[RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Post autor: BH Daimaouji »

Minęły 2 miesiące, jak z projektem?
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Post autor: Rahim »

Z tego co mi jakiś dobry czas temu pisał Marcos w grudniu miało być nowe demo :P
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Post autor: Marcos »

Powolutku, ale robię nowe grafiki do nowych terenów ;)
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Post autor: Rahim »

Czyli jednak nowego demka nie zobaczymy w grudniu?
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Post autor: Marcos »

Nie powiedziałem "nie" nowej BECIE, ale i nie chcę mówić "tak". Jak nie grudzień, to styczeń. Spokojnie ;)
ObrazekObrazek
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Post autor: BH Daimaouji »

Mam ostatnio sny o Misty, chyba powinienieś dac że chodzi za bohaterem

BTW Będą pokemony z 6 generacji?
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Dox
Posty: 19
Rejestracja: 03 paź 2011, 13:01

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Post autor: Dox »

Uwaga: wiele miejsc w poniższym tekście to potencjalne spoilere, czytać na własną odpowiedzialność ;)

Zacznę najpierw od błędów ;)

Błędy:
1) Podstawowy i najbardziej mnie bolący błąd to skoki przez pagórki – wystarczy, że zbliżę się na jedną kratkę, twarzą postaci skierowaną właśnie na ten pagórek (często nie ma innej możliwości "spojrzenia") i postać od razu przeskakuje. Jest to dla mnie mało intuicyjne.
2) Teleporty – są często ustawione by przenosić naszą postać "Tak jak jest" co w przypadku powrotu z „ciała” pokemona do własnego po walce powoduje obrócenie postaci w inną stronę niż przed walką spoglądała („Mam Cię w dup.. trenerze! Pokonałem Cię!”).
3) Kolejnym poważnym błędem jest menu wywoływane podczas gry. Animacja zbyt długo się ładuje co w przypadku częstego mylenia klawiszy (nie jestem przyzwyczajony do takiego przypisania klawiszy) lub chęci szybkiego zapisania/wczytania gry powoduje poirytowanie („Znów muszę czekać?!” – przydała by mi się „maść na ból dupy” ^_^).
4) Kolejnym błędem jest stanowcze nadużywanie wykrzykników, znaków zapytania oraz (najbardziej mnie denerwujące) nadużywanie spacji przed znakami interpunkcyjnymi. To zdarza się tak często, że śmiem mniemać, iż robisz to celowo.
5) Nie tak często dającym się we znaki błędem jest sposób działania systemu dnia i nocy. W momencie przejścia z „popołudnia” (?) w „wieczór”(noc?) gra strasznie traci na płynności. Występuje to tylko w tym momencie i po paru sekundach już działa z powrotem płynnie. Do tego dochodzi bardzo szybko zmieniające się pory dnia i nocy. Wystarczy na chwilę włączyć menu gry by z nocy nagle nam się zrobił dzień, albo zanim wykonamy pierwszą misję i wyjdziemy z pierwszego miasta to doba nam się kilka razy zmieni.
6) Po przegranej walce z Hazardzistą naszą postać zmienia się w pokemona, którego ostatnio używaliśmy. Celowo to wprowadziłeś? ;> (mam zapis przed walką)
7) Po wydostaniu się z jaskini, zdjęciu stroju zespołu R i zapisaniu gry w Cerulean postać zmieniła z powrotem wygląd na członka zespołu R i dzieje się tak do momentu jak walczymy z postacią posiadającą Cloystera, ale gdy ponownie zapiszemy stan gry znów otrzymujemy postać członka R. (mogę podrzucić save’a tuż po pierwszym zapisie po którym to się stało).

