Opowieści z Asgun [VX]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Asuda »

Mantiq pisze:Ja nie mogę przejść walki z Greyem i Fearnem.
Ja wbiegałem po lesie wybiłem wszystkie pająki razem z tym strażnikiem i nie wiem , może jest też taki fajny błąd ,ze jak mamy 3 bohaterów to idzie wyjść i iść w góry, kto wie, co może się dziać bez użycia przełączników.
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Asuda widzę, że porywasz się fantazji.
To, że możesz iść ze strażnikem do lasu to normalne moje zamierzenie, nie jakiś błąd. Ba. Tak jest w większości zwyczajnych gier( a przynajmniej tych w jakie grałem). To, że dochodzi postać do drużyny wcale nie blokuje dostępu do wcześniejszych lokacji. Poza tym to zwykła możliwość ewentualnego DOEXPIENIA.
Litości, proszę o jakieś komentarze z sensem.
może jest też taki fajny błąd ,ze jak mamy 3 bohaterów to idzie wyjść i iść w góry
Nie próbuj, dostęp jest tylko wtedy kiedy ukończymy wątek w Trenis.
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Asuda »

Masz 2 sensowne komenty an temat dwóch błędów, przy górach jak gada blondas i przy zejściu do magazynu jak się go nie ma w drużynie też mówi.
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Jazzwhisky »

Pograłem chwilę żeby zapoznać się z menusami, mechaniką i klimatem, dotarłem dosłownie do lasu z pająkami, ale mogę się chyba podzielić pierwszymi wrażeniami.
Przede wszystkim dialogi - jak napisał Fear - fajnie zrobione, bez nadymania, może i lekko infantylne, ale gdyby całość napisać po angielsku na pewno truuudno byłoby się do nich przyczepić. To samo z fabułą, póki co jest liniowo na maksa, ale w sam raz na poziom pierwszych FF. =)
Reszta też wygląda OK - obsługa jest wygodna, muzyka i dźwięki wreszcie trafiają w mój gust (niektóre melodyjki + ta skrzynka na starcie, oj!), wolę też takie walki niż to co trzeba było znosić np. w Shtampie. Słowem - prawdopodobnie dam radę przejść całość i to z przyjemnością, odezwę się jeszcze gdy będę miał coś więcej do napisania.

P.S. Ah, bugi. Rzeczywiście się trafiają: błyski na początku z pojawiajacym się charem bohatera, przewijanie mapki w retrospekcji z matką (Fear też o tym wspomniał, dlaczego tego nie poprawiłeś?), angielskie informacje w trakcie walki... Nie wiem jak z tym co wymieniał Asuda, ale mógłbyś rzucić wszystko na ruszt i popoprawiać zrywając z dotychczasowymi przyzwyczajeniami. =}
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Masz 2 sensowne komenty an temat dwóch błędów, przy górach jak gada blondas i przy zejściu do magazynu jak się go nie ma w drużynie też mówi.
Tak wiem, dziękuje Ci za nie. W 1.1 są poprawione, ale proszę bez swojego wymyślania jak na górze strony.


Jazzwhisky:
Dzięki za konkretną wypowiedź.
Co do retrospekcji, wiedziałem o tym od początku(nawet się zastanawiałem czy tego nie zmienić)
ale wydawało mi się to strasznie fajne, że można coś takiego zrobić. Myślę, że jak już dostanę oznaki, że gra została ukończona przez kogoś to wydam wersję poprawioną z tymi wszystkimi błędzikami. To chyba dobre rozwiązanie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Asuda »

Więc pobieram i gram ;D
Sorry za dorabianie ideologi ;<
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Fear »

Noruj pisze:Myślę, że jak już dostanę oznaki, że gra została ukończona przez kogoś to wydam wersję poprawioną z tymi wszystkimi błędzikami. To chyba dobre rozwiązanie.
Czyli pierwsi grający, są jakby mimowolnymi testerami ;p

Mogę jeszcze napisać, że zauważyłem, że potworki po pokonaniu ich znikają na zawsze, może lepiej byłoby, gdyby po ponownym wejściu do lokacji, znowu były aktywne?
Następna dokładniejsza rozpiska, jak przejdę całość, albo odkryję jakiego "fatal error" :)
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Powczan

GF 2022 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 1); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1); TA Sprite Contest 5 (miejsce 3)
Posty: 958
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Powczan »

