Strona 1 z 4

Zasłona [download]

: 01 kwie 2007, 19:12
autor: Inq
Zasłona - mój horrorek, zaczety dosc dawno jako "przerywnik" w pracy nad LdL. Obecnie mój główny projekt. Fabuły nie zdradze, moge tylko powiedziec, ze jest troche podobnie do SH: the room (od razu wyjasniam - kiedy to zaczynalem, nie wiedzialem jaka jest fabula czwartej czesci SH).

GRA:
Polega to głównie na lazeniu w tą i z powrotem, szukaniu przedmiotów, rozwiazywaniu zagadek i walczeniu z potworami (na szczęście wszystkie będą widoczne, nie bedzie czegos takiego, ze idzie sie i nagle hop - walka!).

Do zwiedzenia bedzie bardzo duzo lokacji. Gra jest nieliniowa (oczywiscie, w takim stopniu, na jaki pozwala fabula). Moge zdradzic, ze bedzie mozna ja podzielic na 4 rozdzialy - ale jakie - dowiecie sie sami.

GRAFIKA:
Duzo znanych tilesetow, czesto uzywanych w innych grach, duzo łączonych.
Podziekowania: Kikut, Ludzix.

MUZYKA:
Baaardzo duzo empetrojek (zmora Jazza :wink:) ukradzionych z Silent Hilli.

DŹWIĘK:
Huhu... tu sie popsialem. W grze bedzie pelno dzwiekow, czesto strasznych. Duzo jest wyciagnietych z silenta. Prawie kazda czynnosc ma przypisany jakis dzwiek, niezle jest.

SKRYPTY:
Brak. W grze nie bedzie zadnych ABSow, CMSow itp. Jedyne "skrypty" jakie beda to zagadki.

SCREENY:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

DEMO?
Kiedys bylo na rapidzie, ale zostalo juz skasowane. Moze wrzuce je tam z powrotem za jakis czas.

uzupełniony
http://tsukuru.pl/gry/2k3-zaslona.rar

Sorry za brak polskich znakow, ale cos z kompem nie tak.

: 01 kwie 2007, 19:16
autor: Gokufan
Słaba jakość screenów, nigdy nie dawajcie screenów w jpg! PNG Rulez! :]

: 01 kwie 2007, 19:24
autor: Jazzwhisky
Wrzuć jeszcze raz odchudzone o polowe, albo od biedy podrzuc nam, to zmniejszymy rozmiar do 1/3 ;)

P.S. Co do samej gry: nie moj klimat zupelnie (tylko Cthulhu zmusil mnie do ciupania w tego typu gry), ale pod RM... Chetnie sprobuje, jesli tylko nie przekroczy magicznych rozmiarow trailera Sound of Silence 2.

: 01 kwie 2007, 19:33
autor: Mertruve
A ja grałem w demo XD Intro mnie rozwaliło (świetny efekt!), gorzej z "dialogami a'la MG", czyli "przystawia sobie pistolet do głowy..." zamiast faktycznej animacji - popracuj nad takimi szczegółami! Powinieneś też pod koniec cutscenek zostawiać jakąś wskazówkę, co dalej zrobić. Nie każdy domyśli się, że po pokonaniu potwora trzeba przejść na drugi koniec miasta i otworzyć drzwi, które wcześniej były zamknięte (przykład wzięty z powietrza, ale pewnie pojawia się w grze :)).

: 04 kwie 2007, 12:40
autor: kalafior
Słaba jakość screenów
Zauważyłem to niestety przy każdym projekcie Inkwizytora. Dawaj w PNG! Już nie pamiętam, kiedy dałem coś w JPG, GIF i tym podobne... Zawsze dawałem w PNG.

: 04 kwie 2007, 18:45
autor: Inq
Hej sialalala :twisted:
Uploaduje wlasnie demo (dobre pomysly, lepszy smak) na moj serwer na freewebsach. Za jakies 2-4 godziny (to juz ekstremalna prognoza) bedzie.

A teraz (Jazz, trzymaj sie mocno! :D ) - 68, 8 MGB.

: 04 kwie 2007, 21:32
autor: Qualrath
Yay, demo Zasłony! Czekam niecierpliwie, w końcu można pograć w produkcję Inka :D

: 05 kwie 2007, 08:22
autor: Inq
Ale ja jestem debil :/

Wczoraj, jak nie udalo mi sie wgrac na freewebs, to wzialem sie za rapida.
No i po godzinie zmiast zmimalizowac, nacisnalem wyjscie (nawyk z BitConecta i Bearshare) :/.

Teraz próbuje jeszcze raz.