Drobniejsze błędy
Teraz wymienię parę drobniejszych uchybień. •Każda z pielęgniarek z Centrum Pokemon ma jakieś dziwne zwroty odnośnie pokemona(-ów) gdy pyta się czy je(go) wyleczyć (dotyczy to wyłącznie CP do Cerulean włącznie). •Drugi filmik rozpoczynający grę zbyt długo na samym początku się "ładuje" (?) – widać chwilowe zatrzymanie animacji do momentu ruszenia kamery w prawo. •Mężczyzna od którego dostaliśmy przesyłkę do dostarczenia (mini zadanie) do jego młodszego braciszka z Pallet Town wydawał mi się podejrzanym homo (nie mam nic do odmiennych). Jak się okazało to była jego siostra – animacja oraz pierwsze wypowiedzi tego "pedała" na to nie wskazują – dobrze by było jak byś to poprawił. •Podczas walki z jednym z członków zespołu R w drodze do Viridian nazwa pokemona w ramce z jego HP, z którym walczyliśmy, była nie adekwatna do tego z kim walczyliśmy (ten błąd się pojawiał w momencie pokonania go – jakimś cudem to wyhaczyłem). Jeśli mnie pamięć nie myli to był Ekans, a walczyliśmy tak naprawdę z Ratata. •Animacja Wingula gdy wychodziliśmy z Viridian w stronę lasu: w nocy był on zbyt biały jak na tą porę dnia (biała smuga mi nad głową przeleciała – obawiałem się najgorszego: "nalotu bombowego"). Nie da rady tej animacji jakoś wcisnąć pod tą nakładkę od pory dnia? •Kolejnym problemem był brak oskryptowania wielu postaci – są po prostu nieme jak Brock, do którego można podejść bez walki, a i tak słowa się od niego nie "usłyszy". •Znalazłem też parę drobnych błędów w przypisaniu do elementów z chipsetu złej warstwy: jak na przykład skrzynka pocztowa pod którą można było wejść w Pallet Town (czy element oznaczający wyjście z jaskini w Gym Brocka i w górach podczas ucieczki z więzienia/bazy R), a w innych miejscach nie można było przejść za danymi elementami takimi jak cześć dachów w startowymi mieście, niektóre drzewka (tu nie pamiętam gdzie) czy te dziwne elementy, które wytwarzały wysokie napięcie wokół naszej postaci gdy zespół R nas złapał na moście w Cerulean. •A skoro mowa o tym miejscu to zauważyłem w tajnej kryjówce zespołu R jak ukryłeś strój zespołu w jednej z szafek. Gdyby nie moje przyzwyczajenie do wciskania przycisku akcji niemal non stop to nie domyślił bym się, że w ogóle potrzebuję ten strój (lub że <Otrzymałeś "śrubokręt"> - raczej "znalazłem" :P). Dobrze by było gdybyś dodał kilka zdarzeń na poprzednich mapkach, które przyzwyczaiły by do przetrząsania każdej lokalizacji (szafki) w poszukiwaniu ukrytych przedmiotów. •Za to w domkach często teleport przenosi naszą postać gdy ona "skoczy" w otchłań za wycieraczką. Dobrze by teleportowało nas nieco szybciej (np. ustaw zdarzenie na "Zwykłe dotknięcie"). •Strzałka wskazująca nam kierunek, w którym nas teleportuje nie działa gdy się wejdzie na wycieraczkę od prawej strony (od góry i lewej strony - działa). •W kilku walkach pokemon nasz wzywany pupil nie jest skierowany pyszczkiem w stronę przeciwnika.

I na koniec: budowa map. Często ucinasz mapy w dziwnych momentach np.: las na północ od Viridian, który równie dobrze zmieścił by się na jednej mapie z miastem oraz muzeum, które dziwnym trafem „nie należy” do miasta (masz przecież ograniczenie wielkości map 500x500 kratek, więc skorzystaj z tego). Podobnie dość dziwnie to wygląda jeśli chodzi o góry i wykopaliska. Osobiście nie podoba mi się umieszczanie teleportów na samej krawędzi mapy (nagle kamera się zatrzymuje choć postać dalej sunie do krawędzie – „Aaaaa! Spaaadam!” :P).

