Pola Grunwaldu

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Colombos

Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 2); Puchar Ligi Mapperów I (zwycięstwo)
Posty: 58
Rejestracja: 25 gru 2008, 13:11
Lokalizacja: Białystok

Pola Grunwaldu

Post autor: Colombos »

Obrazek

Jest to gra stworzona w niecałe trzy tygodnie na konkurs Ultima Championship.
Poruszamy się po planszy, naszym celem jest odkrywanie pól. Wystrzegać musimy się pól z Krzyżakami.
To właśnie ich musimy pokonać, aby dostać się na kolejny poziom.
(Więcej informacji w tutorialu.)

Autor: Colombos
Wersja RM: XP
Testy i autozapis: Sabikku
UMS - Ccoa
Muzyka użyta w grze pochodzi z gry Heroes of Might and Magic III.

Screen 1
Screen 2
Screen 3

POBIERZ
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: Pola Grunwaldu

Post autor: Akwarelek »

Fajnie się grało ale jest bug. Od pewnego momentu, przy zaczęciu bodajże 4 planszy, klikając na jakąkolwiek opcję, ta rameczka odkrywania (kursor) zostawała nad wszystkimi ikonkami zamiast na polu bitwy - tak jakby zapamiętane współrzędne na polu walki zostały zapisane nad w/w ikonkami.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Pola Grunwaldu

Post autor: Jazzwhisky »

Dopiero zacząłem grać, nawet nawet, chociaż zapowiada się strasznie prosto, ale mam dwa pytania - co z tym bugiem, o którym napisał Akwarelek i czy całość powinna ruszać bez RM/RTP?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Colombos

Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 2); Puchar Ligi Mapperów I (zwycięstwo)
Posty: 58
Rejestracja: 25 gru 2008, 13:11
Lokalizacja: Białystok

Re: Pola Grunwaldu

Post autor: Colombos »

Co do buga to szczerze nie wiem. Zagrałem testowo ten poziom i zdzierałem ten manewr, ale niczego złego nie uświadczyłem. Czasem też rączka zamiast teleportować się ze skrajnych opcji przejeżdża dalej na bok. Może po prostu jakaś "sprężynka nie doskakuje". Zdarza to się bardzo rzadko i nie wiem na prawdę w czym leży problem.
Co do prostoty (jeżeli chodzi o monotonię) to rzeczywiście, ale kolejne gry będę starał się robić bardziej urozmaicone w przeciwieństwie do poprzednich, gdzie praktycznie cała akcja rozgrywa się w tej samej scenerii. :)
Gra działa bez RM/RTP.
Awatar użytkownika
Michu

GF2022 - Dema (msc 2); GF2020 - Peł. Wer. (msc 3); GF2019 - Dema (msc 1); GF2010 - Dema (msc 1); GF2008 - Peł. Wer. (msc 3) Zapowiedzi (msc 2); GF2007 - Peł. Wer. (msc 1) Dema (msc 1) Zapowiedzi (msc 3); KC II (msc 1); TASC 6 (msc 3); TACO #1 (zwyc)
Posty: 1150
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: Pola Grunwaldu

Post autor: Michu »

Pogralem pol godziny. Zapowiadalo sie niezle, ale juz po chwili robi sie strasznie monotonnie. Juz po pierwszej planszy odkrylem sposob odkrywania planszy (nie bug), dzieki ktoremu mam 100% pewnosci, ze nie trafie na krzyzaka.
Obrazek
Awatar użytkownika
radek02
Posty: 111
Rejestracja: 08 mar 2010, 15:34

Re: Pola Grunwaldu

Post autor: radek02 »

lecisz po każdym polu i jak krzyżaka odkryjesz , to po przekątnej . łatwe :-P
Teksty ze chatów, for i innych rm'woych duperelków:
Spoiler:
Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610
Awatar użytkownika
Sabikku

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2009 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 305
Rejestracja: 01 sty 2009, 19:36

Re: Pola Grunwaldu

Post autor: Sabikku »

Pogralem pol godziny. Zapowiadalo sie niezle, ale juz po chwili robi sie strasznie monotonnie. Juz po pierwszej planszy odkrylem sposob odkrywania planszy (nie bug), dzieki ktoremu mam 100% pewnosci, ze nie trafie na krzyzaka.
Taaaa, bo to dopiero pierwsze plansze. Wraz z przybywaniem kolejnych robi się coraz trudniej - krzyżaki mogą bowiem stać koło siebie :). Powyżej 15 poziomu gra kilka razy bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.
Polecam, choć szkoda właśnie, że dopiero tak późno staje się ciekawie i czuć napięcie.
Mantiq
Posty: 428
Rejestracja: 21 mar 2011, 21:41
Lokalizacja: Mszanowo

Re: Pola Grunwaldu

Post autor: Mantiq »

Gra mi się bardzo spodobała.Lubię Windowskiego Sapera,ale najwidoczniej dla mnie to taka podróbka. :mrgreen: Lecz całkiem nieźle.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Pola Grunwaldu

Post autor: X-Tech »

Tytuł jest pretensjonalny a sama gra casualowa. Wystarczy jeździć po planszy odkrywając każde tylko sąsiednie pole od odkrytej strefy żeby nic nie stracić także to pozornie tylko gra na myślenie. Ładnie oprawione kufienko - zabawa w rozwalanie bąbelków na folii bąbelkowej, albo zdzieranie starej farby ze ścian niż gra także tylko dla zdesperowanych, bo ogólnie to już lepiej zrobić coś pożytecznego niż w to "grać" - efekt będzie ten sam tylko pożyteczny xd.

Jeśli mam wystawić ocenę to z racji tego, że lubię porozwalać bąbelki na takiej folii, a to jest to samo praktycznie TYLKO w komputerku to dam ocenę 1 za oprawę 1 za to, że lubię bombelki. a jak ktoś pomyślał, że to gra to niech przeczyta tego posta jeszcze raz. To taki wirtualny odstresowywacz i absolutnie działa, ale jako gra:

2/10
Sabikku pisze: Polecam, choć szkoda właśnie, że dopiero tak późno staje się ciekawie i czuć napięcie.
Mi się wydaje, że po prostu zachciało ci się siku, bo przejście tych 15 etapów może trochę zająć.
Michu pisze:Pogralem pol godziny. Zapowiadalo sie niezle, ale juz po chwili robi sie strasznie monotonnie. Juz po pierwszej planszy odkrylem sposob odkrywania planszy (nie bug), dzieki ktoremu mam 100% pewnosci, ze nie trafie na krzyzaka.
Nobla mu !
Mantiq
Posty: 428
Rejestracja: 21 mar 2011, 21:41
Lokalizacja: Mszanowo

Re: Pola Grunwaldu

Post autor: Mantiq »

Bug jest w 11 planszy.Wziąłem opcje odkrywania i zamiast być na polu gry byłem w menu.
ODPOWIEDZ