Strona 3 z 4
Re: Quantino [RMXP]
: 08 sty 2012, 18:49
autor: artekwnc
Brak weny, oraz czasu spowodował ostatnio małe zaległości dotyczące tego projektu. Tutaj mała garść zdjęć z gry, prosze o jak najwięceeeeeej komentarzy. Takie recenzje dotyczące gry, naprawdę dużo pomagają i motywują do daleszej pracy.
http://screenshooter.net/5423142/xldrbpx - Duże miasto (pierwszy raz miasto robie, ciekaw jestem tego co źle zrobiłem)
http://screenshooter.net/5423142/borwbln - Wysepka
http://screenshooter.net/5423142/xfhaexv - Wspomnienia
http://screenshooter.net/5423142/xvrmuaa - Zadanie 1
http://screenshooter.net/5423142/rswxdxj - Zadanie 2
http://screenshooter.net/5423142/sblektn - Opcje dotyczące grafiki
http://screenshooter.net/5423142/vqmiphe - LIST GOŃCZY
Re: Quantino [RMXP]
: 08 sty 2012, 19:44
autor: Jazzwhisky
Ileż screenshotów w tym temacie. =}
Przejrzałem cały wątek żeby przypomnieć sobie projekt po pół roku no i muszę powiedzieć, że trochę od nas poobrywałeś, a to za jakieś błędy tekstowe, a to za światło, a to za proste mapy... Chyba w dużej mierze niesłusznie. Tzn. nikt nic sobie nie wymyślił, ale prawie na wszystko spokojnie można było przymknąć oko, zwłaszcza, że te najnowsze screeny prezentują solidne tło pod erpegowe mięcho.
Opcje i całe menu wygląda bardzo przystępnie, taki "minimalizm" się chwali, na pewno zagram, gdy nadejdzie czas premiery. =)
Re: Quantino [RMXP]
: 10 sty 2012, 19:09
autor: artekwnc
Każdy komentarz w mniejszym lub większym stopniu pomógł i dzięki niemu mogłem poprawić kilka rzeczy; ) Dzięki za komentarz i czekam na kolejne.
Mam teraz bardzo duży dylemat - Zer0 CMS czy UMS (np. by Ccoa). Jedno wyklucza drugie. Gdy użyje Zer0 CMS = bd baaardzo dużo problemów z twarzami w tekście (np. gdy bd mówiła osoba "a" to bd przykładowo zdj os "b"). Za to gdy weźmiemy UMS - tracimy ciekawy wygląd menu, oraz paru innych rzeczy (np. na screenach były one). Co według was powinienem wybrać? A może da się to jakoś pogodzić? HELP
PS. Pozostały mi 2-3 zadania, pare potworków do dorobienia, NPC i jedna mapa, a następnie DEMO(może wreszcie się uda)...
Re: Quantino [RMXP]
: 10 sty 2012, 22:43
autor: Jazzwhisky
O menusach już mówiłem, że prezentują się świetnie, jeśli nie dasz rady pogodzić tego chociaż częściowo to może pozbądź się face, graficznie to jeden z gorszych (i nie pasujących do reszty) elementów na screenach.
Re: Quantino [RMXP]
: 16 sty 2012, 20:44
autor: Mantiq
Dobrze, teraz ja ocenię.
Fabuła - może być ciekawie, w zależności jak to zrobisz.Na razie wygląda średnio, dodaj troszkę informacji - jak ma się wydostać z krainy (portal, wrota, podróż między wymiarami), co ma w tym celu zrobić (poprosić o pomoc jakiegoś maga, zaprzedać duszę diabłu xD).
Grafika - miasto graficznie wygląda źle - ma niejednolity styl oraz różne wielkości np. budynek 2 razy większy (ale to tylko większe szczegóły).Tilesety Inq'a dobrze dobrane, mi się podoba :) Musisz urozmaicić lekko teren.Mapping imho bez zarzutu (sam nie jestem lepszy).
Muzyka - nie wiadomo (nie dopatrzyłem się - niestety :( ).
Inne - ramka gites, menu również.ABS w zależności jak go użyjesz.Polecam inny HUD :)
Ogólnie - 6/10
Nie jest źle, ale mogło być lepiej.
Pozdro :p
Re: Quantino [RMXP]
: 16 sty 2012, 20:55
autor: artekwnc
Oczywiście HUD został zmieniony, jakoś zabrakło screena więc teraz dam. Co do fabuły, jakbym podał te informacje to bym musiał podać główne cele itd; )
ABS - 90% Mr.Mo. (Ciągle testowany, sprawdzany i tłumaczony)
http://screenshooter.net/5423142/norfufl
Re: Quantino [RMXP]
: 20 sty 2012, 23:30
autor: artekwnc
Wszystko idzie w dobrym kierunku, mam tylko kilka problemów (nie umiem ustawić statystyk potworków i na jednej mapie mogę chodzić po wszystkim). Jak na razie praca wre ; >
Re: Quantino [RMXP]
: 21 sty 2012, 00:02
autor: Asuda
Na początku trochę mnie nie przekonała gra ze względu na tę fabułę (wstęp?)
Ale chyba dam jej szanse, podoba mi się bardzo szata graficzna ;)
Re: Quantino [RMXP]
: 21 sty 2012, 14:22
autor: Dragon Kamillo
Błąd z blokowaniem. Arturs przeczytaj to.