Usprawnienia
Walki bywają trudne, ale w końcu nauczyłem się jak działa twój system. Dziwi mnie tylko jedno: przeciwnicy strasznie szybko atakują, o wiele szybciej niż nasz pokemon, przez co non stop trzeba biegać po mapie i ustawiać się w konkretnym kierunku. Tu się pojawia dla mnie kolejne wyzwanie (nie wiem czy to charakterystyka gier spod RM): po jednym krótkim kliknięciu strzałki postać/pokemon przemieszcza się w danym kierunku, a często by mi się przydało by tylko się obróciła w danym kierunku. Co o tym myślisz? Może warto było by wprowadzić takie zachowanie przy sterowaniu.
Skoro o sterowaniu już piszę to nie dało by rady załatwić możliwości własnego przypisania klawiszy? I dzięki temu wprowadzić więcej obsługiwanych klawiszy? Dało by to możliwość robienia "kombosów", walki dystansowej, ogólnie: więcej "życia" na arenie ^_^.

Niestety jeszcze nie przeszedłem gry (jeszcze do Billa nie dotarłem) więc na tym poprzestanę. Czekam z niecierpliwością na nową wersję.

PS. większość błędów jest podyktowana przez moje subiektywne (ciężo o inne) podejście do tej gry. Mimo licznych błędów gra mi się podoba.

Edit1:
BH Daimaouji pisze:BTW Będą pokemony z 6 generacji?
Z tego co czytałem to Marcos wspomniał o zamieszczaniu w jego grze Pokemonów, które mu się podobają. Kto wie co mu się spodoba z tej generacji i czy w ogóle weźmie ją pod uwagę.
Rave pisze:Dali dwie wersje (a właściwie 3, jeśli wliczyć Yellow)
Jeśli pamięć mnie nie myli to była jeszcze jedna wersja: Green - tylko dla skośnych (z całym szacunkiem dla ich "osoby"), ale nie mam 100% pewności ;) ... Dobra już mam (http://tiny.cc/5eahax).

Edit2:

No i wreszcie udałem się na wyspy. Bardzo nuży przemieszczanie się po nich (gdy postać tak strasznie wolno się porusza). Niewiele się dzieje, często spotyka się zamknięte drzwi, miasta opustoszałe. Niektóre zadania są niejasne (skąd ten koleś, profesorek, wiedział że ja przyjdę po jakieś części dla Billa, przecież sam Bill nas po nic takiego nie wysyłał?). Na plus można na pewno zaliczyć rosnący poziom trudności w pojedynkach, Aron był nie lada wyzwaniem, oraz pięknie wykonane wyspy (choć w paru miejscach blisko ich centrum zdarzały się strasznie długie (nużące) aleje (dwie ostatnie wyspy).
"Polak Polakowi nawet klęski zazdrości." ~Bogowie (2014)
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Post autor: Rahim »

Tylko że o większości tych błędów Marcos wie, i jeśli poczytasz wcześniej to pozwala na drobne modyfikacje gry dla swoich potrzeb takich jak wywalenie latarni by się nie lagowało właśnie :p i do kiedy nie wyda nowego dema to nic się nie poradzi =) Aż mam chęć odświeżyć moje pokemony...
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Post autor: BH Daimaouji »

Dox pisze:
BH Daimaouji pisze:BTW Będą pokemony z 6 generacji?
Z tego co czytałem to Marcos wspomniał o zamieszczaniu w jego grze Pokemonów, które mu się podobają. Kto wie co mu się spodoba z tej generacji i czy w ogóle weźmie ją pod uwagę.
1.Hmm, to tak jak w mojej grze, dodaje tylko postacie które lubie
2.Fajnie by było gdyby dodał Sylveon albo tego ognistego lisa (nie Flareon ani Vulpix)

Kurde musze przestać używać ang. nazw
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
stack
Posty: 3
Rejestracja: 31 sty 2014, 18:00

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Post autor: stack »

CZadowa giera :D props
Spoiler:
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Post autor: Marcos »

Yo ^^
Fajnie, że piszecie komentarze :D Lubię to ;)

