Strona 1 z 1

Rhomik (pełna wersja) [download]

: 06 kwie 2007, 20:07
autor: kalafior
Zajmowałem się tak z boku takim projekcikiem: Rhomik
Porobiłem, porobiłem i po krótkim czasie skończyłem.

Tadam: http://rapidshare.com/files/24649118/Rhomik.rar


Wybór poziomu:
Obrazek

Pierwszy z 16 poziomów:
Obrazek

To długo gadać nie będę. Gra gotowa!

: 06 kwie 2007, 20:33
autor: Mertruve
Wokal przy wyborze poziomów niszczy. Czemu moja boska panorama się nie przemieszcza >XD?

: 06 kwie 2007, 20:44
autor: Gokufan
Mam pytanko - czy miałeś styczność z grą Chocobo Panic X-Mas? Bo też zbieranie kryształów, kolce i podobny wybór plansz był ;P. Ale jak by co spoko gierka ;p.

: 06 kwie 2007, 21:46
autor: Jazzwhisky
Gra w downloadzie, news na stronie głównej. Całość bardzo mi się podoba, w sumie zadnych uwag natury estetycznej, bo wykonanie graficzne/dzwiekowe swietne. Co do reszty, troszke drazni nierowny poziom trudnosci i masa slepych zaulkow; poza tym - chocby na wzor Chocobo Panic mozna by wzbogacic gre o kilka drobnych patencikow, opcji etc. ale to tak ew. gdyby miala powstawac wersja 2.0 ;)

: 07 kwie 2007, 13:27
autor: kalafior
Powiem trochę więcej o tym projekciku: rozpocząłem nad nim pracę leżąc w wygodnym łóżku z laptopem przed sobą, którego mam od niedawna. Podłączony jest do internetu bardzo rzadko. Ściągnąłem sobie na niego około 15 gier na RMa 2k i 2k3, po czym właśnie Chocobo Panic podsunął mi pomysł do zrobienia takiej gry. (pierwsza część, drugiej wtedy nie miałem, więc te kolce to mój pomysł) Ale tylko chodziło o same kryształki, o nic więcej. Miałem problem z znalezieniem zasobów, więc wszystko robiłem już można powiedzieć na siłę. Robienie projektu zajęło mi 2 tygodnie. Tak naprawdę mój prawdziwy projekt, Redhelorn, znajduje się na tym komputerze. Tu zawsze mam dostęp do internetu, więc korzystam z bardziej wyszukanych zasobów itp. No to wszystko...

: 08 kwie 2007, 13:12
autor: Super Vegeta
Gra prosta i milusia, choć poziom trudności niektórych leveli (zwłaszcza osławionego szóstego) pozwolił mi przekonać się o znajomości ogromnej ilości przekleństw. :P

Uwagi? W ostatnim levelu kolce są słabo widoczne, wrogowie mogą nas "czapnąć" i poprzez np. krawędź klifu, i trochę zbyt długo trwa teleport po przegranej - gdy nad jakimś levelem siedzi się już 10 czy 15 minut, ten drobiazg naprawdę potrafi denerwować. x__x

: 09 kwie 2007, 13:30
autor: Jazzwhisky
Lv6 to jest dla mnie nic w porownaniu z lv11. Serio mnie niezle wycisnal ;O
Z perspektywy kilku dni ten nierówny poziom trudności jest sporym minusem, troche wyglada jakby nikt tego nie testowal nawet.

: 09 kwie 2007, 19:59
autor: kalafior
Echh testowany był. Może nie wszystkie levele wygrałem ja, ale mam dwóch braci, a oni wygrali te levelki, których mnie się nie udało. Razem wygraliśmy całą grę xD

: 10 kwie 2007, 17:44
autor: Inq
Dobre. Milo sie gra, ale troche za trudne chwilami. Ogolnie - bardzo mily przerywnik.