Wiedziałem, że jak mnie nie będzie w weekend to coś się tutaj wydarzy. Kurde, bd mógł pograć dopiero jak ze szkoły wrócę ( jeśli wgl ) ;/
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Karsznickus
Posty: 37
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:22

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Karsznickus »

Fear pisze:"fatal error" :)
Myślę że ja taki znalazłem :-D.Podczas walki z Wojownikiem z Biokosh jest pewien problem.
Jak trzeba naciskać te strzałki i Z to zawsze jak trzeba nacisnąć strzałkę w górę to ona nie wchodzi.
Na wypadek próbowałem wczytać wcześniejszy zapis i sprawdzić ale efekt był ten sam :-(.
Liczę na szybkie rozwiązanie problemu :-)!

PS:Tak ogólnie to gra ok, może nie najlepsza ale da się grać :-).
Obrazek
Aktualny stan dema:
Fabuła-100%
Skrypty-100%
Mapy-100%
Muzyka i Dźwięki-100%
Grafika-100%
Ogółem wszystkiego jakieś ok.100%(Aktualnie demo poprawiane :-))
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Tak myślałem, że będzie z tym u niektórych problem. Zwróc uwagę na kształt strzałki.
Ona nie jest obrócona w górę, tylko w prawy dolny róg. Czyli trzeba nacisnąć -> i V

http://img707.imageshack.us/img707/7879/beztytuu1yd.png
to strzałka w górę, patrz gdzie jest umiejscowiony cień

a to jest strzałka w prawy dolny róg
http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... tuu1tr.png
Obrazek
Awatar użytkownika
Zwiodimus
Posty: 57
Rejestracja: 05 mar 2011, 10:26
Lokalizacja: Arcy

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Zwiodimus »

OH MY GOSH zagadka w lesie rodem z Golden Suna... zaciąłem się przy niej, jak zawsze z resztą :-P
Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko LINK

Gra fabularna - "Zokus 2014"

Trza robić, nie gadać.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Podpowiedź była na początku.
"Elien:
Nazywamy to miejsce Lasem Kamieni. Ludzie
kiedyś stawiali je w charakterystycznych
miejscach, aby nikt nie zabłądził"
Obrazek
Awatar użytkownika
Powczan

GF 2022 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 1); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1); TA Sprite Contest 5 (miejsce 3)
Posty: 958
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Powczan »

Rubicante pisze:OH MY GOSH zagadka w lesie rodem z Golden Suna... zaciąłem się przy niej, jak zawsze z resztą :-P
Hmmm, pierwsze nawiązanie, Noruj? xD

Jestem w domu i nareszcie mogę zagrać :)
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Jazzwhisky »

Pograłem więcej i po dwudziestu minutach w miasteczku wiem już o co chodziło z tym powolnym chodzeniem. =)
Imo jednak nie w tym problem - po prostu mapy są za duże, na dodatek wszystko jest podzielone na małe obszary, żeby przejść z miejsca na miejsce zaliczyć trzeba ze trzy teleporty. Na pewno potrafi to wynudzić, anyway - przypomniał mi się jeszcze jeden niefajny standard - co chwilę napotykam postaci, które nawet nie raczą się odwrócić i wykrzesać z siebie choćby słowa, trochę psuje to klimat i wrażenia.
Co do walk, zgadzam się, że są za trudne, znów trzeba się nabiegać po tych mapach za eliksirami, fajniej gdyby wrogowie się odnawiali (niepotrzebne ograniczenie, skoro i tak z łatwością można ich omijać), ale byli odrobinkę łatwiejsi w ukatrupianiu.

A żeby nie było - gra się fajnie (klimat <3), tylko aż się prosi o to, żeby było bardzo fajnie. Zwłaszcza, że to raczej niewiele roboty - poprawienie angielskich wstawek to kilka uzupełnień w zakładce States, odnawiający się wrogowie czy małe uzupełnienia w dialogach też nie powinny przerażać, niedługo miną cztery lata od premiery VX, fajnie byłoby dostać wreszcie coś dopracowanego. =]
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Ostatnio podjąłem nawet decyzję, że dam opcję biegania, więc tylko usłyszę, że ktoś przeszedł i natychmiast wypuszczam poprawioną wersję.
Obrazek
ODPOWIEDZ