@Dox
1. Gdy znajdę czas, na pewno coś z tym zrobię. Jak dobrze pamiętam nikt nigdy się na to nie skarżył ;)
2. Oczywiście ten błąd jest mi znany. Nic z tym na razie nie robię, ponieważ chcę zająć się poważniejszymi błędami ;)
3. Tak. Tu masz rację. Mocno to irytuje i jest już to naprawione w nowej wersji, która wyjdzie wkrótce.
4. O tym też już wiem, od jakiegoś czasu i staram się wszystkie dialogi (gdy się nudzę) poprawić.
5. Dox. Wiem, że ten system dnia i nocy jeszcze kuleje z powodu lagów. Jeszcze z 2/3 wersje i zamiast lagujących "lamp" będą zmieniane chipsety na nocne. Na razie nie mam na to czasu i tak jak pisał Rahim można usunąć te latarnie i wszystko będzie cacy ;)
6. O tym nawet nie wiedziałem :x Dzięki, dzięki za to ^^ Naprawię oczywiście :D
7. Sprawdzę! O tym błędzie również nie wiedziałem ;)

Drobne błędy również będę miał na uwadze, by je poprawić, choć pewnie nie wszystkie, bo nie wszystkie są błędami ;) Np. strzałka przy wyjściach z domku.

A co do ucinania map - Tu masz rację, cóż... Błędy za czasów młodości. Grę zacząłem dawno, dawno temu. Jakieś chyba niecałe 5 lat temu :o A co do samych krawędzi... Cóż tak już robię chyba w każdej grze :x Przyzwyczajenie.

Klawiszologia - Tu raczej nie będę wprowadzał obracania się... Choć jeszcze się nad tym zastanowię.
Spokojnie, "kombosy" zostaną wprowadzone z czasem, więc nie ma co się martwić.
PS. większość błędów jest podyktowana przez moje subiektywne (ciężko o inne) podejście do tej gry. Mimo licznych błędów gra mi się podoba.
Dziękuję za opinię, podpowiedzi i za sam komentarz ;)
No i wreszcie udałem się na wyspy. Bardzo nuży przemieszczanie się po nich (gdy postać tak strasznie wolno się porusza). Niewiele się dzieje, często spotyka się zamknięte drzwi, miasta opustoszałe. Niektóre zadania są niejasne (skąd ten koleś, profesorek, wiedział że ja przyjdę po jakieś części dla Billa, przecież sam Bill nas po nic takiego nie wysyłał?).
Spoko, wyspy zostaną ładnie zmodernizowane i oczywiście będzie tam więcej rzeczy niż jest teraz (patrz: misje itp.) Hmmm... Dawno nie zaglądałem do dialogów Billa, ale wydaje mi się, że coś wspominał o częściach do maszyny.
Na plus można na pewno zaliczyć rosnący poziom trudności w pojedynkach, Aron był nie lada wyzwaniem, oraz pięknie wykonane wyspy (choć w paru miejscach blisko ich centrum zdarzały się strasznie długie (nużące) aleje (dwie ostatnie wyspy).
Dzięki i masz rację. Z walki na walkę jest coraz ciężej. Aron to dopiero początek. Walczyłeś już z Kangaskhanem? Tak, czasem trasy są długie, ale po to są misje poboczne, by np. Pokemon usunął się z drogi i "stworzył" nam skrót ;)

Powiedz mi jeszcze na koniec, w jaką wersję grałeś? ;) Mam nadzieję, że w najnowszą :D

@Rahim
Dzięki za wyręczenie mnie w pisaniu :D

@BH Daimaouji
;)

@stack
Dziękuję :D

Za to, że tak rozpisaliście się w moim temacie, za niedługo mała niespodzianka :3
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Dox
Posty: 19
Rejestracja: 03 paź 2011, 13:01

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Post autor: Dox »

