Quantino [RMXP]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

artekwnc
Posty: 37
Rejestracja: 14 mar 2010, 18:09

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: artekwnc »

Brak weny, oraz czasu spowodował ostatnio małe zaległości dotyczące tego projektu. Tutaj mała garść zdjęć z gry, prosze o jak najwięceeeeeej komentarzy. Takie recenzje dotyczące gry, naprawdę dużo pomagają i motywują do daleszej pracy.


http://screenshooter.net/5423142/xldrbpx - Duże miasto (pierwszy raz miasto robie, ciekaw jestem tego co źle zrobiłem)
http://screenshooter.net/5423142/borwbln - Wysepka
http://screenshooter.net/5423142/xfhaexv - Wspomnienia
http://screenshooter.net/5423142/xvrmuaa - Zadanie 1
http://screenshooter.net/5423142/rswxdxj - Zadanie 2
http://screenshooter.net/5423142/sblektn - Opcje dotyczące grafiki
http://screenshooter.net/5423142/vqmiphe - LIST GOŃCZY
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: Jazzwhisky »

Ileż screenshotów w tym temacie. =}

Przejrzałem cały wątek żeby przypomnieć sobie projekt po pół roku no i muszę powiedzieć, że trochę od nas poobrywałeś, a to za jakieś błędy tekstowe, a to za światło, a to za proste mapy... Chyba w dużej mierze niesłusznie. Tzn. nikt nic sobie nie wymyślił, ale prawie na wszystko spokojnie można było przymknąć oko, zwłaszcza, że te najnowsze screeny prezentują solidne tło pod erpegowe mięcho.
Opcje i całe menu wygląda bardzo przystępnie, taki "minimalizm" się chwali, na pewno zagram, gdy nadejdzie czas premiery. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
artekwnc
Posty: 37
Rejestracja: 14 mar 2010, 18:09

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: artekwnc »

Każdy komentarz w mniejszym lub większym stopniu pomógł i dzięki niemu mogłem poprawić kilka rzeczy; ) Dzięki za komentarz i czekam na kolejne.

Mam teraz bardzo duży dylemat - Zer0 CMS czy UMS (np. by Ccoa). Jedno wyklucza drugie. Gdy użyje Zer0 CMS = bd baaardzo dużo problemów z twarzami w tekście (np. gdy bd mówiła osoba "a" to bd przykładowo zdj os "b"). Za to gdy weźmiemy UMS - tracimy ciekawy wygląd menu, oraz paru innych rzeczy (np. na screenach były one). Co według was powinienem wybrać? A może da się to jakoś pogodzić? HELP

PS. Pozostały mi 2-3 zadania, pare potworków do dorobienia, NPC i jedna mapa, a następnie DEMO(może wreszcie się uda)...
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: Jazzwhisky »

O menusach już mówiłem, że prezentują się świetnie, jeśli nie dasz rady pogodzić tego chociaż częściowo to może pozbądź się face, graficznie to jeden z gorszych (i nie pasujących do reszty) elementów na screenach.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Mantiq
Posty: 428
Rejestracja: 21 mar 2011, 21:41
Lokalizacja: Mszanowo

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: Mantiq »

Dobrze, teraz ja ocenię.

Fabuła - może być ciekawie, w zależności jak to zrobisz.Na razie wygląda średnio, dodaj troszkę informacji - jak ma się wydostać z krainy (portal, wrota, podróż między wymiarami), co ma w tym celu zrobić (poprosić o pomoc jakiegoś maga, zaprzedać duszę diabłu xD).

Grafika - miasto graficznie wygląda źle - ma niejednolity styl oraz różne wielkości np. budynek 2 razy większy (ale to tylko większe szczegóły).Tilesety Inq'a dobrze dobrane, mi się podoba :) Musisz urozmaicić lekko teren.Mapping imho bez zarzutu (sam nie jestem lepszy).

Muzyka - nie wiadomo (nie dopatrzyłem się - niestety :( ).

Inne - ramka gites, menu również.ABS w zależności jak go użyjesz.Polecam inny HUD :)

Ogólnie - 6/10
Nie jest źle, ale mogło być lepiej.

Pozdro :p
artekwnc
Posty: 37
Rejestracja: 14 mar 2010, 18:09

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: artekwnc »

Oczywiście HUD został zmieniony, jakoś zabrakło screena więc teraz dam. Co do fabuły, jakbym podał te informacje to bym musiał podać główne cele itd; )


ABS - 90% Mr.Mo. (Ciągle testowany, sprawdzany i tłumaczony)

http://screenshooter.net/5423142/norfufl
artekwnc
Posty: 37
Rejestracja: 14 mar 2010, 18:09

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: artekwnc »

Spoiler:
Wszystko idzie w dobrym kierunku, mam tylko kilka problemów (nie umiem ustawić statystyk potworków i na jednej mapie mogę chodzić po wszystkim). Jak na razie praca wre ; >
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: Asuda »

Na początku trochę mnie nie przekonała gra ze względu na tę fabułę (wstęp?)
Ale chyba dam jej szanse, podoba mi się bardzo szata graficzna ;)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1947
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: Dragon Kamillo »

Błąd z blokowaniem. Arturs przeczytaj to.
Spoiler:
Na pewno zalewałeś dół trawą tym narzędziem farba a później chciałeś postawić coś na trzeciej warstwie i nie zmieniłeś narzędzia po czym wywaliłeś to przeźroczystą kratką bez priorytetu. Zdarza się.
artekwnc
Posty: 37
Rejestracja: 14 mar 2010, 18:09

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: artekwnc »

Już kilka dni temu ukończyłem wersje demo, ale ciągle wstrzymywałem się z wrzuceniem ją na forum. Teraz nadeszła ta chwila :) Mam nadzieje, że gra się spodoba i że będziecie chętni by wystawiać oceny, opinie itd...