Na pewno zalewałeś dół trawą tym narzędziem farba a później chciałeś postawić coś na trzeciej warstwie i nie zmieniłeś narzędzia po czym wywaliłeś to przeźroczystą kratką bez priorytetu. Zdarza się.
Re: Quantino [RMXP]
: 03 lut 2012, 18:03
autor: artekwnc
Już kilka dni temu ukończyłem wersje demo, ale ciągle wstrzymywałem się z wrzuceniem ją na forum. Teraz nadeszła ta chwila :) Mam nadzieje, że gra się spodoba i że będziecie chętni by wystawiać oceny, opinie itd...
FABUŁA
Zaczynasz grę w mieście Tandemia. Prowadzisz zwykły tryb życia – chodzisz do pracy, masz żonę, spodziewacie się syna. Pracujesz jako kierownik pizzeri na obrzeżach miasta. Pewnego dnia po wyjściu z pracy trochę później niż zwykle, wsiadasz do taksówki, która zabiera Cię prawie pod sąsiednią kamienice. Mając już kilka kroków do domu, zauważasz dziwne światło wydobywające się z jednej ze ścian kamienicy, a po podejściu bliżej, dziwny wir wciąga Cię do całkiem innego miejsca… Tak o to w tym momencie zaczynamy nową przygodę w grze Quantino! Mnóstwo misji, piękne krainy i wiele, wiele ciekawych zagadek czeka Cię w tej oto grze!
SKRYPTY
Intro - by Sabbiku
UMS - by Ccoa
MOG - Scene title - by Moghunter
Advanced Weather - by ForeverZer0
Zer0_CMS - by ForeverZer0 ( po części zmienione przez SpleeN - dzięki :) )
Lockpick Minigame - by Eilei ( a także dodatek Melvina )
Mr.Mo's ABS - by Mr. Mo
Dodatkowe przedmioty za potwory XP - by Ayene
CCTS - by ForeverZer0
Credits - by tobik312
I kilka innych, mniejszych, za które dziękuje wszystkim wykonawcom :)
SCREENY
DEMO
DEMO - CLICK
Zapraszam do komentowania :)
Re: Quantino [RMXP]
: 04 lut 2012, 15:00
autor: Final Cloud
No i tak. Nie przeszedłem całości niestety i zaraz powiem dlaczego.
Grafika, lokacje i wykonanie całej strony wizualnej jest naprawdę super, zrobiło to na mnie spore wrażenie. Także już od samego początku moje oczekiwania poszły w górę. I niestety na fabule oraz dialogach się zawiodłem... :(
Dlaczego tyle gier co mają potencjał zawsze wykładają się na tych dwóch chyba NAJWAŻNIEJSZYCH w grach RPG czynnikach. Wszystko się dzieje nagle, dialogi bez żadnych emocji, liczyłem na jakiś wprowadzenie w świat gry, a tu już zacząłem dostawać zadania by oddać list, zebrać jakieś zioła. Pisałem już to komuś wcześniej na innym forum:
Final Cloud pisze:Zadania za bardzo przypominają questy z MMORPG, a grindowanie, zabijanie wilków, zbieranie grzybów itp. mają jakikolwiek sens wtedy gdy moją motywacją jest udoskonalanie swojej postaci. W singleplayerze jest to zupełnie bezsensowne.
Takie są moje pierwsze wrażenia. Nie daję podsumowania ze względu na to, że jeszcze gry nie ukończyłem. Wszystko jeszcze przed Tobą i życzę powodzenia.
Re: Quantino [RMXP]
: 04 lut 2012, 20:39
autor: artekwnc
Po zadaniu, po tych ziołach jest małe wprowadzenie dotyczące krainy, a także naszego bohatera. Niestety nie mam ręki do fabuły, dialogów (dużą część z tego pomogła mi pewna os z ultimy - w creditsach są podziękowania
). Postaram się urozmaicić dalszą część.
Mam nadzieje że dokończysz/dokończyłeś grę i będziesz mógł napisać podsumowanie.
PS - 2 dni od wydania dema = 1 komentarz, 15 pobrań... Jak pobieracie to skomentujcie także, naprawdę to pomaga
Re: Quantino [RMXP]
: 04 lut 2012, 22:19
autor: master miller
wszedlem do kosciola, nie robilem saveow i sie nie moglem ruszyc. Wez ty popraw to blokowanie.
Re: Quantino [RMXP]
: 05 lut 2012, 14:02
autor: artekwnc
Demo 1.02
Wersja dla osób z RTP itd...
-
Demo (27 MB)
LISTA ZMIAN
Wskazówki:
-Trzeba mieć RTP
-W grze można zaliczyć 1 raz "Game Over" *
-Samouczek jest niedostępny
-Gdy ktoś ma problem ze wczytaniem gry z poziomu title, to odpalcie nową gre -> menu -> i wczytajcie tutaj
-Zainstalujcie czcionki w folderze
*
Nie licząc możliwości śmierci w wyniku walki z Pszczołami ;)
Re: Quantino [RMXP]
: 19 lut 2012, 05:33
autor: Jazzwhisky
No niestety, po problemach z odpaleniem gry, nie mam możliwości wczytania jej stanu, testowałem różne wersje dema, bezskutecznie.
Screeny z błędów poniżej, chyba przesadziłeś z ilością skryptów, które nie do końca chcą ze sobą współgrać od ręki.
Btw, na początku gry potwory nie atakują mnie w lesie, to celowy zabieg?