Części do maszyny
Marcos pisze:Dawno nie zaglądałem do dialogów Billa, ale wydaje mi się, że coś wspominał o częściach do maszyny.
@Marcos - niestety, nie wspominał o częściach (a przynajmniej nie znalazłem momentu w którym by wspominał):
Cześć nazywam się Bill.
Widzę że jesteś trenerem pokemon!
Mam problem... Od kąd (swoją droga razem to piszemy - wiem... czepiam się :P) wymyślili ten nowy model PC, nie mogę znaleźć zajęcia.
Jesteś spoko gość. Jeśli będziesz coś potrzebował, to przyjdź do mnie.
Rahim, latarnia i małe lagi :P
Rahim pisze:Tylko że o większości tych błędów Marcos wie, i jeśli poczytasz wcześniej to pozwala na drobne modyfikacje gry dla swoich potrzeb takich jak wywalenie latarni by się nie lagowało właśnie :p i do kiedy nie wyda nowego dema to nic się nie poradzi =) Aż mam chęć odświeżyć moje pokemony...
Mój błąd, nie przeredagowałem tekstu po to by pozbyć się powtarzających się uwag odnośnie znanych błędów - kompletnie o tym nie pomyślałem.
Odnośnie latarni - wspominany przeze mnie lag pojawia się również na mapach gdzie nia ma zdarzeń z latarniami, więc musi to dotyczyć zdarzenia zmiany tej kolorowej nakładki na grę przy zmianie pory dnia i nocy. Co gorsza - to u mnie jest widoczne nawet na tak małych mapach jak Góry i Wykopaliska, a na pierwszej mapie w grze nie miałem tego problemu, więc wielkość mapy nie ma dużego wpływu na to. Boję się, że to może dotyczyć RM, ale nie znam się na nim, więc nie zlokalizuję przyczyny. Jutro jeszcze sprawdze na nieco silniejszym sprzęcie jak to chodzi bo może to tylko wina złomka, z którego teraz korzystam.
Sam system zmiany pory dnia i nocy bardzo mi się podoba ze względu na kolorystyke jednej z pór: http://imageshack.com/a/img197/3708/ac8.PNG <3

Walki wszelakie i zakończenie gry
Dox pisze:Podczas walki z jednym z członków zespołu R w drodze do Viridian nazwa pokemona w ramce z jego HP, z którym walczyliśmy, była nie adekwatna do tego z kim walczyliśmy (ten błąd się pojawiał w momencie pokonania go – jakimś cudem to wyhaczyłem). Jeśli mnie pamięć nie myli to był Ekans, a walczyliśmy tak naprawdę z Ratata.
To jednak nie Ratata: http://imageshack.com/a/img827/7387/duld.png
Marcos pisze:Dzięki i masz rację. Z walki na walkę jest coraz ciężej. Aron to dopiero początek. Walczyłeś już z Kangaskhanem? Tak, czasem trasy są długie, ale po to są misje poboczne, by np. Pokemon usunął się z drogi i "stworzył" nam skrót ;)
Duży spoiler
Spoiler:
Skok przez nie jeden płot
Marcos pisze:1. Gdy znajdę czas, na pewno coś z tym zrobię. Jak dobrze pamiętam nikt nigdy się na to nie skarżył ;)
jak chcesz mogę Ci podesłać rozwiązanie jakie wykombinowałem. Nadal jest nieco mniej eleganckie w porównaniu do komercyjnego, ale i tak mi się podoba.
Marcos pisze:Drobne błędy również będę miał na uwadze, by je poprawić, choć pewnie nie wszystkie, bo nie wszystkie są błędami ;) Np. strzałka przy wyjściach z domku.
Chwilunia... nie mam nic do tego że są te strzałki ;), ale nie wyświetlają się zawsze, gdy wchodzisz na "wycieraczke" z prawej strony - masz tam po prostu warunek skopany: zamiast sprawdzać czy postać patrzy się w górę powinna sprawdzać czy patrzy się w lewo.
Tak jest: http://imageshack.com/a/img713/4391/e6fz.png a tak wg mnie powinno wyglądać: http://imageshack.com/a/img856/3276/go90.png ;)

Od siebie - ponownie
Niestety, nie spotkałem jeszcze Charizarda, szkoda. Osobiście nie mogę się doczekać jakiś bardziej rozbudowanych dialogów. Skoro walki są dość żadkim widokiem to był by dopiero smaczek. To chyba bedzie na tyle ;)

Życze dużo zapału w pracy nad grą.

