz SSJ8
Posty: 303
Rejestracja: 19 lut 2009, 16:13
Lokalizacja: Nowoczesne, DragonBallLand
Kontakt:

[XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Mateusz SSJ8 » 24 cze 2010, 22:06

Moja kolejna gra o perypetiach Mateusza SSJ8, Sonica i Tailsa. Tym po ich stronie stają Burgund, który do końca fabuły gry pozostał w Twierdzy RPG Makera i Kspark, który mimo, że się wypalił, też pozostał na Twierdzy RPG Makera do końca fabuły gry.

Gra nosi podtytuł "Wolność dla Feliny". Chodzi o to, że postać, w której mowa, że dla niej wolność, zostaje porwana przez Ivo Robotnika i Nehelena. Zadaniem bohaterów staje się odbicie jej z rąk porywaczy. Akcja jednak już na starcie nie ma sensu, ponieważ Felina sama uciekła porywaczom, teleportując się do schronu w Twierdzy Nowoczesnej, a dokładniej do Celi Zebrań (Twierdza Nowoczesna nie posiada Sali Zebrań znanej z Twierdzy RPG Makera widocznej w grze "Green Levithan 4-2", ponieważ jej rolę pełni właśnie ta cela w schronie pod Twierdzą Nowoczesną). Mimo, że Sonic uważał sprawę porwania Feliny za zamkniętą (Felina sama wróciła), Mateusz SSJ8 chciał dać nauczkę porywaczom, a ponadto raz na zawsze uwolnić się od koszmaru z przeszłości. Koszmaru, którego sprawcami byli Rubeus i Nehelen.

Dokładniejszy zarys historii poznają tylko gracze, którzy w to zagrają.

UŻYTE SKRYPTY:
ATB by cogwheel - tradycja z pierwszej części. Obecne przez całą grę.
Credits by MiDas Mike - napisy, które można przeczytać przed wyborem profilu bądź po ukończeniu historii.
Actor Command by Mateusz SSJ8 - tylko tutaj zamiast nazw komend użyłem ikon. Polecenia jak zwykle "Broń" (wymagana broń do zadania obrażeń), "Atak" (czary i techniki), "Obrona" (strata naparzającej postaci w zamian za to, że otrzyma tylko połowę obrażeń) i "Przedmiot" (upewnij się, że masz to w ekwipunku).

Nowością jest opcja treningu, która pozwala nauczyć się najważniejszych rzeczy w grze, takich jak poruszanie się (trening zawiera wskazówkę przydatną w dostaniu się na Twierdzę Nowoczesną), walki (pozwala zapoznać się z nowym ekranem walki jeszcze przed rozpoczęciem gry), czas (informacje przydatne na pustyni) i pająkoidy (przygotowania do walki z jednym z potworów w Crimsonlandzie)

ObrazekGłówny ekran
ObrazekEkran plików graczy
Obrazek Zwiedzamy świat.
Obrazek i walczymy z przeciwnikami.

http://www.mediafire.com/file/mmnzvdi3knw/Miasteczko%20Nowoczesne%203%20v.0.exe do aktualnej wersji stabilnej.
http://www.filefront.com/16907597/Miasteczko%20Nowoczesne%203%20v.1.4.exe do aktualnej wersji rozwojowej.

Czy gra pobiła chociaż poprzednie tytuły?
Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 21:03 przez Mateusz SSJ8, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: X-Tech » 24 cze 2010, 22:15

Nie no to jest hit. Pobieram.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1940
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Rave » 24 cze 2010, 22:29

X, nie żartuj tak, bo on weźmie to na serio.
Awatar użytkownika
Mikisi
Posty: 267
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Mikisi » 24 cze 2010, 22:30

Ale po skrinach ta gra wygląda świetnie! Tak świetnie, że nawet nie pobiorę.
Awatar użytkownika
Gamer2002

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 3)
Posty: 225
Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Gamer2002 » 24 cze 2010, 22:32

Utworzenie nowego profilu nie działa w wersji "stabilnej", próba utworzenia hasła wywołuje błąd w skrypcie, creditsy ładne, co za syf wsadziłeś w te 32 mega.


Temat wyczyszczony, uwagi nt. gry wskazane,
ale proszę nie znęcać się nad samym autorem. :]
Obrazek

Klikasz przycisk 'cytuj' przy złym poście. Prawidłowy jest POD postem, nie nad nim!
Rada roku: Jak cytować by nie brało złych nazw nicków na forum.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: X-Tech » 24 cze 2010, 22:52

U mnie wszystko działa. (Pobrałem wersja 1.2 wszystko działa) Pod tym niepozornym wyglądem gry skrywa się swoisty geniusz humoru...ale różnie to z nim jest...pograłem kilka minut, ale gra się zawiesiła kiedy ją zapisałem. Wystarczy jak dla mnie..
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Secretman » 25 cze 2010, 09:51

Powtórka z MN2. Po pierwsze chiński instalator, który chce instalować grę w folderze systemowym. Po drugie Miasteczko Nowoczesne nie działa pod Vistą(plik RGSS100J.dll i te sprawy - trzeba podmieniać). Po trzecie błędy, które nawet nie pozwalają ominąć ekranu tytułowego w MN3. Na twoje szczęście wersja rozwojowa jest ich pozbawiona. Popatrzyłem trochę i uważam, że MN3 to gniot.