Obrazek

FABUŁA

Zaczynasz grę w mieście Tandemia. Prowadzisz zwykły tryb życia – chodzisz do pracy, masz żonę, spodziewacie się syna. Pracujesz jako kierownik pizzeri na obrzeżach miasta. Pewnego dnia po wyjściu z pracy trochę później niż zwykle, wsiadasz do taksówki, która zabiera Cię prawie pod sąsiednią kamienice. Mając już kilka kroków do domu, zauważasz dziwne światło wydobywające się z jednej ze ścian kamienicy, a po podejściu bliżej, dziwny wir wciąga Cię do całkiem innego miejsca… Tak o to w tym momencie zaczynamy nową przygodę w grze Quantino! Mnóstwo misji, piękne krainy i wiele, wiele ciekawych zagadek czeka Cię w tej oto grze!


SKRYPTY

Intro - by Sabbiku
UMS - by Ccoa
MOG - Scene title - by Moghunter
Advanced Weather - by ForeverZer0
Zer0_CMS - by ForeverZer0 ( po części zmienione przez SpleeN - dzięki :) )
Lockpick Minigame - by Eilei ( a także dodatek Melvina )
Mr.Mo's ABS - by Mr. Mo
Dodatkowe przedmioty za potwory XP - by Ayene
CCTS - by ForeverZer0
Credits - by tobik312

I kilka innych, mniejszych, za które dziękuje wszystkim wykonawcom :)


SCREENY

Obrazek
Obrazek
Obrazek


DEMO
DEMO - CLICK


Zapraszam do komentowania :)
Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 12:49 przez artekwnc, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Final Cloud
Posty: 11
Rejestracja: 07 sty 2012, 11:07
Lokalizacja: Akranes
Kontakt:

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: Final Cloud »

No i tak. Nie przeszedłem całości niestety i zaraz powiem dlaczego.

Grafika, lokacje i wykonanie całej strony wizualnej jest naprawdę super, zrobiło to na mnie spore wrażenie. Także już od samego początku moje oczekiwania poszły w górę. I niestety na fabule oraz dialogach się zawiodłem... :(
Dlaczego tyle gier co mają potencjał zawsze wykładają się na tych dwóch chyba NAJWAŻNIEJSZYCH w grach RPG czynnikach. Wszystko się dzieje nagle, dialogi bez żadnych emocji, liczyłem na jakiś wprowadzenie w świat gry, a tu już zacząłem dostawać zadania by oddać list, zebrać jakieś zioła. Pisałem już to komuś wcześniej na innym forum:
Final Cloud pisze:Zadania za bardzo przypominają questy z MMORPG, a grindowanie, zabijanie wilków, zbieranie grzybów itp. mają jakikolwiek sens wtedy gdy moją motywacją jest udoskonalanie swojej postaci. W singleplayerze jest to zupełnie bezsensowne.
Takie są moje pierwsze wrażenia. Nie daję podsumowania ze względu na to, że jeszcze gry nie ukończyłem. Wszystko jeszcze przed Tobą i życzę powodzenia.
artekwnc
Posty: 37
Rejestracja: 14 mar 2010, 18:09

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: artekwnc »

Po zadaniu, po tych ziołach jest małe wprowadzenie dotyczące krainy, a także naszego bohatera. Niestety nie mam ręki do fabuły, dialogów (dużą część z tego pomogła mi pewna os z ultimy - w creditsach są podziękowania :-) ). Postaram się urozmaicić dalszą część. :-) Mam nadzieje że dokończysz/dokończyłeś grę i będziesz mógł napisać podsumowanie.


PS - 2 dni od wydania dema = 1 komentarz, 15 pobrań... Jak pobieracie to skomentujcie także, naprawdę to pomaga :|
master miller
Posty: 928
Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: master miller »

wszedlem do kosciola, nie robilem saveow i sie nie moglem ruszyc. Wez ty popraw to blokowanie.
artekwnc
Posty: 37
Rejestracja: 14 mar 2010, 18:09

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: artekwnc »

Demo 1.02
Wersja dla osób z RTP itd...
-Demo (27 MB)


LISTA ZMIAN
Spoiler:

Wskazówki:

-Trzeba mieć RTP
-W grze można zaliczyć 1 raz "Game Over" *
-Samouczek jest niedostępny
-Gdy ktoś ma problem ze wczytaniem gry z poziomu title, to odpalcie nową gre -> menu -> i wczytajcie tutaj
-Zainstalujcie czcionki w folderze



*Nie licząc możliwości śmierci w wyniku walki z Pszczołami ;)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Quantino [RMXP]

Post autor: Jazzwhisky »

No niestety, po problemach z odpaleniem gry, nie mam możliwości wczytania jej stanu, testowałem różne wersje dema, bezskutecznie.

Screeny z błędów poniżej, chyba przesadziłeś z ilością skryptów, które nie do końca chcą ze sobą współgrać od ręki.

Obrazek Obrazek

Btw, na początku gry potwory nie atakują mnie w lesie, to celowy zabieg?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
ODPOWIEDZ