: 11 kwie 2007, 21:49
autor: Inq
Jazz ma juz cale demo.
Jutro zrobi wam niespodzienke i wrzuci szystko na TA :D

Jakby sie komus nie chcialo czekac do nastepnego newsa (w ktorym, jak mam nadzieje, bedzie zaslona) to macie tu l-inki:
http://rapidshare.com/files/24437140/Za ... O.rar.html - grafika, mapy i inne duperele
http://rapidshare.com/files/24482696/za ... 1.rar.html - 1. połowa 1. części dźwięków
http://rapidshare.com/files/24484121/za ... 2.rar.html 2. połowa 1. części dźwięków
http://rapidshare.com/files/24486786/za ... 1.rar.html - 1. połowa 2. części dźwięków
http://rapidshare.com/files/24488859/za ... 2.rar.html - 2. połowa 2. części dźwięków
http://rapidshare.com/files/24497870/za ... 1.rar.html - 1. połowa 1. części muzyki
http://rapidshare.com/files/24500556/za ... 2.rar.html - 2. połowa 1. części muzyki
http://rapidshare.com/files/25452734/za ... 1.rar.html - 1. połowa 2. części muzyki
http://rapidshare.com/files/25454610/za ... 2.rar.html - 2. połowa 2. części muzyki

: 11 kwie 2007, 22:31
autor: Jazzwhisky
Inkwizytor pisze: http://rapidshare.com/files/24437140/Za ... O.rar.html - grafika, mapy i inne duperele
http://rapidshare.com/files/24482696/za ... 1.rar.html - 1. połowa 1. części dźwięków
http://rapidshare.com/files/24484121/za ... 2.rar.html 2. połowa 1. części dźwięków
http://rapidshare.com/files/24486786/za ... 1.rar.html - 1. połowa 2. części dźwięków
http://rapidshare.com/files/24488859/za ... 2.rar.html - 2. połowa 2. części dźwięków
http://rapidshare.com/files/24497870/za ... 1.rar.html - 1. połowa 1. części muzyki
http://rapidshare.com/files/24500556/za ... 2.rar.html - 2. połowa 1. części muzyki
http://rapidshare.com/files/25452734/za ... 1.rar.html - 1. połowa 2. części muzyki
http://rapidshare.com/files/25454610/za ... 2.rar.html - 2. połowa 2. części muzyki
Myślę, że wszyscy raczej poczekają xD

Co do gry, ofkoz większość wagi to dźwięki, postaram się je trochę skompresować - ale i tak nie liczyłbym na setki zassań przy tych rozmiarach (oryginalnie ponad 80MB) >.>

: 11 kwie 2007, 23:07
autor: kvachu
inkwizytor pisze:(zmora Jazza Wink)
nie tylko jego

: 13 kwie 2007, 18:38
autor: Super Vegeta
68, 8 MGB
1.To prawie jak 69! ^__^
2.MGB? Mega Giga Bajtów? 2^20 * 2^30 B = 2^50 B, czyli 68,8 PB (70451,2 TB) - nyo, chłopcze, skąd ja Ci taki dysk wezmę? x__x
[a jak ja to napisałem to wywalili mi post D: - Ludzix]
3.MP3. Jedną, w ostateczności dwie da się przeżyć. Poniżej 20MB to jeszcze nie jest tragicznie. Ale >66,6 to już faktycznie otyłość ekstremalna.

: 13 kwie 2007, 21:10
autor: kalafior
Grałem w demko tylko bez głosu, ale i tak było mniej więcej OK. Wkurza mnie klasyczny BS i brak CMSa. Znaczy podstawowe menu nie jest złe, ale jak dla mnie nie pasuje do tego typu gry (jednak zawsze ja robię jakiś CMS- zawsze mapkowy, ze względu na to, że bardzo łatwo zrobić (niestety tylko zawsze muszę przy tym walnąć własny system rozwoju postaci) i robi wrażenie na większość RPG Makerowiczów) Podstawowy BS- hm... Nigdy go nie lubiłem i zawsze myślałem, że nigdy go nie polubię. W tej grze też mnie się nie podoba. Jedyna gra, w której mi się spodobał podstawowy BS (a było to 3 dni temu, kiedy ją ściągnąłem), jest "Enkidiana", ponieważ zrobiony został bardzo orygialnie - mam tu na myśli pomysłowy Backdrop i oryginalne Battle Charsety, które wyróżniają ten BS. To chyba wszystko.

: 30 kwie 2007, 14:26
autor: Inq
No dobra, panocki. Kilka zmian.
Dobrzuciłem CMS, ale mam problem - swiatlo. Dawanie swiatel jako zdarzenia jest zbyt praco- i czasochłonne, bo zmieniają się one często i musiałbym tworzyć odpowiednie zmienne dla każdego z pomieszczeń.
Inna możliwość jest taka, że menu byłoby jako obrazek (a więc nad światłami), które nie zmieniałbyby się przy przechodzeniu na mapę z menu (Dlaczego inna mapa, skoro to obrazek? Ano dlatego, żeby nip. gracza nie zjadły potwory, jak chce zasejwować.)
Po "trzecie primo" - czy animacja walki (kursor) jest nad wszystkimi obrazkami?

No i ostatnia wiadomość i pytania - niedługo chyba wezmę się za CBSa, dodam broń białą (stalowa rurka ofkorz, Silent Hill musi być :wink:) i inne ucieszne duperele.

: 30 kwie 2007, 14:38
autor: Mertruve
(Dlaczego inna mapa, skoro to obrazek? Ano dlatego, żeby nip. gracza nie zjadły potwory, jak chce zasejwować.)
Z tego co pamiętam, potwory atakowały gracza tylko wtedy, kiedy sam na nie wpadł - dawało to niezły klimat, bo wystarczyło stanąć w miejscu i z bijącym sercem poczekać, aż monster przejdzie obok.