Pytania (nowe)
Czy wymiana pokazana na tym screenie: http://img440.imageshack.us/img440/2695/30427163.png jest konieczna do odblokowania nowych przejść?
Zastanawiałeś się nad przerobieniem Cinabar Island tak by ona miała wulkan i by jednocześnie w nim znajdowała się Sala Pokemon?
Rahim pisze:Podbijam Temat.
Powiem wam że wcale nie za łatwo właśnie zrobić je pod ten system walk, każdą walke trzeba klepać z osobna, do jednej głupiej trawki trzeba by zrobić kilka walk, a to kupa zmiennych a tym samym dużo roboty.
Hmmm... a nie łatwiej by było zrobić jeden teren walki ze zmienionymi tylko pokemonami, a dla każdej trawki dodać zdarzenie losujące, które później by nas przenosiło do tego terenu walki? Losowanie jest w RM możliwe?
A co w przypadku subobszarów? Nie dało by rady wykorzystać ich do przenoszenia na własne przez nas zrobione tereny coby nie robić osobnych zdarzeń dla każdej trawki?

Charizard i nawiedzone chipsety (nowe)
Jednak udało mi się dotrzeć do walki z nim, co kosztowało mnie dużo nerwów i "biegania" (żółwim tempem :/) non stop po mapie w poszukiwaniu postaci, o których nic nie było w jakichkolwiek dialogach (Venomoth, Venonat i Wartortle - ten od gaszenia pożaru). Jeszcze go [Charizarda] nie pokonałem ale to kwestia czasu. Za to dzięki błędom ze zmianą chipsetów (m.in chodzenie po wodzie, Charizard zamiast Blastoisa, elementy Centrum Pokemon zamiast Blastoisa, dziwne fragmenty czegoś zamiast Metapodów i Kakun na drzewach) mam już za sobą walkę między robalami.

(Edit1: trochę poprawiłem cała wypowiedź
Edit2: dodałem jeszcze pytania
Edit3: o Charizardzie i chipsetach)
"Polak Polakowi nawet klęski zazdrości." ~Bogowie (2014)
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Post autor: BH Daimaouji »

Nie wiem czy dałeś Pokemon Tower tam, ale przydało by sie żebyśmy rozmawiali z pokemonami duchami tam
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Post autor: Marcos »

Yo!
@Dox
Staraj się pisać kolejne posty, ponieważ gdybym nie chciał sobie odświeżyć Twojej wypowiedzi, nie zauważyłbym, że pisałeś dodatkowy (nowy) tekst :D Oczywiście zgodnie z regulaminem forum :D

Błędami zajmę się w maju, na razie siedzę nad mapami. A o to jedna z nich:
Obrazek
Jeszcze nie jest oskryptowana, nie ma na niej żadnych eventów, prócz Croagunka. Tu spotkamy naszych starych "dobrych" znajomych i stoczymy kilka niesamowitych bitew! Tu również rozwiąże się większość pobocznych wątków np. z Reptile czy Quest ;) Mała wyspa, a tak dużo ciekawostek :D

I tak jak mówię, zrobię jeszcze kilka map i zabieram się za błędy. Jak tylko to skończę, będziecie mogli zagrać nową betę ;) Wiem, że tak obiecuję, obiecuję, ale cóż: albo brak weny, albo brak czasu :x I tak w kółko. Muszę porządnie usiąść na dupie i to skończyć :D

@BH Daimaouji
Nie ma jeszcze Pokemon Tower ;)

Dzięki za komentarze i udzielajcie się dalej :D
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2014, 21:46 przez Marcos, łącznie zmieniany 3 razy.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Post autor: Rahim »

wyskakuje zakaz hotlinkowania :I
ODPOWIEDZ