Mateusz SSJ8 pisze:Czy gra pobiła chociaż poprzednie tytuły?

Nie pobiła.

Tylko proszę odpowiedz mi na to pytanie: Dla kogo tworzysz tą grę? Przecież nikt w nią na poważnie i niepoważnie nie zagra.
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1666
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: GameBoy » 25 cze 2010, 13:31

Pytanie: czy gra posiada 2 systemy walki? Bo jak nie to nawet nie ściągam, bo wiadomo przecież, że bez tego gra jest do bani.

PS. Co Ci zrobiły te bociany, że nazywasz je potworami? ;<
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Mateusz SSJ8
Posty: 303
Rejestracja: 19 lut 2009, 16:13
Lokalizacja: Nowoczesne, DragonBallLand
Kontakt:

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Mateusz SSJ8 » 25 cze 2010, 19:31

Jeśli lubisz fazówki, to i tak ściągniesz i zagrasz. A poza tym 2 systemy walki miały po raz pierwszy pojawić się w "Miasteczko Nowoczesne 4". I pierwszym duetem ma być SBABS (wcześniej miał być Blizz-ABS, ale przy wielu potworach na ekranie paskudnie się siekał, więc zmieniłem) i ATB. Nad obiema częściami gry "Miasteczko Nowoczesne 4" jeszcze pracuję.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Fear » 25 cze 2010, 19:47

Dobry mapping, mapki starannie wykonane, z pomysłem. To daje bardzo dobry efekt.
Wszystkie grafiki są przejrzyste i do siebie pasują.
Title solidnie wykonany. Widać natłok pracy w niego włożony... Cóż mogę jeszcze dodać?
Wszystko co napisałem wyżej to ironia...
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: X-Tech » 26 cze 2010, 12:37

Zalety to muzyka i prowadzenie wydarzeń dość śmiesznych, ale odkąd wchodzą te bociany itd. robi się jakiś chory klimat. Dlaczego przy próbie zapisu gry wywala nas z gry ? Tej gry nie da się zapisywać.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
szymx
Posty: 104
Rejestracja: 20 lip 2009, 15:17
Lokalizacja: Ja pier#### niewiem !(Jaworzno)

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: szymx » 26 cze 2010, 13:00

X-Tech pisze:Dlaczego przy próbie zapisu gry wywala nas z gry ? Tej gry nie da się zapisywać.

Prawdziwy twardziel nie zapisuje !
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: Noruj » 26 cze 2010, 13:00

Jak znam życie to Mateusz zignoruje te zarzuty i będzie dalej opisywał co to wyjdzie w kolejnej części.
Ja dodam, że w gońcu ukaże się artykuł na temat tej serii.
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
DE
Posty: 272
Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: DE » 26 cze 2010, 13:20

Fajna gra. Rob dalej.
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3

Postautor: X-Tech » 26 cze 2010, 13:55

Szczerze to mi więcej daje zabawy to MN3 niż większość projektów które odpalałem w rpgmaker XP...Na przykład te całe Kapturki to ja wywaliłem do śmietnika po 3 minutach, a w to chciało mi się grać/oglądać tylko Matusz te bugi napraw z tym zapisem gry !!! I te bociany w*b bo nie pasują. Daj na wrogów też coś z tych komercyjnych kiczów na przykład nie wiem na przykład jacyś sub przeciwnicy z contry na pegazusa, albo z innej gry, bo ten motyw z bocianami jest trochę dziwny.

Noruj: W tym waszym gońcu będzie ocenianie oprawy i na podstawie tego wystawicie ocenę czyli odpalenie gry na 5 minut napisanie jaka muzyka jaka grafika jaki mapping i bang albo 8/10 bo super oprawa i fajna fabula w zapowiedzi, albo 1/10 bo oprawa jest nie taka. - czyli jak zawsze ocenianie wyglądu crapów bądź nie i na podstawie tego ocena. Odwalcie się od Mateusza niech robi swoje tylko żeby to działało. Lepsze rzeczy robi niż większość ludzi którzy coś dłubią w rmxp to przynajmniej śmieszy i jest przewrotne.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2010, 14:00 przez X-Tech, łącznie zmieniany 1 raz.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości